SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topicventjes:![]()
Veel plezier
[ Bericht 1% gewijzigd door drumstickNL op 31-05-2012 13:33:05 ]-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
Om het makkelijker te maken om de basis te leren van micro controllers, Ook leer je sneller het programmeren.quote:
WTF is een microcontroller. Kan ik daar een ironman suit me maken?quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:24 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Om het makkelijker te maken om de basis te leren van micro controllers, Ook leer je sneller het programmeren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verdomme jij noemt jezelf IT'er?quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:25 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
WTF is een microcontroller. Kan ik daar een ironman suit me maken?
Krijg de schijt.quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:27 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Verdomme jij noemt jezelf IT'er?
Zoek maar eens arduino projecten.
Nee man; dit is 3D.quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:28 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Zet die koppies trouwens ook even recht, als je toch bezig bent
Pinnen eruit laten halen van mijn tachtigste ongeluk.quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:28 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Enne piek, waarvoor ga jij naar het ziekenhuis dan?
Stakkert.quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:30 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Pinnen eruit laten halen van mijn tachtigste ongeluk.
- .. ff een nieuwe additional tc zoeken.
quote:Op woensdag 6 juli 2005 19:17 schreef Drumpie het volgende:
Wie kent dat??? en hoe heet je??? en welke level zit je???
Alvast bedankt...
Is dit zijn eerste account of wat?quote:Op woensdag 6 juli 2005 19:36 schreef Drumpie het volgende:
Nah oke,, het is een avondturier spel op internet je begint in een trainingsfase en die training moet je doorstaan als het hebt doorstaan moet je trainen in wouden met monster mensen of poortwachters heksen en zo heb je meer en meer monsters, check ff http://www.runescape.com ik zit inmiddels al in level 43 ik train meer op mining steen hakken smelten tot wapens verkopen,
De Wii, met een U erachter. Ben een enorme Nintendo-fanboy maar ik ben sinds de Wii meer naar de 360 enzo gegaan.quote:
quote:Op woensdag 6 juli 2005 19:57 schreef Drumpie het volgende:
euhm, mag ik afentoe met jou account ff minen en smelten om ff wat te dragen ik jat nix ik ben 12 ik zit in level 43 ik ben zelf gehack dus ik zou dat nooit doen pleasee, of kom nu ff online
Niets. Helemaal niets, echt. Gewoon Wii 2 maar dan ''iets'' beter.quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:34 schreef Mender het volgende:
Ja maar nu weet ik nog niks, waar staat die U dan voor?
Godverdomme man, wat een kutding. Je zou er spontaan migraine van krijgen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:34 schreef MineraalWater het volgende:
Ooit met een virtual boy gespeeld?
ah okquote:Op donderdag 31 mei 2012 13:34 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Niets. Helemaal niets, echt. Gewoon Wii 2 maar dan ''iets'' beter.
Tja, ook geen wonder waarom het is verbannen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:35 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Godverdomme man, wat een kutding. Je zou er spontaan migraine van krijgen.
Tabletcontroller, blijf erbij dat het gaat falen, en ik ga nu niet meer erin trappen en ik ga mooi voor de nieuwe Sony of Microsoft. Neemt niet weg dat ik graag de Wii U wil testen. Heb ook al de 3DS mogen testen voordat hij uitkwam.quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:35 schreef MineraalWater het volgende:
Nieuwe controller met schermpje erin?
Ik wil hem ook niet hebben in mijn Nintendo collectie.quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:35 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Tja, ook geen wonder waarom het is verbannen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |