Hier zouden ze een speciale adventkalender voor moeten maken.quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:48 schreef Geester het volgende:
nog 1 maand stage en dan zijn jullie van mij 'af'
Met een chocolaatje achter elke dag. Aan het einde van de maand mag je de clam openen, die heeft dan een heel groot chocolaatje.quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:00 schreef twi het volgende:
[..]
Hier zouden ze een speciale adventkalender voor moeten maken.
quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:01 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Met een chocolaatje achter elke dag. Aan het einde van de maand mag je de clam openen, die heeft dan een heel groot chocolaatje.
Een hamer om je toetsenbord mee te slopen?quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:45 schreef Geester het volgende:
ik weet wel wat cue wilt... ik heb wat zij wilt
nee maar ze geeft mij de kans niet mezelf te geven aan haar, ze wijst me direct af.. erg jammerquote:Op woensdag 30 mei 2012 11:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
Een hamer om je toetsenbord mee te slopen?
quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:00 schreef twi het volgende:
[..]
Hier zouden ze een speciale adventkalender voor moeten maken.
Toch niet gevuld met zure room, hè?quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:01 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Met een chocolaatje achter elke dag. Aan het einde van de maand mag je de clam openen, die heeft dan een heel groot chocolaatje.
Onbegrijpelijk.quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:54 schreef Geester het volgende:
[..]
nee maar ze geeft mij de kans niet mezelf te geven aan haar, ze wijst me direct af.. erg jammer
Dat is wel de bedoeling! Vandaag eerst maar een dagje niksen, heb weer veel te veel geplanned in één vakantiequote:Op woensdag 30 mei 2012 12:03 schreef SicSicSics het volgende:
Mogguh!?!Middag!
Kom je nog naar Amersfoort in je vakantie?
ik hoor je g braquote:Op woensdag 30 mei 2012 12:06 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Sowieso wel opgeklopt. Maar dat is helemaal in de stijl van Geester.
Ik was daar zaterdagquote:Op woensdag 30 mei 2012 12:03 schreef SicSicSics het volgende:
Mogguh!?!Middag!
Kom je nog naar Amersfoort in je vakantie?
Tautologiequote:Op woensdag 30 mei 2012 12:09 schreef MohMi het volgende:
[..]
Dat is wel de bedoeling! Vandaag eerst maar een dagje niksen, heb weer veel te veel geplanned in één vakantieWordt waarschijnlijk volgende week
[..]
ik hoor je g bra
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |