Ik weet dat je van m'n kutje houd, maar nu even nietquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:05 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Beter kom je op mijn hoofd zitten weer
Haat niet. Zeg alleen dat ik geen "gewone" baan nodig heb.quote:
SoG man, SoG.quote:
Als ik de lijn van je kleding doortrek doel je zeker ook op Euroshopperbrood? Alsof een kantoorbaan iets slechts is, en alsof je niet op 1001 andere manieren financieel binnen kan lopen. Naast gebrek aan vrouwelijkheid ontbreekt het je ook aan een dosis gezond verstand, niet te zuinigquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:06 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Gelukkig kan ik mijn brood er mee verdienen ja. Heb geen kantoorbaan nodig in ieder geval.
Zo skeerquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik weet dat je van m'n kutje houd, maar nu even niet
One of those days.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
SoG man, SoG.
[..]
Als ik de lijn van je kleding doortrek doel je zeker ook op Euroshopperbrood? Alsof een kantoorbaan iets slechts is, en alsof je niet op 1001 andere manieren financieel binnen kan lopen. Naast gebrek aan vrouwelijkheid ontbreekt het je ook aan een dosis gezond verstand, niet te zuinig.
Wow. Gewoon wow.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
SoG man, SoG.
[..]
Als ik de lijn van je kleding doortrek doel je zeker ook op Euroshopperbrood? Alsof een kantoorbaan iets slechts is, en alsof je niet op 1001 andere manieren financieel binnen kan lopen. Naast gebrek aan vrouwelijkheid ontbreekt het je ook aan een dosis gezond verstand, niet te zuinig.
Ok gelukkigquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Haat niet. Zeg alleen dat ik geen "gewone" baan nodig heb.
Wait... what?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik weet dat je van m'n kutje houd, maar nu even niet
lapo hunten en deze traditie voortzettenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:08 schreef Vaseline_ het volgende:
Waarom openen die zemmels die hier niet horen nooit gewoon een nieuw deel
prima traditie.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:11 schreef Arcadia het volgende:
[..]
lapo hunten en deze traditie voortzetten
Je navel is daar niet diep en breed genoeg voor.quote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Damn, nu ben je we héééél sneu bezig man.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja morgen weer RickertIk bereid me vast voor op het faken
Je mag anders mijn mond als vervangede factor gebruiken.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:13 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Je navel is daar niet diep en breed genoeg voor.
DUBBBBBELLLLL ROFFFFLLLquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Is dat trouwens op de kamer van je ouders Ricko?
Hahahaquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:15 schreef Gridlok het volgende:
[..]
DUBBBBBELLLLL ROFFFFLLL
inb4 blackmail.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:11 schreef Micson het volgende:
[..]
Discussieren over onderwerpen die je interessant vindt.
SC's gaan altijd zo:
Hee hoe gaat het? Ja goed. Wat gaan jullie vandaag doen? Niks, jullie?
En dan flirten nog wat kanschlozen met elkaar, en dat was het wel. Daar heb je toch niks aan?
Wie is bt?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Heeft hij nou ook nog Bt gesekst of niet? :S
Kloptquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Is dat trouwens op de kamer van je ouders Ricko?
Hoezo ben je dan nu alweer in staat om te posten?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:17 schreef Quickie_Babe het volgende:
Boh ik heb net toch de allergeilste seks gehad![]()
![]()
![]()
Druipende vagina? Bohhhhhquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:17 schreef Quickie_Babe het volgende:
![]()
![]()
Doden zullen vallen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:17 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik vraag me af of er niet teveel haat is ontstaan daarvoor
Zag het nu pas. Matchende dekbedden, wake-up light.quote:
"net" is inmiddels ook wel weer 2 uurtjes geleden. De afgelopen 2 uur was ik dus aan het bijkomenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoezo ben je dan nu alweer in staat om te posten?
Jij gaat het ook proberen als zijn antwoord je bevalt?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Zag het nu pas. Matchende dekbedden, wake-up light.
Hoe voelt dat, als je daar zo in hun kamer een naaktfoto van jezelf maakt?
Boh ik heb me toch gisteren een hirlakke pijpbeurt gekregen op Schiphol.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:17 schreef Quickie_Babe het volgende:
![]()
![]()
Mijn ouders hebben precies dezelfde spiegel als ik op mijn kamer, dus is een beetje zinloos.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:18 schreef Zosk het volgende:
[..]
Jij gaat het ook proberen als zijn antwoord je bevalt?
Door een stewardessje?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:18 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Boh ik heb me toch gisteren een hirlakke pijpbeurt gekregen op Schiphol.
Wat win ik nu?
Ah die met een vogel in der UI.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
BreathTaking, die Jajong geneukt heeft.
Maar ricko dus niet?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ow, jammerquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben precies dezelfde spiegel als ik op mijn kamer, dus is een beetje zinloos.
Fuck no.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:20 schreef Juminelle het volgende:
Oké, blond haar staat je toch leuker, WD
Staat nog op mijn verlanglijstje.quote:
#IDGAFquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:20 schreef Chocolatebear het volgende:
Kanker. dWc wat is dit voor niveau? certified internetcreep.
nee ik vind dit leukerquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:20 schreef Juminelle het volgende:
Sorry dWc als zelfs CB het zegt is het echt sneu gewordenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:20 schreef Chocolatebear het volgende:
Kanker. dWc wat is dit voor niveau? certified internetcreep.
Oui, je sais. Maar dat is ook al 2 jaar terug en heb nu lang haar, daar is het model sowieso meh.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:20 schreef Juminelle het volgende:
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik geef exact 0,0 om jouw opinie. Die van hem ook, trouwensquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:21 schreef Vaseline_ het volgende:
Sorry dWc als zelfs CB het zegt is het echt sneu geworden
Klopt, vind ik normaal ook, maar blond haar past beter bij haar hoofd vind ik.quote:
Ah bedankt hoor.quote:[b]Op dinsdag 29 mei 2012 18:21 schreef Vaseline_ het
[..]
Sorry dWc als zelfs CB het zegt is het echt sneu geworden
Ben welgeteld 3 weken zwartharig geweest. Wilde gelijk weer blond.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:22 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Klopt, vind ik normaal ook, maar blond haar past beter bij haar hoofd vind ik.
Maar jij bent dat op die foto???quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oui, je sais. Maar dat is ook al 2 jaar terug en heb nu lang haar, daar is het model sowieso meh.
Nee serieus, je bent apart bezig, nigger.quote:
Ja daarom is het juist mooier, underground alles.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:22 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Klopt, vind ik normaal ook, maar blond haar past beter bij haar hoofd vind ik.
Ja duh.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Hihi alto geilertje. Vandaar ook net die o____O zeker
Ja. Ik vind 't geen flatteuze foto. Maar dus twee jaar oud dus ben nu anders.quote:
Still #dgafquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:23 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Nee serieus, je bent apart bezig, nigger.
Meer dan 2 jaar, kan jou niet herinneren met zwart haar.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja. Ik vind 't geen flatteuze foto. Maar dus twee jaar oud dus ben nu anders.
Dit gedrag is voor een 13jarige, flikker opquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik geef exact 0,0 om jouw opinie. Die van hem ook, trouwens.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:24 schreef Juminelle het volgende:
Laten we over voedsel praten in plaats van te haten![]()
[ afbeelding ]
2009. 3 jaar dan.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Meer dan 2 jaar, kan jou niet herinneren met zwart haar.
Kom koken voor me.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:24 schreef Juminelle het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb spijt van het 's nachts verorberen van mijn pittige kip.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:24 schreef Juminelle het volgende:
[ afbeelding ]
Creds naar m'n omaquote:
ja hallo, paas eens watquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:24 schreef Juminelle het volgende:
[ afbeelding ]
Mag ik een keer komen eten bij je oma? Neem ik fles whiskey mee.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:25 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Creds naar m'n omaIk moest werken dus had geen tijd om te koken.
Spijtig dit man.quote:
Ga profiteren van Hotwings Tuesday.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:24 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik heb spijt van het 's nachts verorberen van mijn pittige kip.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ben welgeteld 3 weken zwartharig geweest. Wilde gelijk weer blond.
Ja hoorquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:25 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Mag ik een keer komen eten bij je oma? Neem ik fles whiskey mee.
i do gays and faggots¿quote:
Ja zonder toestemming mag sws niet.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:26 schreef Vaseline_ het volgende:
Ludo, het is toch banwaardig als iemand foto's van een ander post om diegene zwart te maken?
oh my, thanks for the memo.quote:
Had al TR gedaan maar niemand gaat er op in.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:26 schreef Vaseline_ het volgende:
Ludo, het is toch banwaardig als iemand foto's van een ander post om diegene zwart te maken?
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:25 schreef Allure_ het volgende:
dWc heeft zó'n kutleven dat ie noodgedwongen op internet zijn frustraties kwijt moet.
lukt het een beetje¿quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]Hele dag bezig geweest met school, en kan zo weer bikkelen. Gun mij m'n momentje.
Meh, ik gun je wat anders nu.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]Hele dag bezig geweest met school, en kan zo weer bikkelen. Gun mij m'n momentje.
Moeilijk he, HBO.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
vies weer vandaag. Bewolkt en regen en 22 gradenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:27 schreef Juminelle het volgende:
Wat een kutweer vandaag trouwensWaar is mijn zon?
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik zou alle SC's sluiten als ik jou was. Altijd gedonder, mensen die gepest worden, etc.
Ja zou wel het jammer vinden, sc's zijn bijna nooit langere leuk.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:29 schreef Allure_ het volgende:
[..]. Jij huilt het hardste dan.
Oh, nu ben ik weer Chai aan het bashen.
Gaquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik zou alle SC's sluiten als ik jou was. Altijd gedonder, mensen die gepest worden, etc.
Dat dus. Ik wilde buiten eten, maar bij nader inzien ben ik op de bank gaan zitten met m'n badjas aanquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:28 schreef wise het volgende:
[..]
vies weer vandaag. Bewolkt en regen en 22 graden
nu beetje zon
Dat mag!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:29 schreef Allure_ het volgende:
[..]. Jij huilt het hardste dan.
Oh, nu ben ik weer Chai aan het bashen.
Lentekabinet. Mits goed weer.quote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:30 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dat dus. Ik wilde buiten eten, maar bij nader inzien ben ik op de bank gaan zitten met m'n badjas aan
Diehard. Partners in crime willen niet wanneer kutweer.quote:
Nou!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik gedraag me best goed nu he?Trotse FOK! mama?
Mietjes zijn het.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:32 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Diehard. Partners in crime willen niet wanneer kutweer.
Haha, ja. En terecht. Wat een droeftoeter. Niet te filmen.quote:
Sisfist.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja, lekker voor hem. Triest gedoe dit man
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Haha, ja. En terecht. Wat een droeftoeter. Niet te filmen.
Zei ik ook al.quote:
Yes, sinds vandaag ook volgens Osiris.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:34 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Zei ik ook al.
Heb je nou je Bachelor of niet?
Dit dus.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:34 schreef Juminelle het volgende:
Ik vind die mensen die nu 60 keer moeten herhalen hoe triest het wel niet is ook best wel sneu eigenlijkLaat het en ga er niet op in.
Ik vind foto's van iemand posten om iemand zwart te maken toch nét iets triester.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:34 schreef Juminelle het volgende:
Ik vind die mensen die nu 60 keer moeten herhalen hoe triest het wel niet is ook best wel sneu eigenlijkLaat het en ga er niet op in.
Kom modderworstelen jijquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:34 schreef Juminelle het volgende:
Hürah und kongratuliert.quote:
Zó scherp, deze damequote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vind foto's van iemand posten om iemand zwart te maken toch nét iets triester.
Oké. Na 30 posts daarover had ik dat inmiddels wel begrepen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vind foto's van iemand posten om iemand zwart te maken toch nét iets triester.
luister tourist in je naspace onderweg naar huis en je komt knallend klaar.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:36 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Oké. Na 30 posts daarover had ik dat inmiddels wel begrepen.
En nu genieten
fuquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:08 schreef Vaseline_ het volgende:
Waarom openen die zemmels die hier niet horen nooit gewoon een nieuw deel
Ik moet je teleurstellen, macaroni met spinazie.quote:
Die is ook heerlijk ja. Heb je die albums/EP van Siah gedownload?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:36 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
luister tourist in je naspace onderweg naar huis en je komt knallend klaar.
Ja gast hou nou maar op. Als iemand foto's van jou plaatst en teksten erbij om je zwart te maken ben je ook niet blij.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:37 schreef Arcadia het volgende:
Als hij een link had geplaatst naar de betreffende post van haar, was het dan ook zo schandelijk? Nee toch? Dat iemand je direct confronteert maakt het dan erger
not sure if serial.quote:
Meh, ben dood van m'n werk nu en ik moet minstens 2 uur niks doen wil ik weer normaal kunnen functionerenquote:
Het is volgens mij algemeen bekend dat foto's plaatsen om iemand af te zeiken een ban oplevert.quote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:38 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zit in mijn zomerhuisje, geen PS3 hier.
kuthoerenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:39 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Meh, ben dood van m'n werk nu en ik moet minstens 2 uur niks doen wil ik weer normaal kunnen functionerenVanavond wil ik wel.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:40 schreef Juminelle het volgende:
Dus geen foto's meer posten van mij in bikini graag, Yuri. k thnx xx
Dat is niet bij jou het gevalquote:
Hihi.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:40 schreef Juminelle het volgende:
Dus geen foto's meer posten van mij in bikini graag, Yuri. k thnx xx
Tot zo. Mag ik +2?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:40 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Kom haten, kan hier binnen smoken en heb OFWGKTA op me speakers.
Heerlijkquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:40 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Lekker 2010/2011quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:40 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik smoke weinig de laatste tijd dus vergeef mij wanneer ik in autistmodus ga wanneer ik zo stoned als een piraat ben.quote:
Daar heb ik ook last van als ik weer eens smoke jaquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:42 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik smoke weinig de laatste tijd dus vergeef mij wanneer ik in autistmodus ga wanneer ik zo stoned als een piraat ben.
Ik praat alleen maar blaquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:43 schreef Zosk het volgende:
[..]
Daar heb ik ook last van als ik weer eens smoke ja
Leverde wel een zinloze discussie op andersquote:
Ja, "hoooo ze heeft geen cup E"quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:44 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Leverde wel een zinloze discussie op anders
Discussie over hoe fabulous je bent?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:44 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Leverde wel een zinloze discussie op anders
Laatst wel een verhitte discussie met iemand terwijl ik knetter was. Kon verrassend goed zijn argumenten neer knallen. Voelde mij een waarlijke Phoenix Wright.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:43 schreef Zosk het volgende:
[..]
Daar heb ik ook last van als ik weer eens smoke ja
Ik zeg echt niet veel als ik stoned benquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik praat alleen maar blaLike always maar dan nog erger
Hahaha, je kunt je ook fucking goed concentreren als je stoned bent dus als je op één ding kan focussen dan ben je er 200% klaar voorquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Laatst wel een verhitte discussie met iemand terwijl ik knetter was. Kon verrassend goed zijn argumenten neer knallen. Voelde mij een waarlijke Phoenix Wright.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:45 schreef Gridlok het volgende:
aanstaan op speakers want ik ben Jamaicaan.
Ja daar was ik mee bezig, alleen niet echt veel zin meer gehad om eraan te werken.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:45 schreef Juminelle het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe zit het met jouw sleeve eigenlijk, Grid? Daar was je mee bezig, toch?
Zonde.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:47 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ja daar was ik mee bezig, alleen niet echt veel zin meer gehad om eraan te werken.
Wanneer ga je mijn "Inglorious" ontwerpen?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:47 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ja daar was ik mee bezig, alleen niet echt veel zin meer gehad om eraan te werken.
Mja doe ik wel een keer als ik in een minder destructieve periode zit.quote:
Sooon!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:48 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Wanneer ga je mijn "Inglorious" ontwerpen?
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:50 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Mja doe ik wel een keer als ik in een minder destructieve periode zit.
Gaan we het uitwerken op de smokemeet?quote:
jawel.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:49 schreef Chocolatebear het volgende:
Tevens, stufi wordt niet doorbetaald in de zomer, toch?
Ik wil het ook nog steeds maar ik vind het lastig om beslissingen te makenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:50 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Mja doe ik wel een keer als ik in een minder destructieve periode zit.
Vind ik een strak plan.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:50 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Gaan we het uitwerken op de smokemeet?
Stel een datum voor.quote:
Jij zit ook nog in je ontdekkende fasequote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:51 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik wil het ook nog steeds maar ik vind het lastig om beslissingen te makenTwijfel nog te veel over alles.
Kan lang duren.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:52 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
Jij zit ook nog in je ontdekkende fase
Ever so down.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:53 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ergens in Juni, heb ik huis voor mezelf.
PS3 games/controlles meenemen wajooooooo
Eind juni ben ik aanwezig.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:53 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ergens in Juni, heb ik huis voor mezelf.
PS3 games/controlles meenemen wajooooooo
Die is niet zo snel, zon ¤ 400 dingquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:55 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Laptop meenemen, diablo 3 kort spelen.
Ik moet die shit maar eens kuiken. Maar nergens een crack beschikbaar.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:55 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Laptop meenemen, diablo 3 kort spelen.
Is dit een hintquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:56 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Verdere details worden besproken op de facebook group pagina want alles moet geheim.
Die shit moet je ook legaal spelenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:56 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik moet die shit maar eens kuiken. Maar nergens een crack beschikbaar.
ken je niet offline spelen dat spelquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:56 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik moet die shit maar eens kuiken. Maar nergens een crack beschikbaar.
Ik ben heel zachtaardig.quote:
Ik koop bijna nooit meer games.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:57 schreef Gridlok het volgende:
[..]
ken je niet offline spelen dat spelmoet een key van blizzard hebben.
Ik heb geen facebookquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:58 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Meets bespreken op fok loopt nooit echt goed af volgens mij hahahaha.
Gewoon een whatsapp group maken.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:58 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Meets bespreken op fok loopt nooit echt goed af volgens mij hahahaha.
Dit dus.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:59 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Gewoon een whatsapp group maken.
Ik wil vriendjes met jou zijn op facebook.quote:
DM me.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:00 schreef Gridlok het volgende:
Aan jou de eer dan want ik heb geen idee hoe ik dat moet doen. ( zo opgezocht weet ik, maar heb een hekel aan mobieltjes )
Ik zit soms wel eens te kijken bij de likes wat voor mensen er nou op fok zitten.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:00 schreef mymoodfentje het volgende:
Wie liked hier nu niet FOK! op Facebook, kom op zeg toon wat liefde!
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:01 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik zit soms wel eens te kijken bij de likes wat voor mensen er nou op fok zitten.
Wellicht dat ik het binnenkort maar eens maak.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik wil vriendjes met jou zijn op facebook.
Doe! ilyquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:01 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Wellicht dat ik het binnenkort maar eens maak.
Nou.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:01 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]misschien zitten er wel lekkere tetten tussen?
Ik. Haat me.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:00 schreef mymoodfentje het volgende:
Wie liked hier nu niet FOK! op Facebook, kom op zeg toon wat liefde!
Heb ik jou?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:03 schreef Gridlok het volgende:
volgens mij heeft geen een fokker die ik op facebook heb fok geliked.
Precies dit.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:04 schreef Juminelle het volgende:
Alsof je wil dat al je vrienden dat zien
fokkers op facebook hebbenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:03 schreef Gridlok het volgende:
volgens mij heeft geen een fokker die ik op facebook heb fok geliked.
Waarom jou wel dan?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:05 schreef wolvendagen het volgende:
Ynuhh heeft me gisteren gepoked op facebook. Voel me speciaal.
Bende gij toch ook.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:05 schreef wolvendagen het volgende:
Ynuhh heeft me gisteren gepoked op facebook. Voel me speciaal.
Doen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:01 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Wellicht dat ik het binnenkort maar eens maak.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ehm, op de FOK! facebook pagina staat ook dat jij hem hebt geliked hoor?
Op mijn FB staat toch echt dat ik het niet geliked heb.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ehm, op de FOK! facebook pagina staat ook dat jij hem hebt geliked hoor?
Screenshot of ik geloof er geen kut van. Shit kan niet.quote:
Ik ben al bezig met het voorspel gridje =$quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:08 schreef Gridlok het volgende:
Als je facebook hebt wil ik je wall ontmaagden jumi :$:$
Wauwquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:09 schreef wolvendagen het volgende:
Jumi help me met iets leuks uitzoeken op Nelly. Mijn schoenen zijn kennelijk NOOIT meer leverbaar. Dus de tweede keer al. En nu hebben ze mij een pietluttige waardebon van maar liefst tien euro gegeven die ik binnen 24 uur moet opmaken.
ik kijk er naar uit :$ :$quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:09 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik ben al bezig met het voorspel gridje =$
Weet niet.quote:
Claudia Lundberg heeft me geholpen. Deze keer.quote:
Heb je specifiek naar Shena gevraagd?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:13 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Claudia Lundberg heeft me geholpen. Deze keer.Shena was bang van me.
Tuulk nie jong vuillak. Ik heb Shena toen gezegd dat ik haar niet meer wilde spreken.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:13 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Heb je specifiek naar Shena gevraagd?
Zonde, zou wel een keizerlijke actie zijn geweest.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Tuulk nie jong vuillak. Ik heb Shena toen gezegd dat ik haar niet meer wilde spreken.
word er opgewonden vanquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:09 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik ben al bezig met het voorspel gridje =$
Pics van je poes :$quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:16 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Zo'n halve tamme kut kat hebben wij hier ook rondlopen, met z'n kop scheef
Corrigeer je nou wéér iemand terwijl het gewoon correct is?quote:
Ja verdomme, heb ik net FB gemaakt.quote:
(Zwaar) geïrriteerd is niet gelijk ontstoken.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:19 schreef Garisson72 het volgende:
Hoestnou bitsjes.
Ik heb geloof ik een soort oogontsteking opgelopen, mooi kut is dat want zo kan ik niet optimaal genieten van zon en strand.
Ja sorry ik ben een beetje knetterquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:19 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Corrigeer je nou wéér iemand terwijl het gewoon correct is?
Jaaaaahoooooorrrrquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja sorry ik ben een beetje knetterIk weet het allemaal niet meer
Hey, ik ook.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
het is me watquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Bij hooikoorts horen andere verschijnselen nog, toch? Dichte neus en zo. Ik heb dit maar in 1 oog, voelt alsof er een zandkorrel in zit die erop krast. constant tranen en zo, gisteren was het helemaal erg. Vandaag gelukkig wat beter.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:21 schreef Chai het volgende:
[..]
(Zwaar) geïrriteerd is niet gelijk ontstoken.
Heb je niet gewoon hooikoorts?
Luister nou verdomme eens naar het advies van Panoramix.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
He brah. Waar heb je met je oog gezeten?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:19 schreef Garisson72 het volgende:
Hoestnou bitsjes.
Ik heb geloof ik een soort oogontsteking opgelopen, mooi kut is dat want zo kan ik niet optimaal genieten van zon en strand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |