Benieuwd wat Griekenland nog te wachten staat danquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:12 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Hebben de Italianen iets verkeerd gedaan? Moet haast wel met al die straffen van God.
Berlusconi
Economische Crisis
Aardbevingen
Hij is gelukkig bijna voorbijquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:47 schreef Etcetera het volgende:
Huur betaald. Van m'n eigen rekening ipv de gezamenlijketopdag mensen, echt
Dat maakt het leren wel weer helemaal goed lijkt mequote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:46 schreef B.ertha het volgende:
Druk aan het leren voor het examen van prince2. Dacht dat ik afgestudeerd was
Lastig leren trouwens met kittens die op je boek lopen en je thee om dreigen te stoeien :p
het was wel even leuk toen Blixem op mijn knie kwam liggen, ze ouds normaal zo schuwquote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:07 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dat maakt het leren wel weer helemaal goed lijkt me
alleen als je wilt lezen over hypocriete vegetariërs en dergelijke. Anders blanco aanschuivenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:20 schreef Soempie het volgende:
Is het verstandig bij te lezen of kan ik hier gewoon inspringen?
Heb je dan ook nog niet over je weekend verteld of dat wel? Want ik wil nog wel weten hoe het geweest is in Berlijn.quote:
ja dat, hoe was het?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:29 schreef Soempie het volgende:
[..]
Heb je dan ook nog niet over je weekend verteld of dat wel? Want ik wil nog wel weten hoe het geweest is in Berlijn.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:23 schreef B.ertha het volgende:
[..]
alleen als je wilt lezen over hypocriete vegetariërs en dergelijke. Anders blanco aanschuiven
Het was geweldig! We waren met een redelijk random groepje (lees: mijn vriend + 6 meidenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:29 schreef Soempie het volgende:
[..]
Heb je dan ook nog niet over je weekend verteld of dat wel? Want ik wil nog wel weten hoe het geweest is in Berlijn.
In de Gemäldegalerie, daar hebben ze een geweldige collectie vroege renaissancekunstquote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:42 schreef Soempie het volgende:
Gaaf LB. Waar heb je die rondleiding gedaan?
Aanraderquote:
This post is useless without picsquote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:45 schreef Etcetera het volgende:
E. is bij de IKEA online aan het kijken en vindt dat hij er maar snel mee moet ophouden. Want leuke dingen voor leuke prijzen
En we gaan misschien toch 'gewoon' de gave chaise lounge halen die ik zo mooi vond in een meubelzaak in Oosterwolde
Ik zag het en jaquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:07 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
er is maar 1 pagina, maar die grijze hoekbank?
Vorige week m'n laatste tentamen gehad inderdaad.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:44 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
In de Gemäldegalerie, daar hebben ze een geweldige collectie vroege renaissancekunst
Heb je je laatste tentamen gehad??
Vlaamse Primitieven --> Groeningemuseum Bruggequote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:21 schreef Soempie het volgende:
[..]
Vorige week m'n laatste tentamen gehad inderdaad.
En ik heb eerder vanavond al m'n aantekeningen en boeken over kunstgeschiedenis van zolder getrokken.Onder andere ook veel over Vlaamse Primitieven en ik lees net dat de Gemäldegalerie een van de mooiste collecties heeft hiervan.
![]()
Nu wil ik ook naar Berlijn.
Website van appartement?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:49 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Aanrader![]()
Je rijdt er ook eigenlijk zo heen. Wij hadden een busje gehuurd en vriend en ik hebben om beurten gereden. 2x plaspauze en we waren er
En 4 nachten met 7 man in een ruim appartement midden in de stad met 6 douches en 3 wc's voor 475 euro is natuurlijk ook niet duur
Wedstrijdje wie de langste goedlopende zin kan maken met zo veel mogelijk van deze woorden?quote:Op maandag 28 mei 2012 22:16 schreef Nembrionic het volgende:
Hier een lijst met sleutelwoorden die de Department of Homeland Security gebruikt om sociale media te monitoren:
http://www.forbes.com/sit(...)-networking-sites/2/
Die lijst moesten ze verplicht afstaan
Goede vraag. In lijn van de AKQ, weet je het antwoord zonder te gaan googelen/ spieken?quote:Op woensdag 30 mei 2012 06:19 schreef Mainport het volgende:
Waarom zitten er allemaal mensen in deze slowchat die niet met de akq meedoen
quote:Op woensdag 30 mei 2012 06:31 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Goede vraag. In lijn van de AKQ, weet je het antwoord zonder te gaan googelen/ spieken?
C4 roepen, die maakt wel wat moois van de hazmat lijstquote:Op woensdag 30 mei 2012 00:13 schreef Whiteguy het volgende:
Wedstrijdje wie de langste goedlopende zin kan maken met zo veel mogelijk van deze woorden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |