abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112252580
Zwangerschap & geboorte

02 juni: thistleweed
12 juni: adesse
23 juni: Phaidra (jongetje)
26 juni: KatyM (jongetje)
26 juni: Marjolijntje (meisje)
29 juni: bijtje84 (2 jongens)
30 juni: clauwheee (meisje)

04 Juli: Bodpa09
*** 8 juli: mereltje en Forno ***
13 juli: Kersjes (jongen)
17 juli: Sonnetje85 (meisje)
21 juli: Gerberaatje (meisje)
24 juli: Tante_Soesa (meisje)
26 juli: Troeta (meisje)

Eerste helft augustus: SilkTie
01 augustus: Nanadu (jongen)
03 augustus: _Bunny_ (meisje)
06 augustus: maffemuts (jongetje)
16 augustus: SupremeEvil
16 augustus: Vamperotica
21 augustus: Labelloo
27 augustus: MixedEmotions
28 augustus: Cantare

01 september: Sopho
10 september: LeNeHe (meisje)
***10 september: Loodje en Blijepeen***
11 September: Frups (jongetje)
17 september: Kwisted (meisje)
26 september: NiGeLaToR (meisje)

01 oktober: Women86
03 oktober: Freubelot (meisje)
04 oktober: Admiraal_Anaal (papa)
05 oktober: Zolena
10 oktober: Mangostine
16 oktober: Sorbootje (neefje)
16 oktober: _Ophelia_
18 oktober: Skoap
19 oktober: detulp050 (papa)
22 oktober: Spockjuh_
23 oktober: Enfermera
31 oktober: Twinkle20

08 november: Cocotrimonium
11 november: Qeza
27 november: OooLizaooO
30 november: Kaatjejannie

06 december: Nytar
26 december: Ladylike
31 december: becky27

Estrys

2013

01 januari: rebel-angel
papillion

----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)

[ Bericht 0% gewijzigd door BE op 01-06-2012 06:53:16 ]
pi_112252593
Seauw, vers deel!
pi_112252618
:W
Ik heb niets te melden, maar dat is vast goed nieuws :Y (en ik negeer de lichte zenuwen voor de echo vanmiddag maar O-) )
pi_112252638
Spannend Ophelia :D hoe laat mag je?
pi_112252674
Half twee.
pi_112252851
Oh dat is het zo!! O+
pi_112252855
Succes Ophelia!

Skoap, balen van de slechte nachtrust. Kan je al minder lange dagen maken?

Gister zijn de meubels op de babykamer in elkaar gezet. Ze moeten nog hun juiste plek vinden (wat ik in m'n hoofd had zitten staat niet zo mooi) maar dat komt wel. En gister een eerste wasje gedaan. Eerst maar alle lakentjes en dekentjes, daarna de kleertjes O+.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_112253513
Alvast succes voor straks Ophelia!
  donderdag 31 mei 2012 @ 09:51:19 #9
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_112253656
Spannend Ophelia!

Babywasjes O+
Hier alles al uitgesorteerd, maar nog niet gewassen. Ik moet eerst nog ruimte vrijmaken in de ladenkast op onze slaapkamer voor alle babykleertjes. Nou ja, tijd zat nog.

Vanmiddag weer op controle, ik ben benieuwd of de kleine idd aan het indalen is (geweest).
.... met gevoel voor drama....
pi_112253657
Succes vanmiddag Ophelia.

Hier niet zoveel geslapen. Peuter is niet helemaal lekker en heeft de halve nacht bij ons gelegen. Beetje jammer dat hij half 6 een mooie tijd vond om wakker te zijn. Gelukkig zijn m'n ouders er en helpen me vandaag.
  donderdag 31 mei 2012 @ 09:52:45 #11
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_112253698
Herkenbaar Adesse, wij hadden ook een druktemaker bij ons in bed vannacht. Fijn dat je hulp krijgt!
  donderdag 31 mei 2012 @ 09:56:23 #12
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_112253786
Op een beetje opgeschoond:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 31 mei 2012 @ 09:58:12 #13
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_112253832
Ik zie net dat ik 10e sta in de OP *O*
pi_112253854
Thnx allemaal!
Als mini meewerkt kan ik vanmiddag alle gekregen kleertjes uitzoeken O+

10 is een mooie plek Kers :Y

quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 09:56 schreef Brighteyes het volgende:
Op een beetje opgeschoond:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie? :D
pi_112253930
Users die niet meer zo actief zijn waarschijnlijk? Maar desondanks wel in de OP stonden?
pi_112253965
Zeker fijn die hulp. Het is soms echt frustrerend om niet zoveel te kunnen en afhankelijk te zijn. Vindt het echt lastig om dan alles aan mijn man te moeten vragen.
pi_112253966
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 10:02 schreef Twinkle20 het volgende:
Users die niet meer zo actief zijn waarschijnlijk? Maar desondanks wel in de OP stonden?
Het was een retorische vraag ;)
pi_112253980
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 10:03 schreef adesse het volgende:
Zeker fijn die hulp. Het is soms echt frustrerend om niet zoveel te kunnen en afhankelijk te zijn. Vindt het echt lastig om dan alles aan mijn man te moeten vragen.
Dat kan ik me goed voorstellen. Ik heb er al moeite mee om af en toe kleine dingen uit handen te moeten geven :*
pi_112254002
Spannend Ophelia! Mogen wij ook weten wat het wordt?

Kers ook al 10e, gaat hard!

Adesse, fijn dat je hulp krijgt! Ik vind het ook echt vervelend om mn lief steeds meer te moeten vragen om te doen (en hij doet het graag voor me hoor!) maar toch, ik zit de hele dag thuis niets te doen en hij werkt fulltime, en dan moet hij na zn werk ook nog hier aan de slag, het voelt zo oneerlijk..
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_112254194
Pfff.... wat is er veel gebeurd bij jullie in de afgelopen dagen!
Wat dikke knuffels en :* zijn wel op hun plek!

Ik ben vorige week naar de gyn. geweest... Bloed geprikt en urine gespaard...Alles was goed...Ik heb ook de 5e ziekte al gehad, dus daar hoef ik me sowieso geen zorgen over te maken..Ik mag lekker bij de verloskundige blijven en krijg 14 juni nog een extra groeiecho omdat t monstertje wat voorliep op de termijn die bij de 20 weken echo gesteld was... Fijn nog een keertje kijken dus!
Dat voorlopen is geen probleem, de gyn. zei dat het zo laat in de zwangerschap gewoon wat moeilijker vast te stellen was allemaal en dat ze me minder lang door zouden laten lopen mocht ik over tijd gaan, omdat je dan misschien al op 42 ipv 40 weken zou zitten.

Ook nog een mooi fotootje meegekregen!
O+
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_112254196
Ik kan me jullie gevoel voorstellen. Ik heb dat zelf ook. Gelukkig ben ik nu energiekvol, maar dan nog moet ik wel een beetje oppassen en alles meer met mate doen. Heel soms betrap ik manlief erop dat ie dan een keer zucht .. Maar daar spreek ik hem dan gelijk op aan. Het is niet niks, lichamelijk gezien. En ik denk dat als je nu rustig aan doet, dat je er dan bij de bevalling des te meer profijt van hebt (en hij dus indirect ook).

Maja, het is voor het goede doel meiden! En wat zijn 9 maanden nou op een heel mensenleven? ;)
pi_112254296
20 weken vandaag *O*

Succes vanmiddag Ophelia!

@phaidra vorige week ging het goed. Bijna niet overgewerkt. Er is hoop! ;)
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_112254303
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 10:12 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik kan me jullie gevoel voorstellen. Ik heb dat zelf ook. Gelukkig ben ik nu energiekvol, maar dan nog moet ik wel een beetje oppassen en alles meer met mate doen. Heel soms betrap ik manlief erop dat ie dan een keer zucht .. Maar daar spreek ik hem dan gelijk op aan. Het is niet niks, lichamelijk gezien. En ik denk dat als je nu rustig aan doet, dat je er dan bij de bevalling des te meer profijt van hebt (en hij dus indirect ook).

Maja, het is voor het goede doel meiden! En wat zijn 9 maanden nou op een heel mensenleven? ;)
Sorry dat vind ik een beetje bot gezegd... als je 9 maanden alleen maar ziek bent en in sommige gevallen jaren later nog de gevolgen van je zwangerschappen ondervind, dan zijn die 9 maanden tekenend..
Het is een beetje een uitspraak van iemand die gewoon geen idee heeft wat het inhoudt om een hele zware zwangerschap mee te maken. En nee, moe, gewoon kotsen, wat bekkenproblemen, dat valt niet onder heel erg zwaar, das gewoon vrij normaal zelfs.

Natuurlijk fijn dat overigens het gros zich dat niet kan indenken. Ik gelukkig ook niet.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_112254324
De vermoeidheid valt me best tegen moet ik zeggen. Vooral het er niet aan toe kunnen geven. Van 'sochtends 7 tot 's avonds half 8 is het gewoon doorbijten nu. Liefst ging ik naar bed en waarschijnlijk sliep ik dan de hele dag. Maar daar is een bepaalde peuter het niet mee eens ;)
Ook de misselijkheid breekt vooral 's avo ds bij het eten door de verdediging heen zeg maar. Gelukkig nu niet meer de hele dag. Om de post positief af te sluiten :D
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_112254330
Ik dacht ook: Als je 9 maand in bed moet liggen zijn dat 9 hele lange maanden. Zelfs op een heel mensenleven :Y
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')