Nee.quote:Op donderdag 31 mei 2012 10:56 schreef Bosbeetle het volgende:
Alle nederlanders wonen in een provincie toch?
Beide.quote:Op donderdag 31 mei 2012 10:57 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Trekhaak-verkoper of uit een provincie?
quote:Op donderdag 31 mei 2012 10:57 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
"Talen"? Moet dat niet "grammatica" zijn?
quote:
quote:
Nee.quote:Op donderdag 31 mei 2012 10:57 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Misschien spreken ze geen Duits, Engels, Frans of Swahili.quote:Op donderdag 31 mei 2012 10:57 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Precies. Zelfs Nederlands is ze te moeilijk.quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:00 schreef DiRadical het volgende:
[..]
Misschien spreken ze geen Duits, Engels, Frans of Swahili.
Dan falen ze met talen.
Ja, maar niet alle Nederlanders wonen in dé provinciequote:Op donderdag 31 mei 2012 10:56 schreef Bosbeetle het volgende:
Alle nederlanders wonen in een provincie toch?
Duits, Nederlands, Engels en Fries. No worries, I'll cover dich.quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:00 schreef DiRadical het volgende:
[..]
Misschien spreken ze geen Duits, Engels, Frans of Swahili.
Dan falen ze met talen.
Ja, dat moet met een hoofdletter.quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:02 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Duits, Nederlands, Engels en Fries. No worries, I'll cover dich.
Geen idee of die taalnamen met hoofdletters moeten, trouwens.
Wij kunnen wel iets voor elkaar betekenen volgens mij.quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:05 schreef HV het volgende:
Trekhaakverkopers![]()
Mensen die in de provincie wonen![]()
Trekhaakverkopers die in de provincie wonen![]()
Mensen die trekhaken verkopen
Nee. Het is ook geen fiets-bel. En ook geen thee-pot.quote:Op donderdag 31 mei 2012 10:56 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Meh, vind ik zelf goed meevallen. Is het trouwens niet "trekhaak-verkopers"?
waaromquote:Op donderdag 31 mei 2012 11:35 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nee. Het is ook geen fiets-bel. En ook geen thee-pot.
Verkoop jij trekhaken en woon je in de provincie?quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:09 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Wij kunnen wel iets voor elkaar betekenen volgens mij.
Een haak waar je aan kunt trekken.quote:
Handig om de burgerlijke middenklasse eruit te kunnen pikken.quote:
Het verneukt je hele achterkant zo'n lompe stijve piemel op je bumper.quote:Op donderdag 31 mei 2012 12:09 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Handig om de burgerlijke middenklasse eruit te kunnen pikken.
Ik heb een trekhaak aan mijn fiets.quote:Op donderdag 31 mei 2012 12:09 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Handig om de burgerlijke middenklasse eruit te kunnen pikken.
Boeien? Wat heb je aan materiele dingen in een vervallen maatschappij?quote:Op donderdag 31 mei 2012 12:10 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Het verneukt je hele achterkant zo'n lompe stijve piemel op je bumper.
Met een viskarretje erachter?quote:Op donderdag 31 mei 2012 12:10 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Ik heb een trekhaak aan mijn fiets.
Ik vind het ook niet mooi, maar ik heb er ook een geplaatst als veiligheid. Als er eentje tegen mijn achterkant aan zit heb ik niet meteen blikschade.quote:Op donderdag 31 mei 2012 12:10 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Jij rijdt rond door de wijk met een ijscocar achter je fiets, op zoek naar kinderen?quote:Op donderdag 31 mei 2012 12:10 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Ik heb een trekhaak aan mijn fiets.
Nu krijg ik het gekke idee om met verf er een fallus van te maken.quote:Op donderdag 31 mei 2012 12:10 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Moet je hem in vleeskleur spuiten en het uiteinde wat roder. Misschien kun je er aders op tekenen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 12:15 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nu krijg ik het gekke idee om met verf er een fallus van te maken.
Als er eentje tegen mijn achterkant aan zit spreek ik de dader aan en gaan we een formuliertje invullen zodat alles gemaakt wordt op kosten van zijn verzekering.quote:Op donderdag 31 mei 2012 12:14 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet mooi, maar ik heb er ook een geplaatst als veiligheid. Als er eentje tegen mijn achterkant aan zit heb ik niet meteen blikschade.
En dan nog bumpernuts eronderquote:Op donderdag 31 mei 2012 12:15 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nu krijg ik het gekke idee om met verf er een fallus van te maken.
Godver.quote:Op donderdag 31 mei 2012 12:17 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
En dan nog bumpernuts eronder
[ afbeelding ]
Mogelijkheden genoeg inderdaad.quote:Op donderdag 31 mei 2012 12:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Moet je hem in vleeskleur spuiten en het uiteinde wat roder. Misschien kun je er aders op tekenen.
Ja, maar ik vind dat zo'n goede altijd. En soms zitten ze ook weleens tegen je aan als je gewoon geparkeerd staat. Dat heb ik al 2 keer gehad, ben er een beetje klaar mee.quote:Op donderdag 31 mei 2012 12:17 schreef sinepedraap het volgende:
Als er eentje tegen mijn achterkant aan zit spreek ik de dader aan en gaan we een formuliertje invullen zodat alles gemaakt wordt op kosten van zijn verzekering.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 31 mei 2012 12:17 schreef sinepedraap het volgende:
En dan nog bumpernuts eronder
[ afbeelding ]
Het is een gedoe altijd, maar sowieso altijd beter. Ik was een keer in een parkeergarage aangereden, paar krassen. Maar het probleem is je weet niet of 't bij krassen blijft. Ook onder je auto moet het gewoon veilig zijn en niks moet verbogen zijn of sensors moeten niet kapot zijn etc. Je moet het sowieso altijd ff na laten kijken als je van een veilige auto houdt. Dus ik ging gewoon dat formulier invullen en zij deden maar lekker mee. Uiteindelijk gebeld door de verzekering, ff langs autoschade bedrijf, die krassen waren getaxeerd op 400 euro, toen langs m'n verzekering (zit bij een klein bedrijfje gewoon m'n eigen verzekering) naja dat is goed en kreeg het gewoon op m'n rekening vonden ze prima. Dus 400 euro voor die krassen gekregen en ik hoefde het van de verzekering niet te laten maken dus dat is ook allemaal eerlijk afgehandeld.. Naja dan vul ik graag zo'n formulier in.quote:Op donderdag 31 mei 2012 12:21 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja, maar ik vind dat zo'n goede altijd. En soms zitten ze ook weleens tegen je aan als je gewoon geparkeerd staat. Dat heb ik al 2 keer gehad, ben er een beetje klaar mee.
[..]![]()
Daar gaan we eens een keer naar op zoek, das wel grappig.
Oh oke. Nee, dan doe ik dat.quote:
en als je het echt helemaal af wil maken, kan je er nog wat witte druppels aan vast boetserenquote:Op donderdag 31 mei 2012 12:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Moet je hem in vleeskleur spuiten en het uiteinde wat roder. Misschien kun je er aders op tekenen.
quote:
Omdat de taalkundigen die het voor het zeggen hebben, dit hebben besloten. Reguliere samenstellingen schrijf je gewoon aan elkaar, hoewel een streepje is toegestaan als het de leesbaarheid van een woord verbetert. Ook in het geval van een klinkerbotsing scheidt men de 'botsende' klinkers van elkaar; bijvoorbeeld 'mee-eter'.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |