Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.

Wil en kun je er (eventueel) bij zijn op 23 juni, stuur dan even een PM naar DaMart.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 13:03 schreef DaMart het volgende:
En ik kreeg nog een idee: over een maand is het vast ook wel mooi weer, dus mooie gelegenheid voor een strandmeet. Is er animo om op 23 juni naar het Zandvoortse strand te gaan en 's avonds mannen met baarden te ontmaskeren als weerwolf?
Wel een Zweedse,quote:
met husqvarna kun je ook gras maaienquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wel een Zweedse,
Want die rijden als een Volvo
Zuigen als een Nilfisk en
Naaien als een Husqvarna
![]()
Dat is nog altijd beter dan harspleistersquote:
blijft die ook liggenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh, de hagel is inmiddels gepromoveerd tot regen. Joepie.Oh
quote:
Verschrikkelijk lijkt me dat hahaquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Hier is het vooral bewolkt. Daarachter gaat de zon niet onder, dus het schemert hier niet eens
Na je moet er wel n beetje op letten ja.quote:
Ik heb echt het gevoel dat ik jou tien keer op een dag hallo zie zeggenquote:
Lekkerquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik had al kou op m'n nek, nu doet het helemaal zeer
ik heb hier een heel pakket diverse soorten Bavaria 0.0% staanquote:
whahaahahaha wij ookquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:11 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ben ik aan het testen voor insiderds... niet echt mijn ding
Hallo!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:08 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik heb echt het gevoel dat ik jou tien keer op een dag hallo zie zeggen
Miauwquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:12 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hallo!
Oh dat zou best wel eens kunnen ja
Was geen kritiek verder hoorquote:
Lol, ik heb nu zo'n klein blikkie citroen in m'n handquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:12 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik vind die citroen echt niet lekkerRose was mwah, witbier was nog wel te doen.
Citroen, drinkbaar en/of in ijs, smaakt praktisch altijd naar dreftquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:13 schreef Koen66 het volgende:
Lol, ik heb nu zo'n klein blikkie citroen in m'n hand
Smaakt chemisch
dat gevoel heb ik ook als iedereen hier roept "Oh daar is Koen, het is bedtijd"quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:13 schreef Fha het volgende:
[..]
Was geen kritiek verder hoorMaar echt heel vaak deja vu gevoel hahah
Lekker gesport?quote:
Ik zeg meestal even gedag als ik ergens binnen komquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:13 schreef Fha het volgende:
[..]
Was geen kritiek verder hoorMaar echt heel vaak deja vu gevoel hahah
Dat idee had ik dus ook en ik had zo'n grote gepaktquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Lol, ik heb nu zo'n klein blikkie citroen in m'n hand
Smaakt chemisch
jah, ik heb kou op m'n nek, doet door sporten nu nog meer auquote:
Aan mij raak je het niet kwijt.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:15 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Dat idee had ik dus ook en ik had zo'n grote gepaktEn hoe moet je nou in hemelsnaam zo'n product door anderen laten testen als je het zelf al niks vind...
De chef van mevr Koen wilde er een paar proberen, be my guestquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:15 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Dat idee had ik dus ook en ik had zo'n grote gepaktEn hoe moet je nou in hemelsnaam zo'n product door anderen laten testen als je het zelf al niks vind...
Ik mik het wel een keer op mn werk neer ofzoquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
De chef van mevr Koen wilde er een paar proberen, be my guest
Oja, daar kan ik me iets bij voorstellen. Sauna?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jah, ik heb kou op m'n nek, doet door sporten nu nog meer au
Dan alsnog niet, of echt bier, of cola. Ik begin er geeneens aan.:@quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ze kan het bewaren tot d'r house warming party
Hmmm lekker Saunaquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:18 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oja, daar kan ik me iets bij voorstellen. Sauna?
Volgende keerquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hmmm lekker Sauna
had ik net op de sportschool in kunnen gaan, maar ik zat te lang te ouwehoeren
Bweeeh veel te zoetquote:
net als Port, dronk ik vroeger best veelquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:22 schreef JJH het volgende:
[..]
Vroeger had ik dat nog wel eens in huis ja.
Meer?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
net als Port, dronk ik vroeger best veel
Jaja, Koen dronk vroeger meer
Is het minder geworden tov twee jaar geleden?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
geen alcoholist, maar wel een stuk meer dan nu
Dat schiet ook niet op hèquote:
Was ik toen zo'n zuipschuit?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:25 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Is het minder geworden tov twee jaar geleden?
Nee net een cross-post gedaanquote:[b]
Dat schiet ook niet op hè![]()
Nog even en ik geef gewoon het antwoord
over twee weken ja.quote:
Geen idee .... thettes woonde vroeger bij mij in de buurt... Zegt niets over de buurt en ook niks over thettes btwquote:
thettes heeft overal gewoond geloof ikquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee .... thettes woonde vroeger bij mij in de buurt... Zegt niets over de buurt en ook niks over thettes btw
afbraakwijken ....quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:36 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
thettes heeft overal gewoond geloof ikbinnenkort verhuist hij naar mijn buurt. Dat zegt wel een heleboel
De beste straten zijn in Zuid-oost.quote:
Sok aan de deur!quote:
weer iets wat ik te lang niet gedronken hebquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:32 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat weet ik niet maar ik herinner me wel de Liquore 43
De beste straten van Amsterdam gewoon. Zuid oostquote:
Wel even wassen.quote:
Zie,quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
weer iets wat ik te lang niet gedronken heb
Omdat jij er woont?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:41 schreef Fha het volgende:
[..]
De beste straten van Amsterdam gewoon. Zuid oost
altijd roze omdat rozequote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:42 schreef JJH het volgende:
[..]
Een roze voor vrouwelijk bezoek en een blauwe voor mannelijk?
Niet meerquote:
soberso Amsterdam, zuid kantquote:
Kleur maakt niet uit joh, boodschap is duidelijkquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:42 schreef JJH het volgende:
Een roze voor vrouwelijk bezoek en een blauwe voor mannelijk?
Opeens een blauwe aan zijn deur.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:44 schreef Fha het volgende:
[..]
Kleur maakt niet uit joh, boodschap is duidelijk
Soms is alles lekker iddquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je hebt een goed geheugen
ik ben een alleszuuper
i
Dat weet ik ookquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je hebt een goed geheugen
ik ben een alleszuuper
i
Ach, hij kan altijd nog zeggen dattie het niet zagquote:
Noord heeft ook wel leuke stukken. Heel landelijkquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:44 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
soberso Amsterdam, zuid kant
noorden mag gewoon weg
Ik vind t prima. A'dam is een toffe stad.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Maakt ook niet uitGevolg zou wel kunnen zij dat de nog meer Adammers komen kijken hier
West, maar jij ging slapen ... blauwquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:44 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
soberso Amsterdam, zuid kant
noorden mag gewoon weg
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:46 schreef Fha het volgende:
[..]
Ach, hij kan altijd nog zeggen dattie het niet zagDaar trap ik toch wle in
ik ben er al te lang niet meer geweest (oktober vorig jaar, Fok meetquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hihiWhat I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:47 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
pst, wokRokjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hihi![]()
Same shit, different day
SC hopper present
koeniequote:
Met mij gaat het lekker, en ach, hier is het KSC hequote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:49 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
koenie
beter ziet wokje dat wel
en hoe is het met jou.. en hier?
mooi zoquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Met mij gaat het lekker, en ach, hier is het KSC he![]()
Met jou ook alles ok? Begrijp dat je Wok overleefd hebt
haha hoezoquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:53 schreef JJH het volgende:
[..]
sorry dat ik niet mijn charming self was gister.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:53 schreef JJH het volgende:
[..]
sorry dat ik niet mijn charming self was gister.
Ik ook een.beetje, want serieus slaaptekort.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:53 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
haha hoezo
ik vond het leuk hoor![]()
ik was alleen wel een beetje stilletjes hihi
hmm ik ken het hoor.. vooral door de hitte de afgelopen tijdquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:55 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ook een.beetje, want serieus slaaptekort.
En dan vooral niet richting onbekende mensen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmm dan komt er bij mij ook niet veel uit
het is nu weer lekker fris in slaapkamerquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:56 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
hmm ik ken het hoor.. vooral door de hitte de afgelopen tijd
Richting onbekenden ben ik altijd een extreme slow starterquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:56 schreef JJH het volgende:
[..]
En dan vooral niet richting onbekende mensen.
ruilen? hier nog nietquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het is nu weer lekker fris in slaapkamer
Dat viel nog wel mee, maar veul werk, wok verhuizen en alleen slapen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:56 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
hmm ik ken het hoor.. vooral door de hitte de afgelopen tijd
met meer dan 3 personen vaak wel ja.. en onbekenden dus dan ga ik heel erg op m'n woorden lettenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Richting onbekenden ben ik altijd een extreme slow starter
Doen we nog wel een keer over dan.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:57 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ruilen? hier nog niet
en ik voelde me aardig verlegen hoor JJH hehehe
ahh ja, da's ook een heul goeie reden..quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:57 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat viel nog wel mee, maar veul werk, wok verhuizen en alleen slapen.
dat heb ik op Fok meets altijd heel erg ookquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:57 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
met meer dan 3 personen vaak wel ja.. en onbekenden dus dan ga ik heel erg op m'n woorden letten
Ik rook nog 1 peuk en duik dan weg dus das 1 minderquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:57 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
met meer dan 3 personen vaak wel ja.. en onbekenden dus dan ga ik heel erg op m'n woorden letten
Jij?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Richting onbekenden ben ik altijd een extreme slow starter
Net was het bij mij in huis al helemaal afgekoeld.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:58 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ahh ja, da's ook een heul goeie reden..
veel werken heb ik dan ook no wel gedaan, verder niet echt veel
mgoed, ja.. keiwarm hier op m'n kamer, nu nog
nja ik doe eigenlijk sowieso nooit echt aan meets, meer 1 op 1.. dus dan kan t nog welquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat heb ik op Fok meets altijd heel erg ook
niet om lullig te zijn hoor, maar waarom ga je naar een meet en dan na 1 peukje al weg?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik rook nog 1 peuk en duik dan weg dus das 1 minder
jaquote:
dat scheeltquote:Op woensdag 30 mei 2012 00:00 schreef JJH het volgende:
[..]
Net was het bij mij in huis al helemaal afgekoeld.
Nog niet zo warm geweest dat ik er slacht van sliep ook trouwens.
Ik heb jou 1x gezien geloof ik.quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja
IRL ben ik een stukkie stilliger dan online
JJH kan dat beamen
Oh had ik niet verwachtquote:Op woensdag 30 mei 2012 00:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja
IRL ben ik een stukkie stilliger dan online
JJH kan dat beamen
nope, 2x volgens mij, TAL meet 2 jaar terug en vorig jaar eventjes in Utrechtquote:
Ik slaap sinds een paar maand aan de andere kant, nu heb ik de zon pas tegen de middag in mijn slaapkamer.quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:01 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dat scheelt
ik ben sowieso al een slechte slaapsteren de zon staat altijd volop op m'n raam
Ow ja, sorry.quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nope, 2x volgens mij, TAL meet 2 jaar terug en vorig jaar eventjes in Utrecht
ohh dat is wel beterquote:Op woensdag 30 mei 2012 00:03 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik slaap sinds een paar maand aan de andere kant, nu heb ik de zon pas tegen de middag in mijn slaapkamer.
Eerder vanaf s morgens vroeg al.
de KSC-Oost groep ziet elkaar zodanig vaak dat ik me dat goed kan voorstellenquote:Op woensdag 30 mei 2012 00:04 schreef JJH het volgende:
[..]
Ow ja, sorry.
Ik houd dat soort dingen niet echt bij.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:47 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
pst, wokSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hihi
rokje
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
hoe is het met je? ik hoorde e.e.a O_oquote:
Dat heb ik ook, is bijzonder prettig.quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:04 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ohh dat is wel beter![]()
mja, iig niemand die me hier stoort dus ik kan zo nakend lopen als ik zelf maar wil
De 23e toch? Dan rook ik er wel meer als het kan... Ik bedoelde nu...quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:00 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
niet om lullig te zijn hoor, maar waarom ga je naar een meet en dan na 1 peukje al weg?
zeker welquote:
quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:07 schreef chufi het volgende:
[..]
De 23e toch? Dan rook ik er wel meer als het kan... Ik bedoelde nu...
quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:02 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
oh w8, volgens mij snapte ik iemand verkeerd en las ik t verkeerd lol
sorry chuuf
Alle zwolse kscers wonen op maximaal tien minuten fietsen, dus dat is best logisch.quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
de KSC-Oost groep ziet elkaar zodanig vaak dat ik me dat goed kan voorstellen
dat bedoel ik, KSC is erg Oost georienteerd, hier moet je ze met een zaklamp zoekenquote:Op woensdag 30 mei 2012 00:08 schreef JJH het volgende:
[..]
Alle zwolse kscers wonen op maximaal tien minuten fietsen, dus dat is best logisch.
dus dat kwam door jouquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:52 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
mooi zodat hoor ik graag
en ja, ik wok wel..
maar ik vervloek mensen altijd dus volgens mij heb ik wok ook vervloekt
mijn jonge atletische lichaam kon het aan en ik heb nu een auto met handiger kofferbakquote:Op woensdag 30 mei 2012 00:06 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
hoe is het met je? ik hoorde e.e.a O_o
het is mijn schuld, ik draag een vloek bij me.. gebeuren altijd nare dingen met mensen als ik ze ontmoet
Sorry, ik woonde al in Zwolle voordat ik de ksc leerde kennen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat bedoel ik, KSC is erg Oost georienteerd, hier moet je ze met een zaklamp zoeken
je bent niet expres daar gaan wonen voor Fok? Valt me van je tegenquote:Op woensdag 30 mei 2012 00:10 schreef JJH het volgende:
[..]
Sorry, ik woonde al in Zwolle voordat ik de ksc leerde kennen.
ik kan hier maar op 1 manier op reagerenquote:Op woensdag 30 mei 2012 00:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dus dat kwam door jou
[..]
mijn jonge atletische lichaam kon het aan en ik heb nu een auto met handiger kofferbak
Als ik het geweten had.quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je bent niet expres daar gaan wonen voor Fok? Valt me van je tegen
ik moet nog steeds een collega Zoetermeerder tegenkomen op Fokquote:
Of verhuizenquote:Op woensdag 30 mei 2012 00:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik moet nog steeds een collega Zoetermeerder tegenkomen op Fok
je kent mijn auto toch?quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:11 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik kan hier maar op 1 manier op reageren
[ afbeelding ]
mja, blij dat jij iig heel bent.. en wat is met je kofferbak dan?
"Schat, we gaan verhuizen naar Zwolle"quote:
Zijn er vast, is er geen zoetermeertopic in STA?quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik moet nog steeds een collega Zoetermeerder tegenkomen op Fok
Wil je een massage wok?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
vriendin
[..]
beetje stijve schouder en gevoelige pols.
auto is er broerder aan toe, 2 kromme chasisbalken, een gescheurde dwarsbalk (staal, scheuren)
bumper is ehm... een vergiet, kofferdeksel ontzet en krom, spatborden staan bol.
oohhhhhh op die fiets in die auto bedoel je.. ja ik snap het nu.. duurde ff (beetje last van blondheid enzo vanaafquote:Op woensdag 30 mei 2012 00:15 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je kent mijn auto toch?
die kofferbak is wel groot maar niet echt handig met inladen.
nu heb ik een 5 deurs te leen
quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:15 schreef chufi het volgende:
latersMn laatste peuk is uit Hasta mañana
Legitieme redenquote:Op woensdag 30 mei 2012 00:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
"Schat, we gaan verhuizen naar Zwolle"
"Waarom?????"
"Daar wonen zo leuk veel chatvriendjes van me"
nooit naar gezochtquote:Op woensdag 30 mei 2012 00:16 schreef JJH het volgende:
[..]
Zijn er vast, is er geen zoetermeertopic in STA?
quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:16 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
oohhhhhh op die fiets in die auto bedoel je.. ja ik snap het nu.. duurde ff (beetje last van blondheid enzo vanaaf)
nou....quote:
dat effect heb ik vaker op vrouwenquote:Op woensdag 30 mei 2012 00:16 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
oohhhhhh op die fiets in die auto bedoel je.. ja ik snap het nu.. duurde ff (beetje last van blondheid enzo vanaaf)
quote:
ik word er idd wel een beetje wild van :$quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:18 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nou....
knuffelbeertje *:
[..]
dat effect heb ik vaker op vrouwen
Ik kan dat ookquote:
Klinkt heel bekend, ik bewijs ook regelmatig mijn haarkleur.quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:18 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
mijn nieuwe in-ear-oordopjes zitten helemaal niet goed in m'n oren, wat is deze, nu ben ik beaus
ja, ik mis die tijd dat ik het nog kon vervenquote:Op woensdag 30 mei 2012 00:19 schreef JJH het volgende:
[..]
Klinkt heel bekend, ik bewijs ook regelmatig mijn haarkleur.
quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:19 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik word er idd wel een beetje wild van :$
Dan had je een excuus bedoel je?quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:20 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ja, ik mis die tijd dat ik het nog kon verven
dat kan nu ook nog wel, maar dan loop ik wel een paar weken met een dikke korstenkop
kom maar even, dan scheur ik even een stuk sparerib af.. wild en passievol :$quote:
Whutquote:(i) Top 20 in de -reeks op 29-05-2012 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 133 suikertaartje
02. 110 Fha
03. 081 wel.o.k
04. 080 Koen66
05. 064 MPG
06. 064 -Miauw-
07. 055 Moeraskat
08. 048 LovelyLady
09. 047 KapiteinGasthof
10. 045 Inkomen
11. 041 JJH
12. 039 goldfinger1963
13. 037 MaleDuck
14. 037 Barreltje
15. 034 Toekito
16. 026 chufi
17. 024 Miniem
18. 023 Dr_Flash
19. 023 DaMart
20. 021 Bos81
Reeks-statistieken!
Mijn collega's hebben zich er vast kostelijk mee geamuseerdquote:
Avondje bij vrienden gezetenquote:
dat ookquote:
quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Mijn collega's hebben zich er vast kostelijk mee geamuseerd.
Dat zijn de betere avondenquote:
rawrquote:Op woensdag 30 mei 2012 00:22 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
kom maar even, dan scheur ik even een stuk sparerib af.. wild en passievol :$
GFquote:Op woensdag 30 mei 2012 00:22 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
WhutBen ik gisteren te laat naar bed gegaan ofzo?
Meh dat zuigt.quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:22 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dat ook
maar ik ben er dus allergisch voor geworden, kwam ik 2 jaar geleden achter
Voor spare-ribs?quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:22 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dat ook
maar ik ben er dus allergisch voor geworden, kwam ik 2 jaar geleden achter
Even een GFje om jullie in de gaten te houdenquote:
prrrrrquote:
jonge, je zaait verwarringquote:
mja behoorlijk.. drama ditdat was hetquote:Op woensdag 30 mei 2012 00:23 schreef JJH het volgende:
[..]
Meh dat zuigt.
Maar nu is er ook niets mis mee hoor.
Altijd goed om midden in een gesprek te vallenquote:Op woensdag 30 mei 2012 00:24 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
prrrrr
[..]
jonge, je zaait verwarring
neeheeeeeeeee, voor haarverf (want ik ben extra blond vanavond)
[..]
mja behoorlijk.. drama ditdat was het
dat vind ik lief van je![]()
Ikkuh welquote:
Ik hou niet van spekquote:Op woensdag 30 mei 2012 00:25 schreef Fha het volgende:
[..]
Ikkuh welnouja, varkensvlees dan
Maaaar ik laat me niet tegenhouden natuurlijk
Ik val sowieso niet zo snel op blond.quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:24 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
prrrrr
[..]
jonge, je zaait verwarring
neeheeeeeeeee, voor haarverf (want ik ben extra blond vanavond)
[..]
mja behoorlijk.. drama ditdat was het
dat vind ik lief van je![]()
Vrouwenvleesquote:Op woensdag 30 mei 2012 00:26 schreef wel.o.k het volgende:
ik vreet alles wat vlees is
ook van andervrouws bord
Afblijven.quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:26 schreef wel.o.k het volgende:
ook van andervrouws bord
quote:
Ohquote:Op woensdag 30 mei 2012 00:26 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik hou niet van spekVette rommel. Doe mij maar dun rauw rund
ik weet t eigenlijk niet, van kapperseczeem dan.. maar voor zover ik weet was dit echt een allergische reactie op een bepaalde chemische stof die in bijna alle haarverfjes zitquote:Op woensdag 30 mei 2012 00:25 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Altijd goed om midden in een gesprek te vallen![]()
Kapperseczeem? Of moet je het dan ook met shampoo hebben?
uhhuh, heel kinkyquote:Op woensdag 30 mei 2012 00:26 schreef wel.o.k het volgende:
ook van andervrouws bord
vleeschquote:Op woensdag 30 mei 2012 00:25 schreef Fha het volgende:
[..]
Ikkuh welnouja, varkensvlees dan
Maaaar ik laat me niet tegenhouden natuurlijk
Niets mis met blondquote:Op woensdag 30 mei 2012 00:28 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik weet t eigenlijk niet, van kapperseczeem dan.. maar voor zover ik weet was dit echt een allergische reactie op een bepaalde chemische stof die in bijna alle haarverfjes zit![]()
maar ach, ik vind t zo ook wel best, gewoon lekker blondheb ik een goed excuus om dom te doen
![]()
quote:
dat laatste beetje maar laten liggen want anders.....quote:
Ik mag jou wel geloof ik.quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:29 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Niets mis met blondAls het maar bij je huid past
[..]Ik deel mijn porties altijd
vampierhuidjequote:Op woensdag 30 mei 2012 00:29 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Niets mis met blondAls het maar bij je huid past
[..]Ik deel mijn porties altijd
want anders?quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:29 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat laatste beetje maar laten liggen want anders.....
Nu pas?quote:
Mag ik bijten?quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:30 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
vampierhuidje![]()
[..]
want anders?
Wanneer niet dan? Mannen hebben toch altijd honger?quote:
maar jij bent een mannetje toch?quote:
was ik zeker niet heelhuids thuis gekomen, lukte nu al bijna nietquote:Op woensdag 30 mei 2012 00:30 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
vampierhuidje![]()
[..]
want anders?
quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:31 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
was ik zeker niet heelhuids thuis gekomen, lukte nu al bijna niet
Ik was even iets over jou vergeten.quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:31 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
maar jij bent een mannetje toch?
nou, vooruit, bijten mag altijd, ongeacht geslacht
true that.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:31 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
maar jij bent een mannetje toch?
nou, vooruit, bijten mag altijd, ongeacht geslachtNice! Waar ben je?
En ik ben een man. Een van de laatste
Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:33 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Gelukkig maar
Ik vind het altijd wel raar, JJH irl
Dat gebeurt mij nog zeldener.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]Nice! Waar ben je?
En ik ben een man. Een van de laatste![]()
vergeet niet dat zwart afkleed eh :$quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:33 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
kort pittig kapsel met rood toefje en tuinbroek
quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:33 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Gelukkig maar
Ik vind het altijd wel raar, JJH irl
Sorry dat ik alle vrouwtjes heb ontvoerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]Nice! Waar ben je?
En ik ben een man. Een van de laatste
en ik ben op mijn kamertje@:
What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
hihihihiquote:Op woensdag 30 mei 2012 00:33 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat weet jezelf ook wel prima volgens mij.
Jupquote:
Heb je ze wel in leven of ondood gelaten?quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:35 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Sorry dat ik alle vrouwtjes heb ontvoerd
en ik ben op mijn kamertje@:
Voor elk stukje spek iets verkeerd of anders neerleggen in de kamer, dan draait Wok wel bijquote:
o jaquote:Op woensdag 30 mei 2012 00:35 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
vergeet niet dat zwart afkleed eh :$
quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:37 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Voor elk stukje spek iets verkeerd of anders neerleggen in de kamer, dan draait Wok wel bij
quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:37 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Voor elk stukje spek iets verkeerd of anders neerleggen in de kamer, dan draait Wok wel bij
"le petite mort" nuff saidquote:Op woensdag 30 mei 2012 00:36 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Heb je ze wel in leven of ondood gelaten?Dan is het geen probleem
Daar ben ik nietIk bijt later wel
Fakking goed idee ditquote:Op woensdag 30 mei 2012 00:37 schreef KapiteinGasthof het volgende:
dat dus.. vrouwenquote:
doenquote:Op woensdag 30 mei 2012 00:39 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dat dus.. vrouwen
mgoed, ik ga nu echt gauw naar bedje toe, anders wordt t veel te laat
het was mij een waar genoegen mensen, ik kom gauw nog wel eens spieken![]()
![]()
quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:38 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
"le petite mort" nuff said![]()
vrouwen
en is goed, ik hoor het wel![]()
quote:
quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:38 schreef MPG het volgende:
[..]![]()
De sortering van de handdoeken door de war gooien...
quote:
quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:39 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dat dus.. vrouwen
![]()
quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:39 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dat dus.. vrouwen
![]()
Slaap zacht beidenquote:
quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:40 schreef MPG het volgende:
Hier ook bedtijd![]()
.
Tot morgen!
Slaap lekker lieve koffieleutjes
Alledrie danquote:Op woensdag 30 mei 2012 00:40 schreef MPG het volgende:
Hier ook bedtijd![]()
.
Tot morgen!
Slaap lekker lieve koffieleutjes