ja dus?quote:
Juich je voor Nederland of Ierland als ze tegen elkaar moeten?quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ja dus?
Voor kleine voetballanden als Ierland is het al leuk om mee te doen
Ierlandquote:Op donderdag 31 mei 2012 15:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Juich je voor Nederland of Ierland als ze tegen elkaar moeten?
Zal dit EK niet gebeurenquote:Op donderdag 31 mei 2012 15:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Juich je voor Nederland of Ierland als ze tegen elkaar moeten?
Ik bedoelde meer dat het een goed voorteken isquote:Op donderdag 31 mei 2012 14:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ja dus?
Voor kleine voetballanden als Ierland is het al leuk om mee te doen
Want Nederland komt niet door de poulfase?quote:
Ierland niet.quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Want Nederland komt niet door de poulfase?
Waarom, ben hier geborenquote:
Nederland komt niet door de poulefasequote:Op donderdag 31 mei 2012 15:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Want Nederland komt niet door de poulfase?
Hoezo niet oh alles wetende voetbal goeroequote:
ALS JE UIT HOLLAND KOMT, BEN JE VOOR ORANJE.quote:
Gokje.quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hoezo niet oh alles wetende voetbal goeroe
Trap gun ik wel wat overwinningenquote:Op donderdag 31 mei 2012 15:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hoezo niet oh alles wetende voetbal goeroe
Ik ben er ook een beetje bang voor. Nederland heeft moeite met Portugal en Duitsland heeft een goed team en doet het vaak erg goed op een eindtoernooi.quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nederland komt niet door de poulefase
Ik zou het echt prachtig vinden als ze de poule fase door komenquote:
Doe eens normaal.quote:
quote:
Zo goed is Portugal niet, Duitsland wordt wel moeilijk lijkt mequote:Op donderdag 31 mei 2012 15:06 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ben er ook een beetje bang voor. Nederland heeft moeite met Portugal en Duitsland heeft een goed team en doet het vaak erg goed op een eindtoernooi.
quote:
Volgens mij is hij nog zwart ookquote:Op donderdag 31 mei 2012 15:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dan heb je goddomme voor NL te juichen, rifaap!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |