quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:00 schreef borisz het volgende:
GSMC Na LI winnares Roland Garros 2011
64 76(0)
quote:Op zondag 5 juni 2011 19:06 schreef borisz het volgende:
GSMC Rafael Nadal, winnaar Roland Garros 2011
![]()
75 76(3) 57 61
quote:
Op je 32e voor het eerst de 3e ronde van een GS bereiken, ik begrijp em wel.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:06 schreef Alovenac het volgende:
Devilder, gooit zijn racket in de lucht alsof hij een GS wint.
Na jaren zwoegen voor het eerst een derde ronde op een GS, nog in Frankrijk ook en een behoorlijk cheque ook voor een speler van zijn kaliber. Als je daar niet meer blij om mag zijn.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:06 schreef Alovenac het volgende:
Vindt je het gek, eerste keer dat hij de 3de ronde van een GS bereikt en dat op 32 jarige leeftijd.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:06 schreef Alovenac het volgende:
ze hebben alleen cc rechten hoor..+ NL wedstrijden.quote:
Eurosport heeft meeeer rechtenquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
ze hebben alleen cc rechten hoor..+ NL wedstrijden.
Jawel hoor, maar om dat na zo'n wedstrijd te doenquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:08 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Na jaren zwoegen voor het eerst een derde ronde op een GS, nog in Frankrijk ook en een behoorlijk cheque ook voor een speler van zijn kaliber. Als je daar niet meer blij om mag zijn.
Nee hoor, is door Jeroen Stomphorst aan borisz op twitter nog eens bevestigd. Ze hebben alle rechten.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
ze hebben alleen cc rechten hoor..+ NL wedstrijden.
ohquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:16 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nee hoor, is door Jeroen Stomphorst aan borisz op twitter nog eens bevestigd. Ze hebben alle rechten.
Is elk jaar zo. Ze hebben echt waar alle rechten die je maar kan hebben, alleen vertikken ze het om van Philippe Chatrier af te komenquote:
Daarom wijzigen die Grand Slams, alleen de top 4 uitnodigen en dan zullen we zien wie de beste is.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:17 schreef Szura het volgende:
Ik snap het ook niet echt. Die potjes op CC in het begin van het toernooi zijn meestal geen fluit aan.
Dit jaar hebben ze nog redelijk 'geluk' gehad met Azarenka en Williams ja, maar Del Potro - Roger Vasselin was een leuke pot!quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:17 schreef Szura het volgende:
Ik snap het ook niet echt. Die potjes op CC in het begin van het toernooi zijn meestal geen fluit aan.
Ik zou eerder Llodra - Berdych uitzenden dan Simon - Mullerquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:18 schreef TheArt het volgende:
[..]
Is elk jaar zo. Ze hebben echt waar alle rechten die je maar kan hebben, alleen vertikken ze het om van Philippe Chatrier af te komen
Baker hoor je uit te zenden, want Bakerquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zou eerder Llodra - Berdych uitzenden dan Simon - Muller
Je bedoelt, want Bakerquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:21 schreef Salamando het volgende:
[..]
Baker hoor je uit te zenden, want Baker.
Goed dat ik simon vorige ronde gespeeld hebquote:
Ja, maar diequote:
Hij doet het na de wedstrijd waarmee hij de derde ronde haalt. Wanneer zou je het anders doen...quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:13 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar om dat na zo'n wedstrijd te doen.
quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:28 schreef Tim86 het volgende:
Alovenac is gewoon boos omdat hij geld op Berrer had staan
quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:28 schreef Tim86 het volgende:
Alovenac is gewoon boos omdat hij geld op Berrer had staan
Je hebt ook geld op Baker staan?quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:32 schreef Alovenac het volgende:
[..], dat sowieso Tim. Was ook geen onlogische bet, maar sowieso vond ik de reactie wat overdreven (Fransen
).
Simon, wat een lelijk spel heeft hij altijd he.
Nee dat niet. Maar vind het spel van Simon en Tomic niet om aan te zien in 9 van de 10 gevallen.quote:
eens, zijn ook niet mijn type spelers.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:38 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Nee dat niet. Maar vind het spel van Simon en Tomic niet om aan te zien in 9 van de 10 gevallen.
Wat een fantastisch spel heeft Simon juist. Het moet wel een beetje lopen, maar als hij in een beetje goede vorm steekt geweldigquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:32 schreef Alovenac het volgende:
[..], dat sowieso Tim. Was ook geen onlogische bet, maar sowieso vond ik de reactie wat overdreven (Fransen
).
Simon, wat een lelijk spel heeft hij altijd he.
Daarom wijzigen die Grand Slams: Baksteen weer langzaam, gras weer snel. Terug naar de jaren 90, waarin alleen bij de vrouwen alles op seed ging.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:19 schreef Nober het volgende:
[..]
Daarom wijzigen die Grand Slams, alleen de top 4 uitnodigen en dan zullen we zien wie de beste is.
Niet mijn type speler, Simon wil af en toe nog wel een leuk balletje slaan. Maar vooral Tomic heeft geen intentie om een punt te maken in 9 vd 10 gevallen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:40 schreef Norrage het volgende:
[..]
Wat een fantastisch spel heeft Simon juist. Het moet wel een beetje lopen, maar als hij in een beetje goede vorm steekt geweldig
onterecht ja? Heb het niet gezien, maar hij won zijn sets toch ruim..quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:44 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
De XL-Seppitjes komen daar (onterecht) goed weg.
Na ja, onterecht. Het was gewoon een riskante wedstrijd en een matige pick voor de fase in het toernooi, en als ik daar niet aan meedoe mag dat best afgestraft worden.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
onterecht ja? Heb het niet gezien, maar hij won zijn sets toch ruim..
tell me about itquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:56 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Na ja, onterecht. Het was gewoon een riskante wedstrijd en een matige pick voor de fase in het toernooi, en als ik daar niet aan meedoe mag dat best afgestraft worden.![]()
Een beetje als Nalbandian in R1.
Tomic is wel echt verschrikkelijk ja, ergste speler van de tourquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:50 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Niet mijn type speler, Simon wil af en toe nog wel een leuk balletje slaan. Maar vooral Tomic heeft geen intentie om een punt te maken in 9 vd 10 gevallen.
Vind ik meer het Simon verhaal...Kan echt fantastische ballen uit het niets slaan. Zo'n Tomic doet dat niet. Heel af en toe slaat die een forehand door, maar als ie dat doet ziet het er in ieder geval niet uit (die techniekquote:Op woensdag 30 mei 2012 16:17 schreef tja77 het volgende:
Er zijn ook mensen die zich ergeren aan Dolgopolov, maar dat vind ik nou echt zo'n geniale speler.
Wat was dat dan?quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:22 schreef tja77 het volgende:
Tomic heeft ook gewoon zijn kop tegen, echt zo'n etterbakje. Wat hij flikte op de AO (dacht ik) tegen Dolgopolov, was een typische Tomic streek. Bah...
quote:
quote:It took place in the opening game of the fifth set between Bernard Tomic and Alexander Dolgopolov. The young Aussie was serving for the game when Dolgopolov hit a scoop forehand that sailed toward the baseline. Tomic returned the shot, then got out of his defensive crouch, raised his racquet, looked at the chair umpire and relaxed his body, clearly signaling for a challenge. His call went unheeded and Dolgopolov, distracted by the gesture, hit a loopy forehand that went wide.
Dolgopolov immediately argued that Tomic called for a challenge and, if he didn't, the gesture should have been ruled a hindrance. The chair disagreed and the Russian went on to lose the final set, 6-2
Absoluut niet nee.quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Dit oogt niet meer zoals de Baker van vorige week.
Had hij het dan voor de wedstrijd moeten doen?quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:13 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar om dat na zo'n wedstrijd te doen.
Puur scorebordjournalistiek van mij, heb er niks van gezien. Maar Sijsling had er al van moeten winnen dus ik had verwacht dat Verdasco er simpel van ging winnen. En ik had hem in mijn XL-gamequote:
Doe Jeremy niet zo'n pijnquote:Op woensdag 30 mei 2012 16:42 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Chardy-Dimitrov is trouwens wel een pracht dubbelteam.
Wat zou hij vorig jaar na zijn winst op Joop Bos dan wel niet gedaan hebben?quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:09 schreef CoolStoryBro het volgende:
[..]
Vindt je het gek, eerste keer dat hij de 3de ronde van een GS bereikt en dat op 32 jarige leeftijd.
Had waarschijnlijk het zelfde gedaan
Krijgt ze hindrance punten tegen? Of zijn die alleen voor Razzano weggelegd?quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:53 schreef TheArt het volgende:
En dat molenpaard is na elk punt aan het schreeuwen als een malle
Dit is na het punt, dus nee.quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:55 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Krijgt ze hindrance punten tegen? Of zijn die alleen voor Razzano weggelegd?
Doet ie dan ook. Van 2-3* naar 6-3.quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:00 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Verdasco, zet die Luxemburger toch gewoon even weg.
Ik heb het idee dat ze redelijk coulant zijn bij het opmaken van de statistieken dit jaar (wedstrijd niet gezien though).quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:48 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Heeft iemand Berdych zijn wedstrijd gezien? De stats zijn ongelofelijk: 42 winners, 6 UE en blijkbaar niet overdreven.
Daar staan ze op RG toch om bekend? Ze proberen volgens mij al vele jaren te suggereren dat het niveau heel hoog is door hele positieve winner/UE-ratio's in de statistieken te vermelden.quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:13 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ze redelijk coulant zijn bij het opmaken van de statistieken dit jaar (wedstrijd niet gezien though).
Dat klopt, maar toen ik MTF (quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:13 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ze redelijk coulant zijn bij het opmaken van de statistieken dit jaar (wedstrijd niet gezien though).
Ze zitten de hele tijd al bij Martic-Bartoli, alleen gingen ze voor die tiebreak even naar BB.quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:25 schreef Federer-fan het volgende:
Eurosport gaat van Baker naar Bartoli?
Ik vind Bartoli wel grappig, maar ik kan me goed voorstellen dat mensen op haar haten.
Oh, oké, ik keek naar de NOS. Wat is Bartoli irritant zeg, met dat vuistje na elk punt dat ze wint.quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:26 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ze zitten de hele tijd al bij Martic-Bartoli, alleen gingen ze voor die tiebreak even naar BB.
Is wetenschappelijk bewezen dat dat energie oplevert!quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:27 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Oh, oké, ik keek naar de NOS. Wat is Bartoli irritant zeg, met dat vuistje na elk punt dat ze wint.
Dat klinkt wel treurig. Volgens mij is zij het meest fanatiek van de hele WTA.quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:28 schreef Rosario het volgende:
Bartoli die iemand weigert de hand te schudden als ze opgeeft.
Hij staat voor of achter?quote:
Ja maar omdat je 0-2 zei in plaats van 2-0.quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
voor. Lijkt me logisch als ik zeg dat hij voor de 5e set gaat
Muller staat werkelijk geen pepernoot te raken, zelfs als RG coulant is met UE/Winners is daar niks van te makenquote:Op woensdag 30 mei 2012 17:31 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Verdasco inmiddels 3*-0 derde set. Die is weer op het juiste pad.![]()
Brian Baker breakt, nu *2-0 in de vierde. Simon zichtbaar geïrriteerd.
quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:31 schreef Salamando het volgende:
[..]
Muller staat werkelijk geen pepernoot te raken, zelfs als RG coulant is met UE/Winners is daar niks van te maken.
Kom je daar nu pas achter?quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:27 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Oh, oké, ik keek naar de NOS. Wat is Bartoli irritant zeg, met dat vuistje na elk punt dat ze wint.
Ministry of Funny Servicesquote:Op woensdag 30 mei 2012 17:31 schreef Federer-fan het volgende:
Die servicebeweging van Bartoli lijkt wel iets uit Monty Python.
3-0* voor Bakerquote:Op woensdag 30 mei 2012 17:31 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Verdasco inmiddels 3*-0 derde set. Die is weer op het juiste pad.![]()
Brian Baker breakt, nu *2-0 in de vierde. Simon zichtbaar geïrriteerd.
Ja, ik kijk alleen naar de toppers weet je nog.quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:32 schreef TheArt het volgende:
[..]
Kom je daar nu pas achter?
Bartoli speelt al jaren op de Tour en nu merk je het pas?
Silly.quote:
Simon houdt van knokken. Die pakt hem wel in 4 of 5.quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
3-0* voor BakerSimon is ook van 't pad af?
Dat is altijd zo tegen aanvallende netspelers. Niet zo bijzonder, het wordt je 2x zo makkelijk gemaakt winners te slaan, en je hoeft zelf niet te forceren.quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:48 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Heeft iemand Berdych zijn wedstrijd gezien? De stats zijn ongelofelijk: 42 winners, 6 UE en blijkbaar niet overdreven.
Oja, silly. Lang geleden, dat Monty Pyton!quote:
quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:35 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Oja, silly. Lang geleden, dat Monty Pyton!
quote:
Inderdaad. En het gros van de fouten worden dan forced errors. Llodra had ook een ruime positieve balans.quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:35 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dat is altijd zo tegen aanvallende netspelers. Niet zo bijzonder, het wordt je 2x zo makkelijk gemaakt winners te slaan, en je hoeft zelf niet te forceren.
Volgens mij had Murray op de AO ook iets van 50 winners tegen 5 UEs ofzo tegen Llodra, Murray, of all peoplequote:Op woensdag 30 mei 2012 17:39 schreef wimderon het volgende:
[..]
Inderdaad. En het gros van de fouten worden dan forced errors. Llodra had ook een ruime positieve balans.
Wtf, laatste keer dat ik keek stond Simon Baker volledig met briljant spel te vegen....Simonquote:
Nee hoor, Baker 6-2.quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat wordt een spannende laatste set
Je weet dat dit gaat gebeuren he....quote:
Ik vermoed stokbrood > Bakkerquote:
Muller vanaf *3-2 in de tweede setquote:
Zal wel een familieaangelegenheid worden met Indy en Max de Vroome. Dat zijn de enige.quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:21 schreef truedestiny het volgende:
Iemand al informatie over het jeugd toernooi? Welke Nederlanders mee doen?
Verwacht ik niet. Zulke gasten ballen bijna altijd leuk mee in set 1 en daarna is het over.quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Stebe balt wel lekker mee hoor. Grote kans dat dit ook een 5 setter wordt
Knap dat je dat al na 2 games kan zienquote:Op woensdag 30 mei 2012 18:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Stebe balt wel lekker mee hoor. Grote kans dat dit ook een 5 setter wordt
Let maar op, 't gebeurtquote:Op woensdag 30 mei 2012 18:25 schreef Salamando het volgende:
[..]
Knap dat je dat al na 2 games kan zien.
Kenner-alert!quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:25 schreef Salamando het volgende:
[..]
Knap dat je dat al na 2 games kan zien.
quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:36 schreef Tim86 het volgende:
Als Stebe wint dan is het in ieder geval in de laatste minuut.
quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:36 schreef Tim86 het volgende:
Als Stebe wint dan is het in ieder geval in de laatste minuut.
Nog niks aan de hand.quote:
Die kijken alleen naar de ranglijst.quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:46 schreef Mykonos het volgende:
De NOS vindt de uitschakeling van Bartoli een 'daverende verrassing'. Dat was het toch niet echt gezien de hopeloze vorm van Bartoli de laatste weken?
De NOS vind ook dat Nadal het 'bij vlagen lastig had' tegen Bolelli omdat hij 1x gebroken wordtquote:Op woensdag 30 mei 2012 18:46 schreef Mykonos het volgende:
De NOS vindt de uitschakeling van Bartoli een 'daverende verrassing'. Dat was het toch niet echt gezien de hopeloze vorm van Bartoli de laatste weken?
Ziet er wel naar uit. En dan is mijn toernooi weer goed.'quote:
Jij bent het FOK!account van Joop Bos?quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ziet er wel naar uit. En dan is mijn toernooi weer goed.'
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nope dat is mijn neefquote:Op woensdag 30 mei 2012 19:15 schreef Salamando het volgende:
[..]
Jij bent het FOK!account van Joop Bos?
Ohquote:Op woensdag 30 mei 2012 19:20 schreef Bos81 het volgende:
Niet die tenniser overigens, maar ik heb een neef die Joop heet, met ook dezelfde achternaam, wat overigens niet enkel Bos is, maar het woord bos komt er wel in voor![]()
Het lijkt me ook sterk dat ik die tennisser ben, ik ben 31 (geboortejaar is dan ook 81) en zit al bijna 9 jaar hier op FOK!quote:
Mag hopen dat er wat Nederlanders zijn om tegen de Fransen in te gaan.quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:54 schreef TheArt het volgende:
Aran morgen op 4e partij op baan 1.
Baase 2e partij op baan 5, dus geen beelden helaas.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 91% gewijzigd door Federer-fan op 30-05-2012 21:26:45 ][b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:02 schreef Federer-fan het volgende:
De OOP voor morgen is uit.
Wedstrijd van de dag ongetwijfeld Istomin-Nadal.Mathieu - IsnerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
Ja, dat wordt wel wat zou je zeggen.quote:
is verplaatst naar morgen met een stand in sets van 1-1 en de derde zet eveneens in 1-1 met gamesquote:
thanksquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:55 schreef Aalbers het volgende:
[..]
is verplaatst naar morgen met een stand in sets van 1-1 en de derde zet eveneens in 1-1 met games
Haase 2.5, Youzhny 1.7 -zoiets zag ik op Betfair.quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:54 schreef Aalbers het volgende:
Haase - Youzhny, wat zijn de odds volgens jullie?
Daar zit je dan straks met 2.5 schoonmoeders!quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:39 schreef de_boswachter het volgende:
Haase maakt een goede kans. Ik zet er mijn schoonmoeder op in x 2.5
Wat is dat toch, die Williams haat van iedereen....quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:49 schreef Morthill het volgende:
Hier nog even juichen omdat de zusjes Williams er beiden uitliggen (ja, spuit 11, ik)
Snap het ook niet zo goed. Als je ziet uit wat voor omgeving zij vandaan komen. Kan ik alleen maar respect voor hebben.quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:55 schreef Norrage het volgende:
[..]
Wat is dat toch, die Williams haat van iedereen....
snap ik ook nietquote:Op woensdag 30 mei 2012 23:55 schreef Norrage het volgende:
[..]
Serena kan ik nog wel waarderen, die vechtlust, die service soms, enz. Mooiste vond ik een potje tegen Hantuchova op Wimbledon, ze liep op één been, de regen dreigde en Dani was zo van slag dat SW haar gewoon letterlijk wegveegdequote:Op woensdag 30 mei 2012 23:55 schreef Norrage het volgende:
[..]
En toch staat ze ook zo vaak op de baan van 'het is dat het moet' voor mijn gevoel.quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:08 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Serena kan ik nog wel waarderen, die vechtlust, die service soms, enz. Mooiste vond ik een potje tegen Hantuchova op Wimbledon, ze liep op één been, de regen dreigde en Dani was zo van slag dat SW haar gewoon letterlijk wegveegde.
Mijn god, dat ziet er kneuzerig uit zeg.quote:
18e plek zelfs!quote:Op donderdag 31 mei 2012 08:40 schreef XL het volgende:
Hoe is het eigenlijk met Hantuchova, speelt die nog top 100?
Gewoon een Rooooowbin Haase.quote:Op donderdag 31 mei 2012 10:07 schreef Angelof9 het volgende:
Even een stom vraagje tussendoor, waar komt dat Roowbin vandaan? Ik weet wel wat het betekent, maar waar is de naam ontstaan?
Ah, lekker!!!quote:
Vind ik Faalhaase toch leukerquote:Op donderdag 31 mei 2012 10:46 schreef Norrage het volgende:
Een of andere kneus (was het niet Nober?) die ging hem steeds Rooowbin noemen (of ie nou goed speelde of niet, Roowbin werd telkens met de grond gelijk gemaakt door hem), en dat hebben wij geadopteerd...vraag me niet waarom....
Wel een camera-baan toch?quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:13 schreef rhubarb het volgende:
Haase speelt op baan 5. Geen livestream dus?
Ligt eraan, of er breakkansen waren.quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:23 schreef Afhaalchinees het volgende:
Nieminen wint de eerste game tegen Murray. Op zich nog niets aan de hand
Nog niets op zichquote:Op donderdag 31 mei 2012 11:26 schreef BobW het volgende:
Murray break achter
Ferrer break achter
Al iets aan de hand?
Precies zoquote:Op donderdag 31 mei 2012 11:30 schreef Paxcon het volgende:
Kan iemand mij uitleggen hoe het bij de service werkt? Is de bal in als hij die lijn raakt die de helft van één speler min of meer in tweeën deelt?
Die Murray met zijn eeuwige gezeik. En ik vind het ook een vervelend mannetje. Al zie ik hem liever gewoon verliezen dan opgeven met de zoveelste blessure.quote:
Tis een chagrijn, en tennist zo nu en dan ietwat te afwachtend (understatement), maar ik zou hem om de 1 of andere reden toch die eerste GS zege gunnen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:35 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Die Murray met zijn eeuwige gezeik. En ik vind het ook een vervelend mannetje. Al zie ik hem liever gewoon verliezen dan opgeven met de zoveelste blessure.
Tja, je weet het nooit met Murray.quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:37 schreef Marcoss het volgende:
Winst van Nieminen staat op 1,37 op Unibet, opvallend dat die nog niet veel verder gedaald is
Maar kun je nog inzetten op winst voor Nieminen? Unibet doet daar nog wel eens moeilijk mee tijdens blessuresquote:Op donderdag 31 mei 2012 11:37 schreef Marcoss het volgende:
Winst van Nieminen staat op 1,37 op Unibet, opvallend dat die nog niet veel verder gedaald is
Waarom zou hij niet echt geblesseerd zijn?quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:40 schreef luckass het volgende:
Murray. Jammer dat het mentaal zo'n kneus is. En als ie echt geblesseerd is nu is dat gewoon pech.
Omdat ie altijd moeilijk loopt te kijkenquote:Op donderdag 31 mei 2012 11:40 schreef TheArt het volgende:
[..]
Waarom zou hij niet echt geblesseerd zijn?
Open er een topic over.quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:41 schreef tong80 het volgende:
Toevallig heeft gisteren een fysio mijn rug en nek gekraakt. Door een verkeerde houding achter de PC een soort RSI gekregen dat begin in mijn nek via mijn rug in mijn armen kwam. Man dat doet echt zeer dat kraken. Je hoort knak en schrikt je kapot. Heb er nu al een beetje baat bij. Tinteling en pijn zijn minder geworden. Maar wat ik al zei dat kraken is geen pretje.
Murray kijkt altijd alsof hij moet poepenquote:Op donderdag 31 mei 2012 11:41 schreef luckass het volgende:
[..]
Omdat ie altijd moeilijk loopt te kijken. Maar ik zet de stream pas net aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |