Hahaha dat vind ik baasquote:Op maandag 18 maart 2013 15:34 schreef cinnamon_M het volgende:
Pfoe. Ehm...
Bamischijf
Durum doner
Broodje bapao van de super
Zure matten
Roze koeken
En soms, als ik echt vetzucht heb, dan wil ik mayo. En dan ga ik de keuken afspeuren naar iets "voor bij de mayo".
Ah net zoals deze mafketel op 2:10quote:Op maandag 18 maart 2013 15:34 schreef cinnamon_M het volgende:
...
En soms, als ik echt vetzucht heb, dan wil ik mayo. En dan ga ik de keuken afspeuren naar iets "voor bij de mayo".
Is niet echt guiltyquote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:51 schreef Tezz het volgende:
Ohhhhh gelukkig zag ik dit topic pas nadat ik boodschappen gedaan heb....
Mijn guilty pleasure is toch echt verse vleeswaren en hapjes halen bij de kaasboer/traitteur. De vers gesneden seranoham haalt het meestal nog net tot thuis, maar de gemarineerde olijven en bijvoorbeeld truffelworstjes niet!
En verder: frietje () met van de friettent.
En ook: verse koeken van de echte bakker.
En wat Bluezz zegt: kontje van het maisbrood met roomboter.... hmm!
quote:
Goede smaakquote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:39 schreef Wanderlust. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
vlammetjes en kaassouffle'tjesquote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:18 schreef borisz het volgende:
frituur hapjes. Frikandellen, bitterballen, Kiphapjes, bamikrengen. Als ik zie liggen dan blijf ik eten.
Hou opquote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:21 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
vlammetjes en kaassouffle'tjesOh en Vietnamese loempia's
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |