quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:00 schreef borisz het volgende:
GSMC Na LI winnares Roland Garros 2011
64 76(0)
quote:Op zondag 5 juni 2011 19:06 schreef borisz het volgende:
GSMC Rafael Nadal, winnaar Roland Garros 2011
![]()
75 76(3) 57 61
Tot 5-1 in de tiebreak was het een hele goede wedstrijd van beide kanten. Nu speelt alleen Razzano nog goed en is Serena compleet ingestort.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:22 schreef BobW het volgende:
Ik heb maar stukje gezien, maar is Serena echt zo slecht?
Was inderdaad in bloedvorm laatste tijd.
Tot tiebreak was ze goed...quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:22 schreef BobW het volgende:
Ik heb maar stukje gezien, maar is Serena echt zo slecht?
Was inderdaad in bloedvorm laatste tijd.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:24 schreef TheArt het volgende:
Als ik het trouwens één iemand gun dan is het Razzano wel na wat gebeurd is met haar man.
Vorig jaar vlak voor RG overledenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:26 schreef alors het volgende:
Wat is er dan gebeurd met die man van Ramazzo? Eeeh Razzano
Schandalig. Wees dan consequent en sta het kreunen van Sharapova en Azarenka ook niet meer toe.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:29 schreef Felagund het volgende:
Wat is dit voor een actie van de scheids?
Alleen daarom moet ze al winnen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:32 schreef Eppie_NL het volgende:
Als Serena als nog wint gaat ze denk ik provoceren...kan niet anders. Die kookt echt van binnen denk ik...
En terecht. Maar het is nog een lange weg, denk niet dat ze het haalt.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:32 schreef Eppie_NL het volgende:
Als Serena als nog wint gaat ze denk ik provoceren...kan niet anders. Die kookt echt van binnen denk ik...
Ik begrijp het publiek op dit moment ook wel. Die zijn net zo woedend op de scheids als Serena op het publiek.quote:
Is toch alleen maar mooi dat ze zo gepassioneerd meeleven met hun speelster. Beter dan die saaie bende in Nederland.quote:
Nederlands publiek saai noemenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:33 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
Is toch alleen maar mooi dat ze zo gepassioneerd meeleven met hun speelster. Beter dan die saaie bende in Nederland.
Dat publiek doet altijd zo schijtirritant. Hoeven ze dit incident niet als reden voor aan te dragen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:33 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik begrijp het publiek op dit moment ook wel. Die zijn net zo woedend op de scheids als Serena op het publiek.
Hij bedoelt bij Nederlandse toernooien. Daar is het echt drama, maar wat wil je met al die VIP gasten.quote:
Ja eigen speler aanmoedigen okay, maar die Fransen slaan gewoon door met dat onsportieve niet stil zijn, fluiten bij tegenbeslissingenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:33 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
Is toch alleen maar mooi dat ze zo gepassioneerd meeleven met hun speelster. Beter dan die saaie bende in Nederland.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Ze gilde van de pijn. Kan zij daar wat aan doen? FlutSerena
Frans publiek is vaak irritant, maar doe nou niet alsof dat nu opeens zoveel erger isquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:35 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Dat publiek doet altijd zo schijtirritant. Hoeven ze dit incident niet als reden voor aan te dragen.
Wat een onzin. Dan moet Serena dus ook der bek houden met dat gegil. Ik vind dat zo fucking hypocriet.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:35 schreef truedestiny het volgende:
[..]Gaat ze maar lekker na de rally lopen gillen.
Die gil van dat meiske ging nog even wat verder!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:36 schreef TheArt het volgende:
[..]
Wat een onzin. Dan moet Serena dus ook der bek houden met dat gegil. Ik vind dat zo fucking hypocriet.
Wat zeg je?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:35 schreef truedestiny het volgende:
[..]Gaat ze maar lekker na de rally lopen gillen.
Ik hou me nog in tot het afgelopen is.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:37 schreef Rumille het volgende:
2 UE Williams, 30-0, dat kan niet meer mis toch?
Blijf kijken.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:37 schreef Rumille het volgende:
Goed opletten.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:37 schreef Rumille het volgende:
Ga toch fietsenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:40 schreef truedestiny het volgende:
Houd je bek dan ook gewoon. Je gilt alsof je een kind aan het baren bent.
Hou toch op man. Dan zou Serena allang gediskwalificeerd zijn.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:40 schreef truedestiny het volgende:
Houd je bek dan ook gewoon. Je gilt alsof je een kind aan het baren bent.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:40 schreef TheArt het volgende:
Eva Asderaki zou echt nooit meer op die stoel mogen zitten. Werkelijk waar een schande.
En sharapova kan dan 2 jaar niet meer tennissenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:40 schreef TheArt het volgende:
[..]
Hou toch op man. Dan zou Serena allang gediskwalificeerd zijn.
Doe is unmuten man.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sharapova zou geen enkel punt meer kunnen pakken.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:40 schreef Bos81 het volgende:
Schandalig ja, En dat constante gekreun van sommige dames is niet hinderlijk ofzo![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:40 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Doe is unmuten man.Doe jij eens je vogel rustig krigjenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe het dan voor iedereen gelijk. Dit slaat nergens op.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:41 schreef truedestiny het volgende:
Nee gaat te ver dit maarja, Zo leer je het wel af.
Niet meer serieus nemenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:42 schreef TheArt het volgende:
[..]
Doe het dan voor iedereen gelijk. Dit slaat nergens op.
lolquote:
Dit is om weer gelijk te komen, niet om de wedstrijd te winnen.quote:
Eerste 2 sets waren echt een hoog niveau.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:49 schreef Eppie_NL het volgende:
Als ik dit zie maakt Rus tegen beide kans. Wat een dramatische tennis.
Ze kunnen het allebei niet afmaken.quote:
Liever tegen Razzano. Williams groeit meestal wel in het toernooi (niet letterlijk).quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:49 schreef Eppie_NL het volgende:
Als ik dit zie maakt Rus tegen beide kans. Wat een dramatische tennis.
5 al toch?quote:
Zelfs Rogier Wassen snapt niks van deze opslag!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:49 schreef alors het volgende:
Wat slaat die Franse raar op trouwens, zo wiebelig met dat racket zwaaien
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:51 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Zelfs Rogier Wassen snapt niks van deze opslag!
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:51 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Zelfs Rogier Wassen snapt niks van deze opslag!
Strafpunt toch?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:52 schreef Rumille het volgende:
Die Razzano juicht ook elke keer als ze MP krijgt.
Je bent er nog niet kut.
Niet overdrijven!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:54 schreef Reya het volgende:
Zelfs Robin zou hem nu wel eens hebben gemaakt.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:54 schreef Reya het volgende:
Zelfs Robin zou hem nu wel eens hebben gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |