Waarom wilde hij vechten met Bronn?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:06 schreef Zeroku het volgende:
[..]
In het eerste geval werden ze opgeroepen omdat Stannis aan de deur stond, het tweede geval is denk ik dat Clegane er vanuit ging dat daar niemand hem zou vinden.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:59 schreef Zeroku het volgende:
Ja, ik wil 'm op zich ook wel opnieuw kijken, met S1 ook gedaan. Maar er liggen nog meer series op de plank.
Ik zou nog vragen of ze letterlijk op de plank lagen of ergens op je hard disk, maar dat is nu een overbodige vraag gewordenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:02 schreef Zeroku het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Waarvan ik alleen Downton Abbey, Prison Break S1 en GoT heb gezien.
QFTquote:
Terwijl ze willen gaan zitten klinken de bells, dat signaleert dat Stannis en zijn troepen zijn gearriveerd en er geen ruimte meer is voor dringgelagen. De Hound is bang voor vuur, daarom vlucht hij op een gegeven moment. Of hij wel of niet iets om Sansa geeft is een zeer goede vraag, ik denk dat hij diep van binnen wel om haar geeft.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:04 schreef Kloonhommel het volgende:
Ik heb 1 bepaald stukje niet begrepen. Die hound wilde matten met Tyrion guard (naam ff kwijt, bronn of zo?) en hij heeft een mes in zijn handen dat achter zijn rug in zijn riem steekt en vraagt herhaaldelijk of de hound echt niet iets wil drinken. De hound stemt in en dan ineens zitten we ergens anders. Ik verwacht dat er wordt teruggeswitcht om te laten zien hoe het is afgelopen met de ruzie tussen die 2 maar nee, die hound is aan het vechten met halve leger van Stannis en Bronn ook en Bronn red ook nog eens ff zijn leven.
Het volgende stukje wat ik niet begrijp is waarom hij Sansa slaapkamer binnenvlucht en gaat zuipen? Hij werd blijkbaar niet goed van al dat vuur in de verte en verdrinkt zijn verdriet met alcohol in Sansa slaapkamer? Raar momentje. Hij leek juist niets om Sansa te geven
Op zijn manier wel, hij stond heel bewust tussen haar en Joff in en dat wisten ze allebei.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:04 schreef Kloonhommel het volgende:Hij leek juist niets om Sansa te geven
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:07 schreef Onufriev het volgende:
[..]
[..]
Ik zou nog vragen of ze letterlijk op de plank lagen of ergens op je hard disk, maar dat is nu een overbodige vraag geworden
Nee, de ruzie wordt afgebroken doordat de slag om de stad begint.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:04 schreef Kloonhommel het volgende:
Ik heb 1 bepaald stukje niet begrepen. Die hound wilde matten met Tyrion guard (naam ff kwijt, bronn of zo?) en hij heeft een mes in zijn handen dat achter zijn rug in zijn riem steekt en vraagt herhaaldelijk of de hound echt niet iets wil drinken. De hound stemt in en dan ineens zitten we ergens anders. Ik verwacht dat er wordt teruggeswitcht om te laten zien hoe het is afgelopen met de ruzie tussen die 2 maar nee, die hound is aan het vechten met halve leger van Stannis en Bronn ook en Bronn red ook nog eens ff zijn leven.
Het volgende stukje wat ik niet begrijp is waarom hij Sansa slaapkamer binnenvlucht en gaat zuipen? Hij werd blijkbaar niet goed van al dat vuur in de verte en verdrinkt zijn verdriet met alcohol in Sansa slaapkamer? Raar momentje. Hij leek juist niets om Sansa te geven
Uit een behind the scenes werd me duidelijk dat ze dat dus niet wouden, maar dat was mij dus ook niet duidelijk. Misschien is Bronn gewoon voorzichtig en heeft ie daarom zijn mes vast? En the Houd is gewoon soms onvoorspelbaar, maar minder als zijn broer.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:07 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Waarom wilde hij vechten met Bronn?
Heroes valt vies tegen na de eerste twee seizoenen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:04 schreef benx het volgende:
Ik ga bij deze ook een nieuwe series starten, willen jullie me helpen welke serie mede GoT fans aanraden?
Poll: Welke serie raden jullie me aan?
• Breaking Bad
• Sons of Anarchy
• Dexter
• Heroes
• The Sopranos
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Dit is ook wel waar ja helaasquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:09 schreef HiZ het volgende:
[..]
Heroes valt vies tegen na de eerste twee seizoenen.
Dit snap ik niet helemaal, het moest niet lijken alsof het ruzie was ofzo?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:09 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Uit een behind the scenes werd me duidelijk dat ze dat dus niet wouden, maar dat was mij dus ook niet duidelijk. Misschien is Bronn gewoon voorzichtig en heeft ie daarom zijn mes vast? En the Houd is gewoon soms onvoorspelbaar, maar minder als zijn broer.
Dat snap ik zelf ook niet helemaal, check anders ff de Inside the Episode:quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:11 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Dit snap ik niet helemaal, het moest niet lijken alsof het ruzie was ofzo?
Eensquote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Eens![]()
Gelukkig is die stuuuukken hapklaarder dan GoT!
hapklaader ?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Eens![]()
Gelukkig is die stuuuukken hapklaarder dan GoT!
Hmm ja, de conclusie wordt wel vertelt maar niet het begin van het 'opstootje'quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:14 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Dat snap ik zelf ook niet helemaal, check anders ff de Inside the Episode:
Welksch?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:27 schreef FerryNL het volgende:
Soundtrack van seizoen 2 is ook weer super!
Zit het even op YouTube te beluisteren.![]()
Vond ik wel meevallen eigenlijk. Het liep tegen het eind wel ontzettend tegen een vervolg aan, maar daar hield het wel mee op.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:09 schreef HiZ het volgende:
[..]
Heroes valt vies tegen na de eerste twee seizoenen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |