SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.***
quote:Op donderdag 31 mei 2012 09:56 schreef Brighteyes het volgende:
Op een beetje opgeschoond:Wie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het was een retorische vraagquote:Op donderdag 31 mei 2012 10:02 schreef Twinkle20 het volgende:
Users die niet meer zo actief zijn waarschijnlijk? Maar desondanks wel in de OP stonden?
Dat kan ik me goed voorstellen. Ik heb er al moeite mee om af en toe kleine dingen uit handen te moeten gevenquote:Op donderdag 31 mei 2012 10:03 schreef adesse het volgende:
Zeker fijn die hulp. Het is soms echt frustrerend om niet zoveel te kunnen en afhankelijk te zijn. Vindt het echt lastig om dan alles aan mijn man te moeten vragen.
Sorry dat vind ik een beetje bot gezegd... als je 9 maanden alleen maar ziek bent en in sommige gevallen jaren later nog de gevolgen van je zwangerschappen ondervind, dan zijn die 9 maanden tekenend..quote:Op donderdag 31 mei 2012 10:12 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik kan me jullie gevoel voorstellen. Ik heb dat zelf ook. Gelukkig ben ik nu energiekvol, maar dan nog moet ik wel een beetje oppassen en alles meer met mate doen. Heel soms betrap ik manlief erop dat ie dan een keer zucht .. Maar daar spreek ik hem dan gelijk op aan. Het is niet niks, lichamelijk gezien. En ik denk dat als je nu rustig aan doet, dat je er dan bij de bevalling des te meer profijt van hebt (en hij dus indirect ook).
Maja, het is voor het goede doel meiden! En wat zijn 9 maanden nou op een heel mensenleven?
Ja precies, dat dacht ik dus idd ook bij die namen!quote:Op donderdag 31 mei 2012 09:59 schreef _Ophelia_ het volgende:
Thnx allemaal!
Als mini meewerkt kan ik vanmiddag alle gekregen kleertjes uitzoeken![]()
10 is een mooie plek Kers
[..]
Wie?
Dat!quote:Op donderdag 31 mei 2012 10:41 schreef Marjolijntje het volgende:
Kersjes, ik vind je een enorm sterke vrouw!
Ik wou dat we even konden ruilen, heb zo met je te doenquote:Op donderdag 31 mei 2012 10:47 schreef Kersjes het volgende:
Thanks![]()
Maar ik worstel ook gewoon maar door, heb weinig keus.
Achteraf gezien ben ik misschien wel naïef geweest door te denken dat het nu wel zou loslopen, elke zwangerschap verloopt ten slotte anders. Maar deze zwangerschap is veel erger dan die van de jongens.
Kersjes ik vind het zo bijzonder wat jij voor je drietal hebt overgehad en over hebtquote:Op donderdag 31 mei 2012 10:34 schreef Kersjes het volgende:
Estrys, zonder hulp van mijn (schoon)ouders en uiteraard mijn man (die zoveel doet) had ik het ook niet gered hoor.
Gek hoe je bepaalde dingen ook zo relativeren kan ineens. Als ik vroeger met het uitgaan te veel gezopen had dan moest ik ook kotsen en was ik de dag erop een katerig wrak "Whaaah, ik drink nooit meer een druppel alcohol.!!" Maar de avond erop was er niks meer aan de hand, voelde ik me prima en de week erop ging ik gewoon weer drinken.
Nu lijkt het alsof ik in een soort van neverending nachtmerrie zit waarbij kotsen, misselijk zijn en de bijbehorende incontinentie onderdeel zijn van mijn dagelijkse realiteit. Daarbij het chronische zuur, de vermoeidheid en allerlei andere standaard kwaaltjes... En het psychische aspect valt me ook zwaar. Ik kan en doe bijna niks, zit in een isolement en worstel met veel negatieve gevoelens.
De afgelopen 7 maanden zijn de zwaarste van mijn leven. En tuurlijk, ik weet waar ik het voor doe en probeer dat niet te vergeten. Maar het is soms zo verrekte moeilijk om de zon te kunnen zien door al die donderwolken heen
Daar was ik bij de zwangerschap van Matthias ook bang voor. Dat ik weer zo misselijk zou zijn. maar helemaal niks die zwangerschap. En de eerste 7 maand me maar zorgen gemaakt of alles wel goed was. Geen kwaaltjes dat kon nooit goed zijn.quote:Op donderdag 31 mei 2012 10:47 schreef Kersjes het volgende:
Thanks![]()
Maar ik worstel ook gewoon maar door, heb weinig keus.
Achteraf gezien ben ik misschien wel naïef geweest door te denken dat het nu wel zou loslopen, elke zwangerschap verloopt ten slotte anders. Maar deze zwangerschap is veel erger dan die van de jongens. Ik heb gewoon de stomme pech HG-patient te zijn. Maar niet-zwanger heb je daar gelukkig geen last van![]()
Dat dus!quote:Op donderdag 31 mei 2012 10:53 schreef _Ophelia_ het volgende:
Mooie echo Vamp
[..]
Kersjes ik vind het zo bijzonder wat jij voor je drietal hebt overgehad en over hebt![]()
Iedere post die ik van je lees doet me beseffen hoeveel geluk ik heb.
Ik sta ook nog in de OP, maar ik ben ook niet actief hier. Dat komt omdat bij 11+6 weken een verdikte nekplooi (4,8mm) is geconstateerd waardoor er een grote kans is dat er iets mis is, en ik net een vruchtwaterpunctie heb ondergaan. Het is nu enorm spannend, binnen een week krijgen wij de eerste uitslagen. Ik houd me maar vast aan positieve verhalen om mij heen van mensen die ook een erg grote kans hadden dat het mis was, maar toch een gezond kindje hebben gekregen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 10:02 schreef Twinkle20 het volgende:
Users die niet meer zo actief zijn waarschijnlijk? Maar desondanks wel in de OP stonden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |