Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.

Wil en kun je er (eventueel) bij zijn op 23 juni, stuur dan even een PM naar DaMart.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 13:03 schreef DaMart het volgende:
En ik kreeg nog een idee: over een maand is het vast ook wel mooi weer, dus mooie gelegenheid voor een strandmeet. Is er animo om op 23 juni naar het Zandvoortse strand te gaan en 's avonds mannen met baarden te ontmaskeren als weerwolf?
Wel een Zweedse,quote:
met husqvarna kun je ook gras maaienquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wel een Zweedse,
Want die rijden als een Volvo
Zuigen als een Nilfisk en
Naaien als een Husqvarna
![]()
Dat is nog altijd beter dan harspleistersquote:
blijft die ook liggenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh, de hagel is inmiddels gepromoveerd tot regen. Joepie.Oh
quote:
Verschrikkelijk lijkt me dat hahaquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Hier is het vooral bewolkt. Daarachter gaat de zon niet onder, dus het schemert hier niet eens
Na je moet er wel n beetje op letten ja.quote:
Ik heb echt het gevoel dat ik jou tien keer op een dag hallo zie zeggenquote:
Lekkerquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik had al kou op m'n nek, nu doet het helemaal zeer
ik heb hier een heel pakket diverse soorten Bavaria 0.0% staanquote:
whahaahahaha wij ookquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:11 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ben ik aan het testen voor insiderds... niet echt mijn ding
Hallo!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:08 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik heb echt het gevoel dat ik jou tien keer op een dag hallo zie zeggen
Miauwquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:12 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hallo!
Oh dat zou best wel eens kunnen ja
Was geen kritiek verder hoorquote:
Lol, ik heb nu zo'n klein blikkie citroen in m'n handquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:12 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik vind die citroen echt niet lekkerRose was mwah, witbier was nog wel te doen.
Citroen, drinkbaar en/of in ijs, smaakt praktisch altijd naar dreftquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:13 schreef Koen66 het volgende:
Lol, ik heb nu zo'n klein blikkie citroen in m'n hand
Smaakt chemisch
dat gevoel heb ik ook als iedereen hier roept "Oh daar is Koen, het is bedtijd"quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:13 schreef Fha het volgende:
[..]
Was geen kritiek verder hoorMaar echt heel vaak deja vu gevoel hahah
Lekker gesport?quote:
Ik zeg meestal even gedag als ik ergens binnen komquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:13 schreef Fha het volgende:
[..]
Was geen kritiek verder hoorMaar echt heel vaak deja vu gevoel hahah
Dat idee had ik dus ook en ik had zo'n grote gepaktquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Lol, ik heb nu zo'n klein blikkie citroen in m'n hand
Smaakt chemisch
jah, ik heb kou op m'n nek, doet door sporten nu nog meer auquote:
Aan mij raak je het niet kwijt.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:15 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Dat idee had ik dus ook en ik had zo'n grote gepaktEn hoe moet je nou in hemelsnaam zo'n product door anderen laten testen als je het zelf al niks vind...
De chef van mevr Koen wilde er een paar proberen, be my guestquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:15 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Dat idee had ik dus ook en ik had zo'n grote gepaktEn hoe moet je nou in hemelsnaam zo'n product door anderen laten testen als je het zelf al niks vind...
Ik mik het wel een keer op mn werk neer ofzoquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
De chef van mevr Koen wilde er een paar proberen, be my guest
Oja, daar kan ik me iets bij voorstellen. Sauna?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jah, ik heb kou op m'n nek, doet door sporten nu nog meer au
Dan alsnog niet, of echt bier, of cola. Ik begin er geeneens aan.:@quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ze kan het bewaren tot d'r house warming party
Hmmm lekker Saunaquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:18 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oja, daar kan ik me iets bij voorstellen. Sauna?
Volgende keerquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hmmm lekker Sauna
had ik net op de sportschool in kunnen gaan, maar ik zat te lang te ouwehoeren
Bweeeh veel te zoetquote:
net als Port, dronk ik vroeger best veelquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:22 schreef JJH het volgende:
[..]
Vroeger had ik dat nog wel eens in huis ja.
Meer?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
net als Port, dronk ik vroeger best veel
Jaja, Koen dronk vroeger meer
Is het minder geworden tov twee jaar geleden?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
geen alcoholist, maar wel een stuk meer dan nu
Dat schiet ook niet op hčquote:
Was ik toen zo'n zuipschuit?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:25 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Is het minder geworden tov twee jaar geleden?
Nee net een cross-post gedaanquote:[b]
Dat schiet ook niet op hč![]()
Nog even en ik geef gewoon het antwoord
over twee weken ja.quote:
Geen idee .... thettes woonde vroeger bij mij in de buurt... Zegt niets over de buurt en ook niks over thettes btwquote:
thettes heeft overal gewoond geloof ikquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee .... thettes woonde vroeger bij mij in de buurt... Zegt niets over de buurt en ook niks over thettes btw
afbraakwijken ....quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:36 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
thettes heeft overal gewoond geloof ikbinnenkort verhuist hij naar mijn buurt. Dat zegt wel een heleboel
De beste straten zijn in Zuid-oost.quote:
Sok aan de deur!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |