Maar wel een rucanorquote:
Maakt mijn uitspraak niet onwaar. Die heb ik dus niet herkendquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:42 schreef HiZ het volgende:
[..]
Eh, een van de Kingsguards was in Harrenhal bij zijn grootvader gedurende seizoen 2
Wie? de Kingsguard moet toch bij dequote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:42 schreef HiZ het volgende:
[..]
Eh, een van de Kingsguards was in Harrenhal bij zijn grootvader gedurende seizoen 2
weet je wat we laten iedereen wel naambordjes dragenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja maar ik heb de boeken gelezen dus ik moet per se alles en iedereen nu herkennen anders kan ik niet aan het beeld voldoen dat men heeft van boeklezers!
O zo van die neon pijltjes, of Perez Hilton bijschriftenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:45 schreef Maanvis het volgende:
[..]
weet je wat we laten iedereen wel naambordjes dragen
Eh... Podrick????quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, precies. En ik wist nog dat ie door Podrick "gered" zou worden.
Ben ik niet met je eens; het geeft aan hoe geniaal de serie is. Dit soort dingetjes maakt dat mensen het nog een keer willen zien. Misschien niet iedereen, maar ik geloof wel dat ze door dit soort zaken de verkopen van hun Blueray boxen minstens verdubbelen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zei dan ook "wellicht". Maar dat het missen van de link tussen die 10 seconden beeld van een glimlach en een harnas en het zijn van een kingsguard betekent dat je maar hapklare TV moet gaan kijken is in mijn ogen ronduit je reinste bullshit. Ik lees nu al zeker 4 reacties van mensen die het óók niet gezien hebben. Dat irritante uit de hoogte serie-nerd geblaat (ik weet wie er een rode onderbroek met hartjes heeeeeft!!!) gaat me echt de neus uithangen. Evenals dat geruzie over de boeklezers of het wel of niet spoileren van iets.
Het kijken van een serie zou leuk moeten zijn, of fijn (is iets anders dan hapklaar) en het er over hebben naderhand ook. Hier is echter de laatste tijd bijna alléén maar gezeik en gevit onderling.
Wanneer komt ie?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:47 schreef Dr.Sexy het volgende:
Game of Thrones: De Jip en Janneke editie. Speciaal voor Fok!kers
Ja inderdaad, maar die Podrick werd zo laat ten tonele gevoerd dat ik dacht dat ie geschrapt was.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, precies. En ik wist nog dat ie door Podrick "gered" zou worden.
Da's dat ventje wat Tyrion in z'n harnas hielp.quote:
De mountain.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:43 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wie? de Kingsguard moet toch bij de
koning zijn?
Het geeft de serie zeker een herhaalde kijkwaarde. Maar als mensen dat niet doen maakt ze dat nog geen imbecielen. Daar gaat het me om.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:48 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens; het geeft aan hoe geniaal de serie is. Dit soort dingetjes maakt dat mensen het nog een keer willen zien. Misschien niet iedereen, maar ik geloof wel dat ze door dit soort zaken de verkopen van hun Blueray boxen minstens verdubbelen.
Badslipperquote:Zo ben ik er nog helemaal van ondersteboven dat het voor mij niet genoeg was om door te hebben na 2 keer boek 1 lezen en 3 keer aflevering een te zien dat de omstandigheden waaronder de welpjes worden gevonden in het begin een teken zijn van dingen die gaan komen. De wolf (Ned Stark) noch het hert (Robert Baratheon) overleven.
Alle? Lijkt me sterk dat jij elke hoofdrol-, bijrolspeler en figuranten kent.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:48 schreef Duuc-nl het volgende:
na 19 episodes moet je toch ongeveer wel alle characters kennen hoor..
Hihi!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het geeft de serie zeker een herhaalde lijkwaarde. Maar als mensen dat niet doen maakt ze dat nog geen imbecielen. Daar gaat het me om.
Elke hoofd en bijrol ken ik wel ja. en heb geen boeken gelezen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:50 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Alle? Lijkt me sterk dat jij elke hoofdrol-, bijrolspeler en figuranten kent.
Ja. Iedereen weet meteen wie Podrick is. Die naam is namelijk al 19 afleveringen lang gebruiktquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:48 schreef Duuc-nl het volgende:
na 19 episodes moet je toch ongeveer wel alle characters kennen hoor..
Deze episode nog.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja. Iedereen weet meteen wie Podrick is. Die naam is namelijk al 19 afleveringen lang gebruiktTrue.
Is geen kingsguardquote:
Sommigen zijn ook pas net geïntroduceerd, en sommigen hun namen zijn pas enkele keren genoemd....quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:51 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Elke hoofd en bijrol ken ik wel ja. en heb geen boeken gelezen.
Hehe, dat is die jongen die die speer door die Kingsguard heensteekt. Die wordt 2 minuten voor de slag geintroduceerd als page van Tyrion.quote:
Wow.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:48 schreef HiZ het volgende:
[..]
Zo ben ik er nog helemaal van ondersteboven dat het voor mij niet genoeg was om door te hebben na 2 keer boek 1 lezen en 3 keer aflevering een te zien dat de omstandigheden waaronder de welpjes worden gevonden in het begin een teken zijn van dingen die gaan komen. De wolf (Ned Stark) noch het hert (Robert Baratheon) overleven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |