Nopquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:07 schreef Murdera het volgende:
Alleen als ik geester na doe, zie je dat echt niet?
Natuurlijk wel. Net als anders alleen andere SC naamquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:08 schreef muhahaha het volgende:
Ik weet niet of er nu extra tekst in de titel mag ...
Ja hoor, ze hebben alleen de naam van de SC veranderd.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:08 schreef muhahaha het volgende:
Ik weet niet of er nu extra tekst in de titel mag ...
keer onder het genot van een wijntje mijzelf presenteren bij jouquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nop
Het valt me niet op dat geester het doet.
Net als de belofte dat je bij hara langs zou gaanquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:13 schreef Geester het volgende:
[..]
keer onder het genot van een wijntje mijzelf presenteren bij jou
ze wilde niet meer.. ik bedoel come on ik had wel wat dingen die ik graag wilde ..als garantiequote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Net als de belofte dat je bij hara langs zou gaan
Je krijgt mijn telefoonnr ook niet, dus dat gaat hem niet worden danquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:13 schreef Geester het volgende:
[..]
keer onder het genot van een wijntje mijzelf presenteren bij jou
nee inderdaadquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je krijgt mijn telefoonnr ook niet, dus dat gaat hem niet worden dan
Whut.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nop
Het valt me niet op dat geester het doet.
Tegenvaller dit.quote:
Awsome.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:10 schreef muhahaha het volgende:
Mur, ik heb van de winkel een nieuwe SSD gekregen zo zonder vragen![]()
DM werkt snel genoeg...quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:16 schreef Geester het volgende:
[..]
nee inderdaadhoe the fuck moet ik weten dan dat je bij het station bent of weet ik t.. dat kan toch niet dan
Omdat ik jou dan wel zie staan, mits je staat waar afgesproken enzoquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:16 schreef Geester het volgende:
nee inderdaadhoe the fuck moet ik weten dan dat je bij het station bent of weet ik t.. dat kan toch niet dan
Dus vanavond gaan we richting inferno? Even act 3 en 4 uitspelen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:10 schreef muhahaha het volgende:
Mur, ik heb van de winkel een nieuwe SSD gekregen zo zonder vragen![]()
vaak genoeg dat t niet t geval wasquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Omdat ik jou dan wel zie staan, mits je staat waar afgesproken enzo
En met mij dan?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En dat
Maar ik ga niet meeten met Geester, dus probleem opgelost
Ja hela. Je kan me niet disco-bowlen voorhouden en vervolgens het niet doen hèquote:
kan nog wel verder gaan... woordkeus en woordkennis heb je ook nietquote:
Zit hem niet zo onheus te bejegenenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:22 schreef m1st1g het volgende:
[..]
kan nog wel verder gaan... woordkeus en woordkennis heb je ook niet
bejegenen
be` je - ge - nen (bejegende, bejegend) 1 zich gedragen jegens; 2 overkómen
oke leuk man, jij bent een fucking kind gezien je pg en dan zie ik je fobo en schijn je al een 25 +er te zijn... ook heel sadquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:22 schreef m1st1g het volgende:
[..]
kan nog wel verder gaan... woordkeus en woordkennis heb je ook niet
bejegenen
be` je - ge - nen (bejegende, bejegend) 1 zich gedragen jegens; 2 overkómen
oeeh lees net dat ik korting heb op baanhuur. Maar weet niet of ze aan discobowlen doenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:21 schreef Harajuku. het volgende:
Ja hela. Je kan me niet disco-bowlen voorhouden en vervolgens het niet doen hè
Dat zeg ik niet?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:24 schreef Geester het volgende:
[..]
ik ben niet degene die persoonlijk werd
Wat heb je gekozen?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik mocht zelfs nog wat extra's uitzoeken als cadeautje, hoe is dat.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:23 schreef Geester het volgende:
[..]
oke leuk man, jij bent een fucking kind gezien je pg en dan zie ik je fobo en schijn je al een 25 +er te zijn... ook heel sad
idd ver over de 25 en mijn postgeschiedenis reflecteert niet aan mijn DM en PM history.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:23 schreef Geester het volgende:
[..]
oke leuk man, jij bent een fucking kind gezien je pg en dan zie ik je fobo en schijn je al een 25 +er te zijn... ook heel sad
Hij liet me eerst naar de usb sticks kijken, uiteindelijk voor een 8gb sd kaartje met adapter gekozen, die kan in mijn telefoonquote:
idem voor mijquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:25 schreef m1st1g het volgende:
[..]
idd ver over de 25 en mijn postgeschiedenis reflecteert niet aan mijn DM en PM history.
Ik nok alquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:25 schreef Harajuku. het volgende:
Ik dump jullie allemaal uit elkaar als je niet stopt met zeiken ja
come at me braquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:25 schreef Harajuku. het volgende:
Ik dump jullie allemaal uit elkaar als je niet stopt met zeiken ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die telefoon die ik wil is 2 weken uitgesteld.. 2 weken zonder mobiel ...
Sweet.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hij liet me eerst naar de usb sticks kijken, uiteindelijk voor een 8gb sd kaartje met adapter gekozen, die kan in mijn telefoon
Dus die 2 weken kunnen er nog wel bijquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:29 schreef Geester het volgende:
[..]
zondermensen die ik goed ken etc hebben mijn prive / huis nummer
Nice.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik zal de sd kaart door midden knippen en de helft opsturen
Klaar met trainen!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:13 schreef WasMachinator het volgende:
pff klaar met werken![]()
ghehe Geester zijn oude telefoon heeft de geest gegeven
ik kon het niet latenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:42 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Klaar met trainen!Volgens mij mocht ik geen auto meer rijden...
Wat een kutgrapje! Heerlijk!
Bonus!quote:
Pinkpop is ook gewoon kut! Sorry hoor, maar ik ben er twee keer geweest en ik vond het behoorlijk teleurstellend!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:59 schreef WasMachinator het volgende:
leuk dit, zit met een vriend een beetje te stoken op facebook over dat pinkpop eigenlijk een best saai festival is.. genieten
dat vind ik dus ook, ze huppelen Rock Werchter en Rock am Ring een beetje achterna door hun acts van het jaar ervoor te pakken en betalen er nog eens een extra bonus voor.. iets over geen lef hebben met programmerenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:01 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Pinkpop is ook gewoon kut! Sorry hoor, maar ik ben er twee keer geweest en ik vond het behoorlijk teleurstellend!Tool was vet though!
Facebook stalken is soms best lastig inderdaad. Zeker als het doelwit geen facebook blijkt te hebben.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:01 schreef Cue_ het volgende:
Alleen niet te vinden op facebookAchja zie ze vanzelf nog wel een keer.
Ja, daar hebben alle grote festivals een beetje last van... Ik ga dit jaar voor het eerst in 14 jaar niet naar LL. Was er toch echt een beetje klaar mee.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:02 schreef WasMachinator het volgende:
iets over geen lef hebben met programmeren..
Als je er zin in hebt!quote:maar heerlijke bezigheidstherapie om daarover te stoken imo
als ik het met mijn vrienden over festivals heb komt altijd wel pinkpop ter sprake en dat het een geitenwollensokken festival is, genoeg munitie dusquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:06 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ja, daar hebben alle grote festivals een beetje last van... Ik ga dit jaar voor het eerst in 14 jaar niet naar LL. Was er toch echt een beetje klaar mee.
Waar is mijn metal!
[..]
Als je er zin in hebt!
Laaaame...quote:Op woensdag 30 mei 2012 01:04 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
Jaloers!
pff wakker liggen met barstende hoofdpijn..
Dit.quote:Op woensdag 30 mei 2012 08:23 schreef SicSicSics het volgende:
Pff, vakantieganger hier, het zou verboden moeten worden!
Die gaat uitgewoond worden. Haar clam zal goed gevult gaan worden.quote:Op woensdag 30 mei 2012 08:54 schreef Geester het volgende:
Nooo mn zusje gaat met iemand van FOK tegelijk op vakantie naar dezelfde plek, dezelfde datum, dezelfde bus..
Heeft die Fokker al om pics van je zusje gevraagd?quote:Op woensdag 30 mei 2012 08:54 schreef Geester het volgende:
Nooo mn zusje gaat met iemand van FOK tegelijk op vakantie naar dezelfde plek, dezelfde datum, dezelfde bus..
Is niet mijn zaakquote:Op woensdag 30 mei 2012 08:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
Die gaat uitgewoond worden. Haar clam zal goed gevult gaan worden.
FOK!sterquote:Op woensdag 30 mei 2012 08:56 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Heeft die Fokker al om pics van je zusje gevraagd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |