quote:
Op donderdag 31 mei 2012 12:21 schreef Frank_Drebin het volgende:[..]
Ja, maar ik vind dat zo'n goede altijd. En soms zitten ze ook weleens tegen je aan als je gewoon geparkeerd staat. Dat heb ik al 2 keer gehad, ben er een beetje klaar mee.
[..]

Daar gaan we eens een keer naar op zoek, das wel grappig.
Het is een gedoe altijd, maar sowieso altijd beter. Ik was een keer in een parkeergarage aangereden, paar krassen. Maar het probleem is je weet niet of 't bij krassen blijft. Ook onder je auto moet het gewoon veilig zijn en niks moet verbogen zijn of sensors moeten niet kapot zijn etc. Je moet het sowieso altijd ff na laten kijken als je van een veilige auto houdt. Dus ik ging gewoon dat formulier invullen en zij deden maar lekker mee. Uiteindelijk gebeld door de verzekering, ff langs autoschade bedrijf, die krassen waren getaxeerd op 400 euro, toen langs m'n verzekering (zit bij een klein bedrijfje gewoon m'n eigen verzekering) naja dat is goed en kreeg het gewoon op m'n rekening vonden ze prima. Dus 400 euro voor die krassen gekregen en ik hoefde het van de verzekering niet te laten maken dus dat is ook allemaal eerlijk afgehandeld.. Naja dan vul ik graag zo'n formulier in.