quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:00 schreef borisz het volgende:
GSMC Na LI winnares Roland Garros 2011
64 76(0)
quote:Op zondag 5 juni 2011 19:06 schreef borisz het volgende:
GSMC Rafael Nadal, winnaar Roland Garros 2011
![]()
75 76(3) 57 61
Navratilova en Billie Jean King in het damesdubbel.quote:
Ik denk niet dat het ooit zijn jaar wordt. Het is zo'n net-niet speler.quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:46 schreef tja77 het volgende:
ik had verwacht dat dit Murray zijn jaar zou worden....
quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:47 schreef TheArt het volgende:
Joh je meent het RoelfsHoezo zou die servicebeweging nou niet willen. Zou je daar toevallig, maar dan ook een heel klein beetje toevallig de kracht voor een groot deel vanuit je rug moeten halen????
Was vorig jaar ook op RG< was ie geblesseerd en speelde hij ineens megaaanvallendquote:Op donderdag 31 mei 2012 11:48 schreef TheGeneral het volgende:
Mirray is ineens veel leuker om naar te kijken.
Kan hij niet vaker geblesseerd spelen!
quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:52 schreef Angelof9 het volgende:
Iets in zijn onderrug. Misschien is ie ongesteld?
jaquote:Op donderdag 31 mei 2012 11:53 schreef CoolStoryBro het volgende:
Is Murray weer aan z'n rug geblesseerd ofzo? Kan niet kijken
Onderrugblessure idd.quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:53 schreef CoolStoryBro het volgende:
Is Murray weer aan z'n rug geblesseerd ofzo? Kan niet kijken
quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:55 schreef Angelof9 het volgende:
Moet ie niet eens een punt tegen krijgen voor hinderance?
Natuurlijk. Ze moeten het Nadal altijd zo makkelijk mogelijk maken.quote:
Het is echt weer te triest....alhoewel Murray toch niet ging winnen van rafa...De enige spelers die uberhaupt van Nadal kunnen winnen zitten allemaal aan de andere kant van het schemaquote:Op donderdag 31 mei 2012 11:56 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Natuurlijk. Ze moeten het Nadal altijd zo makkelijk mogelijk maken.
Isnerquote:Op donderdag 31 mei 2012 12:04 schreef Norrage het volgende:
[..]
Het is echt weer te triest....alhoewel Murray toch niet ging winnen van rafa...De enige spelers die uberhaupt van Nadal kunnen winnen zitten allemaal aan de andere kant van het schema
Soderling doet niet meequote:Op donderdag 31 mei 2012 12:04 schreef Norrage het volgende:
[..]
Het is echt weer te triest....alhoewel Murray toch niet ging winnen van rafa...De enige spelers die uberhaupt van Nadal kunnen winnen zitten allemaal aan de andere kant van het schema
Met zijn alleen naar het baanwielrennen dusquote:Op donderdag 31 mei 2012 12:00 schreef luckass het volgende:
Roelfs. Murray heeft weinig druk tijdens de OS, want de Britten focussen op sporten waar ze goed in zijn
Mag de organisatie zelf de plaatsingslijst bepalen of zijn hier regels aan verbonden?quote:Op donderdag 31 mei 2012 12:04 schreef Norrage het volgende:
[..]
Loting, alleen de nummer 1 en 2 zijn bekend waar ze komen, de rest wordt geloot.quote:Op donderdag 31 mei 2012 12:06 schreef Felagund het volgende:
[..]
Mag de organisatie zelf de plaatsingslijst bepalen of zijn hier regels aan verbonden?
Met de seeds op relatief bepaalde plaatsen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 12:07 schreef Salamando het volgende:
[..]
Loting, alleen de nummer 1 en 2 zijn bekend waar ze komen, de rest wordt geloot.
En Cavendishquote:Op donderdag 31 mei 2012 12:06 schreef Salamando het volgende:
[..]
Met zijn alleen naar het baanwielrennen dus.
quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:49 schreef Angelof9 het volgende:
Zal je zien dat Murray straks weer gewoon goed gaat spelen. Echt zo'n Murray actie.
Niet zo gek dit. Dat koelen en spieren oprekken door de fysio heeft heus wel zijn uitwerkingen. Alleen of het voldoende is, is een tweede. Hij serveert nog steeds 20 tot 40 km/h zachter dan normaal.quote:
Sja, dat krijg je van dubbelen met Roowbinquote:Op donderdag 31 mei 2012 12:22 schreef TheArt het volgende:
Daar komt de re-break aan hoor. Te triest voor woorden wat Nieminen hier doet
Murray natuurlijkquote:Op donderdag 31 mei 2012 12:26 schreef Alovenac het volgende:
Nieminen gaat hem nog in 4 sets winnen zometeen.
quote:Op donderdag 31 mei 2012 12:36 schreef TheArt het volgende:
Nieminen geeft straks zelf op vanwege een chronische blessure aan zijn hoofd.
Break alweer ingeleverd. no problemo.quote:Op donderdag 31 mei 2012 12:40 schreef tja77 het volgende:
Tomic Toompje 2-0 in sets achter...lol
maar wel een break voor in de 3e.
Je bedoelt die Finse speerwerper.quote:Op donderdag 31 mei 2012 12:43 schreef tja77 het volgende:
Nieminen, das toch die schansspringer die allang gestopt is?
quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:40 schreef TheArt het volgende:
[..]
Waarom zou hij niet echt geblesseerd zijn?
Zijn moeder belde, dat hij billenkoek zou krijgen als ie zou verliezen of opgeven.quote:
quote:Op donderdag 31 mei 2012 12:55 schreef alors het volgende:
[..]
Zijn moeder belde, dat hij billenkoek zou krijgen als ie zou verliezen of opgeven.
nice...quote:Op donderdag 31 mei 2012 12:55 schreef alors het volgende:
[..]
Zijn moeder belde, dat hij billenkoek zou krijgen als ie zou verliezen of opgeven.
quote:Op donderdag 31 mei 2012 12:55 schreef alors het volgende:
[..]
quote:
Murray eerste set ontzettend last weer van zijn rug. Leek alleen maar op te kunnen geven want kon nauwelijks iets meer. Toen goede behandeling gehad en na 1.5 set begon het weer te lopen en ging Nieminen verschrikkelijk slecht spelen. Nieminen had de tweede set ook moeten pakken, maar bakt er helemaal niks van.quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:00 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Wat is er aan de hand? Murray geblesseerd of zo?
Knap man.quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:02 schreef jantjevertonghen het volgende:
Wat een aansteller.. Mijn tennisrating is trouwens 3.8
quote:
Tot aan een bepaald moment in de 2e set kon hij helemaal niks. Kon niet lopen, kon niet serveren, kon eigenlijk niks. En nu lijkt het allemaal wel aardig te gaan. Daarnaast helpt het dat Nieminen vrijwel elk ount aan Murray geeft.quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:00 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Wat is er aan de hand? Murray geblesseerd of zo?
Op zich niks aan de hand natuurlijkquote:Op donderdag 31 mei 2012 13:02 schreef jantjevertonghen het volgende:
Wat een aansteller.. Mijn tennisrating is trouwens 3.8
Als hij geblesseerd is, ik heb hier geen tv dus kan ook niet oordelen of hij het faked, is dat ook niet zo gek.quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:09 schreef Alovenac het volgende:
Murray gaat ook echt alles behalve soepel hoor.
Zijn gemiddelde eerste service snelheid is 165 km/uur. ik sla nog harder.quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:09 schreef Alovenac het volgende:
Murray gaat ook echt alles behalve soepel hoor.
Het trieste is dat Nieminen er compleet niets mee doetquote:Op donderdag 31 mei 2012 13:11 schreef tja77 het volgende:
[..]
Zijn gemiddelde eerste service snelheid is 165 km/uur. ik sla nog harder.
Ik denk dat Murray best wel harder wil, maar zijn rug het niet toelaat, en ja, het gaat prima zoquote:Op donderdag 31 mei 2012 13:12 schreef Angelof9 het volgende:
Waarom zou ie harder slaan, Nieminen krijgt toch geen bal terug.
Lees even dit topic door. Het is al 10x gevraagd. Nee, geen tv-baan.quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:13 schreef Coelho het volgende:
Heeft baan 5 waar Haasse gaat starten geen camera's? Ik kan nergens een stream vinden..
Niks aan de hand bedoel je.quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:15 schreef tja77 het volgende:
Youzhny 1-0 voor, maar dat zegt niks natuurlijk
Nog niks aan de hand op zichquote:Op donderdag 31 mei 2012 13:15 schreef tja77 het volgende:
Je bedoelt op zich nog niets aan de handquote:Op donderdag 31 mei 2012 13:15 schreef tja77 het volgende:
Je hebt weer een weddenschap lopen?quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:21 schreef Alovenac het volgende:
En toch heb ik nog stiekeme hoop dat Nieminen dit gaat winnen.
Die is al lang won, dat Nieminen 1 set zou winnen vandaag. Ben gewoon geen fan van Murray en een extra wedstrijdje van onze Fin zou wat meer leedvermaak zijnquote:Op donderdag 31 mei 2012 13:22 schreef Salamando het volgende:
[..]
Je hebt weer een weddenschap lopen?
Ben jij die persoon die tegen de huilende Joop Bos heeft gespeeld?quote:
Ik heb nog nooit van iemand verloren met zo'n slechte ratingquote:Op donderdag 31 mei 2012 13:30 schreef jantjevertonghen het volgende:
Oftewel ik heb rating3.8. Sluiten dit topic iedereen s nu stil door dese dus
Coolquote:Op donderdag 31 mei 2012 13:30 schreef jantjevertonghen het volgende:
Ik speel niet eens tegen beginnersquote:Op donderdag 31 mei 2012 13:31 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit van iemand verloren met zo'n slechte rating
Je moet echt contact opnemen met beverstraat. Die weet alles over sponsors, met zo'n goede rating heb je dat wel nodig.quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:30 schreef jantjevertonghen het volgende:
Dat dusquote:Op donderdag 31 mei 2012 13:36 schreef Alovenac het volgende:
Murray weer gewoon normaal joh, lekker faken volgens mij. Hij zou vast wel wat pijntjes hebben gehad, maar als het echt zo erg was zoals hij voor deed dan was je al lang gekapt.
Inderdaad. Te triest voor woorden.quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:36 schreef Alovenac het volgende:
Murray weer gewoon normaal joh, lekker faken volgens mij. Hij zou vast wel wat pijntjes hebben gehad, maar als het echt zo erg was zoals hij voor deed dan was je al lang gekapt.
Doe mij maar Sierdquote:
Zaadloting?quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:37 schreef jantjevertonghen het volgende:
Ok nu kap ik met troll... Welk kut van haase, vond hem fantastisch spelen in 1 e ronde... Maarja zaadloting.. Als die wint moet ie tegen ferrer.....
Ja, het ligt aan de lotingquote:
Het gesticht is één topic verderop.quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:41 schreef jantjevertonghen het volgende:
Robin doet me denken aan een robin hod hat,,, wie snapt m
Gezakt voor Nederlands denk ikquote:Op donderdag 31 mei 2012 13:41 schreef jantjevertonghen het volgende:
Wtf gaan jullie niet naar werk sgool ofso.. Ik niet net examens grhad
Nederlands moet je zeker nog?quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:41 schreef jantjevertonghen het volgende:
Rot gewoon op mongoolquote:Op donderdag 31 mei 2012 13:41 schreef jantjevertonghen het volgende:
Mwa.. Voor iemand als Azarenka ga ik nog graag voor de tv zitten hoorquote:Op donderdag 31 mei 2012 13:41 schreef tja77 het volgende:
[..]
Als zij eruit ligt is dat weer een reden minder om vrouwentennis te gaan kijken
quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:42 schreef luckass het volgende:
Wat een broodmongolen toch altijd met Roland Garros hier zeg.
Je bedoelt 'moron du pain'?quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:42 schreef luckass het volgende:
Dat is nog niets met het TDF subforum.quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:42 schreef luckass het volgende:
of EK2012quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:45 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat is nog niets met het TDF subforum.
WAAR IS GESINK?!?!?!?!?!quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:45 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat is nog niets met het TDF subforum.
Kan hij weer teruggebreakt worden.quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:45 schreef Norrage het volgende:
Aaaah Roowbin is begonnen met zijn comeback.
hadden beter deze uit zijn eigen topic kunnen gebruiken;quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:38 schreef tja77 het volgende:
Die profielfoto van Robin Haase op de site van Roland Garros, tis toch ook net een studentje.
[ afbeelding ]
ja zieke streams overalquote:Op donderdag 31 mei 2012 13:49 schreef Logros het volgende:
Wordt de partij van Haase ergens uitgezonden/gestreamed?
Geen TV baan.quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:49 schreef Logros het volgende:
Wordt de partij van Haase ergens uitgezonden/gestreamed?
Hier precies hetzelfdequote:Op donderdag 31 mei 2012 13:49 schreef alors het volgende:
Okay en nu ga ik braaf aan de studie, voordat ik weer een hele middag naar een scorebord zit te gluren en dat Roowbin toch verliest
Die ken ik niet. Kan je wat preciezer zijn?quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:55 schreef XL het volgende:
Hallo, ik ben nieuw hier... heeft iemand nog een streampje voor de wedstrijd van Robert Haasse?
Met oordoppen in, dat wel.quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:42 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Mwa.. Voor iemand als Azarenka ga ik nog graag voor de tv zitten hoor
Hoge pieken, diepe dalen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:58 schreef TheArt het volgende:
Die service van Roowbin, het blijft zo'n godsgruwelijk drama
quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:57 schreef luckass het volgende:
Je kan beter tegen Youzhny komen dan tegen Federer, Djokovic, Nadal. No shit
Als je amper je service kan behouden, is dat geen wonder.quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:04 schreef Norrage het volgende:
Echt, dit mag echt niet...zo hard geveegd worden door Youzhny...op gravel....
Geen rechten voor Suzanne Lenglen?quote:
De afgelopen dagen al meermaals uitgelegd. NOS heeft alle rechten die ze kunnen hebben, maar ze blijven gewoon alleen Philippe Chatrier + Nederlanders uitzenden.quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:08 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Geen rechten voor Suzanne Lenglen?
0-30quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:11 schreef Zelva het volgende:
Wow, binnengehaald. Nou, zelf service maar weer inleveren dan weer.
Ook geblesseerd aan zijn hoofd. Daarom ook dat ie samen dubbelt met Nieminen. Soort zoekt soort.quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:22 schreef Alovenac het volgende:
Zometeen medical timeout voor Roowbin denk, gaat aan de dokter vragen of hij niet ziek is dat hij zijn service zo vaak houdt.
Je kunt roepen wat je wilt, een van zijn vele vaste tics. Volgens mij een gevalletje Gilles de la toerettequote:
quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:27 schreef tja77 het volgende:
[..]
Je kunt roepen wat je wilt, een van zijn vele vaste tics. Volgens mij een gevalletje Gilles de la toerette
hij moet een grote broek en/of boxershort kopenquote:Op donderdag 31 mei 2012 14:27 schreef tja77 het volgende:
[..]
Je kunt roepen wat je wilt, een van zijn vele vaste tics. Volgens mij een gevalletje Gilles de la toerette
Ja maar, ja maar dat zijn zijn geluksboxershorts!quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:31 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
hij moet een grote broek en/of boxershort kopen
Ja wat nou? Tis toch een gozer met gewoon TEVEEL tics. Flesjes goedzetten, broek uit z'n naad, haartjes achter zijn oren, aan zijn handje ruiken..KEER op KEERquote:
quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:30 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik vond het al knap dat ie überhaupt die aandoening bijna helemaal goed kon schrijven
Die hij volgens mij al sinds zijn 12e ofzo aanheeft danquote:Op donderdag 31 mei 2012 14:32 schreef alors het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar dat zijn zijn geluksboxershorts!
oh echtquote:Op donderdag 31 mei 2012 14:32 schreef alors het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar dat zijn zijn geluksboxershorts!
Ja sorry, maar frans is niet mijn beste vak...quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:30 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik vond het al knap dat ie überhaupt die aandoening bijna helemaal goed kon schrijven
Ook al niet? Wat kan je eigenlijk wel?quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:34 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ja sorry, maar frans is niet mijn beste vak...
Google eens Gilles de la Tourette...quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:33 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ja wat nou? Tis toch een gozer met gewoon TEVEEL tics. Flesjes goedzetten, broek uit z'n naad, haartjes achter zijn oren, aan zijn handje ruiken..KEER op KEER
En dan?quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:35 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Google eens Gilles de la Tourette...
Genoegquote:Op donderdag 31 mei 2012 14:35 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ook al niet? Wat kan je eigenlijk wel?
Ben jij niet in de war met het syndroom van Gilles de la Tortilla?quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:35 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Google eens Gilles de la Tourette...
5e partij op baan 1. Duurt nog wel even.quote:
de NOS zal het wel streamen.quote:
Ook nog serieus reageren he, baasquote:
ookquote:Op donderdag 31 mei 2012 14:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oh, Ken je meer van zijn gebruiken?
Beelden streamen van een baan waar geen camea's staan valt vies tegen zo heb ik mij laten vertellen.quote:
quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:45 schreef Ajacied422 het volgende:
6-5, nu zal er wel een tiebreak uitkomen, kennende Haase
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |