Ik weet dat je van m'n kutje houd, maar nu even nietquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:05 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Beter kom je op mijn hoofd zitten weer
Haat niet. Zeg alleen dat ik geen "gewone" baan nodig heb.quote:
SoG man, SoG.quote:
Als ik de lijn van je kleding doortrek doel je zeker ook op Euroshopperbrood? Alsof een kantoorbaan iets slechts is, en alsof je niet op 1001 andere manieren financieel binnen kan lopen. Naast gebrek aan vrouwelijkheid ontbreekt het je ook aan een dosis gezond verstand, niet te zuinigquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:06 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Gelukkig kan ik mijn brood er mee verdienen ja. Heb geen kantoorbaan nodig in ieder geval.
Zo skeerquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik weet dat je van m'n kutje houd, maar nu even niet
One of those days.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
SoG man, SoG.
[..]
Als ik de lijn van je kleding doortrek doel je zeker ook op Euroshopperbrood? Alsof een kantoorbaan iets slechts is, en alsof je niet op 1001 andere manieren financieel binnen kan lopen. Naast gebrek aan vrouwelijkheid ontbreekt het je ook aan een dosis gezond verstand, niet te zuinig.
Wow. Gewoon wow.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
SoG man, SoG.
[..]
Als ik de lijn van je kleding doortrek doel je zeker ook op Euroshopperbrood? Alsof een kantoorbaan iets slechts is, en alsof je niet op 1001 andere manieren financieel binnen kan lopen. Naast gebrek aan vrouwelijkheid ontbreekt het je ook aan een dosis gezond verstand, niet te zuinig.
Ok gelukkigquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Haat niet. Zeg alleen dat ik geen "gewone" baan nodig heb.
Wait... what?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik weet dat je van m'n kutje houd, maar nu even niet
lapo hunten en deze traditie voortzettenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:08 schreef Vaseline_ het volgende:
Waarom openen die zemmels die hier niet horen nooit gewoon een nieuw deel
prima traditie.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:11 schreef Arcadia het volgende:
[..]
lapo hunten en deze traditie voortzetten
Je navel is daar niet diep en breed genoeg voor.quote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Damn, nu ben je we héééél sneu bezig man.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja morgen weer RickertIk bereid me vast voor op het faken
Je mag anders mijn mond als vervangede factor gebruiken.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:13 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Je navel is daar niet diep en breed genoeg voor.
DUBBBBBELLLLL ROFFFFLLLquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Is dat trouwens op de kamer van je ouders Ricko?
Hahahaquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:15 schreef Gridlok het volgende:
[..]
DUBBBBBELLLLL ROFFFFLLL
inb4 blackmail.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:11 schreef Micson het volgende:
[..]
Discussieren over onderwerpen die je interessant vindt.
SC's gaan altijd zo:
Hee hoe gaat het? Ja goed. Wat gaan jullie vandaag doen? Niks, jullie?
En dan flirten nog wat kanschlozen met elkaar, en dat was het wel. Daar heb je toch niks aan?
Wie is bt?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Heeft hij nou ook nog Bt gesekst of niet? :S
Kloptquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Is dat trouwens op de kamer van je ouders Ricko?
Hoezo ben je dan nu alweer in staat om te posten?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:17 schreef Quickie_Babe het volgende:
Boh ik heb net toch de allergeilste seks gehad![]()
![]()
![]()
Druipende vagina? Bohhhhhquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:17 schreef Quickie_Babe het volgende:
![]()
![]()
Doden zullen vallen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:17 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik vraag me af of er niet teveel haat is ontstaan daarvoor
Zag het nu pas. Matchende dekbedden, wake-up light.quote:
"net" is inmiddels ook wel weer 2 uurtjes geleden. De afgelopen 2 uur was ik dus aan het bijkomenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoezo ben je dan nu alweer in staat om te posten?
Jij gaat het ook proberen als zijn antwoord je bevalt?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Zag het nu pas. Matchende dekbedden, wake-up light.
Hoe voelt dat, als je daar zo in hun kamer een naaktfoto van jezelf maakt?
Boh ik heb me toch gisteren een hirlakke pijpbeurt gekregen op Schiphol.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:17 schreef Quickie_Babe het volgende:
![]()
![]()
Mijn ouders hebben precies dezelfde spiegel als ik op mijn kamer, dus is een beetje zinloos.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:18 schreef Zosk het volgende:
[..]
Jij gaat het ook proberen als zijn antwoord je bevalt?
Door een stewardessje?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:18 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Boh ik heb me toch gisteren een hirlakke pijpbeurt gekregen op Schiphol.
Wat win ik nu?
Ah die met een vogel in der UI.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
BreathTaking, die Jajong geneukt heeft.
Maar ricko dus niet?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ow, jammerquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben precies dezelfde spiegel als ik op mijn kamer, dus is een beetje zinloos.
Fuck no.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:20 schreef Juminelle het volgende:
Oké, blond haar staat je toch leuker, WD
Staat nog op mijn verlanglijstje.quote:
#IDGAFquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:20 schreef Chocolatebear het volgende:
Kanker. dWc wat is dit voor niveau? certified internetcreep.
nee ik vind dit leukerquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:20 schreef Juminelle het volgende:
Sorry dWc als zelfs CB het zegt is het echt sneu gewordenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:20 schreef Chocolatebear het volgende:
Kanker. dWc wat is dit voor niveau? certified internetcreep.
Oui, je sais. Maar dat is ook al 2 jaar terug en heb nu lang haar, daar is het model sowieso meh.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:20 schreef Juminelle het volgende:
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik geef exact 0,0 om jouw opinie. Die van hem ook, trouwensquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:21 schreef Vaseline_ het volgende:
Sorry dWc als zelfs CB het zegt is het echt sneu geworden
Klopt, vind ik normaal ook, maar blond haar past beter bij haar hoofd vind ik.quote:
Ah bedankt hoor.quote:[b]Op dinsdag 29 mei 2012 18:21 schreef Vaseline_ het
[..]
Sorry dWc als zelfs CB het zegt is het echt sneu geworden
Ben welgeteld 3 weken zwartharig geweest. Wilde gelijk weer blond.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:22 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Klopt, vind ik normaal ook, maar blond haar past beter bij haar hoofd vind ik.
Maar jij bent dat op die foto???quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oui, je sais. Maar dat is ook al 2 jaar terug en heb nu lang haar, daar is het model sowieso meh.
Nee serieus, je bent apart bezig, nigger.quote:
Ja daarom is het juist mooier, underground alles.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:22 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Klopt, vind ik normaal ook, maar blond haar past beter bij haar hoofd vind ik.
Ja duh.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Hihi alto geilertje. Vandaar ook net die o____O zeker
Ja. Ik vind 't geen flatteuze foto. Maar dus twee jaar oud dus ben nu anders.quote:
Still #dgafquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:23 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Nee serieus, je bent apart bezig, nigger.
Meer dan 2 jaar, kan jou niet herinneren met zwart haar.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja. Ik vind 't geen flatteuze foto. Maar dus twee jaar oud dus ben nu anders.
Dit gedrag is voor een 13jarige, flikker opquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik geef exact 0,0 om jouw opinie. Die van hem ook, trouwens.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:24 schreef Juminelle het volgende:
Laten we over voedsel praten in plaats van te haten![]()
[ afbeelding ]
2009. 3 jaar dan.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Meer dan 2 jaar, kan jou niet herinneren met zwart haar.
Kom koken voor me.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:24 schreef Juminelle het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb spijt van het 's nachts verorberen van mijn pittige kip.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:24 schreef Juminelle het volgende:
[ afbeelding ]
Creds naar m'n omaquote:
ja hallo, paas eens watquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:24 schreef Juminelle het volgende:
[ afbeelding ]
Mag ik een keer komen eten bij je oma? Neem ik fles whiskey mee.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:25 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Creds naar m'n omaIk moest werken dus had geen tijd om te koken.
Spijtig dit man.quote:
Ga profiteren van Hotwings Tuesday.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:24 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik heb spijt van het 's nachts verorberen van mijn pittige kip.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ben welgeteld 3 weken zwartharig geweest. Wilde gelijk weer blond.
Ja hoorquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:25 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Mag ik een keer komen eten bij je oma? Neem ik fles whiskey mee.
i do gays and faggots¿quote:
Ja zonder toestemming mag sws niet.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:26 schreef Vaseline_ het volgende:
Ludo, het is toch banwaardig als iemand foto's van een ander post om diegene zwart te maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |