Goeie page dan toch?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:52 schreef HiZ het volgende:
[..]
Hehe, dat is die jongen die die speer door die Kingsguard heensteekt. Die wordt 2 minuten voor de slag geintroduceerd als page van Tyrion.
Overigens, dat is dan wel weer een beetje raar, dat een page die Tyrion kennelijk in de serie nauwelijks kent zijn leven op het spel zet door een speer door de nek van een Kingsguard te steken.
Zoals die Podrick. Maar goed, we zullen er de volgende keer ene notitieboekje bijleggen meteen elke genoemde naam opschrijven zodat we die daarna weten en herkennen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:52 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Sommigen zijn ook pas net geïntroduceerd, en sommigen hun namen zijn pas enkele keren genoemd....
Hehe inderdaadquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:55 schreef Khaleesi het volgende:
Toen Varys aan Tyrion vroeg: "Do you trust him?"
Ging dat nou over Podrick?
Zo ja, dan is dat mooi uitgekomen!
Yes.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:55 schreef Khaleesi het volgende:
Toen Varys aan Tyrion vroeg: "Do you trust him?"
Ging dat nou over Podrick?
Zo ja, dan is dat mooi uitgekomen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Ik kan niet wachten tot ik vakantie heb, dan ga ik ook GoT season 2 nog een keer kijken, hopelijk nog Breaking Bad alle 4 seizoenen terugkijken en daarna beginnen aan een nieuwe seriequote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:57 schreef Silv het volgende:
Fuck die shit, ik ga mooi nog een keer seizoen 2 kijken.
Ik wel een x als ik hem op DVD heb. Kijk nu nog genoeg andere series die ook leuk zijn. Straks in de serie stop dan is het weer GoT beurt, samen met iemand die hem dan nog niet gezien heeft. Kan ik ook lekker hautain doen. Channeling my inner Cersei!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:57 schreef Silv het volgende:
Fuck die shit, ik ga mooi nog een keer seizoen 2 kijken.
Dexter, Breaking Bad bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:59 schreef Zeroku het volgende:
Ja, ik wil 'm op zich ook wel opnieuw kijken, met S1 ook gedaan. Maar er liggen nog meer series op de plank.
quote:
Madmen / the pasific / band of brothers / etcquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:02 schreef Zeroku het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Waarvan ik alleen Downton Abbey, Prison Break S1 en GoT heb gezien.
Six Feet Underquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:02 schreef Zeroku het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Waarvan ik alleen Downton Abbey, Prison Break S1 en GoT heb gezien.
Al gezien.quote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:03 schreef HiZ het volgende:
Ik moet dringend een Bluerayspeler kopenzodat ik deze serie in de hoogste definitie op mijn 55 inch led tv kan gaan bekijken. Ik heb overduidelijk nog een paar herhalingen te gaan.
Ook nogquote:
Sopranos heb ik ook net gedownload. Ik heb nog 6 seizoenen door te werken. Als ik rustig aan doe dan kom ik een aardig eind in de richting van het nieuwe seizoen van GoT.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:02 schreef Zeroku het volgende:
[..]
BB, daarna Dexter.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:04 schreef benx het volgende:
Ik ga bij deze ook een nieuwe series starten, willen jullie me helpen welke serie mede GoT fans aanraden?
Poll: Welke serie raden jullie me aan?
• Breaking Bad
• Sons of Anarchy
• Dexter
• Heroes
• The Sopranos
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
In het eerste geval werden ze opgeroepen omdat Stannis aan de deur stond, het tweede geval is denk ik dat Clegane er vanuit ging dat daar niemand hem zou vinden.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:04 schreef Kloonhommel het volgende:
Ik heb 1 bepaald stukje niet begrepen. Die hound wilde matten met Tyrion guard (naam ff kwijt, bronn of zo?) en hij heeft een mes in zijn handen dat achter zijn rug in zijn riem steekt en vraagt herhaldelijk of de hound echt niet iets wil drinken. De hound stemt in en dan ineens zitten we ergens anders. Ik verwacht dat er wordt teruggeswitch om te laten zien hoe het is afgelopen met de ruzie tussen die 2 maar nee, die hound is aan het vechten met halve leger van Stannis en Bronn ook en Bronn red ook nog eens ff zijn leven.
Het volgende stukje wat ik niet begrijp is waarom hij Sansa slaapkamer binnenvlucht en gaat zuipen? Hij werd blijkbaar niet goed van al dat vuur in de verte en verdrinkt zijn verdriet met alcohol in Sansa slaapkamer? Raar momentje. Hij leek juist niets om Sansa te geven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |