'n Haya? Sure.quote:
ik had zelf een afro lieve schatquote:Op woensdag 30 mei 2012 13:07 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hij is jaloers op je weelderige lokken.
Daar zag je op die foto anders niets van terugquote:
Krijg ik er een schoevendraaier bij en is het een Monster?quote:
quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:08 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Daar zag je op die foto anders niets van terug
Je moet ook niet met je motor gaan liggen joh, doett pijn.quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:08 schreef Geester het volgende:
[..]
neeh... sturen niet fijn en liggen niet fijn op de weg
ja IBG, OCW, DUO..quote:
Ik wil er best een schoevendraaier bij doen als ik weet wat dat isquote:Op woensdag 30 mei 2012 13:09 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Krijg ik er een schoevendraaier bij en is het een Monster?
Ja, maar bij heel veel mannen staat het voor geen meter. En verder heb ik gewoon liever hurr, zonder inham en kale plekken.quote:
quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:09 schreef Harajuku. het volgende:
Ik wil er best een schoevendraaier bij doen als ik weet wat dat is
HUEHEUHEUHEUEHUEFLAUWHE
quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:06 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Getver, een meisje met haar op haar rug
Dan niet denk ik!quote:
Geen dreadlocks?quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:11 schreef MohMi het volgende:
Weet je hoe lekker dat ligt als je aan het strand ligt? En het is extra protection tegen beestjes. Verder kun je schattige rug-kapsels aanmeten. Heb er zelf momenteel allemaal kleine vlechtjes in met schattige roze kraaltjes
Vlechtjes is eigenlijk net niet.quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:11 schreef MohMi het volgende:
[..]Weet je hoe lekker dat ligt als je aan het strand ligt? En het is extra protection tegen beestjes. Verder kun je schattige rug-kapsels aanmeten. Heb er zelf momenteel allemaal kleine vlechtjes in met schattige roze kraaltjes
Als je maar niet denkt dat ik die zandkorrels van je rug ga kloppen als je op het strand gelegen hebtquote:Op woensdag 30 mei 2012 13:11 schreef MohMi het volgende:
[..]Weet je hoe lekker dat ligt als je aan het strand ligt? En het is extra protection tegen beestjes. Verder kun je schattige rug-kapsels aanmeten. Heb er zelf momenteel allemaal kleine vlechtjes in met schattige roze kraaltjes
Ik ben zo goed als helemaal bijna kaal wel!quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:12 schreef Murdera het volgende:
Deze man.
Ik heb ze al in mijn schaamhaar.
Mensen zonder mattenklopper.quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:13 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Als je maar niet denkt dat ik die zandkorrels van je rug ga kloppen als je op het strand gelegen hebt
Nah, vlechtjes is beter want als ik ze over een week eruit haal, heb ik nog snoezigere krulletjesquote:
Hoeft niet, ik schud het zand eruit, it's super effective!quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:13 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Als je maar niet denkt dat ik die zandkorrels van je rug ga kloppen als je op het strand gelegen hebt
Het heet nu OCW-DUO.quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ow nooit geweten dat het OCW heeft geheten
Waar verhoog jij maandelijks je studielening dan? Ik op ocwduo.nlquote:
Uhm, ik moet al afbetalen schatquote:Op woensdag 30 mei 2012 13:16 schreef Skv het volgende:
Waar verhoog jij maandelijks je studielening dan? Ik op ocwduo.nl
Zand in je kutquote:Op woensdag 30 mei 2012 13:15 schreef MohMi het volgende:
[..]
Zwaar overratedDrie dagen last gehad van mijn open geschuurde rug. Kutzand.
Krulletjes!quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:15 schreef MohMi het volgende:
Nah, vlechtjes is beter want als ik ze over een week eruit haal, heb ik nog snoezigere krulletjes
Net als in het bos...quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:15 schreef MohMi het volgende:
Zwaar overratedDrie dagen last gehad van mijn open geschuurde rug. Kutzand.
teek op je eikelquote:Op woensdag 30 mei 2012 13:21 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Net als in het bos...Er staat nog steeds een afdruk van een dennenappel in mijn reedt!
Dat zuigt!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
De gladstequote:
Die heb ik want ik scheer nietquote:Op woensdag 30 mei 2012 13:20 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Krulletjes!
Die heb ik ook als ik niet zou scheren!
Hij wilt jequote:Op woensdag 30 mei 2012 13:31 schreef Mystikvm het volgende:
Volgens mij zit een mannelijke collega die een paar bureaus verderop zit met mij te flirten![]()
Hij knoopt voortdurend praatjes met me aan, komt bij mijn bureau staan, vraagt wat ik heb gekocht ("goh, dat ziet er uit al een lekker broodje") en staat ook op als ik ga roken. Dit gedrag vertoont hij alleen maar bij mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:33 schreef MohMi het volgende:
Hij wilt jeYou better watch your ass
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pics.quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:33 schreef Crutch het volgende:
Dreadlocks zijn ranzig.
Stond net ook zo'n meid met dr ongewassen plofkop vol klitten bij de kassa.![]()
Sta je daar met je broodjes; meteen geen honger meer.
Verkapte 'ik-ben-populair-op-Facebook'-postquote:Op woensdag 30 mei 2012 13:35 schreef Skv het volgende:
Hoe zet ik pushmeldingen van facebook op mn telefoon uit? iedereen zit mn bericht te liken en dat is snoei-irritant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |