Ronaldo loopt iedereen voorbijquote:Op donderdag 31 mei 2012 15:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zo goed is Portugal niet, Duitsland wordt wel moeilijk lijkt me
Jawohl. Met zijn steenharde schotenquote:Op donderdag 31 mei 2012 15:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is de beste speler die op het toernooi rondloopt maar die kan het alleen ook niet
Dat is Eriksen toch?quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is de beste speler die op het toernooi rondloopt maar die kan het alleen ook niet
quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jawohl. Met zijn steenharde schoten
Laat ze Spanje maar uitschakelen, lijkt me heerlijkquote:Op donderdag 31 mei 2012 15:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik zou het echt prachtig vinden als ze de poule fase door komen
Ben benieuwd inderdaad. Ik neig te zeggen dat ze het wel goed gaan doen, maar in de realiteit valt het altijd zwaar tegen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Uitlokking.quote:
Maar rifaap tegen mij zeggen mag nietquote:
quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ha, Netsplitter? Kom je hier ff paraderen nu je HMF een ban hebt aangesmeerd?
ik moest lachen man, check de PIquote:Op donderdag 31 mei 2012 15:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoezo ga jij vandaag zo serieus in op alles wat ik zeg?
Ja best apartquote:
Is Netsplitter een rifaap dan?quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja best apart
Je mag wel tegen iemand sterf zeggen, maar een grappige en sarcastische rifaap mag niet
Nee, ik was er 1quote:
Denk het.quote:
iemand die in Nederland geboren is maar niet voor oranje is volgens mijquote:
Rifrat is iets bekender qua terminologie, zijn mensen afkomstig uit het rifgebergte in Marokko.quote:
Er is een zeer groot verschil tussen die twee ja.quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja best apart
Je mag wel tegen iemand sterf zeggen, maar een grappige en sarcastische rifaap mag niet
Wel 1 die gestolen is tochquote:Op donderdag 31 mei 2012 15:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar...je bent gewoon blank. En die ski-bril is ook niet echt mocro style toch?
Ik zei het niet eens manquote:Op donderdag 31 mei 2012 15:31 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Er is een zeer groot verschil tussen die twee ja.
Wees blij dat je er niet vanaf gepleurt bent wegens een racistische uitspraak.
Mijn god zeg.quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:31 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:31 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Wat zit jij te slijmenquote:Op donderdag 31 mei 2012 15:33 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik vind Netsplitter trouwens best een toffe gozer doe eens normaal tegen hem
Vast wel, als een plaatje zonder enig naakt al een maand isquote:Op donderdag 31 mei 2012 15:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat zit jij te slijmenbij je volgende ban lig je er zeker ook een half jaar uit ?
*proest*quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:33 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik vind Netsplitter trouwens best een toffe gozer doe eens normaal tegen hem
Een cactus in een kut zien 'glijden' (voor zover dat kan bij een cactusquote:Op donderdag 31 mei 2012 15:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vast wel, als een plaatje zonder enig naakt al een maand is
Ow neeeee ik heb een foutje gemaakt.quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik zei het niet eens man!!!!!!!!!
Watquote:Op donderdag 31 mei 2012 15:35 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ow neeeee ik heb een foutje gemaakt.
De hele wereld vergaat.![]()
Stel je niet zo aan.
Denken dat Ronaldo sneller is dan Boumaquote:
Puur om jou te sarren.quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
*proest*
Als er 1 figuur is die hier de boel meer op stelten zet dan HMF en de_Kromme samen dan is het Netsplitter wel. En dan te bedenken dat hij een FA is for god's sake.
1. Lees je laatste zin nog eensquote:Op donderdag 31 mei 2012 15:35 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan.
Mooi kut als de wereld vergaat wel, niet iets om zo licht over te doenquote:Op donderdag 31 mei 2012 15:35 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |