Benieuwd wat Griekenland nog te wachten staat danquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:12 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Hebben de Italianen iets verkeerd gedaan? Moet haast wel met al die straffen van God.
Berlusconi
Economische Crisis
Aardbevingen
Hij is gelukkig bijna voorbijquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:47 schreef Etcetera het volgende:
Huur betaald. Van m'n eigen rekening ipv de gezamenlijketopdag mensen, echt
Dat maakt het leren wel weer helemaal goed lijkt mequote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:46 schreef B.ertha het volgende:
Druk aan het leren voor het examen van prince2. Dacht dat ik afgestudeerd was
Lastig leren trouwens met kittens die op je boek lopen en je thee om dreigen te stoeien :p
het was wel even leuk toen Blixem op mijn knie kwam liggen, ze ouds normaal zo schuwquote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:07 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dat maakt het leren wel weer helemaal goed lijkt me
alleen als je wilt lezen over hypocriete vegetariërs en dergelijke. Anders blanco aanschuivenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:20 schreef Soempie het volgende:
Is het verstandig bij te lezen of kan ik hier gewoon inspringen?
Heb je dan ook nog niet over je weekend verteld of dat wel? Want ik wil nog wel weten hoe het geweest is in Berlijn.quote:
ja dat, hoe was het?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:29 schreef Soempie het volgende:
[..]
Heb je dan ook nog niet over je weekend verteld of dat wel? Want ik wil nog wel weten hoe het geweest is in Berlijn.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:23 schreef B.ertha het volgende:
[..]
alleen als je wilt lezen over hypocriete vegetariërs en dergelijke. Anders blanco aanschuiven
Het was geweldig! We waren met een redelijk random groepje (lees: mijn vriend + 6 meidenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:29 schreef Soempie het volgende:
[..]
Heb je dan ook nog niet over je weekend verteld of dat wel? Want ik wil nog wel weten hoe het geweest is in Berlijn.
In de Gemäldegalerie, daar hebben ze een geweldige collectie vroege renaissancekunstquote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:42 schreef Soempie het volgende:
Gaaf LB. Waar heb je die rondleiding gedaan?
Aanraderquote:
This post is useless without picsquote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:45 schreef Etcetera het volgende:
E. is bij de IKEA online aan het kijken en vindt dat hij er maar snel mee moet ophouden. Want leuke dingen voor leuke prijzen
En we gaan misschien toch 'gewoon' de gave chaise lounge halen die ik zo mooi vond in een meubelzaak in Oosterwolde
Ik zag het en jaquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:07 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
er is maar 1 pagina, maar die grijze hoekbank?
Vorige week m'n laatste tentamen gehad inderdaad.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:44 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
In de Gemäldegalerie, daar hebben ze een geweldige collectie vroege renaissancekunst
Heb je je laatste tentamen gehad??
Vlaamse Primitieven --> Groeningemuseum Bruggequote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:21 schreef Soempie het volgende:
[..]
Vorige week m'n laatste tentamen gehad inderdaad.
En ik heb eerder vanavond al m'n aantekeningen en boeken over kunstgeschiedenis van zolder getrokken.Onder andere ook veel over Vlaamse Primitieven en ik lees net dat de Gemäldegalerie een van de mooiste collecties heeft hiervan.
![]()
Nu wil ik ook naar Berlijn.
Website van appartement?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:49 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Aanrader![]()
Je rijdt er ook eigenlijk zo heen. Wij hadden een busje gehuurd en vriend en ik hebben om beurten gereden. 2x plaspauze en we waren er
En 4 nachten met 7 man in een ruim appartement midden in de stad met 6 douches en 3 wc's voor 475 euro is natuurlijk ook niet duur
Wedstrijdje wie de langste goedlopende zin kan maken met zo veel mogelijk van deze woorden?quote:Op maandag 28 mei 2012 22:16 schreef Nembrionic het volgende:
Hier een lijst met sleutelwoorden die de Department of Homeland Security gebruikt om sociale media te monitoren:
http://www.forbes.com/sit(...)-networking-sites/2/
Die lijst moesten ze verplicht afstaan
Goede vraag. In lijn van de AKQ, weet je het antwoord zonder te gaan googelen/ spieken?quote:Op woensdag 30 mei 2012 06:19 schreef Mainport het volgende:
Waarom zitten er allemaal mensen in deze slowchat die niet met de akq meedoen
quote:Op woensdag 30 mei 2012 06:31 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Goede vraag. In lijn van de AKQ, weet je het antwoord zonder te gaan googelen/ spieken?
C4 roepen, die maakt wel wat moois van de hazmat lijstquote:Op woensdag 30 mei 2012 00:13 schreef Whiteguy het volgende:
Wedstrijdje wie de langste goedlopende zin kan maken met zo veel mogelijk van deze woorden?
en mag dan volgende week bij zijn baas op het matje komen om het e.e.a. uit te leggen?quote:Op woensdag 30 mei 2012 06:53 schreef iamredleader het volgende:
[..]
C4 roepen, die maakt wel wat moois van de hazmat lijst
Mjah, hij kan het gooien op "educating the masses"quote:Op woensdag 30 mei 2012 06:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
en mag dan volgende week bij zijn baas op het matje komen om het e.e.a. uit te leggen?
Bedankt voor de tipquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:34 schreef B.ertha het volgende:
Etcie,, kijk nog even verder. Die bank hebben wij ook (alleen andere pootjes), hij wordt bijna overal verkocht en is meermaals in de aanbieding voor 400 of 500.
Ook niet eensquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:59 schreef wyccie het volgende:
Etcie, was het de bedoeling dat je vader een boekenkast moest maken van je oude bureau?
Anders heeft hij je erg verkeerd begrepen en 'boekenkast maken' verkeerd verstaan als 'bureau demonteren'? Wat overigens best knap is.
Reden te meer dus om als ik ooit nog een keer een cv van iemand van InHolland krijg daar aan te twijfelen?quote:Op woensdag 30 mei 2012 07:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Net gehoord op het nieuws: niemand heeft gebruikgemaakt van het InHolland hersteltraject voor een van die prutsstudies. Waarom? De diploma's kunnen toch niet afgepakt worden
quote:Op woensdag 30 mei 2012 07:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Net gehoord op het nieuws: niemand heeft gebruikgemaakt van het InHolland hersteltraject voor een van die prutsstudies. Waarom? De diploma's kunnen toch niet afgepakt worden
Wat voor mij ook des te meer reden zou zijn om wel zo'n traject te doen. Recruiters gaan gegarandeerd vragen stellen over de kwaliteit van je diploma als ze InHolland zien staan. Met zo'n traject kun je uitleggen waarom jij wél voldoende kwaliteiten bezitquote:Op woensdag 30 mei 2012 08:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Reden te meer dus om als ik ooit nog een keer een cv van iemand van InHolland krijg daar aan te twijfelen?
Het antwoord staat ook gewoon in de OP.quote:Op woensdag 30 mei 2012 06:31 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Goede vraag. In lijn van de AKQ, weet je het antwoord zonder te gaan googelen/ spieken?
Het is toegestaan vragen te stellen om er achter te komen.
Wiebel zegt vaak tegen mij: 'eerst kijken, dan piepen' (of iets in die richting). Daar valt dit ook onder.quote:
Goed zeg!quote:Op woensdag 30 mei 2012 01:06 schreef Nembrionic het volgende:
Weten jullie nog dat bier van mij dat ik had ingeschreven voor een wedstrijd?
De uitslag is deze zaterdag(daar kan ik dus niet bij zijn) maar ik kreeg vandaag een mailtjes -net als een lijste andere mensen- dat het bier binnen de ingezonden categorie in ieder geval een top 10 plek heeft gekregen
Vorig jaar waren er 114 inzending in die categorie, dit jaar weet ik niet precies.
Ach, op een gegeven moment groei je door.quote:Op woensdag 30 mei 2012 06:19 schreef Mainport het volgende:
Waarom zitten er allemaal mensen in deze slowchat die niet met de akq meedoen
quote:Op woensdag 30 mei 2012 09:28 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Ach, op een gegeven moment groei je door.
NIEMAND?quote:Op woensdag 30 mei 2012 07:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Voor zover ik weet, de eer. En een oorkonde denk ik.quote:
True, thatquote:Op woensdag 30 mei 2012 09:20 schreef Soempie het volgende:
Wiebel zegt vaak tegen mij: 'eerst kijken, dan piepen' (of iets in die richting). Daar valt dit ook onder.
De vraag had helemaal niet gesteld hoeven worden.
quote:Op woensdag 30 mei 2012 09:28 schreef Nico_S. het volgende:
Ach, op een gegeven moment groei je door.
quote:
CHO-LE-RAquote:
Even ter illustratie: Ze vraag dan bijvoorbeeld: "Waar is mijn <insert voorwerp dat binnen grijpafstand ligt>?", of naar de bekende weg: spullen die ik altijd op dezelfde locatie opberg (wat voor iemand met ADHD echt heel hard nodig isquote:Op woensdag 30 mei 2012 09:20 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wiebel zegt vaak tegen mij: 'eerst kijken, dan piepen' (of iets in die richting). Daar valt dit ook onder.
De vraag had helemaal niet gesteld hoeven worden.
je hebt een nieuw plaatje, en ook nog een leuke ookquote:Op woensdag 30 mei 2012 11:55 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Even ter illustratie: Ze vraag dan bijvoorbeeld: "Waar is mijn <insert voorwerp dat binnen grijpafstand ligt>?", of naar de bekende weg: spullen die ik altijd op dezelfde locatie opberg (wat voor iemand met ADHD echt heel hard nodig is).
Maar dan trekt ze altijd zo'n ontwapenend schattig smoeltje dat je er niet boos om kan worden, al doet ze het honderd keer.
* popcorn pakt *quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:55 schreef Wiebelkont het volgende:
Even ter illustratie: Ze vraag dan bijvoorbeeld: "Waar is mijn <insert voorwerp dat binnen grijpafstand ligt>?", of naar de bekende weg: spullen die ik altijd op dezelfde locatie opberg (wat voor iemand met ADHD echt heel hard nodig is).
Het gebeurt mij ook wel eens, meestal met de keukenhanddoek. Ik ben meestal te lam hem netjes terug aan het fornuis te hangen en leg hem meestal neer waar ik op dat moment mijn handen afdroog, en vind hem meestal pas terug middenin de zin 'waar is mijn hannddoek nou weer?'quote:
quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:55 schreef Wiebelkont het volgende:
Maar dan trekt ze altijd zo'n ontwapenend schattig smoeltje dat je er niet boos om kan worden, al doet ze het honderd keer.
Het kan nooit kwaad. Amstel pocht ook nog met een medaille die ze twee eeuwen geleden hebben gewonnenquote:Op woensdag 30 mei 2012 10:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Voor zover ik weet, de eer. En een oorkonde denk ik.
Nou, dat zou inderdaad de grote truuk zijn. Je kunt mooi op je bier je prijs vermelden en dat werkt natuurlijk goedquote:Op woensdag 30 mei 2012 14:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het kan nooit kwaad. Amstel pocht ook nog met een medaille die ze twee eeuwen geleden hebben gewonnen
Ik ben een pietje precies, op het vervelende (welhaast autistische) afquote:Op woensdag 30 mei 2012 12:27 schreef Wiebelkont het volgende:
Het gebeurt mij ook wel eens, meestal met de keukenhanddoek. Ik ben meestal te lam hem netjes terug aan het fornuis te hangen en leg hem meestal neer waar ik op dat moment mijn handen afdroog, en vind hem meestal pas terug middenin de zin 'waar is mijn hannddoek nou weer?'.
Dat heb ik dus ook lang gehad, maar de laatste jaren heb ik wel wat meer rust in mijn donder gekregen, op drukke dagen helpt de medicatie me. Ik heb nog steeds aangeleerde gewoontes (zoals idd portomonee altijd in dezelfde jaszak etc) maar ik vind spullen vooral terug op de laatste plaats waar ik ze leg - ik raak iets in principe nooit kwijt tenzij iemand anders het verplaatst nadat ik het neergelegd heb. Probleem is dat ik spullen meestal neerleg daar waar ik op dat moment ben, waardoor mijn spullen meestal ingedeeld zijn van minst naar meest gebruikt, m.a.w. ik maak er een bende vanquote:Op woensdag 30 mei 2012 14:37 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik ben een pietje precies, op het vervelende (welhaast autistische) afals de handdoek niet hangt aan het haakje bij de vaatwasser, dan is het niet goed. Als mijn sleutels niet in mijn linkerbroekzak en mijn portemonnee in mijn rechterbroekzak zitten, kan ik ze niet vinden.
Dat heb ik dan ook; meestal stel ik het opruimen dan een tijdje uit en ga ineens alles doen. Bijvoorbeeld een keer per week Jair's speelgoed opruimen na bedtijd, alle treinstukjes bij elkaar, de korte rechte bij elkaar, de bochten, de wissels etc. en dan alle autootjes in dezelfde lade, blokken in de blokkendoos, etc. etc. etc.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:20 schreef Wiebelkont het volgende:
Ga ik echter opruimen en ik heb het echt op mijn heupen, dan schiet ik vaak door: dan moet het ook echt een logisch systeem zijn, strak uitgelijnd, schoon, geindexeerd en praktisch ingedeeld.
quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:42 schreef MaJo het volgende:
ik kom alleen even zwaaien, te druk om te posten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |