ik heb een boek over voeding en sport, maar daar staan dingen in dat ik nooit ga redden, qua hoeveelheden. Was benieuwd of er andere dingen in stonden dan in dat boekquote:Op woensdag 30 mei 2012 09:07 schreef GotC het volgende:
[..]
Het is een tijdschriftMaar ik zou het voor de voeding niet perse aanschaffen. Leen een boek uit de bieb daarover oid.
Honselaarquote:Op woensdag 30 mei 2012 09:04 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Misschien in de bieb kijken, doe ik ook vaak voor tijdschriftenEn heb nu ook uit de bieb dat boek van Honselaar, maar moet er nog steeds in beginnen...
Shirt is vet iddquote:
Ik geloof ook niet dat Swets moeite heeft met het kijkvoer die dagquote:
Ik voorzie een meet langs het parcoursquote:Op woensdag 30 mei 2012 09:28 schreef E.T. het volgende:
[..]
Ik geloof ook niet dat Swets moeite heeft met het kijkvoer die dag
Waarom heb ik die nog niet?quote:Op woensdag 30 mei 2012 09:39 schreef GotC het volgende:
Ik heb een super foto van Yur en mij samen voor de Royal Ten![]()
Misschien even naar een (sport)fysio gaanquote:Op woensdag 30 mei 2012 09:52 schreef Abelow het volgende:
Heb 2,5 maanden niet gesport, vanwege een kuitbeenbreuk. Vandochtend maar is begonnen met hardlopen en rustig aan begonnen, 4 kilometer in 20 minuten.
Hoeveel kilometer lopen jullie altijd?
Btw: Hardlopen is toch goed voor je om te revalideren ? Moet over 2 weken al weer bij toernooi zijn ...
Ja klopt ben te lui om naar fysio te gaanquote:Op woensdag 30 mei 2012 09:52 schreef GotC het volgende:
[..]
Misschien even naar een (sport)fysio gaanIk vind het nogal heftig wat je hebt gelopen, als 'revalidatie'.
Sowieso om de dag ja. Soms 2 rustdagen als iets niet goed voelt.quote:Op woensdag 30 mei 2012 09:54 schreef Abelow het volgende:
[..]
Ja klopt ben te lui om naar fysio te gaanKost me denk nog meer tijd maar het was opzich wel te doen gelukkig!
Hoe vaak loop jij dan om de dag of niet? Ik ga proberen 1 dag rust, 1 dag hardlopen,
ahh oke netjes, hoeveel kilometer doe je al?quote:Op woensdag 30 mei 2012 09:56 schreef GotC het volgende:
[..]
Sowieso om de dag ja. Soms 2 rustdagen als iets niet goed voelt.
Verder:
*Rustig opbouwen (dus niet in 1x kilometers achter elkaar rennen) ivm wennen v/d pezen+gewrichten (conditie zegt weinig)
*Goede schoenen laten aanmeten bij een hardloopwinkel
*Neem je rust
Ik loop 5 km, maar iedereen loopt hier z'n eigen tempo/afstandquote:Op woensdag 30 mei 2012 10:00 schreef Abelow het volgende:
[..]
ahh oke netjes, hoeveel kilometer doe je al?
Ik doe het hardlopen gewoon voor mijn revalidatie en beetje om conditie op te bouwen, dusja denk 2 weekjes ofzo hardlopen
Dus ik probeer gewoon op normale sportschoenen te lopen want denk niet dat ik zo een die hard hardloper word als jullie.
Blijf na het hardlopen wel fit door voetbal :p
nice, hoelang bezig?quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:02 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik loop 5 km, maar iedereen loopt hier z'n eigen tempo/afstand
Oh jaquote:
2,5 maand is nogal een lange tijd om eruit geweest te zijn. Als je één of twee weken eruit bent geweest, a la, maar na 2,5 maand kun je het niet zomaar oppakken waar je gebleven bent. Maar goed, bovenal geldt: luister naar je lijf en forceer niets.quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:00 schreef Abelow het volgende:
[..]
ahh oke netjes, hoeveel kilometer doe je al?
Ik doe het hardlopen gewoon voor mijn revalidatie en beetje om conditie op te bouwen, dusja denk 2 weekjes ofzo hardlopen
Dus ik probeer gewoon op normale sportschoenen te lopen want denk niet dat ik zo een die hard hardloper word als jullie.
Blijf na het hardlopen wel fit door voetbal :p
haha jaa schoenen zijn geen probleem, maar ik bedoel ermee te zeggen dat ik toch niet veel ga hardlopen. Denk een stuk of 7x in 2 weken, en daarna stop ik er (denk ik) mee. Dan pak ik het wel weer op met voetbal snap je?quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
2,5 maand is nogal een lange tijd om eruit geweest te zijn. Als je één of twee weken eruit bent geweest, a la, maar na 2,5 maand kun je het niet zomaar oppakken waar je gebleven bent. Maar goed, bovenal geldt: luister naar je lijf en forceer niets.
Verder hebben schoenen weinig te maken met die hard-hardloper zijn of niet. Feit is gewoon dat je je met normale sportschoenen/schoenen die niet bij jouw loopstijl passen blootstelt aan blessures. En dan word je idd geen die hard-hardloper, maar dan op een andere manier dan jij bedoelt. Dus bouw het nu maar voorzichtig op en laat je voorlichten over goeie schoenen
. Beter een keer een smak geld uitgeven dan over een tijdje weer in de lappenmand liggen, toch?
Waarom ga je anders niet zwemmen? Ook goed voor je conditie. En bij hardlopen ontwikkel je lange spieren, terwijl je voor voetbal korte spieren nodig hebtquote:Op woensdag 30 mei 2012 10:11 schreef Abelow het volgende:
[..]
haha jaa schoenen zijn geen probleem, maar ik bedoel ermee te zeggen dat ik toch niet veel ga hardlopen. Denk een stuk of 7x in 2 weken, en daarna stop ik er (denk ik) mee. Dan pak ik het wel weer op met voetbal snap je?
Ik ga sowieso rustig aan doen, het was voor me vanochtend gelukkig wel te doen dusja dan is het goed toch
Bij zwemmen ontwikkel je ook lange spieren, dus dan dubbel profijt. Is alleen wel "duurder" tenzij je al een zwembad in je tuin hebtquote:Op woensdag 30 mei 2012 10:14 schreef GotC het volgende:
[..]
Waarom ga je anders niet zwemmen? Ook goed voor je conditie. En bij hardlopen ontwikkel je lange spieren, terwijl je voor voetbal korte spieren nodig hebt.
Serieus? Maar is toch niet zo erg, want veel (prof)voetballers doen ook hardlopen in sportschool/buiten.quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:14 schreef GotC het volgende:
[..]
Waarom ga je anders niet zwemmen? Ook goed voor je conditie. En bij hardlopen ontwikkel je lange spieren, terwijl je voor voetbal korte spieren nodig hebt.
Als je voor het voetbal weer op niveau wil komen, moet je vooral interval trainingen doen, daarmee bouw je conditie en snelheid op, als je een paar km (stuk of 4) aan een stuk kan lopen, ga dan eens een keer van lantaarnpaal naar lantaarnpaal sprinten en dan weer tot een lantaarnpaal wat rustiger, zo ben je sneller weer op conditie, die past bij voetbal...quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:11 schreef Abelow het volgende:
[..]
haha jaa schoenen zijn geen probleem, maar ik bedoel ermee te zeggen dat ik toch niet veel ga hardlopen. Denk een stuk of 7x in 2 weken, en daarna stop ik er (denk ik) mee. Dan pak ik het wel weer op met voetbal snap je?
Ik ga sowieso rustig aan doen, het was voor me vanochtend gelukkig wel te doen dusja dan is het goed toch
jaa, dat is ook een optie maarja dan krijg ik wel last van mijn enkel/kuitbeen als ik ga sprinten. Daarom misschien dat volgende week ofzo proberen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:17 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Als je voor het voetbal weer op niveau wil komen, moet je vooral interval trainingen doen, daarmee bouw je conditie en snelheid op, als je een paar km (stuk of 4) aan een stuk kan lopen, ga dan eens een keer van lantaarnpaal naar lantaarnpaal sprinten en dan weer tot een lantaarnpaal wat rustiger, zo ben je sneller weer op conditie, die past bij voetbal...
Misschien niet sprinten, maar ene stukje joggen, andere stukje net iets harder.quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:17 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Als je voor het voetbal weer op niveau wil komen, moet je vooral interval trainingen doen, daarmee bouw je conditie en snelheid op, als je een paar km (stuk of 4) aan een stuk kan lopen, ga dan eens een keer van lantaarnpaal naar lantaarnpaal sprinten en dan weer tot een lantaarnpaal wat rustiger, zo ben je sneller weer op conditie, die past bij voetbal...
QFTquote:Op woensdag 30 mei 2012 10:21 schreef Viking84 het volgende:
Ik zou lekker gaan fietsen i.p.v. hardlopen op gewone sportschoenen.
Het hoeft ook niet op wedstrijdniveau he, je hoeft geen Narsingh snelheid te hebben meteen, maar het gaat erom dat je hartslag omhoog gaat en dan weer wat tot rust laten komen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:20 schreef Abelow het volgende:
[..]
jaa, dat is ook een optie maarja dan krijg ik wel last van mijn enkel/kuitbeen als ik ga sprinten. Daarom misschien dat volgende week ofzo proberen.
thnx!
hahah was dat maar zo narsingh snelheid, maar nee snap het! Is inderdaad wel belangrijk ja want sprinten kan ik nog helaas niet.quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:22 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Het hoeft ook niet op wedstrijdniveau he, je hoeft geen Narsingh snelheid te hebben meteen, maar het gaat erom dat je hartslag omhoog gaat en dan weer wat tot rust laten komen.
Maar inderdaad wat Viking en GotC zeggen, ga ook naar een (sport)fysio, die weten beter wat de beste methodes zijn om weer op niveau te komen. Wat de beste manieren zijn om je conditie en spieren verder op te bouwen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:23 schreef Abelow het volgende:
[..]
hahah was dat maar zo narsingh snelheid, maar nee snap het! Is inderdaad wel belangrijk ja want sprinten kan ik nog helaas niet.
Ik zou het korter doen, rondom een half voetbalveld ofzo en dan de korte zijden snel en de lange zijden langzaam...quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:28 schreef Abelow het volgende:
Interval is wel zwaar of niet, beste dat 2 x per week ofzo doen.
Ik ga dan gewoon naar een voetbalveld en proberen 100x sprint en dan 100 meter uitlopen en dat dan een stuk of 10x? Mits me dat lukt natuurlijk :p (denk het niet)
Ik heb Robben vooral vaak langs de kant zien zittenquote:Op woensdag 30 mei 2012 10:29 schreef mosselmossel het volgende:
Ik heb Robben ook nooit kilometers zien hardlopen bij Van Toorn. Alleen maar interval en krachttraining
Hahah heb niks tegen hardlopen en vind het wel lekker, maar heb geen disciplinequote:Op woensdag 30 mei 2012 10:30 schreef Viking84 het volgende:
Misschien vind je het hardlopen na die 2 weken wel heel leuk
Komt vanzelf als de routine erin zitquote:Op woensdag 30 mei 2012 10:32 schreef Abelow het volgende:
[..]
Hahah heb niks tegen hardlopen en vind het wel lekker, maar heb geen discipline
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |