Bende gij toch ook.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:05 schreef wolvendagen het volgende:
Ynuhh heeft me gisteren gepoked op facebook. Voel me speciaal.
Doen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:01 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Wellicht dat ik het binnenkort maar eens maak.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ehm, op de FOK! facebook pagina staat ook dat jij hem hebt geliked hoor?
Op mijn FB staat toch echt dat ik het niet geliked heb.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ehm, op de FOK! facebook pagina staat ook dat jij hem hebt geliked hoor?
Screenshot of ik geloof er geen kut van. Shit kan niet.quote:
Ik ben al bezig met het voorspel gridje =$quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:08 schreef Gridlok het volgende:
Als je facebook hebt wil ik je wall ontmaagden jumi :$:$
Wauwquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:09 schreef wolvendagen het volgende:
Jumi help me met iets leuks uitzoeken op Nelly. Mijn schoenen zijn kennelijk NOOIT meer leverbaar. Dus de tweede keer al. En nu hebben ze mij een pietluttige waardebon van maar liefst tien euro gegeven die ik binnen 24 uur moet opmaken.
ik kijk er naar uit :$ :$quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:09 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik ben al bezig met het voorspel gridje =$
Weet niet.quote:
Claudia Lundberg heeft me geholpen. Deze keer.quote:
Heb je specifiek naar Shena gevraagd?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:13 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Claudia Lundberg heeft me geholpen. Deze keer.Shena was bang van me.
Tuulk nie jong vuillak. Ik heb Shena toen gezegd dat ik haar niet meer wilde spreken.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:13 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Heb je specifiek naar Shena gevraagd?
Zonde, zou wel een keizerlijke actie zijn geweest.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Tuulk nie jong vuillak. Ik heb Shena toen gezegd dat ik haar niet meer wilde spreken.
word er opgewonden vanquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:09 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik ben al bezig met het voorspel gridje =$
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |