Ja ik ben er ook geen fan van neequote:Op donderdag 31 mei 2012 13:36 schreef drumstickNL het volgende:
Die Nintendo 3DS is ook al zo'n klote ding. "3d" my ass.
Ik heb vooral mijn hand kapot eraan gemaakt, mijn tv niet.quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:37 schreef -Datdus- het volgende:
Eerst gingen er tv's kapot. Deze kan je door de muur heen werpen.
quote:
Toen ik 12 was hadden we nog niet eens internet thuisquote:Op woensdag 6 juli 2005 19:57 schreef Drumpie het volgende:
euhm, mag ik afentoe met jou account ff minen en smelten om ff wat te dragen ik jat nix ik ben 12 ik zit in level 43 ik ben zelf gehack dus ik zou dat nooit doen pleasee, of kom nu ff online
Mender ging op een paard naar school.quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:02 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Elektriciteit bestond toen al wel?
Die heb ik gemist denk ik.quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:13 schreef drumstickNL het volgende:
wat vonden jullie van mijn kickstarter idee dan?
Kunnen we er trekhaken in verwerken? Dan doe ik mee.quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:13 schreef drumstickNL het volgende:
wat vonden jullie van mijn kickstarter idee dan?
quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:03 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Omdat de taalkundigen die het voor het zeggen hebben, dit hebben besloten. Reguliere samenstellingen schrijf je gewoon aan elkaar, hoewel een streepje is toegestaan als het de leesbaarheid van een woord verbetert. Ook in het geval van een klinkerbotsing scheidt men de 'botsende' klinkers van elkaar; bijvoorbeeld 'mee-eter'.
Overigens is het zo dat er een trema wordt gebruikt als de klinkerbotsing zich niet tussen twee samengestelde woorden bevindt. Ruïne bijvoorbeeld!
quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:43 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Meh, hij weet niet wat hij zegt.
Maar goed, die laat ik maar voor wat het is.
True story!quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:46 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
haha fokkers hebben sowieso geen vrienden dus het maakt geen flikker uit
niet in dit topic idd, nu wel.quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:05 schreef vogelkooi het volgende:
Dames en heren daar is hij weer, REMLOF,(instert kreunende vrouw sound) op Brixton radio!!!!!!! (insert kanonshoten)
Dat was me weer een dagje, Bobber heeft al de hele dag niks gepost, en Aldie verkoopt trekhaken als warme broodjes, krijg ik wel trek van. (insert gelach). Maar genoeg gelachen, nu een lekker liedje.
Geboren in de UK en verschillende hitjes gehad maar nu hier!
Speciaal voor jou en aangevraagd door aldie:
KIM WILDE
HAHAHAHAHAquote:Op zaterdag 12 maart 2005 12:10 schreef Drumpie het volgende:
Wat is een normale leeftijd van een jongen dat hij sperma en schaamhaar krijgt?
Bij was het toen ik 11 was ik weet niet of het gezond is maarja beter te vroeg dan te laat![]()
quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:03 schreef bobbernaut het volgende:
Weet iemand hoe oud ie is? En heeft ie ook ergens zijn naam gepost? (zn echte)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |