/carequote:Op woensdag 30 mei 2012 09:11 schreef Geester het volgende:
[..]
nee daarom zeg ik hjb, simple as that
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
quote:Op woensdag 30 mei 2012 09:59 schreef SicSicSics het volgende:
Holla backWat wil je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wereldvrede, ettelijke miljoenen op de bank, een lifetime supply Hertog Jan en een (aantal) holla back girl(s)quote:
quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:10 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Wereldvrede, ettelijke miljoenen op de bank, een lifetime supply Hertog Jan en een (aantal) holla back girl(s)
Ow en een mini me om mijn laser te humpen.
Zwaar leven.quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:10 schreef Geester het volgende:
fucking vrijdag helemaal naar rotterdam zo'n chick.. waarom doe ik t eigenlijk maar ik heb al ja gezegd
Niet erover inzitten, was maar een droom en over een weekje ben je het alweer vergeten. En hopelijk is je hoofdpijn overquote:Op woensdag 30 mei 2012 10:27 schreef WasMachinator het volgende:
eerst knallende hoofdpijn waardoor ik niet kon slapen en op het laatst nachtmerries over mijn ex..
was ze zo lelijkquote:Op woensdag 30 mei 2012 10:27 schreef WasMachinator het volgende:
eerst knallende hoofdpijn waardoor ik niet kon slapen en op het laatst nachtmerries over mijn ex..
Ja, dat is de perfecte oplossing. Wat een genie ben je toch Geesterquote:Op woensdag 30 mei 2012 10:29 schreef Geester het volgende:
[..]
was ze zo lelijkarm ding, voortaan net geen OD aan valium nemen en je slaapt als een blok en je dromen zijn een grote trip
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.XO till we overdose
quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:32 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ja, dat is de perfecte oplossing. Wat een genie ben je toch GeesterGenie is mijn 2e naamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja mijn hoofdpijn is gelukkig wel overquote:Op woensdag 30 mei 2012 10:29 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Niet erover inzitten, was maar een droom en over een weekje ben je het alweer vergeten. En hopelijk is je hoofdpijn over
Ja stage en gamen, misschien een lekker hapje eten en niks doenquote:Op woensdag 30 mei 2012 10:33 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
ja mijn hoofdpijn is gelukkig wel over, vast wel is alleen gewoon niet prettig wakker worden heh..
En nog plannen voor vandaag?
beter als mijn vooruit zicht :pquote:Op woensdag 30 mei 2012 10:34 schreef Geester het volgende:
[..]
Ja stage en gamen, misschien een lekker hapje eten en niks doen
Ja, dat niet, maar gaat wel weer over. Ga leuke dingen doen en dan vergeet je het vanzelf.quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:33 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
ja mijn hoofdpijn is gelukkig wel over, vast wel is alleen gewoon niet prettig wakker worden heh..
En nog plannen voor vandaag?
Vertel.quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:35 schreef ovoxo het volgende:
of anders uitrusten van gisterenavond.et toi?
ik heb max payne 3 gekocht gisterenquote:Op woensdag 30 mei 2012 10:35 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
beter als mijn vooruit zicht :p
ik ga leren in de UB, dus zometeen even opfrissen en eten en dan richting maastrichtquote:Op woensdag 30 mei 2012 10:35 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ja, dat niet, maar gaat wel weer over. Ga leuke dingen doen en dan vergeet je het vanzelf.
Ehm ik ga straks winkelen, denk ik of anders uitrusten van gisterenavond.et toi?
Oh moet ook gedaan worden, helaasquote:Op woensdag 30 mei 2012 10:38 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
ik ga leren in de UB, dus zometeen even opfrissen en eten en dan richting maastricht![]()
uitrusten, druk avondje gehad:9?
Ballon, op je hoofdquote:Op woensdag 30 mei 2012 10:39 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Niks speciaals, een leuke verjaardag gehad tot laat :p
Normaal moet je na de fabeltjeskrant je bedje in natuurlijkquote:Op woensdag 30 mei 2012 10:39 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Niks speciaals, een leuke verjaardag gehad tot laat :p
De animaties enzo zijn wel echt prachtigquote:Op woensdag 30 mei 2012 10:41 schreef Geester het volgende:
[..]
ja vind ik wel, op de PS3... beetje RDR like alleen dan met betere wapens enzo
Ja helaas welquote:Op woensdag 30 mei 2012 10:40 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Oh moet ook gedaan worden, helaas. Veel succes alvast! En ja verjaardag gehad tot best wel laat :p
Eigenlijk al na sesamstraat.quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:40 schreef twi het volgende:
[..]
Normaal moet je na de fabeltjeskrant je bedje in natuurlijk
Op een gegeven moment pop je een paar guido's in new jerseyquote:Op woensdag 30 mei 2012 10:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
De animaties enzo zijn wel echt prachtig
Awh, klinkt leuk. Ik wil ook bbqen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:42 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
Ja helaas wel..
achja morgen bbqen en uitgaan in breda met een paar man, ik hou me wel bezig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |