quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:40 schreef Silenus het volgende:
Focus je toch eens niet zo op haar. Zij wordt kriegelig (denk ik) van jouw natte vrouwelijke gedrag, omdat je je gewoon niet als een vent gedraagt.
Zij schijt ook gewoon dampende keutels hoor, zo perfect is ze echt niet. Ga lekker leuke dingen doen, stap op andere vrouwen af, zorg dat je lekker in je vel zit. Dan ben je ook wat interessanter voor haar dan hoe je nu bent: toch een beetje een mietje. In deze situatie dan, verder ken ik je natuurlijk niet.
Je hebt jezelf in die positie gezet. Angst om het te verpesten bij haar, dus laten we maar wat aanmodderen en de vriend spelen. Ik heb het ook gedaan om die zelfde reden als jij. Ergens wil je bij haar zijn, maar aan de andere kant ben je bang om het te verkloten als je voor je gevoel uitkomt en afgewezen wordt. Dus is "de beste vriend" de ideale rol. Het voelt veilig aan, maar je gevoelens worden alleen maar intenser tot je er gek van wordt. Een gouden regel bij vrouwen. Ben je een keer "de beste vriend" dan kun je het vergeten voor de rest van je leven.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:15 schreef casper1916 het volgende:
Waarschijnlijk het zoveelste topic over de 'friendzone'. Waarschijnlijk dat het voor mij onmogelijk is dit nog terug te keren. Het volgende doet zich voor:
Ik ben bevriend met een meisje dat ik heb leren kennen via haar broer. Ik speelde met haar broer in een band en zodoende kwam ik daar steeds vaker over de vloer. Uiteindelijk is zei ook een instrument gaan spelen en zijn haar broer en ik ook met haar muziek gaan maken. (nu kom ik daar nog vaker over de vloer). En als kers op de taart ben ik onlangs ook in een band gaan spelen met haar broer en haar vader. One happy family dus. Ik ben ondertussen zowat opgenomen in de familie. Ik wordt zelf uitgenodigd om te blijven eten. Ik zit niet alleen bij haar in de friendzone, ZELF BIJ HAAR OUDERS!!!!!
Ze is eigenlijk heel leuk, knap charmant enzo. Niet echt zoals andere vrouwen. Ze is wel iemand die iedereen te vriend wil houden en als ik er zo over nadenk lijdt ze denk ik ook aan FOMO. Fear of missing out. Google dit maar even als je er nog niet van gehoord hebt. Ze is ook constant met haar smartphone in de weer om te checken of ze iets gemist heeft.
Ondertussen ben ik hier zelf ook al ingetrapt omdat ik dus constant dingen aan het checken ben wat ze aan het doen is en met wie. (Er zijn meer kapers op de kust)
Even terug:
Haar broer heeft eigenlijk weinig tijd voor deze muzikale uitspattingen met als gevolg dat ik alleen met haar over ben gebleven. Laatst hebben we gewoon bij haar thuis wat dingen in de computer gezet enzo, allemaal leuk en aardig. Ik merk wel dat ik bij haar 'voorzichtiger' ben omdat ik bang ben iets te verpesten. Hier gaat het dus mis. Verder ben ik ook altijd de goodguy. Geef vaak rondjes, breng haar naar huis als ze dronken is. [b]Eigenlijk heeft ze mij in haar macht. Ik ben er altijd als ze er naar vraagt. [/b]Nu zouden we laatst weer zij elkaar komen om wat dingen uit te werken, maar ze moest ineens langer werken en ze had nog huiswerk. Dit is volgens mij een smoes
--> Ben ik het volledig mee eens. Vrouwen voelen je gevoelens enorm goed aan
Ze ziet het denk ik niet zitten om met mij alleen te zijn. Nu ik langzaam begin te beseffen dat ik er niet toe doe en niet interessant genoeg ben voor haar heb ik al een tijdje last van hyperventilatie. Ze zei ook dat ze de volgende keer met een nieuw bandlid erbij wil oefenen. Ze voelt zich denk ik niet op haar gemak als ze alleen is met mij.
---> Inderdaad, want nu weet ze hoe het zit
Ook omdat ik te voorzichtig ben en haar dus op een soort voetstuk plaats, hoewel dit de laatste keer eigenlijk heel goed ging.
Er zijn nog wel meer dingen die ik wil vertellen maar dan wordt het zo'n lang verhaal. Ik voel me superkut door dit gezeik. Ik heb hier helemaal geen zin in. Ik wil boven de situatie staan.
Iemand ervaring met dit soort grappen?
Dit dacht ik ook toen ik de OP aan het lezen was. Zal een leuke relatie worden, met iemand die meer op WhatsApp/Ping leeft dan in de echte wereld.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:35 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Irritant inderdaad, dat soort mensen. Blijf lekker in die friendszone joh, je wilt toch geen relatie met iemand die de hele dag dom met haar telefoon zit te spelen? Interessantdoenerij is het. Doen alsof ze zo'n gewéldig uitgebreid sociaal leven hebben.
Maar het is juist hartstikke ásociaal om in gezelschap constant met je telefoon te zitten spelen.
Tja, ik vind het helemaal niet erg als iemand in gezelschap eens een berichtje moet sturen of even moet bellen, maar mensen die in gezelschap constant met hun telefoon in hun hand zitten te staren en te typen... Dat vind ik toch echt een geestelijke afwijking. Grote onzekerheid, minderwaardigheidscomplex. Blijf dan lekker thuis in je eentje op je kamertje zitten met je telefoon i.p.v. je tussen de mensen te begeven.quote:Op zondag 3 juni 2012 12:11 schreef Fera het volgende:
Dit dacht ik ook toen ik de OP aan het lezen was. Zal een leuke relatie worden, met iemand die meer op WhatsApp/Ping leeft dan in de echte wereld.
Zo is het!quote:Op zondag 3 juni 2012 12:13 schreef Copycat het volgende:
Onomkeerbare friendzone. Alsof zij je nu ooit nog met andere ogen gaat bekijken.
Je bent een vriendin, geen stud.
Nou...ik ben ooit zo'n friendzonevriend met andere ogen gaan bekijkenquote:Op zondag 3 juni 2012 12:13 schreef Copycat het volgende:
Onomkeerbare friendzone. Alsof zij je nu ooit nog met andere ogen gaat bekijken.
Je bent een vriendin, geen stud.
Jij bent de uitzondering die de regel bepaalt.quote:Op maandag 4 juni 2012 06:21 schreef Isabeau het volgende:
Nou...ik ben ooit zo'n friendzonevriend met andere ogen gaan bekijkenAlleen had hij dat niet door, want hij wist al heel lang dat hij gefriendzoned was (hadden we ook over gepraat) en ik durfde er niet openlijk voor uit te komen omdat het eigenlijk zo...'gek' was
![]()
Ik denk dat je heel erg gelijk hebt. Binnenkort inderdaad maar eens actie ondernemen. Wellicht wacht ik nog even tot na onze stedentrip. Anders zou dat nog wel eens awkward kunnen worden.quote:Op maandag 4 juni 2012 07:31 schreef Beurtje het volgende:
Zo grappig om te lezen dat je achter elke actie van haar er iets achter zoekt...
Waarschijnlijk denk ze bij 90% van de dingen die ze doet, niet aan jou.
Wees eerlijk, zeg dat je haar leuk vindt.
Ja, begin je een mooie tijd.
Nee, zoek je iemand anders
Dit niks doen is gewoon tijd verspilling
No offence Casper maar het feit dat ze excuses zoekt om niet alleen met je te repeteren enzo zegt veel. Het neemt niet weg dat je het kunt proberen maar wees er niet ziek van als ze alleen maar vrienden (lees vriendinnen) wilt zijn. Want ik ben er 99% zeker van dat het gaat gebeurenquote:Op maandag 4 juni 2012 13:44 schreef casper1916 het volgende:
[..]
Ik denk dat je heel erg gelijk hebt. Binnenkort inderdaad maar eens actie ondernemen. Wellicht wacht ik nog even tot na onze stedentrip. Anders zou dat nog wel eens awkward kunnen worden.
En? Vind je het een verbetering dat je nu een klootzak bent?quote:Op maandag 4 juni 2012 14:15 schreef Topgozer1 het volgende:
[..]
No offence Casper maar het feit dat ze excuses zoekt om niet alleen met je te repeteren enzo zegt veel. Het neemt niet weg dat je het kunt proberen maar wees er niet ziek van als ze alleen maar vrienden (lees vriendinnen) wilt zijn. Want ik ben er 99% zeker van dat het gaat gebeuren
Ik heb veel geleerd van het verleden. Mijn gedrag bij vrouwen was gelijkaardig aan dat van jou. Nu ben ik op wereldreis waar ik in alle jeugdherbergen zie hoe de dikste eikels met alle mooie vrouwen aan de haal gaan. Ik ben er een behoorlijke klootzak van geworden, tegen vrouwen maar niet tegen vrienden. Hate the game don't hate the player
Absoluut. Er zijn wel degelijk vrouwen die je moet waarderen en koesteren. Ik heb er een paar ontmoet. Die waren echt de moeite waard en daar zou ik nooit in eikel tegen zijn. De andere 90% vind ik gewoon oppervlakkige vrouwen en daar moet je echt geen lieverd tegen zijn.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:22 schreef casper1916 het volgende:
[..]
En? Vind je het een verbetering dat je nu een klootzak bent?
Wel gelukkig hoop ik? Anders heel ziel0g verhaalquote:Op maandag 4 juni 2012 06:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou...ik ben ooit zo'n friendzonevriend met andere ogen gaan bekijkenAlleen had hij dat niet door, want hij wist al heel lang dat hij gefriendzoned was (hadden we ook over gepraat) en ik durfde er niet openlijk voor uit te komen omdat het eigenlijk zo...'gek' was
![]()
We hebben nu allebei een relatie. Met iemand anders.
Zo werkt het idd, fijn dat je daar nu achter bentquote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:22 schreef casper1916 het volgende:
[..]
Ik ben er inmiddels ook achter inderdaad, dat het niet echt uitmaakt hoe je eruit ziet en wat je precies allemaal zegt. Het komt neer op bepaalde handelingen en zelfvertrouwen. Wel jammer dat ik daar nu pas achter begin te komen. Ik had graag al prepared willen zijn voordat ik haar kende.
Precies.. vrouwen geven niks om inhoud, het gaat om de verpakking van de boodschap!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:22 schreef casper1916 het volgende:
[..]
Ik ben er inmiddels ook achter inderdaad, dat het niet echt uitmaakt hoe je eruit ziet en wat je precies allemaal zegt. Het komt neer op bepaalde handelingen en zelfvertrouwen. Wel jammer dat ik daar nu pas achter begin te komen. Ik had graag al prepared willen zijn voordat ik haar kende.
Oppervlakkig, maar ondanks die enkele uitzonderingen is het zo. Al ben je maar een Toyota, verkoop jezelf als een Lamborghini en het werktquote:Op donderdag 7 juni 2012 17:15 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
Precies.. vrouwen geven niks om inhoud, het gaat om de verpakking van de boodschap!
Helemaal mee eens. En verder als tip. Als je datingadvies wilt, vraag het dan NOOIT aan een vrouw. Die zeggen je precies wat je NIET moet doen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 06:19 schreef GroenerDanGras het volgende:
Laat een tijdje niets van je horen en zeg af en toe een afspraak met haar af. Vrouwen houden er niet zo van als ze geen aandacht meer krijgen. Dan speel je een beetje hard to get, wat afstandelijker en je bent uit de friendzone. Als je haar over je gevoelens enzo gaat vertellen kun je het sowieso wel vergeten, vrouwen houden niet van onzekere types.
een Toyota is betrouwbaar ... het is maar wat je zoektquote:Op vrijdag 8 juni 2012 06:13 schreef Topgozer1 het volgende:
[..]
Oppervlakkig, maar ondanks die enkele uitzonderingen is het zo. Al ben je maar een Toyota, verkoop jezelf als een Lamborghini en het werkt
Hahaquote:Op dinsdag 19 juni 2012 08:52 schreef HaerdenC het volgende:
[..]
een Toyota is betrouwbaar ... het is maar wat je zoekt
Hey, nee nog niet. Maar ik ben 'er mee bezig'. Nadat ik haar gister weer had gezien dacht: "shit, ik moet het binnekort echt gaan zeggen"quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:22 schreef Pope-of-Dope het volgende:
TS heb je nou al gezegd wat je van haar vind?!
Precies... misschien verteld haar moeder straks wel hoe goed en lekker je bent en wekt dat haar interessequote:
Ben nog een plan van aanpak aan het schrijvenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:28 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Lul! Er is al weer een bijna een maand voorbijLuister naar wickedman, hij is echt de baas van dit topic. GA ERVOOR!
Het zou zomaar zo kunnen zijn dat ze morgen iemand anders ontmoet. Pak je kans dus NU! Gewoon afspreken en zeggen ''ik vind je echt heel leuk blablabla.......... zullen we gaan daten?'' Wees gewoon eerlijk, niet bang zijn om te zeggen hoe je je voelt;)quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:34 schreef casper1916 het volgende:
[..]
Ben nog een plan van aanpak aan het schrijven
Vrouwen heb je in alle soorten en maten. Ik zou haar gewoon mee uitvragen, als ze geen interesse heeft zal je dat snel genoeg te weten komen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:58 schreef casper1916 het volgende:
Als ik het gewoon zeg, dat verklaard voor haar misschien ook een hoop van mijn gedrag. Vrouwen hebben dat toch meteen door als je ze leuk vindt?
1 manier om daar achter te komen. GO!quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:58 schreef casper1916 het volgende:
Als ik het gewoon zeg, dat verklaard voor haar misschien ook een hoop van mijn gedrag. Vrouwen hebben dat toch meteen door als je ze leuk vindt?
Je hebt 2 weken gehad om de adviezen uit dit topic(eensgezind DOEN) uit te voeren, en zelfs die dag voordat ze met die gast ging zoenen heb je nog een paar prima kansen gehad om het haar te vertellen. Ik ben niet goed in the game is dus eigenlijk het goedpraten van je lafheid om niet eerder actie te ondernemen.quote:Op zondag 24 juni 2012 15:04 schreef casper1916 het volgende:
Gister was dus weer een flinke les. Net nu ik eigenlijk op het punt haar te zeggen hoe leuk ik haar vindt. Ik ben gewoon niet goed in het spelletje.
Ik vond zelf de meningen nogal verdeeld in dit topic. Alleen op het laatst waren er veel mensen die zeiden dat ik het gewoon moest zeggen. Lafheid is het wel, dat ben ik met je eens. Ik heb dan ook veel meer te verliezen dan mijn concurrent.quote:Op zondag 24 juni 2012 16:58 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Je hebt 2 weken gehad om de adviezen uit dit topic(eensgezind DOEN) uit te voeren, en zelfs die dag voordat ze met die gast ging zoenen heb je nog een paar prima kansen gehad om het haar te vertellen. Ik ben niet goed in the game is dus eigenlijk het goedpraten van je lafheid om niet eerder actie te ondernemen.
De enige flinke les die je dus moet leren uit gisteren is dat als je de volgende keer (en dat gaat sowieso gebeuren) als je een chick leuk vind je ACTIE onderneemt!
Ik begrijp dat ook nooit.quote:Op zondag 24 juni 2012 15:04 schreef casper1916 het volgende:
Hij is natuurlijk veel beter in 'het spel'. Beetje flauwe opmerkingen maken hier en daar. Haar zonnebril afpakken. Ik heb vaak helemaal geen behoefte om daar in mee te gaan. Ik denk dan altijd "vindt ze dat nou leuk". Ik vind het vaak een beetje kinderachtig worden.
Ik vind het vaak heel vervelend.quote:Op zondag 24 juni 2012 21:55 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Oh, excuses, het is ook alweer een tijdje geledenGeloof me TS, ik was eerst (op m'n 16e) precies zoals jij. Een echte (beetje onzekere) niceguy.Ook goeie vriendin van me die ik leuk vond etc etc. En niks durven zeggen natuurlijk
Waar ik de afgelopen 3 jaar achter ben gekomen :
- zo speciaal is die ene chick niet
- Beetje plagen werkt beter dan altijd de niceguy zijn
- NOOIT needy zijn, dat is echt heel erg onaantrekkelijk.
Het grappige is, nu ik over haar heen ben en het me allemaal geen fuck meer interesseert wat ze van me denkt(genoeg andere leukere dames ten slotte), en soms ff lekker de klootzak uithang, voelt ze zich sexueel veel meer tot me aangetrokken. Zoals godshand al zegt, het zijn gewoon rare wezens
Wat voor saaie nerd ben je danquote:Op zondag 24 juni 2012 15:04 schreef casper1916 het volgende:
Hij is natuurlijk veel beter in 'het spel'. Beetje flauwe opmerkingen maken hier en daar. Haar zonnebril afpakken. Ik heb vaak helemaal geen behoefte om daar in mee te gaan. Ik denk dan altijd "vindt ze dat nou leuk". Ik vind het vaak een beetje kinderachtig worden.
Klopt helemaal.quote:Op zondag 24 juni 2012 23:17 schreef Uitstekelbaars het volgende:
Hij is bang dat dat verkeerd valt of dat het gemaakt overkomt denk ik. Je moet ook net de klik daarvoor hebben. Dat je ongestoord met een meisje kan flirten en toch jezelf kan zijn, niet hoeft te acteren. Als hij moet denken 'ohja zonnebril afpakken, en dr nu een beetje belachelijk maken' wordt het hoogstwaarschijnlijk heel lelijk om te zien. Zeker als de concurrent erbij is of laatst was. Dan valt het op dat TS die concurrent na probeert te doen.
Als je niet jezelf kan zijn bij een meisje, jezelf bewust moet verstoppen, dan kan het nooit wat worden. Of wou je doorgaan met faken als je haar eenmaal veroverd hebt met je 'meesterversierder' illusie? Nou dan...
Weet ik. Ben jarenlang hopeloos verliefd geweest op een meisje waardoor ik zo gruwelijk gefriendzoned was, dat het me achteraf bekeken nog meeviel dat we niet voor elke schooldag nagellak bij elkaar opdeden. Dus ik weet waar ik het over heb. En nu fix ik studentes zonder buitensporige moeite.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |