schuimblokkenquote:Op donderdag 31 mei 2012 15:12 schreef Karina het volgende:
Van die vierkante roze/gele blokken, die harde.
Heet dat geen jodenvet?quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja die, ik vergeet altijd hoe het heet
Jaaa, dat lust ik ook graag. Met name gegrilde sardientjes van John West, gerookte haringfilet ('Kippers') van Princes, en die goedkope haringfilet in tomatensaus (meestal een duits merk). En makreelfilet, van alle merken!quote:
Nee dat is iets anders. Dit is echt een soort schuim dat smelt en op je tanden blijft plakken als je het opeet.quote:
Garnalen lust ik minder goed nadat ze me aan zaten te staren tijdens het neuken inderdaadquote:Op donderdag 31 mei 2012 15:33 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Ik moet bij jou direct aan garnalen denken op dit moment![]()
En schoolkrijtjes en napoleons salmiakquote:Op donderdag 31 mei 2012 15:40 schreef Felixa het volgende:
M&M's met pinda, pindarotsjes, chocoladepinda's...
Eigenlijk zo'n beetje alles met de combi chocolade en pinda's.
Is weer eens iets anders dan krijtjes op een schoolbord.quote:
Ik noem die schoolbordkrijtjes dus gewoon altijd schoolkrijtjes. En dacht dat het ook gewoon zo op de verpakking staatquote:Op donderdag 31 mei 2012 16:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is weer eens iets anders dan krijtjes op een schoolbord.
Ik zag bij een programma op SBS van de week een vrouw die ECHT schoolkrijtjes at!quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:48 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ik noem die schoolbordkrijtjes dus gewoon altijd schoolkrijtjes. En dacht dat het ook gewoon zo op de verpakking staat
Edit, ja dus
[ afbeelding ]
Lijkt me echt heerlijkquote:Op donderdag 31 mei 2012 16:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zag bij een programma op SBS van de week een vrouw die ECHT schoolkrijtjes at!
Was echt ranzig, ze kreeg er ook een hele blauwe mond van (of roze, lag aan de kleur van het krijt natuurlijkquote:
Picaquote:Op donderdag 31 mei 2012 16:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Was echt ranzig, ze kreeg er ook een hele blauwe mond van (of roze, lag aan de kleur van het krijt natuurlijk).
och, overheerlijk die krengenquote:Op donderdag 31 mei 2012 17:28 schreef Erasmo het volgende:
[ afbeelding ]
Nog nooit een zak niet in één keer kunnen opmaken
Jaquote:Op donderdag 31 mei 2012 17:28 schreef Erasmo het volgende:
[ afbeelding ]
Nog nooit een zak niet in één keer kunnen opmaken
Van Japanse zoutjes ga je uit je mond ruikenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 08:43 schreef Lauren. het volgende:
Japanse zoutjes![]()
[ afbeelding ]
Kinder Bueno![]()
[ afbeelding ]
Ja die ja, kon gisteren even niet op de naam komen. Woest voedsel dat de primitieveling in me doet ontwaken, ik heb daarna altijd zin om slechts gehuld in een lendendoek op herten en konijnen te gaan jagen in de bossen rond m'n woning.quote:
oooh jellybeans zijn zooo nice!! Maar nuks guilty aanquote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:44 schreef kieskleurig het volgende:
Marsepein en
[ afbeelding ]
Eens in de zoveel tijd bestel ik van die flops op ebay, te lekker![]()
Heb ik in grootverpakking hier. Ben niet gek van veel soorten snoep maar deze zijn zooo lekkerquote:
Ja, die stokbroodjes zijn awesome.quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:05 schreef Phillou het volgende:
apenkoppen en die voorgesneden knoflookstokbroden die 8 minuutjes in de oven moeten..
Mooi zijn die cakejes. Als je daar een hele van in je mond stopt en plat drukt houd je als alle lucht eruit is ongeveer een hap over.quote:Op maandag 4 juni 2012 01:33 schreef El-a-Menthol het volgende:
Niet echt heel onnatuurlijk en chemisch, wel lekker:
Sesame Crisp Flakes
[ afbeelding ]
Balconi Snack Cacao (en andere smaken)
[ afbeelding ]
Al iets meer "chemisch": Nissin XO Seafood (en Beef), en alles van IndoMie, NongShim en Koka
[ afbeelding ]
quote:
Herkenbaar jaquote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:43 schreef CafeRoker het volgende:
Die noedelsoep inderdaad
En eens in de drie maanden ofzo heb ik ineens een onweerstaanbare zin in mcdonalds. Om na afloop te concluderen dat het weer niet echt lekker was
Heb ik soms, behalve bij het ijs en de Big Tastyquote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:43 schreef CafeRoker het volgende:
Die noedelsoep inderdaad
En eens in de drie maanden ofzo heb ik ineens een onweerstaanbare zin in mcdonalds. Om na afloop te concluderen dat het weer niet echt lekker was
Hoezo? Blaas je jezelf dan op ofsow?quote:Op woensdag 6 juni 2012 07:53 schreef Silmarwen het volgende:
Mac and cheese, gemaakt met volle melk en cheddar. Eet ik echt maar 1 keer per jaar ofzo. Zoooooooo slecht en veel te veel lactose.
bedoel je nu dat je sate over die rostirondjes doet?quote:Op woensdag 6 juni 2012 17:09 schreef littledrummergirl het volgende:
rosti rondjes, alles met sate, van die redband snoepmix zakken en daar dan de fidodido's uit
. oh en knoflook in het algemeen, gooi het ergens overheen en ik eet het met smaak op
nog nooit geprobeerdquote:Op woensdag 6 juni 2012 20:53 schreef CafeRoker het volgende:
[..]
bedoel je nu dat je sate over die rostirondjes doet?
Eierballen?quote:Op donderdag 7 juni 2012 14:32 schreef YskaFredriksson het volgende:
Noodlesoepjes met extra instant groente uit die zakjes van inproba
Eierballen (ik heb afgelopen week al 2 keer staan dralen voor de muur met eierballen :p)
Drop, snoep en veel zoetigheid. En nooit eentje maar gewoon de hele zak/bak leeg
Bananenmilkshake.
Chemische banaan want een gewone banaan vind k dus niet lekker. Heb ik andersom bij aardbeien trouwens
Bobotie en ovenschotels van knorr. Over het algemeen gebruik ik geen pakjes maar dat.. Ohhhh hmmm
Men neme een gekookt ei, doet er een mooi laagje ragout omheen en daarna door de paneer. Nu frituren maar!quote:
Klinkt een beetje vreemd maar ook lekker, ik ga ze eens maken, bedankt voor de tipquote:Op donderdag 7 juni 2012 14:39 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Men neme een gekookt ei, doet er een mooi laagje ragout omheen en daarna door de paneer. Nu frituren maar!tis een snack die vooral voorkomt in Groningen en ook wel in Drenthe
quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:07 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nog nooit geprobeerdmaar lijkt me best n goede combinatie
Fu-cking nasty. Ik dacht ik wijk eens af van mijn routine en neem een eierbal om 4 uur 's nachts. Zelden zoiets ranzigs gegeten.quote:Op donderdag 7 juni 2012 14:39 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Men neme een gekookt ei, doet er een mooi laagje ragout omheen en daarna door de paneer. Nu frituren maar!tis een snack die vooral voorkomt in Groningen en ook wel in Drenthe
quote:Op woensdag 13 juni 2012 00:27 schreef Schanulleke het volgende:
Ik zet 's avonds regelmatig het pak hagelslag aan mijn mond. Gieten maar.
En waar heb je die gehaald dan? Toch niet bij de Febo hè?quote:Op woensdag 13 juni 2012 08:56 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Fu-cking nasty. Ik dacht ik wijk eens af van mijn routine en neem een eierbal om 4 uur 's nachts. Zelden zoiets ranzigs gegeten.
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:33 schreef VGA4xZoom het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet niet waarom maar deze zijn ongeevenaard.
Daarom koop ik ze ook maar heel weinig. Ik kan chocola wekenlang voor me hebben staan zonder het op te eten maar als ik een schaal m&m's pinda voor me zet dan gaat ie snel leeg.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:53 schreef Karina het volgende:
M&M CrispyIk eet zo een hele zak leeg (zo een grote).
daar hebben ze geen eierballen.. vorige week stond ik daar hadden ze geen eierballen pfff. Ik heb het wel over eierballen en geen ranzige friet eieren.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:38 schreef El-a-Menthol het volgende:
[..]
En waar heb je die gehaald dan? Toch niet bij de Febo hè?
Nou, ik weet niet waar je m hebt gegeten maar die bij de snackbar op de Grote Markt zijn ook niet lekker. Je moet die van de Kapteyn hebben op de Oosterhamrikkade! Zij hebben een speciale leverancier en die kan het echt goed!quote:Op woensdag 13 juni 2012 08:56 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Fu-cking nasty. Ik dacht ik wijk eens af van mijn routine en neem een eierbal om 4 uur 's nachts. Zelden zoiets ranzigs gegeten.
cacaofantasiequote:Op zondag 17 juni 2012 14:09 schreef erodome het volgende:
Heksenhyl, het is altijd zeer lastig dat te eten zonder er op ten duur misselijk van de worden, eerder stoppen zou werken, maar dat is nu juist de moeilijkheid
Koetjesrepen, bar slechte chocolade met druivensuiker erin, maar oh zo lekker
Hahaha dat vind ik baasquote:Op maandag 18 maart 2013 15:34 schreef cinnamon_M het volgende:
Pfoe. Ehm...
Bamischijf
Durum doner
Broodje bapao van de super
Zure matten
Roze koeken
En soms, als ik echt vetzucht heb, dan wil ik mayo. En dan ga ik de keuken afspeuren naar iets "voor bij de mayo".
Ah net zoals deze mafketel op 2:10quote:Op maandag 18 maart 2013 15:34 schreef cinnamon_M het volgende:
...
En soms, als ik echt vetzucht heb, dan wil ik mayo. En dan ga ik de keuken afspeuren naar iets "voor bij de mayo".
Is niet echt guiltyquote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:51 schreef Tezz het volgende:
Ohhhhh gelukkig zag ik dit topic pas nadat ik boodschappen gedaan heb....
Mijn guilty pleasure is toch echt verse vleeswaren en hapjes halen bij de kaasboer/traitteur. De vers gesneden seranoham haalt het meestal nog net tot thuis, maar de gemarineerde olijven en bijvoorbeeld truffelworstjes niet!
En verder: frietje () met van de friettent.
En ook: verse koeken van de echte bakker.
En wat Bluezz zegt: kontje van het maisbrood met roomboter.... hmm!
quote:
Goede smaakquote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:39 schreef Wanderlust. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
vlammetjes en kaassouffle'tjesquote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:18 schreef borisz het volgende:
frituur hapjes. Frikandellen, bitterballen, Kiphapjes, bamikrengen. Als ik zie liggen dan blijf ik eten.
Hou opquote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:21 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
vlammetjes en kaassouffle'tjesOh en Vietnamese loempia's
Die kaastengels kende ik nog niet maar ze zien eruit alsof ik ze moet leren kennen!quote:Op woensdag 20 maart 2013 09:05 schreef Deshain het volgende:
[ afbeelding ]
Dat ziltige doet het hem gewoon![]()
[ afbeelding ]
En dan niet 6 ofzo maar eerder 16...
[ afbeelding ]
Rocky Road Cake, maar dan wel all-out. Goede chocolade, macadamia's, pistache, fruit etc. etc. Wanneer het uitkomt dat ik weer een batch heb gemaakt komen er verdacht veel vrienden en kennissen 'spontaan' aanwaaien.
ze hebben ze vaak in de horeca enzoquote:Op woensdag 20 maart 2013 14:35 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Die kaastengels kende ik nog niet maar ze zien eruit alsof ik ze moet leren kennen!
Ik ga gewoon ff spieken bij de Makro, Hanos en de Sligroquote:Op woensdag 20 maart 2013 17:00 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ze hebben ze vaak in de horeca enzoheb ze nog nooit in de supermarkt gezien though
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
wat een woordquote:
Goede voornemens?quote:Op donderdag 21 maart 2013 02:18 schreef Nafi het volgende:
Dit topic kom ik nooit meer in rond deze tijd
Daar inderdaad te verkrijgen als je ze thuis wil maken.quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:05 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ik ga gewoon ff spieken bij de Makro, Hanos en de Sligro
Slechts een voorzorgsmaatregel om mezelf middernacht niet vol te proppenquote:
Ik heb ze wel zien liggen bij de AH in Zwolle en geloof ook bij C1000. Wel duur..iets van 4 nog wat voor zo'n klein doosje van 10 of 12 stuksquote:Op woensdag 20 maart 2013 17:00 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ze hebben ze vaak in de horeca enzoheb ze nog nooit in de supermarkt gezien though
oh ja, met frambozensmaak of perziksmaak. IJskoud!quote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:22 schreef foodlover het volgende:
Fries roggebrood met een dikke laag smeerkaas en sambal badjak, of met goedkope smeerworst (29ct. ofzo) van de Aldi.
Toastjes met van die Duitse vleessalade met van die reepjes boterhamworst en augurk erin.
Yoghurtdrink, de houdbare variant voor kinderen, haal dat een paar keer per jaar en kan dan zo een half pak in 1 keer opdrinken. Geen Optimel of varianten daarop, daar zit zo'n nare lucht aan.
Is het niet handiger om dan gewoon een bakje van die saus te vragen?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:26 schreef Zonnetje1981 het volgende:
Een jaar of 20 geleden had je hotpop popcorn met kaaspoeder, zo lekker!
Nu is het idd die kaasstengels uit de frituur
MM's pinda
Kano's (zo 1 keer per jaar enorme trek in)
Sporadisch een Big Mac vanwege de saus
Hmm goed idee...quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:33 schreef trovey het volgende:
[..]
Is het niet handiger om dan gewoon een bakje van die saus te vragen?
Krijg je niet bij de Macquote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:33 schreef trovey het volgende:
[..]
Is het niet handiger om dan gewoon een bakje van die saus te vragen?
Je moet eens zien wat je krijgt als je er maar genoeg geld voor neerlegt.quote:
KFCquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Kfc.
Vers brood met margarine.
Shoarmapizza.
Whehe ik heb hier drie KFC's binnen een straal van 10 kmquote:Op zondag 24 maart 2013 02:58 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
KFCIk droom er de laatste tijd zelfs van
.
Dichstbijzijnde is 40 min rijden dus ga ik nooit
Is een sloppy joe (bbq pork). Vind t alleen niet lekker.quote:
Zo niet eerlijkquote:Op zondag 24 maart 2013 10:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Whehe ik heb hier drie KFC's binnen een straal van 10 km
Ik weet wat het is, maar vind het er niet uitzien, en ook niet lekker trouwens.quote:Op zondag 24 maart 2013 12:48 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Is een sloppy joe (bbq pork). Vind t alleen niet lekker.
Precies, dat werkt helemaal niet met goeie worst, en zeker niet met te weinig worst. Ik krijg het pakje roggebrood lang niet op met één zo'n worstbolletje, de verhouding roggebrood/smeerworst moet ongeveer 1 op 1 zijn.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:22 schreef foodlover het volgende:
Fries roggebrood met een dikke laag smeerkaas en sambal badjak, of met goedkope smeerworst (29ct. ofzo) van de Aldi.
Ik ga overigens niet vaakquote:
Ik ben al 2 jaar niet meer geweest... en ik vind die hotwings zo ontzettend lekker!!!!quote:Op zondag 24 maart 2013 13:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga overigens niet vaak1 x in de 3 maanden maximaal
Kaasragoutbroodjes, oh dear, wat ben jij slecht...quote:
verbeterdquote:Op zondag 24 maart 2013 14:57 schreef Maria2.0 het volgende:
Ik gooi op al mijn broodbeleg knoflooksaus of mayo. Daarom ben ik nu ook een wintervriendin
Ik had op een gegeven moment een hele doos mayo uit Belgie meegenomen, en vlak daarna lag die mayo ineens in de supermarkt hier. Toen ik vaker dan eens per week een nieuwe pot moest halen toen werd ik ook wel dik ja.quote:Op zondag 24 maart 2013 14:57 schreef Maria2.0 het volgende:
Ik gooi op al mijn broodbeleg knoflooksaus of mayo. Daarom ben ik nu ook een vette zeekoe
Juist!quote:Op zondag 24 maart 2013 13:06 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Precies, dat werkt helemaal niet met goeie worst, en zeker niet met te weinig worst. Ik krijg het pakje roggebrood lang niet op met één zo'n worstbolletje, de verhouding roggebrood/smeerworst moet ongeveer 1 op 1 zijn.
Hoe kun je een sloppy joe nou niet lekker vinden.quote:Op zondag 24 maart 2013 12:53 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik weet wat het is, maar vind het er niet uitzien, en ook niet lekker trouwens.
Prut in een broodje. Nee dank je. Dit is het soort voer wat 19 jarigen in elkaar zetten als ze op kamers gaan en voor het eerst proberen te kokenquote:Op zondag 24 maart 2013 16:06 schreef GoobyPls het volgende:
[..]
Hoe kun je een sloppy joe nou niet lekker vinden.![]()
Chef John disagrees:quote:Op zondag 24 maart 2013 16:18 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Prut in een broodje. Nee dank je. Dit is het soort voer wat 19 jarigen in elkaar zetten als ze op kamers gaan en voor het eerst proberen te koken
Oh, ik ga zo even naar de Lidlquote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:07 schreef PluisigNijntje het volgende:
De broodjes bapao van de lidl, 2st. voor 50 cent, maar de lekkerste die ik ken!
En idd de diepvries Mora broodjes, vooral cheeseburger en frikandel.![]()
dit is de slagzin van mijn penisquote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:28 schreef Froob het volgende:
Dat nepkaas en samengeperst restvlees zo goddelijk kan zijn.
quote:
Als mijn papa voor zijn werk weg moest dan nam hij altijd een blik mee als hij weer thuis kwamquote:
Bij Kruidvat groot blik gekocht, normaal 13 euro nog wat, nu 8 euro zoveel. Ik heb er 2 gekocht voor het geval uitverkocht. Eentje heb ik er verstopt. Anders krijg ik commentaar van mijn man.quote:Op maandag 27 mei 2013 23:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als mijn papa voor zijn werk weg moest dan nam hij altijd een blik mee als hij weer thuis kwam
Je kan die doosjes ook bij AH XL krijgen, wist je dat?quote:Op maandag 27 mei 2013 23:45 schreef Mylene het volgende:
[..]
Bij Kruidvat groot blik gekocht, normaal 13 euro nog wat, nu 8 euro zoveel. Ik heb er 2 gekocht voor het geval uitverkocht. Eentje heb ik er verstopt. Anders krijg ik commentaar van mijn man.
Dit deed ik vroeger ook, heelveel in 1 keer zodat het een enorme plak werdquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:15 schreef -Miauw- het volgende:
Over schaamte gesproken...koffiecreamersticksvroeger kon ik er zo een paar opeten. Tegenwoordig doe ik dat natuurlijk niet meer. Nooit nee.
Ken ik nietquote:Op zondag 23 juni 2013 10:02 schreef Copycat het volgende:
Crunchy Cheese Curlz van Tesi Bon. Daar kan geen Chipito tegenop. Ook niet qua oranje vingers.
Yep! Koop ze meestal bij de toko. Jamin heeft ze ook, maar die gooit er driedubbele marge overheen.quote:
Doordat deze luchtiger zijn, valt dan weer wel het 'tandplakgehalte' mee.quote:Op zondag 23 juni 2013 10:20 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind chipito's namelijk al erg lekker, maar je zit idd met van die oranje vingers
En ook dat is niet minderwaardig en chemisch.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:57 schreef Bombshell het volgende:
Kaas knackebrod met roomboter
Van die spekrolletjes met geitenkaas er n van de AH
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |