Benieuwd wat Griekenland nog te wachten staat danquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:12 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Hebben de Italianen iets verkeerd gedaan? Moet haast wel met al die straffen van God.
Berlusconi
Economische Crisis
Aardbevingen
Hij is gelukkig bijna voorbijquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:47 schreef Etcetera het volgende:
Huur betaald. Van m'n eigen rekening ipv de gezamenlijketopdag mensen, echt
Dat maakt het leren wel weer helemaal goed lijkt mequote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:46 schreef B.ertha het volgende:
Druk aan het leren voor het examen van prince2. Dacht dat ik afgestudeerd was
Lastig leren trouwens met kittens die op je boek lopen en je thee om dreigen te stoeien :p
het was wel even leuk toen Blixem op mijn knie kwam liggen, ze ouds normaal zo schuwquote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:07 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dat maakt het leren wel weer helemaal goed lijkt me
alleen als je wilt lezen over hypocriete vegetariërs en dergelijke. Anders blanco aanschuivenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:20 schreef Soempie het volgende:
Is het verstandig bij te lezen of kan ik hier gewoon inspringen?
Heb je dan ook nog niet over je weekend verteld of dat wel? Want ik wil nog wel weten hoe het geweest is in Berlijn.quote:
ja dat, hoe was het?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:29 schreef Soempie het volgende:
[..]
Heb je dan ook nog niet over je weekend verteld of dat wel? Want ik wil nog wel weten hoe het geweest is in Berlijn.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:23 schreef B.ertha het volgende:
[..]
alleen als je wilt lezen over hypocriete vegetariërs en dergelijke. Anders blanco aanschuiven
Het was geweldig! We waren met een redelijk random groepje (lees: mijn vriend + 6 meidenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:29 schreef Soempie het volgende:
[..]
Heb je dan ook nog niet over je weekend verteld of dat wel? Want ik wil nog wel weten hoe het geweest is in Berlijn.
In de Gemäldegalerie, daar hebben ze een geweldige collectie vroege renaissancekunstquote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:42 schreef Soempie het volgende:
Gaaf LB. Waar heb je die rondleiding gedaan?
Aanraderquote:
This post is useless without picsquote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:45 schreef Etcetera het volgende:
E. is bij de IKEA online aan het kijken en vindt dat hij er maar snel mee moet ophouden. Want leuke dingen voor leuke prijzen
En we gaan misschien toch 'gewoon' de gave chaise lounge halen die ik zo mooi vond in een meubelzaak in Oosterwolde
Ik zag het en jaquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:07 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
er is maar 1 pagina, maar die grijze hoekbank?
Vorige week m'n laatste tentamen gehad inderdaad.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:44 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
In de Gemäldegalerie, daar hebben ze een geweldige collectie vroege renaissancekunst
Heb je je laatste tentamen gehad??
Vlaamse Primitieven --> Groeningemuseum Bruggequote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:21 schreef Soempie het volgende:
[..]
Vorige week m'n laatste tentamen gehad inderdaad.
En ik heb eerder vanavond al m'n aantekeningen en boeken over kunstgeschiedenis van zolder getrokken.Onder andere ook veel over Vlaamse Primitieven en ik lees net dat de Gemäldegalerie een van de mooiste collecties heeft hiervan.
![]()
Nu wil ik ook naar Berlijn.
Website van appartement?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:49 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Aanrader![]()
Je rijdt er ook eigenlijk zo heen. Wij hadden een busje gehuurd en vriend en ik hebben om beurten gereden. 2x plaspauze en we waren er
En 4 nachten met 7 man in een ruim appartement midden in de stad met 6 douches en 3 wc's voor 475 euro is natuurlijk ook niet duur
Wedstrijdje wie de langste goedlopende zin kan maken met zo veel mogelijk van deze woorden?quote:Op maandag 28 mei 2012 22:16 schreef Nembrionic het volgende:
Hier een lijst met sleutelwoorden die de Department of Homeland Security gebruikt om sociale media te monitoren:
http://www.forbes.com/sit(...)-networking-sites/2/
Die lijst moesten ze verplicht afstaan
Goede vraag. In lijn van de AKQ, weet je het antwoord zonder te gaan googelen/ spieken?quote:Op woensdag 30 mei 2012 06:19 schreef Mainport het volgende:
Waarom zitten er allemaal mensen in deze slowchat die niet met de akq meedoen
quote:Op woensdag 30 mei 2012 06:31 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Goede vraag. In lijn van de AKQ, weet je het antwoord zonder te gaan googelen/ spieken?
C4 roepen, die maakt wel wat moois van de hazmat lijstquote:Op woensdag 30 mei 2012 00:13 schreef Whiteguy het volgende:
Wedstrijdje wie de langste goedlopende zin kan maken met zo veel mogelijk van deze woorden?
en mag dan volgende week bij zijn baas op het matje komen om het e.e.a. uit te leggen?quote:Op woensdag 30 mei 2012 06:53 schreef iamredleader het volgende:
[..]
C4 roepen, die maakt wel wat moois van de hazmat lijst
Mjah, hij kan het gooien op "educating the masses"quote:Op woensdag 30 mei 2012 06:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
en mag dan volgende week bij zijn baas op het matje komen om het e.e.a. uit te leggen?
Bedankt voor de tipquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:34 schreef B.ertha het volgende:
Etcie,, kijk nog even verder. Die bank hebben wij ook (alleen andere pootjes), hij wordt bijna overal verkocht en is meermaals in de aanbieding voor 400 of 500.
Ook niet eensquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:59 schreef wyccie het volgende:
Etcie, was het de bedoeling dat je vader een boekenkast moest maken van je oude bureau?
Anders heeft hij je erg verkeerd begrepen en 'boekenkast maken' verkeerd verstaan als 'bureau demonteren'? Wat overigens best knap is.
Reden te meer dus om als ik ooit nog een keer een cv van iemand van InHolland krijg daar aan te twijfelen?quote:Op woensdag 30 mei 2012 07:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Net gehoord op het nieuws: niemand heeft gebruikgemaakt van het InHolland hersteltraject voor een van die prutsstudies. Waarom? De diploma's kunnen toch niet afgepakt worden
quote:Op woensdag 30 mei 2012 07:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Net gehoord op het nieuws: niemand heeft gebruikgemaakt van het InHolland hersteltraject voor een van die prutsstudies. Waarom? De diploma's kunnen toch niet afgepakt worden
Wat voor mij ook des te meer reden zou zijn om wel zo'n traject te doen. Recruiters gaan gegarandeerd vragen stellen over de kwaliteit van je diploma als ze InHolland zien staan. Met zo'n traject kun je uitleggen waarom jij wél voldoende kwaliteiten bezitquote:Op woensdag 30 mei 2012 08:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Reden te meer dus om als ik ooit nog een keer een cv van iemand van InHolland krijg daar aan te twijfelen?
Het antwoord staat ook gewoon in de OP.quote:Op woensdag 30 mei 2012 06:31 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Goede vraag. In lijn van de AKQ, weet je het antwoord zonder te gaan googelen/ spieken?
Het is toegestaan vragen te stellen om er achter te komen.
Wiebel zegt vaak tegen mij: 'eerst kijken, dan piepen' (of iets in die richting). Daar valt dit ook onder.quote:
Goed zeg!quote:Op woensdag 30 mei 2012 01:06 schreef Nembrionic het volgende:
Weten jullie nog dat bier van mij dat ik had ingeschreven voor een wedstrijd?
De uitslag is deze zaterdag(daar kan ik dus niet bij zijn) maar ik kreeg vandaag een mailtjes -net als een lijste andere mensen- dat het bier binnen de ingezonden categorie in ieder geval een top 10 plek heeft gekregen
Vorig jaar waren er 114 inzending in die categorie, dit jaar weet ik niet precies.
Ach, op een gegeven moment groei je door.quote:Op woensdag 30 mei 2012 06:19 schreef Mainport het volgende:
Waarom zitten er allemaal mensen in deze slowchat die niet met de akq meedoen
quote:Op woensdag 30 mei 2012 09:28 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Ach, op een gegeven moment groei je door.
NIEMAND?quote:Op woensdag 30 mei 2012 07:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Voor zover ik weet, de eer. En een oorkonde denk ik.quote:
True, thatquote:Op woensdag 30 mei 2012 09:20 schreef Soempie het volgende:
Wiebel zegt vaak tegen mij: 'eerst kijken, dan piepen' (of iets in die richting). Daar valt dit ook onder.
De vraag had helemaal niet gesteld hoeven worden.
quote:Op woensdag 30 mei 2012 09:28 schreef Nico_S. het volgende:
Ach, op een gegeven moment groei je door.
quote:
CHO-LE-RAquote:
Even ter illustratie: Ze vraag dan bijvoorbeeld: "Waar is mijn <insert voorwerp dat binnen grijpafstand ligt>?", of naar de bekende weg: spullen die ik altijd op dezelfde locatie opberg (wat voor iemand met ADHD echt heel hard nodig isquote:Op woensdag 30 mei 2012 09:20 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wiebel zegt vaak tegen mij: 'eerst kijken, dan piepen' (of iets in die richting). Daar valt dit ook onder.
De vraag had helemaal niet gesteld hoeven worden.
je hebt een nieuw plaatje, en ook nog een leuke ookquote:Op woensdag 30 mei 2012 11:55 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Even ter illustratie: Ze vraag dan bijvoorbeeld: "Waar is mijn <insert voorwerp dat binnen grijpafstand ligt>?", of naar de bekende weg: spullen die ik altijd op dezelfde locatie opberg (wat voor iemand met ADHD echt heel hard nodig is).
Maar dan trekt ze altijd zo'n ontwapenend schattig smoeltje dat je er niet boos om kan worden, al doet ze het honderd keer.
* popcorn pakt *quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:55 schreef Wiebelkont het volgende:
Even ter illustratie: Ze vraag dan bijvoorbeeld: "Waar is mijn <insert voorwerp dat binnen grijpafstand ligt>?", of naar de bekende weg: spullen die ik altijd op dezelfde locatie opberg (wat voor iemand met ADHD echt heel hard nodig is).
Het gebeurt mij ook wel eens, meestal met de keukenhanddoek. Ik ben meestal te lam hem netjes terug aan het fornuis te hangen en leg hem meestal neer waar ik op dat moment mijn handen afdroog, en vind hem meestal pas terug middenin de zin 'waar is mijn hannddoek nou weer?'quote:
quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:55 schreef Wiebelkont het volgende:
Maar dan trekt ze altijd zo'n ontwapenend schattig smoeltje dat je er niet boos om kan worden, al doet ze het honderd keer.
Het kan nooit kwaad. Amstel pocht ook nog met een medaille die ze twee eeuwen geleden hebben gewonnenquote:Op woensdag 30 mei 2012 10:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Voor zover ik weet, de eer. En een oorkonde denk ik.
Nou, dat zou inderdaad de grote truuk zijn. Je kunt mooi op je bier je prijs vermelden en dat werkt natuurlijk goedquote:Op woensdag 30 mei 2012 14:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het kan nooit kwaad. Amstel pocht ook nog met een medaille die ze twee eeuwen geleden hebben gewonnen
Ik ben een pietje precies, op het vervelende (welhaast autistische) afquote:Op woensdag 30 mei 2012 12:27 schreef Wiebelkont het volgende:
Het gebeurt mij ook wel eens, meestal met de keukenhanddoek. Ik ben meestal te lam hem netjes terug aan het fornuis te hangen en leg hem meestal neer waar ik op dat moment mijn handen afdroog, en vind hem meestal pas terug middenin de zin 'waar is mijn hannddoek nou weer?'.
Dat heb ik dus ook lang gehad, maar de laatste jaren heb ik wel wat meer rust in mijn donder gekregen, op drukke dagen helpt de medicatie me. Ik heb nog steeds aangeleerde gewoontes (zoals idd portomonee altijd in dezelfde jaszak etc) maar ik vind spullen vooral terug op de laatste plaats waar ik ze leg - ik raak iets in principe nooit kwijt tenzij iemand anders het verplaatst nadat ik het neergelegd heb. Probleem is dat ik spullen meestal neerleg daar waar ik op dat moment ben, waardoor mijn spullen meestal ingedeeld zijn van minst naar meest gebruikt, m.a.w. ik maak er een bende vanquote:Op woensdag 30 mei 2012 14:37 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik ben een pietje precies, op het vervelende (welhaast autistische) afals de handdoek niet hangt aan het haakje bij de vaatwasser, dan is het niet goed. Als mijn sleutels niet in mijn linkerbroekzak en mijn portemonnee in mijn rechterbroekzak zitten, kan ik ze niet vinden.
Dat heb ik dan ook; meestal stel ik het opruimen dan een tijdje uit en ga ineens alles doen. Bijvoorbeeld een keer per week Jair's speelgoed opruimen na bedtijd, alle treinstukjes bij elkaar, de korte rechte bij elkaar, de bochten, de wissels etc. en dan alle autootjes in dezelfde lade, blokken in de blokkendoos, etc. etc. etc.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:20 schreef Wiebelkont het volgende:
Ga ik echter opruimen en ik heb het echt op mijn heupen, dan schiet ik vaak door: dan moet het ook echt een logisch systeem zijn, strak uitgelijnd, schoon, geindexeerd en praktisch ingedeeld.
quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:42 schreef MaJo het volgende:
ik kom alleen even zwaaien, te druk om te posten
Zeg, hoe was jouw echo vorige week eigenlijk? En heb ik goed meegekregen dat morgen de volgende is?quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:47 schreef _Ophelia_ het volgende:
Dat zou ik ook niet op Fok! zetten eerlijk gezegd
Zie je wel, had je toch terug moeten lezenquote:Op woensdag 30 mei 2012 17:53 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Zeg, hoe was jouw echo vorige week eigenlijk? En heb ik goed meegekregen dat morgen de volgende is?
Die kunnen juist van alles posten over wat partner/kind uitvreten en wat zij zelf in het huishouden doenquote:
Fijn!!!quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:56 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik heb altijd ruzie met de kat om mijn dekentje
[..]
Zie je wel, had je toch terug moeten lezenDie was helemaal oké (ze kon alleen niet zien welk smaakje
), morgen 20-weken, dan zien ze het vast wel. Als dan alles goed is ga ik kijken of ik ergens een roze wolk vandaan kan toveren
quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:05 schreef TradeMarkie het volgende:
Inbrekers maken geen kans, ik heb bewaking voor de deur!
[ afbeelding ]
*aaitquote:Op woensdag 30 mei 2012 18:05 schreef TradeMarkie het volgende:
Inbrekers maken geen kans, ik heb bewaking voor de deur!
[ afbeelding ]
Waarom zou je dat niet op fok zetten? Dat wil je toch bij iedereen inpeperen?quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:47 schreef _Ophelia_ het volgende:
Dat zou ik ook niet op Fok! zetten eerlijk gezegd
Liever niet bij de wat meer ongenode gasten zeg maarquote:Op woensdag 30 mei 2012 19:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Waarom zou je dat niet op fok zetten? Dat wil je toch bij iedereen inpeperen?
Ah, typisch zo'n 'waarom die idioten wel...' avondquote:Op woensdag 30 mei 2012 19:49 schreef LadyBlack het volgende:
Geez, is het international pregnancy day ofzo? Op Net 5 straks Knocked up, en daarna What to expect when you're expecting
datquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:08 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ah, typisch zo'n 'waarom die idioten wel...' avond![]()
Och, op de fitness staan meestal topzenders als MTV en TLC aan in de cardio zaal.quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:49 schreef LadyBlack het volgende:
Geez, is het international pregnancy day ofzo? Op Net 5 straks Knocked up, en daarna What to expect when you're expecting
dat was van het weekend nog op tv, nog een half uur zitten kijkenquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:14 schreef _Ophelia_ het volgende:
Vroeger toen MTV nog Beavis & Butthead, Daria en zo af en toe goede muziek uitzond
Ja klopt... daar kan ik ook met open mond van verbazing naar kijken.quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:12 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Och, op de fitness staan meestal topzenders als MTV en TLC aan in de cardio zaal.
Daar heb je de hele dag top programma's als '16 and pregnant' en 'toddlers & tiara's' enzovoorts enzovoots.
Zal wel extreem goedkoop te produceren tv zijn...
Ik heb nooit langer dan 5 minuten naar die zender gekeken, maar als ik zo op tvgids.nl kijk weet ik ook meteen waarom:quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:22 schreef wyccie het volgende:
Dat is toch het hele concept van die TLC. Of ze zijn zwanger of ze gaan trouwen. Alsof vrouwen niet anders kunnen.
Hmm, da's niet helemaal waar trouwens. Gisternacht hadden ze ook Deadly Women, over vrouwelijke seriemoordenaars.
Hele avond pure horrorquote:00:00 Deadly women
01:00 Oprah: Behind the scenes
18:00 Kitchen boss
18:30 Oprah: Behind the scenes
19:20 Toddlers & tiaras
20:10 Say yes to the dress
20:35 Say yes to the dress
21:00 My big fat American gypsy wedding
22:00 Brides of Beverly Hills
22:30 Brides of Beverly Hills
23:00 Disappeared
quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:31 schreef Whiteguy het volgende:
Deze draaien ze nog bij wedstrijden van het Nederlands elftal trouwens... zojuist in de kuip ook weer. Vind het op een of andere manier wel wat hebben bij sportwedstrijden.
Weet ik niet. Hij draagt geen schoenen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:32 schreef wyccie het volgende:
Soemps, welke schoenmaat heeft Mattís nu? Hij is 4 maanden toch?
Weet ik ook niet.quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:38 schreef wyccie het volgende:
Ow.Zijn sokmaten op die leeftijd dan gelijk aan schoenmaten?
Jaquote:
M"n nichtje liep met 9 maanden.quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:46 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
waarom,dat kind kan dan toch niet buiten lopen.
Of ben ik nu te rationeel?
Regenlaarsjes kunnen altijdquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:45 schreef wyccie het volgende:
Ik wil regenlaarsjes kopen en vraag me af of een baby tegen de herfst al laarsjes kan dragen.
quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:47 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Regenlaarsjes kunnen altijddie van de hema zijn zo leuk....!
Wat, is er voetbal op tv?quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:33 schreef Whiteguy het volgende:
Omgna 15 seconden rennen Bouma en Heitinga al met de koppen tegen elkaar.
En we hadden al zoveel verdedigers![]()
![]()
jaquote:
tenzij je van regen een een graad of 15 houdtquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:49 schreef Soempie het volgende:
Bah, ik had toegezegd de zolder op te ruimen met slecht weer. Is dat morgen al..
quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:49 schreef Soempie het volgende:
Bah, ik had toegezegd de zolder op te ruimen met slecht weer. Is dat morgen al..
Oh ja.....quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:46 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
waarom,dat kind kan dan toch niet buiten lopen.
Of ben ik nu te rationeel?
Die dus!quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:47 schreef LadyBlack het volgende:
Regenlaarsjes kunnen altijddie van de hema zijn zo leuk....!
Dat zal dan vast niet 'even' zijn...quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:00 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
oh, dan ga ik maar even ztrijken![]()
(voor het eerst in 5 maanden)
Bij mij wel, want ik strijk nooit iets. Hooguit met mijn handen.quote:
Hopelijk de grapefruitkleurige pumps, maar die heeft veel te dunne hakjes. Ik ga eerst even op Google Maps kijken of dat wel kan. Als er grint ligt of van die klinkerweggetjes doe ik andere schoenen aan.quote:
quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:11 schreef wyccie het volgende:
En ook nog eens geplooid en rekbaar. Kom maar hier met dat buffet.
quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:11 schreef wyccie het volgende:
En ook nog eens geplooid en rekbaar. Kom maar hier met dat buffet.
Ja, handig toch?!quote:
quote:
Inderdaad, ze heeft het stokje van C4 overgenomen.quote:
Helaas, mij lukt het nietquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:30 schreef wyccie het volgende:
Inderdaad, ze heeft het stokje van C4 overgenomen.
Gewoon op de H&M site kijken, daar staan gephotoshopte modellen in die jurk. En dan even iets realistischer denken.
Dat vind ik een heel goed idee.quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:37 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
dan draagt ze hem op die dag, niet dat wij het zien, maar toch
Helaas, dan kan ik niet.quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:39 schreef iamredleader het volgende:
Voorstel trouwens van mijn kant was ergens in juli of begin augustus
Ja, school is afgelopen, ik heb een hogere dosis medicijnen gekregen, dus we doen ons bestquote:Op woensdag 30 mei 2012 22:38 schreef _Ophelia_ het volgende:
Je was al gemist eerder![]()
Alles in wat rustiger vaarwater gekomen?
quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Maar nog steeds trubbels met de IBGroep. Dus ik heb geen geld.. en kan voorlopig nog niet naar huis. Ik zit dus weer vast in dit dorp
Ik heb geen idee of en wanneer ze dat gaan doen... Maar ik hoop heel erg dat ik eind juni naar huis kan. Heel, heel erg.quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:51 schreef Soempie het volgende:
[..]Dat is klote. Wanneer verwacht je dat ze het geld over gaan maken? Kun je nog wel naar huis dan?
En had je nog met je ouders gesproken? Als je het er niet over wil hebben, dan snap ik dat ook, natuurlijk.
Ja, zeker duurquote:Op woensdag 30 mei 2012 23:03 schreef Soempie het volgende:
Ik duim voor je dat je naar huis kunt. Zal wel schreeuwend duur zijn zo'n ticket?
Goed dat je met je ouders gesproken hebt. Hoop dat het allemaal goed komt.![]()
Hier is het bedtijd.
Een jaar. terugkomst zou dus tijdelijk zijn...quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Hoeveel jaar studie heb je nog voor je PS? Is een terugkomst in de zomer permanent of moet je daarna weer die kant op?
Ja iddquote:Op woensdag 30 mei 2012 23:24 schreef LadyBlack het volgende:
PS, ik vroeg me vanmiddag nog af waar je was. Klote dat het zo duur is om naar huis te gaan...
Dat is toch wel een belangrijk detail. Kom je echt heel veel geld tekort of gaat het bij wijze van spreken om 100 euro?quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Een jaar. terugkomst zou dus tijdelijk zijn...
Nou ja, ik krijg nog 7 maanden van de IB. Dus ik heb school ook al een poos niet kunnen betalen. Daardoor heb ik niks voor een ticket, ookal weet ik wel dat het geld gaat komen. Althans, dat hoop ik.quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat is toch wel een belangrijk detail. Kom je echt heel veel geld tekort of gaat het bij wijze van spreken om 100 euro?
Heb je al een plan B?quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nou ja, ik krijg nog 7 maanden van de IB. Dus ik heb school ook al een poos niet kunnen betalen. Daardoor heb ik niks voor een ticket, ookal weet ik wel dat het geld gaat komen. Althans, dat hoop ik.
Ik kan hier blijven wonen... Mijn baan is alleen maar tot half juni beschikbaarquote:
Wat is de reden eigenlijk dat IB niet betaalt? Als je het al gepost hebt, dan heb ik dat mistquote:Op woensdag 30 mei 2012 23:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nou ja, ik krijg nog 7 maanden van de IB. Dus ik heb school ook al een poos niet kunnen betalen. Daardoor heb ik niks voor een ticket, ookal weet ik wel dat het geld gaat komen. Althans, dat hoop ik.
Onze zolder is ook niet echt opgeruimdquote:Op woensdag 30 mei 2012 22:13 schreef Soempie het volgende:
Thee.![]()
En ik ben gewoon trots op mezelf, dat ik de studiekamer op heb geruimd (goed, IARL zal gek worden van de chaos, maar wat mij betreft is al mijn zooi nu geordend. En een hele wand met allemaal spulletjes van mij.
7 maandenquote:Op woensdag 30 mei 2012 23:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Damn, dat is niet malsquote:Op donderdag 31 mei 2012 06:52 schreef Cobra4 het volgende:
Omdat ik waarschijnlijk, met dank aan het "Kunduz accoord", een koopkrachtverlies van 8 tot 13% ga oplopen als ik militair blijf.
Defensie Nieuws Topic #15
Yep, ik ga dus een eventueel ontslag niet eens afwachten denk ik. Ik ga zelf wel weg.quote:
da's ook een manier om mensen "vrijwillig" te laten vertrekkenquote:Op donderdag 31 mei 2012 06:52 schreef Cobra4 het volgende:
Omdat ik waarschijnlijk, met dank aan het "Kunduz accoord", een koopkrachtverlies van 8 tot 13% ga oplopen als ik militair blijf.
Defensie Nieuws Topic #15
Ja, ik heb net even zitten rekenen. Voor mij gaat het een koopkrachtverlies van ongeveer 10% worden. No way dat ik bij Defensie blijf dus.quote:Op donderdag 31 mei 2012 07:40 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
da's ook een manier om mensen "vrijwillig" te laten vertrekken
Mwa, Er gaan hoe dan ook nog veel harde klappen vallen. De PvdA bijvoorbeeld heeft na een ontdekt gat in hun tegen-begroting dat "opgelost" door 1,3 miljard extra te bezuinigen op Defensie. Dus wie er dan ook als winnaar uit de verkiezingen komt maakt eigenlijk niet meer uit.quote:Op donderdag 31 mei 2012 07:50 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Het enige voordeel danwel nadeel wat je mogelijk hebt is dat alle 5 de Kunduz partijen nu alweer openlijk aan het twijfelen zijn over wat ze er van vinden na de verkiezingen. Dus het zou zomaar anders kunnen zijn.
Mij (en iedereen hier die redelijk wat kilomenters maakt) gaat die reiskostenvergoeding behoorlijk wat geld kosten. Ik heb zomaar het vermoeden dat mijn werkgever dit niet gaat compenseren.
En jij mbt de reiskostenvergoeding ook.quote:
Ik had bij RTL Z of Autoweek gelezen dat de vergoeding voor kilometers die je onder werktijd maakt gelijk blijft. Zou dus alleen om woon-werkverkeer gaan.quote:Op donderdag 31 mei 2012 07:50 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Het enige voordeel danwel nadeel wat je mogelijk hebt is dat alle 5 de Kunduz partijen nu alweer openlijk aan het twijfelen zijn over wat ze er van vinden na de verkiezingen. Dus het zou zomaar anders kunnen zijn.
Mij (en iedereen hier die redelijk wat kilomenters maakt) gaat die reiskostenvergoeding behoorlijk wat geld kosten. Ik heb zomaar het vermoeden dat mijn werkgever dit niet gaat compenseren.
klopt, maar dat zijn de bulk van mijn kilometers.quote:Op donderdag 31 mei 2012 08:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik had bij RTL Z of Autoweek gelezen dat de vergoeding voor kilometers die je onder werktijd maakt gelijk blijft. Zou dus alleen om woon-werkverkeer gaan.
C4, ga je nu zoeken in de beveiligingsbranche?
Ja, daar kan ik wel meteen aan de bak. Dan kan ik daarna op mijn gemak zoeken naar een echt passende functie.quote:Op donderdag 31 mei 2012 08:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
C4, ga je nu zoeken in de beveiligingsbranche?
Dank je.quote:Op donderdag 31 mei 2012 08:54 schreef Etcetera het volgende:
PSen C4 sterkte, gaat nergens meer over zeg maar
![]()
quote:Op donderdag 31 mei 2012 08:56 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
klopt, maar dat zijn de bulk van mijn kilometers.
Is zijn hier de goede vervoeging, het leest zo raar
Dat dus.quote:
Waarom dequote:
Omdat ik al eerder meelas maar een 'spelfout' aangrijp om ook maar eens te postenquote:
quote:Heb je de echo al gehad? Nee toch?
quote:
Mijn kind doet zoiets nietquote:Op donderdag 31 mei 2012 09:07 schreef Soempie het volgende:
Spannend! Hopelijk houdt je kindje de navelstreng er niet voor.
Nee, het zal vast een heeeeel lief kind zijn.quote:Op donderdag 31 mei 2012 09:09 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Mijn kind doet zoiets niet![]()
![]()
*oefent vast voor later![]()
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 31 mei 2012 09:37 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen![]()
Die belaste forensenvergoeding hakt er bij ons ook flink in. Zo'n ¤ 150,= per maand netto minder.Of de werkgever van Peace moet nog een beetje compenseren, maar dat verwacht ik niet. In de bouw gaat het ook gewoon niet goed.
Vandaag 5 jaar getrouwd![]()
[ afbeelding ]
Om als frisbee te gebruiken wel denk ik...quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:49 schreef TradeMarkie het volgende:
als je een gebakken ei opwarmt in de magnetron, is dat dan nog lekker?
Probeer het en je weet het.quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:49 schreef TradeMarkie het volgende:
ik had de hoop dat het al eens geprobeerd was door een van jullie en dat ik daar dus van op aan konquote:
Ik kan dit niet lezen zonder 'Bonifatius' te denken, maar ik kom dan ook zo goed als nooit in het noorden...quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:52 schreef Diaan73 het volgende:
Bedankt voor de felicitaties.
Wij gaan op weg naar Dokkum![]()
Heb je soms nog nooit Chinese afhaal gegeten?quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:49 schreef TradeMarkie het volgende:
ik hoor het al, ze gaan straks de magnetron inquote:Op donderdag 31 mei 2012 12:09 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Heb je soms nog nooit Chinese afhaal gegeten?
Ik ook niet, de slijtage van mijn schoenen is geheel voor eigen rekening...quote:Op donderdag 31 mei 2012 12:29 schreef Whiteguy het volgende:
Ik krijg helemaal geen reiskostenvergoeding.
Maar dan moet ik die schoenen weer los meenemen?quote:Op donderdag 31 mei 2012 12:34 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
al overwogen om op blote voeten naar je werk te lopen?
Zondequote:Op donderdag 31 mei 2012 11:58 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik kan dit niet lezen zonder 'Bonifatius' te denken, maar ik kom dan ook zo goed als nooit in het noorden...
Ik denk dat ik zonder die besparing ook wel overleefquote:Op donderdag 31 mei 2012 12:37 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ja, maar dan bespaar je wel fors op je reiskosten (ervan uitgaande dat als je je voeten open haalt dit gedekt wordt door je ziektekostenverzekering)
Wel als je ze niet onderhoudt, is mijn vriend achtergekomenquote:
En bij Dokkum hoor ik inderdaad Het weeshuis van de hits alweerquote:
Kistenquote:
Dan zou ik toch eerder denken dat het aan de kwaliteit van dat paar ligtquote:Op donderdag 31 mei 2012 12:43 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Wel als je ze niet onderhoudt, is mijn vriend achtergekomen![]()
Het paar dat ie nu heeft is na een jaar al helemaal af, terwijl hij er geen ruige wandelingen mee maakt ofzo, gewoon op de fiets naar kantoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |