oooh jellybeans zijn zooo nice!! Maar nuks guilty aanquote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:44 schreef kieskleurig het volgende:
Marsepein en
[ afbeelding ]
Eens in de zoveel tijd bestel ik van die flops op ebay, te lekker![]()
Heb ik in grootverpakking hier. Ben niet gek van veel soorten snoep maar deze zijn zooo lekkerquote:
Ja, die stokbroodjes zijn awesome.quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:05 schreef Phillou het volgende:
apenkoppen en die voorgesneden knoflookstokbroden die 8 minuutjes in de oven moeten..
Mooi zijn die cakejes. Als je daar een hele van in je mond stopt en plat drukt houd je als alle lucht eruit is ongeveer een hap over.quote:Op maandag 4 juni 2012 01:33 schreef El-a-Menthol het volgende:
Niet echt heel onnatuurlijk en chemisch, wel lekker:
Sesame Crisp Flakes
[ afbeelding ]
Balconi Snack Cacao (en andere smaken)
[ afbeelding ]
Al iets meer "chemisch": Nissin XO Seafood (en Beef), en alles van IndoMie, NongShim en Koka
[ afbeelding ]
quote:
Herkenbaar jaquote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:43 schreef CafeRoker het volgende:
Die noedelsoep inderdaad
En eens in de drie maanden ofzo heb ik ineens een onweerstaanbare zin in mcdonalds. Om na afloop te concluderen dat het weer niet echt lekker was
Heb ik soms, behalve bij het ijs en de Big Tastyquote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:43 schreef CafeRoker het volgende:
Die noedelsoep inderdaad
En eens in de drie maanden ofzo heb ik ineens een onweerstaanbare zin in mcdonalds. Om na afloop te concluderen dat het weer niet echt lekker was
Hoezo? Blaas je jezelf dan op ofsow?quote:Op woensdag 6 juni 2012 07:53 schreef Silmarwen het volgende:
Mac and cheese, gemaakt met volle melk en cheddar. Eet ik echt maar 1 keer per jaar ofzo. Zoooooooo slecht en veel te veel lactose.
bedoel je nu dat je sate over die rostirondjes doet?quote:Op woensdag 6 juni 2012 17:09 schreef littledrummergirl het volgende:
rosti rondjes, alles met sate, van die redband snoepmix zakken en daar dan de fidodido's uit
. oh en knoflook in het algemeen, gooi het ergens overheen en ik eet het met smaak op
nog nooit geprobeerdquote:Op woensdag 6 juni 2012 20:53 schreef CafeRoker het volgende:
[..]
bedoel je nu dat je sate over die rostirondjes doet?
Eierballen?quote:Op donderdag 7 juni 2012 14:32 schreef YskaFredriksson het volgende:
Noodlesoepjes met extra instant groente uit die zakjes van inproba
Eierballen (ik heb afgelopen week al 2 keer staan dralen voor de muur met eierballen :p)
Drop, snoep en veel zoetigheid. En nooit eentje maar gewoon de hele zak/bak leeg
Bananenmilkshake.
Chemische banaan want een gewone banaan vind k dus niet lekker. Heb ik andersom bij aardbeien trouwens
Bobotie en ovenschotels van knorr. Over het algemeen gebruik ik geen pakjes maar dat.. Ohhhh hmmm
Men neme een gekookt ei, doet er een mooi laagje ragout omheen en daarna door de paneer. Nu frituren maar!quote:
Klinkt een beetje vreemd maar ook lekker, ik ga ze eens maken, bedankt voor de tipquote:Op donderdag 7 juni 2012 14:39 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Men neme een gekookt ei, doet er een mooi laagje ragout omheen en daarna door de paneer. Nu frituren maar!tis een snack die vooral voorkomt in Groningen en ook wel in Drenthe
quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:07 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nog nooit geprobeerdmaar lijkt me best n goede combinatie
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |