Nopquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:07 schreef Murdera het volgende:
Alleen als ik geester na doe, zie je dat echt niet?
Natuurlijk wel. Net als anders alleen andere SC naamquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:08 schreef muhahaha het volgende:
Ik weet niet of er nu extra tekst in de titel mag ...
Ja hoor, ze hebben alleen de naam van de SC veranderd.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:08 schreef muhahaha het volgende:
Ik weet niet of er nu extra tekst in de titel mag ...
keer onder het genot van een wijntje mijzelf presenteren bij jouquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nop
Het valt me niet op dat geester het doet.
Net als de belofte dat je bij hara langs zou gaanquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:13 schreef Geester het volgende:
[..]
keer onder het genot van een wijntje mijzelf presenteren bij jou
ze wilde niet meer.. ik bedoel come on ik had wel wat dingen die ik graag wilde ..als garantiequote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Net als de belofte dat je bij hara langs zou gaan
Je krijgt mijn telefoonnr ook niet, dus dat gaat hem niet worden danquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:13 schreef Geester het volgende:
[..]
keer onder het genot van een wijntje mijzelf presenteren bij jou
nee inderdaadquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je krijgt mijn telefoonnr ook niet, dus dat gaat hem niet worden dan
Whut.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nop
Het valt me niet op dat geester het doet.
Tegenvaller dit.quote:
Awsome.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:10 schreef muhahaha het volgende:
Mur, ik heb van de winkel een nieuwe SSD gekregen zo zonder vragen![]()
DM werkt snel genoeg...quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:16 schreef Geester het volgende:
[..]
nee inderdaadhoe the fuck moet ik weten dan dat je bij het station bent of weet ik t.. dat kan toch niet dan
Omdat ik jou dan wel zie staan, mits je staat waar afgesproken enzoquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:16 schreef Geester het volgende:
nee inderdaadhoe the fuck moet ik weten dan dat je bij het station bent of weet ik t.. dat kan toch niet dan
Dus vanavond gaan we richting inferno? Even act 3 en 4 uitspelen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:10 schreef muhahaha het volgende:
Mur, ik heb van de winkel een nieuwe SSD gekregen zo zonder vragen![]()
vaak genoeg dat t niet t geval wasquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Omdat ik jou dan wel zie staan, mits je staat waar afgesproken enzo
En met mij dan?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En dat
Maar ik ga niet meeten met Geester, dus probleem opgelost
Ja hela. Je kan me niet disco-bowlen voorhouden en vervolgens het niet doen hèquote:
kan nog wel verder gaan... woordkeus en woordkennis heb je ook nietquote:
Zit hem niet zo onheus te bejegenenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:22 schreef m1st1g het volgende:
[..]
kan nog wel verder gaan... woordkeus en woordkennis heb je ook niet
bejegenen
be` je - ge - nen (bejegende, bejegend) 1 zich gedragen jegens; 2 overkómen
oke leuk man, jij bent een fucking kind gezien je pg en dan zie ik je fobo en schijn je al een 25 +er te zijn... ook heel sadquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:22 schreef m1st1g het volgende:
[..]
kan nog wel verder gaan... woordkeus en woordkennis heb je ook niet
bejegenen
be` je - ge - nen (bejegende, bejegend) 1 zich gedragen jegens; 2 overkómen
oeeh lees net dat ik korting heb op baanhuur. Maar weet niet of ze aan discobowlen doenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:21 schreef Harajuku. het volgende:
Ja hela. Je kan me niet disco-bowlen voorhouden en vervolgens het niet doen hè
Dat zeg ik niet?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:24 schreef Geester het volgende:
[..]
ik ben niet degene die persoonlijk werd
Wat heb je gekozen?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik mocht zelfs nog wat extra's uitzoeken als cadeautje, hoe is dat.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:23 schreef Geester het volgende:
[..]
oke leuk man, jij bent een fucking kind gezien je pg en dan zie ik je fobo en schijn je al een 25 +er te zijn... ook heel sad
idd ver over de 25 en mijn postgeschiedenis reflecteert niet aan mijn DM en PM history.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:23 schreef Geester het volgende:
[..]
oke leuk man, jij bent een fucking kind gezien je pg en dan zie ik je fobo en schijn je al een 25 +er te zijn... ook heel sad
Hij liet me eerst naar de usb sticks kijken, uiteindelijk voor een 8gb sd kaartje met adapter gekozen, die kan in mijn telefoonquote:
idem voor mijquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:25 schreef m1st1g het volgende:
[..]
idd ver over de 25 en mijn postgeschiedenis reflecteert niet aan mijn DM en PM history.
Ik nok alquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:25 schreef Harajuku. het volgende:
Ik dump jullie allemaal uit elkaar als je niet stopt met zeiken ja
come at me braquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:25 schreef Harajuku. het volgende:
Ik dump jullie allemaal uit elkaar als je niet stopt met zeiken ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die telefoon die ik wil is 2 weken uitgesteld.. 2 weken zonder mobiel ...
Sweet.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hij liet me eerst naar de usb sticks kijken, uiteindelijk voor een 8gb sd kaartje met adapter gekozen, die kan in mijn telefoon
Dus die 2 weken kunnen er nog wel bijquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:29 schreef Geester het volgende:
[..]
zondermensen die ik goed ken etc hebben mijn prive / huis nummer
Nice.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik zal de sd kaart door midden knippen en de helft opsturen
Klaar met trainen!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:13 schreef WasMachinator het volgende:
pff klaar met werken![]()
ghehe Geester zijn oude telefoon heeft de geest gegeven
ik kon het niet latenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:42 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Klaar met trainen!Volgens mij mocht ik geen auto meer rijden...
Wat een kutgrapje! Heerlijk!
Bonus!quote:
Pinkpop is ook gewoon kut! Sorry hoor, maar ik ben er twee keer geweest en ik vond het behoorlijk teleurstellend!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:59 schreef WasMachinator het volgende:
leuk dit, zit met een vriend een beetje te stoken op facebook over dat pinkpop eigenlijk een best saai festival is.. genieten
dat vind ik dus ook, ze huppelen Rock Werchter en Rock am Ring een beetje achterna door hun acts van het jaar ervoor te pakken en betalen er nog eens een extra bonus voor.. iets over geen lef hebben met programmerenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:01 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Pinkpop is ook gewoon kut! Sorry hoor, maar ik ben er twee keer geweest en ik vond het behoorlijk teleurstellend!Tool was vet though!
Facebook stalken is soms best lastig inderdaad. Zeker als het doelwit geen facebook blijkt te hebben.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:01 schreef Cue_ het volgende:
Alleen niet te vinden op facebookAchja zie ze vanzelf nog wel een keer.
Ja, daar hebben alle grote festivals een beetje last van... Ik ga dit jaar voor het eerst in 14 jaar niet naar LL. Was er toch echt een beetje klaar mee.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:02 schreef WasMachinator het volgende:
iets over geen lef hebben met programmeren..
Als je er zin in hebt!quote:maar heerlijke bezigheidstherapie om daarover te stoken imo
als ik het met mijn vrienden over festivals heb komt altijd wel pinkpop ter sprake en dat het een geitenwollensokken festival is, genoeg munitie dusquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:06 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ja, daar hebben alle grote festivals een beetje last van... Ik ga dit jaar voor het eerst in 14 jaar niet naar LL. Was er toch echt een beetje klaar mee.
Waar is mijn metal!
[..]
Als je er zin in hebt!
Laaaame...quote:Op woensdag 30 mei 2012 01:04 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
Jaloers!
pff wakker liggen met barstende hoofdpijn..
Dit.quote:Op woensdag 30 mei 2012 08:23 schreef SicSicSics het volgende:
Pff, vakantieganger hier, het zou verboden moeten worden!
Die gaat uitgewoond worden. Haar clam zal goed gevult gaan worden.quote:Op woensdag 30 mei 2012 08:54 schreef Geester het volgende:
Nooo mn zusje gaat met iemand van FOK tegelijk op vakantie naar dezelfde plek, dezelfde datum, dezelfde bus..
Heeft die Fokker al om pics van je zusje gevraagd?quote:Op woensdag 30 mei 2012 08:54 schreef Geester het volgende:
Nooo mn zusje gaat met iemand van FOK tegelijk op vakantie naar dezelfde plek, dezelfde datum, dezelfde bus..
Is niet mijn zaakquote:Op woensdag 30 mei 2012 08:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
Die gaat uitgewoond worden. Haar clam zal goed gevult gaan worden.
FOK!sterquote:Op woensdag 30 mei 2012 08:56 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Heeft die Fokker al om pics van je zusje gevraagd?
/carequote:Op woensdag 30 mei 2012 09:11 schreef Geester het volgende:
[..]
nee daarom zeg ik hjb, simple as that
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
quote:Op woensdag 30 mei 2012 09:59 schreef SicSicSics het volgende:
Holla backWat wil je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wereldvrede, ettelijke miljoenen op de bank, een lifetime supply Hertog Jan en een (aantal) holla back girl(s)quote:
quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:10 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Wereldvrede, ettelijke miljoenen op de bank, een lifetime supply Hertog Jan en een (aantal) holla back girl(s)
Ow en een mini me om mijn laser te humpen.
Zwaar leven.quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:10 schreef Geester het volgende:
fucking vrijdag helemaal naar rotterdam zo'n chick.. waarom doe ik t eigenlijk maar ik heb al ja gezegd
Niet erover inzitten, was maar een droom en over een weekje ben je het alweer vergeten. En hopelijk is je hoofdpijn overquote:Op woensdag 30 mei 2012 10:27 schreef WasMachinator het volgende:
eerst knallende hoofdpijn waardoor ik niet kon slapen en op het laatst nachtmerries over mijn ex..
was ze zo lelijkquote:Op woensdag 30 mei 2012 10:27 schreef WasMachinator het volgende:
eerst knallende hoofdpijn waardoor ik niet kon slapen en op het laatst nachtmerries over mijn ex..
Ja, dat is de perfecte oplossing. Wat een genie ben je toch Geesterquote:Op woensdag 30 mei 2012 10:29 schreef Geester het volgende:
[..]
was ze zo lelijkarm ding, voortaan net geen OD aan valium nemen en je slaapt als een blok en je dromen zijn een grote trip
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.XO till we overdose
quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:32 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ja, dat is de perfecte oplossing. Wat een genie ben je toch GeesterGenie is mijn 2e naamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja mijn hoofdpijn is gelukkig wel overquote:Op woensdag 30 mei 2012 10:29 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Niet erover inzitten, was maar een droom en over een weekje ben je het alweer vergeten. En hopelijk is je hoofdpijn over
Ja stage en gamen, misschien een lekker hapje eten en niks doenquote:Op woensdag 30 mei 2012 10:33 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
ja mijn hoofdpijn is gelukkig wel over, vast wel is alleen gewoon niet prettig wakker worden heh..
En nog plannen voor vandaag?
beter als mijn vooruit zicht :pquote:Op woensdag 30 mei 2012 10:34 schreef Geester het volgende:
[..]
Ja stage en gamen, misschien een lekker hapje eten en niks doen
Ja, dat niet, maar gaat wel weer over. Ga leuke dingen doen en dan vergeet je het vanzelf.quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:33 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
ja mijn hoofdpijn is gelukkig wel over, vast wel is alleen gewoon niet prettig wakker worden heh..
En nog plannen voor vandaag?
Vertel.quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:35 schreef ovoxo het volgende:
of anders uitrusten van gisterenavond.et toi?
ik heb max payne 3 gekocht gisterenquote:Op woensdag 30 mei 2012 10:35 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
beter als mijn vooruit zicht :p
ik ga leren in de UB, dus zometeen even opfrissen en eten en dan richting maastrichtquote:Op woensdag 30 mei 2012 10:35 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ja, dat niet, maar gaat wel weer over. Ga leuke dingen doen en dan vergeet je het vanzelf.
Ehm ik ga straks winkelen, denk ik of anders uitrusten van gisterenavond.et toi?
Oh moet ook gedaan worden, helaasquote:Op woensdag 30 mei 2012 10:38 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
ik ga leren in de UB, dus zometeen even opfrissen en eten en dan richting maastricht![]()
uitrusten, druk avondje gehad:9?
Ballon, op je hoofdquote:Op woensdag 30 mei 2012 10:39 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Niks speciaals, een leuke verjaardag gehad tot laat :p
Normaal moet je na de fabeltjeskrant je bedje in natuurlijkquote:Op woensdag 30 mei 2012 10:39 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Niks speciaals, een leuke verjaardag gehad tot laat :p
De animaties enzo zijn wel echt prachtigquote:Op woensdag 30 mei 2012 10:41 schreef Geester het volgende:
[..]
ja vind ik wel, op de PS3... beetje RDR like alleen dan met betere wapens enzo
Ja helaas welquote:Op woensdag 30 mei 2012 10:40 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Oh moet ook gedaan worden, helaas. Veel succes alvast! En ja verjaardag gehad tot best wel laat :p
Eigenlijk al na sesamstraat.quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:40 schreef twi het volgende:
[..]
Normaal moet je na de fabeltjeskrant je bedje in natuurlijk
Op een gegeven moment pop je een paar guido's in new jerseyquote:Op woensdag 30 mei 2012 10:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
De animaties enzo zijn wel echt prachtig
Awh, klinkt leuk. Ik wil ook bbqen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:42 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
Ja helaas wel..
achja morgen bbqen en uitgaan in breda met een paar man, ik hou me wel bezig
Hier zouden ze een speciale adventkalender voor moeten maken.quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:48 schreef Geester het volgende:
nog 1 maand stage en dan zijn jullie van mij 'af'
Met een chocolaatje achter elke dag. Aan het einde van de maand mag je de clam openen, die heeft dan een heel groot chocolaatje.quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:00 schreef twi het volgende:
[..]
Hier zouden ze een speciale adventkalender voor moeten maken.
quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:01 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Met een chocolaatje achter elke dag. Aan het einde van de maand mag je de clam openen, die heeft dan een heel groot chocolaatje.
Een hamer om je toetsenbord mee te slopen?quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:45 schreef Geester het volgende:
ik weet wel wat cue wilt... ik heb wat zij wilt
nee maar ze geeft mij de kans niet mezelf te geven aan haar, ze wijst me direct af.. erg jammerquote:Op woensdag 30 mei 2012 11:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
Een hamer om je toetsenbord mee te slopen?
quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:00 schreef twi het volgende:
[..]
Hier zouden ze een speciale adventkalender voor moeten maken.
Toch niet gevuld met zure room, hè?quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:01 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Met een chocolaatje achter elke dag. Aan het einde van de maand mag je de clam openen, die heeft dan een heel groot chocolaatje.
Onbegrijpelijk.quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:54 schreef Geester het volgende:
[..]
nee maar ze geeft mij de kans niet mezelf te geven aan haar, ze wijst me direct af.. erg jammer
Dat is wel de bedoeling! Vandaag eerst maar een dagje niksen, heb weer veel te veel geplanned in één vakantiequote:Op woensdag 30 mei 2012 12:03 schreef SicSicSics het volgende:
Mogguh!?!Middag!
Kom je nog naar Amersfoort in je vakantie?
ik hoor je g braquote:Op woensdag 30 mei 2012 12:06 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Sowieso wel opgeklopt. Maar dat is helemaal in de stijl van Geester.
Ik was daar zaterdagquote:Op woensdag 30 mei 2012 12:03 schreef SicSicSics het volgende:
Mogguh!?!Middag!
Kom je nog naar Amersfoort in je vakantie?
Tautologiequote:Op woensdag 30 mei 2012 12:09 schreef MohMi het volgende:
[..]
Dat is wel de bedoeling! Vandaag eerst maar een dagje niksen, heb weer veel te veel geplanned in één vakantieWordt waarschijnlijk volgende week
[..]
ik hoor je g bra
Die moest ik opzoekenquote:
Ik moest het ook opzoeken.quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:15 schreef MohMi het volgende:
[..]
Die most ik opzoekenIk heb vandaag een woord geleerd
En dat terwijl ik nog geen half uur wakker ben
Een grammaticale discussie voeren op internet en gelijk hebben moet toch een beetje als een pyrrusoverwinning voelen voor je.quote:
Nee.quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:20 schreef debeterebob het volgende:
Heeft Ovoxo weer een vriendje aan de UI te zien?
Jammer dat het niet echt van toepassing is, toch leuk dat je er een moeilijk woord bijdoet.quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:16 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Een grammaticale discussie voeren op internet en gelijk hebben moet toch een beetje als een pyrrusoverwinning voelen voor je.
quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:22 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Anders zou ik gevraagd hebben of je er al overheen was.
hihihaha snap je hem!
Ik grossier in moeilijke woorden.quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jammer dat het niet echt van toepassing is, toch leuk dat je er een moeilijk woord bijdoet.
Niksen!quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:09 schreef MohMi het volgende:
Dat is wel de bedoeling! Vandaag eerst maar een dagje niksen, heb weer veel te veel geplanned in één vakantieWordt waarschijnlijk volgende week
Ik ben er NU!quote:
Ik begrijp het als je van je apropos raakt.quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik had er nog een paar hyperbolen tegenaan willen gooien.
quote:
quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:28 schreef Skv het volgende:
Het rijden ging niet zo best, maar wel goed genoeg.
quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
Grats! Mag ik nu een keer bij je achterop?
Het wordt beter ja.quote:
Dikke speedcore en underground acid shit enzoquote:Op woensdag 30 mei 2012 12:50 schreef Skv het volgende:
Zo, nu lekker een middagje werken en muziek luisteren. Leeg kantoor!
UMEK's Behind the iron curtain #043quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:53 schreef Geester het volgende:
[..]
Dikke speedcore en underground acid shit enzo
Nee? Hoezo?quote:
ja gewoon dacht t te zien op een foto.. maar nevermind t is geen belediging ofzo ik wilde het gewoon vragen!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
All shall perish; This is where it ends!quote:
quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:00 schreef Geester het volgende:
[..]
ja gewoon dacht t te zien op een foto.. maar nevermind t is geen belediging ofzo ik wilde het gewoon vragen!
ik denk 24/7 aan je.. maar nee fuck it vergeet t man ik dacht t gewoon ooit te zien no worries!!quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:05 schreef Skv het volgende:
[..]Welke foto? En waarom komt dat nu ineens omhoog bij je?
Getver, een meisje met haar op haar rugquote:Op woensdag 30 mei 2012 13:05 schreef Harajuku. het volgende:
Als Crutch en ik een kind gaan maken wordt dat een gorilla denk ik.
quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:06 schreef Geester het volgende:
[..]
ik denk 24/7 aan je.. maar nee fuck it vergeet t man ik dacht t gewoon ooit te zien no worries!!
Maar ik wil er wel eeeheheeeeheeeen.quote:
'n Haya? Sure.quote:
ik had zelf een afro lieve schatquote:Op woensdag 30 mei 2012 13:07 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hij is jaloers op je weelderige lokken.
Daar zag je op die foto anders niets van terugquote:
Krijg ik er een schoevendraaier bij en is het een Monster?quote:
quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:08 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Daar zag je op die foto anders niets van terug
Je moet ook niet met je motor gaan liggen joh, doett pijn.quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:08 schreef Geester het volgende:
[..]
neeh... sturen niet fijn en liggen niet fijn op de weg
ja IBG, OCW, DUO..quote:
Ik wil er best een schoevendraaier bij doen als ik weet wat dat isquote:Op woensdag 30 mei 2012 13:09 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Krijg ik er een schoevendraaier bij en is het een Monster?
Ja, maar bij heel veel mannen staat het voor geen meter. En verder heb ik gewoon liever hurr, zonder inham en kale plekken.quote:
quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:09 schreef Harajuku. het volgende:
Ik wil er best een schoevendraaier bij doen als ik weet wat dat is
HUEHEUHEUHEUEHUEFLAUWHE
quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:06 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Getver, een meisje met haar op haar rug
Dan niet denk ik!quote:
Geen dreadlocks?quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:11 schreef MohMi het volgende:
Weet je hoe lekker dat ligt als je aan het strand ligt? En het is extra protection tegen beestjes. Verder kun je schattige rug-kapsels aanmeten. Heb er zelf momenteel allemaal kleine vlechtjes in met schattige roze kraaltjes
Vlechtjes is eigenlijk net niet.quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:11 schreef MohMi het volgende:
[..]Weet je hoe lekker dat ligt als je aan het strand ligt? En het is extra protection tegen beestjes. Verder kun je schattige rug-kapsels aanmeten. Heb er zelf momenteel allemaal kleine vlechtjes in met schattige roze kraaltjes
Als je maar niet denkt dat ik die zandkorrels van je rug ga kloppen als je op het strand gelegen hebtquote:Op woensdag 30 mei 2012 13:11 schreef MohMi het volgende:
[..]Weet je hoe lekker dat ligt als je aan het strand ligt? En het is extra protection tegen beestjes. Verder kun je schattige rug-kapsels aanmeten. Heb er zelf momenteel allemaal kleine vlechtjes in met schattige roze kraaltjes
Ik ben zo goed als helemaal bijna kaal wel!quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:12 schreef Murdera het volgende:
Deze man.
Ik heb ze al in mijn schaamhaar.
Mensen zonder mattenklopper.quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:13 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Als je maar niet denkt dat ik die zandkorrels van je rug ga kloppen als je op het strand gelegen hebt
Nah, vlechtjes is beter want als ik ze over een week eruit haal, heb ik nog snoezigere krulletjesquote:
Hoeft niet, ik schud het zand eruit, it's super effective!quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:13 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Als je maar niet denkt dat ik die zandkorrels van je rug ga kloppen als je op het strand gelegen hebt
Het heet nu OCW-DUO.quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ow nooit geweten dat het OCW heeft geheten
Waar verhoog jij maandelijks je studielening dan? Ik op ocwduo.nlquote:
Uhm, ik moet al afbetalen schatquote:Op woensdag 30 mei 2012 13:16 schreef Skv het volgende:
Waar verhoog jij maandelijks je studielening dan? Ik op ocwduo.nl
Zand in je kutquote:Op woensdag 30 mei 2012 13:15 schreef MohMi het volgende:
[..]
Zwaar overratedDrie dagen last gehad van mijn open geschuurde rug. Kutzand.
Krulletjes!quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:15 schreef MohMi het volgende:
Nah, vlechtjes is beter want als ik ze over een week eruit haal, heb ik nog snoezigere krulletjes
Net als in het bos...quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:15 schreef MohMi het volgende:
Zwaar overratedDrie dagen last gehad van mijn open geschuurde rug. Kutzand.
teek op je eikelquote:Op woensdag 30 mei 2012 13:21 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Net als in het bos...Er staat nog steeds een afdruk van een dennenappel in mijn reedt!
Dat zuigt!quote:
De gladstequote:
Die heb ik want ik scheer nietquote:Op woensdag 30 mei 2012 13:20 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Krulletjes!
Die heb ik ook als ik niet zou scheren!
Hij wilt jequote:Op woensdag 30 mei 2012 13:31 schreef Mystikvm het volgende:
Volgens mij zit een mannelijke collega die een paar bureaus verderop zit met mij te flirten![]()
Hij knoopt voortdurend praatjes met me aan, komt bij mijn bureau staan, vraagt wat ik heb gekocht ("goh, dat ziet er uit al een lekker broodje") en staat ook op als ik ga roken. Dit gedrag vertoont hij alleen maar bij mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:33 schreef MohMi het volgende:
Hij wilt jeYou better watch your ass
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pics.quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:33 schreef Crutch het volgende:
Dreadlocks zijn ranzig.
Stond net ook zo'n meid met dr ongewassen plofkop vol klitten bij de kassa.![]()
Sta je daar met je broodjes; meteen geen honger meer.
Verkapte 'ik-ben-populair-op-Facebook'-postquote:Op woensdag 30 mei 2012 13:35 schreef Skv het volgende:
Hoe zet ik pushmeldingen van facebook op mn telefoon uit? iedereen zit mn bericht te liken en dat is snoei-irritant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |