quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:00 schreef borisz het volgende:
GSMC Na LI winnares Roland Garros 2011
64 76(0)
quote:Op zondag 5 juni 2011 19:06 schreef borisz het volgende:
GSMC Rafael Nadal, winnaar Roland Garros 2011
![]()
75 76(3) 57 61
wel meer dan 10x deuce mag ik hopen!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat is de langste game ooit?
Deze 9e game slaat op volle toeren
Dan moet eerst wel iemand deze game winnen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:55 schreef Ambrosius het volgende:
Ze moet het doen in de volgende game, op eigen service gaat ze niet winnen.
Dat denk ik juist niet.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:00 schreef truedestiny het volgende:
Let op mijn woordjes: Rus gaat er overmorgen in 2 sets van winnen. Wat een deceptie zal dat zijn voor die Fransen.
Niet een heel gedurfde voorspelling, dat zie je heel vaak gebeuren na zo'n overwinning.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:00 schreef truedestiny het volgende:
Let op mijn woordjes: Rus gaat er overmorgen in 2 sets van winnen. Wat een deceptie zal dat zijn voor die Fransen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeet niet dat je uniek bent, net zoals iedereen
Die zetten ze nog een keer op centre court, dan gaat het mis voor Rus vrees ik met dat publiekquote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:00 schreef truedestiny het volgende:
Zou wel standaard zijn ja. Zulke speelsters verliezen altijd de wedstrijd na een win als dezequote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:00 schreef truedestiny het volgende:
Straks ook bij Rusquote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:00 schreef Djokotron het volgende:
Dat publiek.. je zou er toch strontflauw van worden
Vorig jaar Kim. Geen probleem voor onze chick.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:00 schreef Salamando het volgende:
[..]
Die zetten ze nog een keer op centre court, dan gaat het mis voor Rus vrees ik met dat publiek.
Kim wordt niet zo toegejuicht als een Franse natuurlijk.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:01 schreef luckass het volgende:
[..]
Vorig jaar Kim. Geen probleem voor onze chick.
Eerste keer dat je tennis kijkt?quote:
En Martinquote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:03 schreef TheArt het volgende:
Nogmaals, als je het iemand gunt, dan is het Razzano
Asderaki gaf 2x een gratis punt aan Williams omdat Razzano tegen de kramp aanzat en het uitschreeuwde van de pijn. Die 2e keer was zo zacht dat zelfs Williams het belachelijk vond volgens mijquote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:03 schreef Szura het volgende:
Lekker fruiten naar de umpire
Wat is er nou allemaal met die umpire gebeurd?
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:04 schreef TheArt het volgende:
[..]
Asderaki gaf 2x een gratis punt aan Williams omdat Razzano tegen de kramp aanzat en het uitschreeuwde van de pijn. Die 2e keer was zo zacht dat zelfs Williams het belachelijk vond volgens mij
Als het in Nederland was geweest met een Nederlandse, was het niet anders geweest.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:03 schreef truedestiny het volgende:
Man man man ik hoop nu zo dat Rus gewoon een double bagel aan haar geeft. Ik gun het haar wel, maar dat publiek gewoon totaal niet.
Ja, en? Nog steeds schijtirritant.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:05 schreef Reya het volgende:
[..]
Als het in Nederland was geweest met een Nederlandse, was het niet anders geweest.
En had je hier niemand erover gehoord.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:05 schreef Reya het volgende:
[..]
Als het in Nederland was geweest met een Nederlandse, was het niet anders geweest.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:05 schreef Wilskracht het volgende:
Serena Williams uitgeschakeld dat voelt mooier dan een nederlandse overwinning.
Ik heb toch meer respect voor haar gekregen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:05 schreef Wilskracht het volgende:
Bij elke nederlaag krijg ik dat ook voor haar.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:06 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
Ik heb toch meer respect voor haar gekregen.
Mee eens!!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:08 schreef Federer-fan het volgende:
Ik had geen cent meer voor Rezzano gegeven na die eerste set.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:05 schreef Wilskracht het volgende:
Dudequote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:05 schreef Wilskracht het volgende:
Vreemd, stond die op de baan dan?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:08 schreef Federer-fan het volgende:
Lijnrechter hielp een handje.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:08 schreef Federer-fan het volgende:
Ik heb er een hard hoofd in dat een umpire bijvoorbeeld een Nadal daarop durft aan te pakken.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:11 schreef wimderon het volgende:
Mooi dat de regels vrij strikt toegepast werden. Nu nog consequent en vooral bij het getreuzel tussen de punten in bij de heren.
Dan gooi je je eigen glazen in, want daarna krijg je waarschijnlijk geen enkele partij mee toegewezen als scheidsrechterquote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:13 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik heb er een hard hoofd in dat een umpire bijvoorbeeld een Nadal daarop durft aan te pakken.
Vind je het niet belachelijk dat bij kreunen met dezelfde luidheid er niet wordt opgetreden en nu wel? Ontzettend selectief naar mijn oordeel.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:11 schreef wimderon het volgende:
Mooi dat de regels vrij strikt toegepast werden. Nu nog consequent en vooral bij het getreuzel tussen de punten in bij de heren.
Dat was al een zekerheidje ja.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:15 schreef Wilskracht het volgende:
Morgen Venus Williams er uit tegen Radwanska
Jij je zin: Razzano.quote:
En ik heb het al zo moeilijk.quote:
Het gaat om het moment waarop het geluid gemaakt wordt. De eerste twee waren zeker juist, de laatste twijfelachtig.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:14 schreef TheArt het volgende:
[..]
Vind je het niet belachelijk dat bij kreunen met dezelfde luidheid er niet wordt opgetreden en nu wel? Ontzettend selectief naar mijn oordeel.
Of je doet het beide, of je doet het bij beide niet, maar niet zo selectief als nu.
Nee, gedoe op mijn werk.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:20 schreef TheArt het volgende:
[..]
Omdat je grote vriendin Serena heeft verloren?
Onzin, afleiden is afleiden. En standaard kreunen en dus ook kreunen op 5-3 30-30 is dus even erg als op 5-3 30-30 kreunen van de kramp, terwijl je dat normaal amper doet. Het blijft gigantische selectieve verontwaardiging.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:21 schreef wimderon het volgende:
[..]
Het gaat om het moment waarop het geluid gemaakt wordt. De eerste twee waren zeker juist, de laatste twijfelachtig.
Ik denk misschien wel niemand.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:28 schreef Jellereppe het volgende:
Serena Williams eruit in de eerste ronde. Wie had dat verwacht.
De stand boeit ook helemaal niet, het gaat om moment tijdens het punt. Daarvoor is die regel er nou eenmaal.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:25 schreef TheArt het volgende:
[..]
Onzin, afleiden is afleiden. En standaard kreunen en dus ook kreunen op 5-3 30-30 is dus even erg als op 5-3 30-30 kreunen van de kramp, terwijl je dat normaal amper doet. Het blijft gigantische selectieve verontwaardiging.
Ik lees het net op Telegraaf.nl. Nadal wel makkelijk door tegen Bolelli. Dat wordt RG nummer 7. Dan verbreekt hij het record van Bjorn Borg.quote:
Dan moet-ie wel nog even zeven wedstrijden.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:31 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ik lees het net op Telegraaf.nl. Nadal wel makkelijk door tegen Bolelli. Dat wordt RG nummer 7. Dan verbreekt hij het record van Bjorn Borg.
Nja, tenzij Djokovic zijn 2011-vorm terugkrijgt. Verder zie ik niemand hem stoppen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:31 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ik lees het net op Telegraaf.nl. Nadal wel makkelijk door tegen Bolelli. Dat wordt RG nummer 7. Dan verbreekt hij het record van Bjorn Borg.
Zes, me dunkt.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:33 schreef Rosario het volgende:
[..]
Dan moet-ie wel nog even zeven wedstrijden.
Zes.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:33 schreef Rosario het volgende:
[..]
Het moment tijdens het punt is hetzelfde als op het moment dat kreuners als Sharapova en Azarenka dat doen, namelijk nadat ze een bal geslagen hebben. Ook nu kwam die kramp er bij Razzano er op dat moment, niet op het moment dat Serena net een bal slaat. Blijft echt hetzelfde qua afleiding. Of het is het beide wel, of beide niet.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:31 schreef wimderon het volgende:
[..]
De stand boeit ook helemaal niet, het gaat om moment tijdens het punt. Daarvoor is die regel er nou eenmaal.
Bolelli is totaal geen maatstaf. De beste man wint nooit van toppers.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:31 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
0-28 tegen de top 10 nu volgensmij.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:35 schreef TheArt het volgende:
[..]
Bolelli is totaal geen maatstaf. De beste man wint nooit van toppers.
Ik vond er wel degelijk verschillen in zitten qua timing. Dat wil niet zeggen dat ik het gekreun niet afschuwelijk vind, maar in dit geval zijn de regels eens een keer toegepast. Totaal niet consequent omdat andere regels bijna nooit toegepast worden, maar dat maakt de beslissingen er niet onjuist door wat mij betreft.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:34 schreef TheArt het volgende:
[..]
Het moment tijdens het punt is hetzelfde als op het moment dat kreuners als Sharapova en Azarenka dat doen, namelijk nadat ze een bal geslagen hebben. Ook nu kwam die kramp er bij Razzano er op dat moment, niet op het moment dat Serena net een bal slaat. Blijft echt hetzelfde qua afleiding. Of het is het beide wel, of beide niet.
Dat klopt, maar ik zie niemand hem stoppen. Novak Djokovic als hij in topvorm is, anders wordt het gewoon grandslam nummer 11 voor de Spanjaard.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:33 schreef Rosario het volgende:
[..]
Dat klopt. Ik zie Nadal niet snel verliezen. Uiteraard kunnen we verrast worden als bijvoorbeeld Tsonga een goede dag en Nadal een mindere dag heeft.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:35 schreef TheArt het volgende:
[..]
Bolelli is totaal geen maatstaf. De beste man wint nooit van toppers.
Ik heb het net nog eens teruggekeken. Ik had het schijnbaar opgenomen, per ongeluk op een knopje gedrukt schijnbaarquote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:45 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik vond er wel degelijk verschillen in zitten qua timing. Dat wil niet zeggen dat ik het gekreun niet afschuwelijk vind, maar in dit geval zijn de regels eens een keer toegepast. Totaal niet consequent omdat andere regels bijna nooit toegepast worden, maar dat maakt de beslissingen er niet onjuist door wat mij betreft.
Vorig jaar US Open tegen Serena werd er gezegd.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:10 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik heb het net nog eens teruggekeken. Ik had het schijnbaar opgenomen, per ongeluk op een knopje gedrukt schijnbaarMaar ze zegt het echt direct nadat ze haar bal heeft geslagen. Serena moest nog aan haar beweging beginnen.
Ik ben het ermee eens dat ze dit moeten bestraffen, maar als ik het telkenmale bij het keihard kreunen niet zie gebeuren, dan moet je het nu ook niet doen. Ook Eva Asderaki heeft nog nooit bij kreunen een waarschuwing o.i.d. gegeven.
Dat was een heel ander geval. Toen had Serena een bal geslagen en riep ze keihard c'mon terwijl Stosur nog bij die bal kon.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:21 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Vorig jaar US Open tegen Serena werd er gezegd.
Amenquote:Op woensdag 30 mei 2012 08:24 schreef tja77 het volgende:
Ik vind dat er een wezenlijk verschil tussen kreunen en kermen van de pijn zit. Bij het gekreun van Azarenka en Sharapova, zit een bepaalde continuiteit, als tegenstander weet je dat. Als je tegenstandster het uitkermt van de pijn, dan krijg je sowieso een schrik reactie. Ten eerste omdat je geen geluid verwacht, en ten tweede, omdat je gewoon hoort wanneer iemand pijn hebt. Zo'n pijnkreet beinvloedt het punt, omdat je als tegenstander dan het gevoel krijgt dat je daarop kunt en misschien wel moet anticiperen. Want zo'n kans MOET je maken.
Als ik tegen iemand tennis die kreunt, kan ik me daar niet druk om maken, het hindert me niet, maar als iemand ineens het uitroept van de pijn, leidt dat me wel degelijk af.
Ik erger me overgens ook wel aan het gekreun van bepaalde dames (Azarenka, Sharapova) maar van plotselinge pijnkreet van je tegenstandster, schrik je volgens mij. Tenminste, als ik uit eigen ervaring spreek. Het lullige is natuurlijk wel dat die dames die kreunen het uit vrije wil doen, en een pijnkreet is nou eenmaal niet of nauwelijks te beheersen. De 1 reageert er nou eenmaal anders op dan de ander.quote:
Wat een antwoordquote:Q. I would like to know if you knew about Virginie's story, about her husband who she has lost last year. She's a very special player for us in France. Did you know her story and what do you think of what she did today?
SERENA WILLIAMS: (Smiling.)
That's a bit of an intricate question. I ‑‑ yeah, I know of her story and her husband. We all have stories. I mean, I almost died and Venus is struggling herself. So, you know, it's life. You know, it just depends on how you deal with it. She obviously is dealing with it really well.
Everybody, like Mardy Fish, he's even having trouble. Everybody has something that they're dealing with. You've just got to deal with it.
Pfff.quote:
Dat hoeft ook niet. Daar vragen ze ook niet naar. Ze wilden gewoon een mooi antwoord van Serena met mooie woorden over een franse favoriete speler. Ze had ook gewoon kunnen zeggen dat ze het haar erg gunt na een moeilijke periode, Maar dit antwoord was wel ergquote:Op woensdag 30 mei 2012 10:07 schreef Angelof9 het volgende:
Inderdaad een stomme vraag zeg! Je kan als speler toch geen rekening gaan houden met iedereen's privé leven. Stomme Fransen.
*2-1 Azarenka.quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:16 schreef TheArt het volgende:
Kan iemand af en toe even laten weten hoe Dinah het doet? Ik geef haar, als ze zelf onbevangen blijft spelen, best een kans tegen Azarenka.
Ach zo gaat het meestal met de toppers in de eerste week van een Grand Slamquote:Op woensdag 30 mei 2012 11:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Djokovic al 3-0 voor in de eerste set
Stosur al 4-0.
Del Potro 2-0
Haha, daarvoor moet je echt niet bij Serena zijn!quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:12 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ze wilden gewoon een mooi antwoord van Serena met mooie woorden over een franse favoriete speler.
Del Potro nu 2-4 achter tegen Vasselinquote:Op woensdag 30 mei 2012 11:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Djokovic al 3-0 voor in de eerste set
Stosur al 4-0.
Del Potro 2-0
Eurosport vind ik lekker commentaar hebben. Zoals gisteren bij Wil-Razquote:Op woensdag 30 mei 2012 11:53 schreef TheArt het volgende:
Ik word echt gek van die Roelfs hè. Pfizenmaier is pas een jaar prof, staat nu pas op haar 1e Slam, heeft een gigantisch potentieel, maar i.p.v. benadrukken wat goed is, zit hij alleen maar te zeggen wat ze niet kan
Dat ophemelen van die toppers ook en dat lacherig doen over de spelers die niet in de top staan. Gisteren ook al bij Mesker. Als Zopp een hele mooie bal sloeg was het 'goed gedaan' en als Gasquet zo'n zelfde winner sloeg, was het geweldig en wat een bal en een balgevoel en weet ik alleen niet wat
En zometeen mag ie weer lekker fappen op Federer.quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:53 schreef TheArt het volgende:
Ik word echt gek van die Roelfs hè. Pfizenmaier is pas een jaar prof, staat nu pas op haar 1e Slam, heeft een gigantisch potentieel, maar i.p.v. benadrukken wat goed is, zit hij alleen maar te zeggen wat ze niet kan
Belg is altijd prima, Eurosport bij de meeste commentatoren ook. Maar ik heb em vaak op de NOS staan, tenzij interessantere partijen op andere zenders, gewoon omdat op 1 geen reclame is i.t.t. Eurosport en de beeldkwaliteit beter is dan op de Belg.quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eurosport vind ik lekker commentaar hebben. Zoals gisteren bij Wil-Raz
Hij voorspelde ook echt dat Fedje RG gaat winnenquote:Op woensdag 30 mei 2012 11:55 schreef luckass het volgende:
[..]
En zometeen mag ie weer lekker fappen op Federer.
Oudinquote:Op woensdag 30 mei 2012 12:10 schreef TheArt het volgende:
Errani staat Oudin te vegen, zoals verwacht. Die kan best nog eens ver komen met die loting.
No surprise. Oudin staat 269e en het is gravel.quote:
Heeft ze de kwalis overleefd?quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:13 schreef TheArt het volgende:
[..]
No surprise. Oudin staat 269e en het is gravel.
Ik heb Errani gejinxed, want het is 3-3 in de 2e set
Hij beweerde dat het hem niet hinderde. Maar ik denk dat Delpo chronisch blessures zal blijven houden gedurende zijn hele carriere. Jammer, ik mag zijn manier van tennissen wel.quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:13 schreef Mykonos het volgende:
Delpo![]()
Zou 'ie nog last hebben van die blessure?
Nope, rechtstreeks hoofdtoernooi met een WC. Won daar opeens van Larsson. Wat die eergisteren had, weet ik nog steeds niet. Alhoewel Johanna ook zo wisselvallig als de pest is.quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:15 schreef Norrage het volgende:
[..]
Heeft ze de kwalis overleefd?
Knappe uso toen maar je wist toen al dat dat een fluke was...niks meer gedaan sindsdien.
Fysio op de baan nu.quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:16 schreef Norrage het volgende:
Hoe kan je een set verliezen van vaseline
Wtf ze krijgt volgens mij nog steeds WCs op basis van die ene USOquote:Op woensdag 30 mei 2012 12:17 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nope, rechtstreeks hoofdtoernooi met een WC. Won daar opeens van Larsson. Wat die eergisteren had, weet ik nog steeds niet. Alhoewel Johanna ook zo wisselvallig als de pest is.
Roland Garros, Wimbledon en US Open wisselen wildcards uit hè. Op RG krijgt een Amerikaan en een Australiër (bij mannen en vrouwen) een WC en bij de andere Slams andersom.quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:20 schreef Norrage het volgende:
[..]
Wtf ze krijgt volgens mij nog steeds WCs op basis van die ene USO
Morgen Rus en Haasequote:Op woensdag 30 mei 2012 12:27 schreef TheGOAT het volgende:
Rus en Haasse spelen niet vandaag toch? En waarom is de Bakker er eigenlijk niet bij?
Omdat die 300ste vd wereld staat ongeveer.quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:27 schreef TheGOAT het volgende:
Rus en Haasse spelen niet vandaag toch? En waarom is de Bakker er eigenlijk niet bij?
Ondertussen weer 5-4* voor.quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:44 schreef luckass het volgende:
Del Potro een break achter in de tweede, maar nog niets aan de hand opzich.
Die houden we er in hequote:Op woensdag 30 mei 2012 12:44 schreef luckass het volgende:
Del Potro een break achter in de tweede, maar nog niets aan de hand opzich.
Beetje techniek van Gasquetquote:
dat nieuwe merk kende ik uit China en Japan... maar die zijn schijnbaar inmiddels ook global? Waarom neemt Djoko niet gewoon een contract bij Adidas of Nike... Te lelijke persoonlijkheid? Willen ze hem niet?quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:49 schreef DeeBee het volgende:
Jammer dat Nole weg is bij Sergio Tacchini, goodbye drakenshirts...
Gewoon een eerlijk antwoord na een nederlaag. Of moest ze Razzano gaan ophemelen omdat haar man dood is?quote:
Hier ben ik.quote:
Ja, heerlijk die empathie.quote:
Nee. Maar een paar woordjes over dat het knap is wat ze hier gepresteerd heeft ondanks een moeilijke tijd lijkt me wel zo netjes, en iets wat een kampioen als Serena niet zou misstaan. Maar hier doet ze nu net alsof het zomaar iets is wat haar is overkomen. Och, je verloofde is na een, waarschijnlijk, lang ziekbed overleden, en daar moet je maar overheen zetten, deal er maar mee. Daarna alles maar weer op haar betrekken. Ik heb het ook moeilijk gehad hoor. Mijn zusje ook.. Ja, die heeft het ook erg zwaar gehad hoor. Poe poe, een paar blessures. Dat is echt te vergelijken. Hetzelfde met Mardy Fish. Ja, ze hebben allemaal met dezelfde dingen te maken als Razzano. Maar je moet er maar mee dealen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:32 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Gewoon een eerlijk antwoord na een nederlaag. Of moest ze Razzano gaan ophemelen omdat haar man dood is?
quote:
Absoluut stijlloos inderdaad.quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:38 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Nee. Maar een paar woordjes over dat het knap is wat ze hier gepresteerd heeft ondanks een moeilijke tijd lijkt me wel zo netjes, en iets wat een kampioen als Serena niet zou misstaan. Maar hier doet ze nu net alsof het zomaar iets is wat haar is overkomen. Och, je verloofde is na een, waarschijnlijk, lang ziekbed overleden, en daar moet je maar overheen zetten, deal er maar mee. Daarna alles maar weer op haar betrekken. Ik heb het ook moeilijk gehad hoor. Mijn zusje ook.. Ja, die heeft het ook erg zwaar gehad hoor. Poe poe, een paar blessures. Dat is echt te vergelijken. Hetzelfde met Mardy Fish. Ja, ze hebben allemaal met dezelfde dingen te maken als Razzano. Maar je moet er maar mee dealen.
Ik gok dat ze de vraag gewoon al 20x gekregen had en daarom zo reageerde...quote:
Dat denk ik niet. Ze is na de wedstrijd gewoon naar binnen gegaan. In deze fase wordt je nog niet 20x geïnterviewd. En als dat wel gebeurd, is het na de persconferentie..quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:02 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik gok dat ze de vraag gewoon al 20x gekregen had en daarom zo reageerde...
Iets met zijn hart.quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:09 schreef opgebaarde het volgende:
wat is Fish overkomen, waar Serena naar refereert?
Die twee hoeven elkaar niet uit te sluiten. Waarschijnlijk echter tiebreak en GSM.quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Lovegame Ungur.
Tiebreak of een 4e set?
Wie weet wel allebeiquote:Op woensdag 30 mei 2012 14:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Lovegame Ungur.
Tiebreak of een 4e set?
Hartritmestoornissen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:09 schreef opgebaarde het volgende:
wat is Fish overkomen, waar Serena naar refereert?
Zie mijn post met verwijzing naar een artikel erover.quote:
Hoi Fed-Fanquote:Op woensdag 30 mei 2012 14:28 schreef Federer-fan het volgende:
Goeie passing maar Federer niet erg alert. Beetje als een oud oma'tje, zoals TheGeneral dat ooit een keer zei.
Hoi.quote:
Een zelfverzonnen grap wel, maar geen leuke:quote:Heb je een leuke zelf verzonnen mop??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
Ik vind eigenlijk dat je je nickname maar eens moet veranderen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:28 schreef Federer-fan het volgende:
Goeie passing maar Federer niet erg alert. Beetje als een oud omaatje, zoals TheGeneral dat ooit een keer zei.
Meen je dat nou joh. En heb je een suggestie?quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:34 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk dat je je nickname maar eens moet veranderen.
Heb je misschien mijn sig niet gelezen? Het staat er toch duidelijk in.quote:
Natuurlijk, maar het was niet alleen op deze ene opmerking gebaseerd. Heb het idee dat je niet meer echt fan bent. Misschien moet je je nick veranderen naar "nummer 1 fan"quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:36 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Meen je dat nou joh. En heb je een suggestie?
Dat je fan van iemand bent, betekent volgens mij trouwens niet dat je geen kritiek meer op iemand mag hebben. Het is wat mij betreft geen religie.
quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:33 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hoi.
[..]
Een zelfverzonnen grap wel, maar geen leuke:Geniaal slechtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker faxen heel de dag echt genot
Nou, ik ben geen fan van Djokovic hoor. Er staat toch duidelijk in mijn sig van wie ik fan ben? Ik ben echt ook wel fan van Federer, maar ik zie gewoon niet helemaal dat het feit dat dat mijn username is zou meebrengen dat ik onkritisch tegenover Federer moet staan. Ik ben vaak genoeg heel positief over hem - en als mensen alleen selectief lezen kan ik daar weinig aan doen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:41 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar het was niet alleen op deze ene opmerking gebaseerd. Heb het idee dat je niet meer echt fan bent. Misschien moet je je nick veranderen naar "nummer 1 fan"
Ik zou het werkelijk niet weten. Iedereen moet zelf weten van wie hij fan is. Ik ben fan van Federer, Nadal en Nalbandian.quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:43 schreef ThePlaneteer het volgende:
Waarom zou je altijd fan moeten zijn van de allerbeste?
Ik ben Melzer fan en vind het ook kut dat hij nu al is uitgeschakeld...
Precies.quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:43 schreef ThePlaneteer het volgende:
Omdat Federer-fan alleen van de allerbeste mensen in hun sport fan kan zijn. Vraag me niet waarom.quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:43 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ik heb het laatst uitgebreid uitgelegd. Maar je hebt toch wel wat nuttigers te doen met je tijd dan praten over van wie ik fan ben of fan zou moeten zijn?quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:44 schreef TheArt het volgende:
[..]
Omdat Federer-fan alleen van de allerbeste mensen in hun sport fan kan zijn. Vraag me niet waarom.
Ik geef hem alleen antwoordquote:Op woensdag 30 mei 2012 14:46 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik heb het laatst uitgebreid uitgelegd. Maar je hebt toch wel wat nuttigers te doen met je tijd dan praten over van wie ik fan ben of fan zou moeten zijn?
In de aanloop naar de wedstrijd bedoel ik natuurlijk...quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:06 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Ze is na de wedstrijd gewoon naar binnen gegaan. In deze fase wordt je nog niet 20x geïnterviewd. En als dat wel gebeurd, is het na de persconferentie..
Ik bedoelde ook niet alleen jou. Ik bedoel iedereen die zich er nogal druk om lijkt te maken hoe mijn username zich verhoudt tot de inhoud van mijn posts. Dat gebeurt al jaren, voor een deel door dezelfde mensen, en ik vind het een beetje vreemd.quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:48 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik geef hem alleen antwoordIk kan het nog steeds niet begrijpen waarom, maar ik heb je antwoord van toen wel onthouden hoor.
Hij heeft even een dipje. Komt wel weer goed.quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:55 schreef Norrage het volgende:
Waarom faalt fed zo hard? Zo gaat ie nooit RG winnen
Vaak gaan ze beter spelen als de tegenstand groter wordt.quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:55 schreef Norrage het volgende:
Waarom faalt fed zo hard? Zo gaat ie nooit RG winnen
Bij fed vaak niet.quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:56 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Vaak gaan ze beter spelen als de tegenstand groter wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |