Had al TR gedaan maar niemand gaat er op in.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:26 schreef Vaseline_ het volgende:
Ludo, het is toch banwaardig als iemand foto's van een ander post om diegene zwart te maken?
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:25 schreef Allure_ het volgende:
dWc heeft zó'n kutleven dat ie noodgedwongen op internet zijn frustraties kwijt moet.
lukt het een beetjeżquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]Hele dag bezig geweest met school, en kan zo weer bikkelen. Gun mij m'n momentje.
Meh, ik gun je wat anders nu.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]Hele dag bezig geweest met school, en kan zo weer bikkelen. Gun mij m'n momentje.
Moeilijk he, HBO.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
vies weer vandaag. Bewolkt en regen en 22 gradenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:27 schreef Juminelle het volgende:
Wat een kutweer vandaag trouwensWaar is mijn zon?
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik zou alle SC's sluiten als ik jou was. Altijd gedonder, mensen die gepest worden, etc.
Ja zou wel het jammer vinden, sc's zijn bijna nooit langere leuk.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:29 schreef Allure_ het volgende:
[..]. Jij huilt het hardste dan.
Oh, nu ben ik weer Chai aan het bashen.
Gaquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik zou alle SC's sluiten als ik jou was. Altijd gedonder, mensen die gepest worden, etc.
Dat dus. Ik wilde buiten eten, maar bij nader inzien ben ik op de bank gaan zitten met m'n badjas aanquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:28 schreef wise het volgende:
[..]
vies weer vandaag. Bewolkt en regen en 22 graden
nu beetje zon
Dat mag!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:29 schreef Allure_ het volgende:
[..]. Jij huilt het hardste dan.
Oh, nu ben ik weer Chai aan het bashen.
Lentekabinet. Mits goed weer.quote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:30 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dat dus. Ik wilde buiten eten, maar bij nader inzien ben ik op de bank gaan zitten met m'n badjas aan
Diehard. Partners in crime willen niet wanneer kutweer.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |