'n Haya? Sure.quote:
ik had zelf een afro lieve schatquote:Op woensdag 30 mei 2012 13:07 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hij is jaloers op je weelderige lokken.
Daar zag je op die foto anders niets van terugquote:
Krijg ik er een schoevendraaier bij en is het een Monster?quote:
quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:08 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Daar zag je op die foto anders niets van terug
Je moet ook niet met je motor gaan liggen joh, doett pijn.quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:08 schreef Geester het volgende:
[..]
neeh... sturen niet fijn en liggen niet fijn op de weg
ja IBG, OCW, DUO..quote:
Ik wil er best een schoevendraaier bij doen als ik weet wat dat isquote:Op woensdag 30 mei 2012 13:09 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Krijg ik er een schoevendraaier bij en is het een Monster?
Ja, maar bij heel veel mannen staat het voor geen meter. En verder heb ik gewoon liever hurr, zonder inham en kale plekken.quote:
quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:09 schreef Harajuku. het volgende:
Ik wil er best een schoevendraaier bij doen als ik weet wat dat is
HUEHEUHEUHEUEHUEFLAUWHE
quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:06 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Getver, een meisje met haar op haar rug
Dan niet denk ik!quote:
Geen dreadlocks?quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:11 schreef MohMi het volgende:
Weet je hoe lekker dat ligt als je aan het strand ligt? En het is extra protection tegen beestjes. Verder kun je schattige rug-kapsels aanmeten. Heb er zelf momenteel allemaal kleine vlechtjes in met schattige roze kraaltjes
Vlechtjes is eigenlijk net niet.quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:11 schreef MohMi het volgende:
[..]Weet je hoe lekker dat ligt als je aan het strand ligt? En het is extra protection tegen beestjes. Verder kun je schattige rug-kapsels aanmeten. Heb er zelf momenteel allemaal kleine vlechtjes in met schattige roze kraaltjes
Als je maar niet denkt dat ik die zandkorrels van je rug ga kloppen als je op het strand gelegen hebtquote:Op woensdag 30 mei 2012 13:11 schreef MohMi het volgende:
[..]Weet je hoe lekker dat ligt als je aan het strand ligt? En het is extra protection tegen beestjes. Verder kun je schattige rug-kapsels aanmeten. Heb er zelf momenteel allemaal kleine vlechtjes in met schattige roze kraaltjes
Ik ben zo goed als helemaal bijna kaal wel!quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:12 schreef Murdera het volgende:
Deze man.
Ik heb ze al in mijn schaamhaar.
Mensen zonder mattenklopper.quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:13 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Als je maar niet denkt dat ik die zandkorrels van je rug ga kloppen als je op het strand gelegen hebt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |