Ik weet dat je van m'n kutje houd, maar nu even nietquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:05 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Beter kom je op mijn hoofd zitten weer
Haat niet. Zeg alleen dat ik geen "gewone" baan nodig heb.quote:
SoG man, SoG.quote:
Als ik de lijn van je kleding doortrek doel je zeker ook op Euroshopperbrood? Alsof een kantoorbaan iets slechts is, en alsof je niet op 1001 andere manieren financieel binnen kan lopen. Naast gebrek aan vrouwelijkheid ontbreekt het je ook aan een dosis gezond verstand, niet te zuinigquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:06 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Gelukkig kan ik mijn brood er mee verdienen ja. Heb geen kantoorbaan nodig in ieder geval.
Zo skeerquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik weet dat je van m'n kutje houd, maar nu even niet
One of those days.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
SoG man, SoG.
[..]
Als ik de lijn van je kleding doortrek doel je zeker ook op Euroshopperbrood? Alsof een kantoorbaan iets slechts is, en alsof je niet op 1001 andere manieren financieel binnen kan lopen. Naast gebrek aan vrouwelijkheid ontbreekt het je ook aan een dosis gezond verstand, niet te zuinig.
Wow. Gewoon wow.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
SoG man, SoG.
[..]
Als ik de lijn van je kleding doortrek doel je zeker ook op Euroshopperbrood? Alsof een kantoorbaan iets slechts is, en alsof je niet op 1001 andere manieren financieel binnen kan lopen. Naast gebrek aan vrouwelijkheid ontbreekt het je ook aan een dosis gezond verstand, niet te zuinig.
Ok gelukkigquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Haat niet. Zeg alleen dat ik geen "gewone" baan nodig heb.
Wait... what?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik weet dat je van m'n kutje houd, maar nu even niet
lapo hunten en deze traditie voortzettenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:08 schreef Vaseline_ het volgende:
Waarom openen die zemmels die hier niet horen nooit gewoon een nieuw deel
prima traditie.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:11 schreef Arcadia het volgende:
[..]
lapo hunten en deze traditie voortzetten
Je navel is daar niet diep en breed genoeg voor.quote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Damn, nu ben je we héééél sneu bezig man.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja morgen weer RickertIk bereid me vast voor op het faken
Je mag anders mijn mond als vervangede factor gebruiken.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:13 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Je navel is daar niet diep en breed genoeg voor.
DUBBBBBELLLLL ROFFFFLLLquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Is dat trouwens op de kamer van je ouders Ricko?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |