Ronaldo loopt iedereen voorbijquote:Op donderdag 31 mei 2012 15:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zo goed is Portugal niet, Duitsland wordt wel moeilijk lijkt me
Jawohl. Met zijn steenharde schotenquote:Op donderdag 31 mei 2012 15:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is de beste speler die op het toernooi rondloopt maar die kan het alleen ook niet
Dat is Eriksen toch?quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is de beste speler die op het toernooi rondloopt maar die kan het alleen ook niet
quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jawohl. Met zijn steenharde schoten
Laat ze Spanje maar uitschakelen, lijkt me heerlijkquote:Op donderdag 31 mei 2012 15:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik zou het echt prachtig vinden als ze de poule fase door komen
Ben benieuwd inderdaad. Ik neig te zeggen dat ze het wel goed gaan doen, maar in de realiteit valt het altijd zwaar tegen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Uitlokking.quote:
Maar rifaap tegen mij zeggen mag nietquote:
quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ha, Netsplitter? Kom je hier ff paraderen nu je HMF een ban hebt aangesmeerd?
ik moest lachen man, check de PIquote:Op donderdag 31 mei 2012 15:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoezo ga jij vandaag zo serieus in op alles wat ik zeg?
Ja best apartquote:
Is Netsplitter een rifaap dan?quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja best apart
Je mag wel tegen iemand sterf zeggen, maar een grappige en sarcastische rifaap mag niet
Nee, ik was er 1quote:
Denk het.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |