Hear hear, hear hear!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:59 schreef 2NutZ het volgende:
Wat is erger. Arrogante figuren of de volgers?
Ally heeft in haar nuchtere dalen volgens mij nog enige realiteitszin, WD is 1 waas van SHUTDAFUQQUP.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar waarom dan haten op Wd en niet op Ally?
Wd is gewoon lekker, moet ze hier gaan lopen doen alsof ze lelijk is of zo?
zijn zat andere mooie vrouwen hier hoor, he he he.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:57 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik heb echt 0,0 haat richting WD. Als er iemand hier een mooie vrouw is dan is zij het wel
Als iemand hier uit de hoogte doet ben jij et wel hoor. Heel dat gezanik over je o zo dure kledij wat er uitziet alsof je straight uit een trashcan komt rollen tegenover de zogenaamde cheapass kleding die ik draag wat er zogenaamd uit zou zien alsof ik kk crstal meth gebruiker ben. Wat doe je nou moeilijk johquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik heb altijd al een zwak gehad om bitches op hun plek te zetten die uit de hoogte doen of zich te lekker willen voordoen dan ze daadwerkelijk zijn. Mijn ruzies met jou zijn anders, die hebben een doel
.
Weet ik, ik wilde er nog verder op ingaan maar daar had ik geen zin in. Ze is niet de enige idd, absoluut nietquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:00 schreef Gridlok het volgende:
[..]
zijn zat andere mooie vrouwen hier hoor, he he he.
Leg even je crackpijp weg en typ je post even opnieuw, dit leest nergens naar.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Als iemand hier uit de hoogte doet ben jij et wel hoor. Heel dat gezanik over je o zo dure kledij wat er uitziet alsof je straight uit een trashcan komt rollen tegenover de zogenaamde cheapass kleding die ik draag wat er zogenaamd uit zou zien alsof ik kk crstal meth gebruiker ben. Wat doe je nou moeilijk joh
hé hé hé héquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:00 schreef Zosk het volgende:
[..]
Weet ik, ik wilde er nog verder op ingaan maar daar had ik geen zin in. Ze is niet de enige idd, absoluut niet
Ze is gewoon een 7/10 max. Gehype om niks, ik weet niet wie haar die status heeft toebedeeld?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:00 schreef Gridlok het volgende:
[..]
zijn zat andere mooie vrouwen hier hoor, he he he.
Joh hey, krijgt lekker de pest pleuris. Zeemlap.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Leg even je crackpijp weg en typ je post even opnieuw, dit leest nergens naar.
Dus je zou haar gevenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ze is gewoon een 7/10 max. Gehype om niks, ik weet niet wie haar die status heeft toebedeeld?
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Joh hey, krijgt lekker de pest pleuris. Zeemlap.
Ik zou d'r een koffer met toonbare kleding geven, en een dieet om wat aan te komenquote:
Moet het zo zien dat je groepen mensen hebt qua uiterlijk, niet lelijk of mooi. Maar gewoon mensen die in bepaalde sectoren beter scoren, WD heeft karakteristieken van mensen in de mode sector.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ze is gewoon een 7/10 max. Gehype om niks, ik weet niet wie haar die status heeft toebedeeld?
Damn gastquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik zou d'r een koffer met toonbare kleding geven, en een dieet om wat aan te komen.
Dat vind ik helemaal niet knap. Heb (volgens mij) ook wel eens plaatjes gezien van WD en daar heeft ze een nogal hoekig gezicht. Maar smaken verschillen, jwz tog jatogquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:03 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Moet het zo zien dat je groepen mensen hebt qua uiterlijk, niet lelijk of mooi. Maar gewoon mensen die in bepaalde sectoren beter scoren, WD heeft karakteristieken van mensen in de mode sector.
Als er één domein subjectief is, is dat de modewereld welquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:03 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Moet het zo zien dat je groepen mensen hebt qua uiterlijk, niet lelijk of mooi. Maar gewoon mensen die in bepaalde sectoren beter scoren, WD heeft karakteristieken van mensen in de mode sector.
Je kan overdrijven manquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Ik zou d'r een koffer met toonbare kleding geven, en een dieet om wat aan te komen.
Beter kom je op mijn hoofd zitten weerquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:05 schreef Vaseline_ het volgende:
Wat is het altijd gezellig als dWc hier is zeg
Rofl wat is er aan de hand dwc?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Als er één domein subjectief is, is dat de modewereld wel. Nou gefeliciteerd, je hebt een iel lichaam en een symmetrisch gezicht. Doe er je voordeel mee
![]()
.
Gelukkig kan ik mijn brood er mee verdienen ja. Heb geen kantoorbaan nodig in ieder geval.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Als er één domein subjectief is, is dat de modewereld wel. Nou gefeliciteerd, je hebt een iel lichaam en een symmetrisch gezicht. Doe er je voordeel mee
![]()
.
Ja hoor.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:05 schreef Vaseline_ het volgende:
Wat is het altijd gezellig als dWc hier is zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |