iemand die in Nederland geboren is maar niet voor oranje is volgens mijquote:
Rifrat is iets bekender qua terminologie, zijn mensen afkomstig uit het rifgebergte in Marokko.quote:
Er is een zeer groot verschil tussen die twee ja.quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja best apart
Je mag wel tegen iemand sterf zeggen, maar een grappige en sarcastische rifaap mag niet
Wel 1 die gestolen is tochquote:Op donderdag 31 mei 2012 15:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar...je bent gewoon blank. En die ski-bril is ook niet echt mocro style toch?
Ik zei het niet eens manquote:Op donderdag 31 mei 2012 15:31 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Er is een zeer groot verschil tussen die twee ja.
Wees blij dat je er niet vanaf gepleurt bent wegens een racistische uitspraak.
Mijn god zeg.quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:31 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:31 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Wat zit jij te slijmenquote:Op donderdag 31 mei 2012 15:33 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik vind Netsplitter trouwens best een toffe gozer doe eens normaal tegen hem
Vast wel, als een plaatje zonder enig naakt al een maand isquote:Op donderdag 31 mei 2012 15:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat zit jij te slijmenbij je volgende ban lig je er zeker ook een half jaar uit ?
*proest*quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:33 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik vind Netsplitter trouwens best een toffe gozer doe eens normaal tegen hem
Een cactus in een kut zien 'glijden' (voor zover dat kan bij een cactusquote:Op donderdag 31 mei 2012 15:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vast wel, als een plaatje zonder enig naakt al een maand is
Ow neeeee ik heb een foutje gemaakt.quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik zei het niet eens man!!!!!!!!!
Watquote:Op donderdag 31 mei 2012 15:35 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ow neeeee ik heb een foutje gemaakt.
De hele wereld vergaat.![]()
Stel je niet zo aan.
Denken dat Ronaldo sneller is dan Boumaquote:
Puur om jou te sarren.quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
*proest*
Als er 1 figuur is die hier de boel meer op stelten zet dan HMF en de_Kromme samen dan is het Netsplitter wel. En dan te bedenken dat hij een FA is for god's sake.
1. Lees je laatste zin nog eensquote:Op donderdag 31 mei 2012 15:35 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan.
Mooi kut als de wereld vergaat wel, niet iets om zo licht over te doenquote:Op donderdag 31 mei 2012 15:35 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |