abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 29 mei 2012 @ 15:01:00 #1
330634 zyntex
Ondertitel:
pi_112168631
Ik red het deze maand niet om mijn huur te betalen.
Ook is het zo dat stel dat ik uitstel krijg de volgende keer weer niet kan betalen.
In het verleden altijd netjes op tijd betaald.
Ook huur ik dit kamertje al meer dan een jaar dus opzich altijd een goede huurder geweest.

Mijn vraag is hoe huisbaas benaderen.
Hij is gewoon particulier dus geen bedrijf.
Mailen of bellen? Beide?

Het liefst heb ik dat ik gewoon voor 1 keertje niet hoef te betalen...

Wat ik ook zit te denken om gewoon 50 euro ofzo over te maken om mijn goede wil te tonen :')
  dinsdag 29 mei 2012 @ 15:01:53 #2
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_112168665
Ik denk niet dat hij het uit liefdadigheid doet
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_112168702
sowieso bellen en als de sodemieter op zoek naar geld.
Als je een keer later betaald zal het mogelijk wel meevallen maar als je nu al weet volgende maand ook niet voldoende te hebben heb je dan de derde maand voldoende alle 3 de maanden te betalen?

Wat Waaghals zegt, het is geen liefdadigheid.
Nobody expects the Spanish Inquisition!
pi_112168737
pareltje in wording!

Maar ts wat denk je zelf???
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_112168771
quote:
Ja ik heb ook het liefst dat mijn hypotheekverstrekker zegt hey vosss weet je wat, omdat je het zo graag wilt hoef je nu niet meer te betalen!

Wat denk je nou zelf man :')
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_112168772
Je kan niet aankomen met "hee, vriend... laten we de huur deze maand even overslaan".

Maar je kan wel uitstel van betaling aanvragen, of verzoeken om een betalingsregeling te treffen.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  dinsdag 29 mei 2012 @ 15:05:19 #7
277985 tanteklara
fly farfaraway
pi_112168806
Je krijgt helaas geen pluspunten door jarenlang huur betalen. Verplichting van elke maand betalen blijft. Je huurt per slot die kamer. En daarom mag je er wonen.
Verstandig is in overleg te gaan, en niet via de mail, maar bellen. Is veel persoonlijker. Melden dat het deze maand een probleem wordt. Voorstel tot afbetaling doen en hard gaan sparen/werken/ wat ever om geld voor volgende maanden te regelen/hebben.
Zoniet wordt het erg vervelend.
  dinsdag 29 mei 2012 @ 15:05:24 #8
81846 minkuukel
Lekker hoorrrr
pi_112168811
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 15:02 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
sowieso bellen en als de sodemieter op zoek naar geld.
Als je een keer later betaald zal het mogelijk wel meevallen maar als je nu al weet volgende maand ook niet voldoende te hebben heb je dan de derde maand voldoende alle 3 de maanden te betalen?

Wat Waaghals zegt, het is geen liefdadigheid.
Dit. ^O^
Mij mag je er voor wakker maken.
pi_112168888
Buiten dat zou ik niet mailen en/of bellen, maar gewoon in persoon even praten met hem.

Kan je ook even persoonlijk kort toelichten waarom je nu even geen geld hebt (niet dat hem dat verder wat aangaat, maargoed) en inderdaad gewoon wel een beetje sjieke aanbetaling doen.

Als je nu uitstel aanvraagt en je weet nu al dat je dan volgende maand ook niet kan betalen dan zou ik eens mijn financiën op een rijtje zetten, want dan geef je meer uit dan er binnen komt of er komt simpelweg teweinig binnen.

Beiden zijn geen problemen die niet op te lossen zijn. Geef minder uit of ga meer werken.

Succes :)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  dinsdag 29 mei 2012 @ 15:08:36 #10
281455 Inlognaam
Inlognaam is de naam
pi_112168952
Zoek een kamer bij een homoseksuele verhuurder die flink lelijk is. Maakt betaling in natura wat makkelijker.

Gewoon even contact opnemen met je verhuurder en aangeven dat je even krap zit. Dan weet hij waar ie aan toe is en behoud je de sfeer waarschijnlijk een stuk beter dan zonder dat te melden.
Ook hoi !
pi_112169045
Succes, weet je wel wanneer je de huur weer wel kunt betalen? Misschien kan je een regeling treffen.
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
pi_112169087
Hoeveel is de huur en waarom kun je die niet betalen en zag je dat niet al veel langer aankomen?

Klop aan bij de schuldhulpsanering van je gemeente.

Heb je nog besparingstips nodig?

Kun je niet iets verkopen (mobiel, computer, fiets, je konjte)?
Supra Groningam Nihil
pi_112169358
Denken dat je niet hoeft te betalen is natuurlijk onzin, dit gaat geen enkele huisbaas voor je doen.

Ik zou hem een mail sturen met daarin je situatie en uitleggen waardoor je geen geld hebt om je huur te betalen. Betaal in ieder geval wat mogelijk is en geef daarbij aan dat je bereid bent om er zoveel mogelijk aan te doen om je betalingsachterstand zo snel mogelijk recht te trekken. Je kan een betalingsregeling voorstellen waarin je de nog te betalen huur van deze maand door vier deelt, en dit de komende 4 maanden extra op je normale huur betaalt.

Als je denkt volgende maand ook niet te kunnen rondkomen moet je gaan werken/meer gaan werken/beter betaald werk zoeken. Als je denkt dat dat er niet in zit kun je beter je kamer opzeggen en opzoek gaan naar een situatie die wel betaalbaar is voor jou.
pi_112169363
Je huisbaas is natuurlijk geen liefdadigheidsinstelling. Ik zou op zoek gaan naar een baantje of een andere manier om geld bij elkaar te sprokkelen. Of een persoonlijk gesprek aangaan met je huisbaas, je situatie op tafel leggen en vragen of een betalingsregeling treffen een optie is. Wat ik me trouwens ook afvraag, is of je financieel wel capabel genoeg bent om de x-aantal maanden die volgen te kunnen betalen?
  dinsdag 29 mei 2012 @ 15:19:08 #15
330634 zyntex
Ondertitel:
pi_112169369
quote:
3s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 15:11 schreef Deetch het volgende:
Hoeveel is de huur en waarom kun je die niet betalen en zag je dat niet al veel langer aankomen?

Klop aan bij de schuldhulpsanering van je gemeente.

Heb je nog besparingstips nodig?

Kun je niet iets verkopen (mobiel, computer, fiets, je konjte)?
Huur is 375 alleen heb maar rond de 170 op de bank.
Ik kan dat wel overmaken alleen ik moet ook nog eten, printen op school enz.

Ja iets verkopen zat ik zelf ook al aan te denken alleen heb niks dat mogelijk 375 kost. Ja de laptop waar ik nu op typ maar die doe ik natuurlijk niet weg...

Ik had wat drankjes teveel op en me portemonnee kwijt geraakt. Normaal ga ik wel goed om met me geld alleen geen reserve achter de hand.
pi_112169403
dan moet je meer pinnen en niet alles cash doen ;)
  dinsdag 29 mei 2012 @ 15:20:45 #17
10213 Fe2O3
Ja das roest
pi_112169431
Tips om anoniem te leven

Extra grote aankoop van alu hoedjes deze maand? :')

gewoon een maandje niet betalen :') :')
Dum de dum
  PR/Manusje van alles dinsdag 29 mei 2012 @ 15:20:59 #18
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_112169448
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 15:19 schreef zyntex het volgende:

[..]

Ja iets verkopen zat ik zelf ook al aan te denken alleen heb niks dat mogelijk 375 kost. Ja de laptop waar ik nu op typ maar die doe ik natuurlijk niet weg...

Ik had wat drankjes teveel op en me portemonnee kwijt geraakt. Normaal ga ik wel goed om met me geld alleen geen reserve achter de hand.
Je hebt de huur contant in je portemonee zitten?
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_112169454
quote:

[..]

Is het een kwestie van of je laptop houden of een dak boven je hoofd hebben?
  dinsdag 29 mei 2012 @ 15:23:11 #20
55693 Radio-silence
Allememachies! Adri-anus toch
pi_112169525
Heb je niet nog een maand borg staan misschien?
  dinsdag 29 mei 2012 @ 15:23:40 #21
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_112169547
Ouders?
pi_112169618
quote:

[..]

tja de kosten van "anoniem" leven :')
Supra Groningam Nihil
pi_112169640
je kunt altijd weer bij je paps en mams intrekken, wat zullen ze trots zijn op hun "anoniem" levende zoon. :')
Supra Groningam Nihil
pi_112169672
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 15:01 schreef zyntex het volgende:

Als je een Grieks paspoort het ,geef ik je een goede kans in alle andere gevallen ligt je huisraad 1 juni in een container voor de deur .
I want to depart this world the same way I arrived; screaming and covered in someone else's blood.
pi_112169700
Ga naar het uitzendburo. Werk 5 avonden per week na school. Krijg iedere week uitbetaald.
pi_112169726
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 15:27 schreef Gezond2012 het volgende:
Ga naar het uitzendburo. Werk 5 avonden per week na school. Krijg iedere week uitbetaald.
Dit dus. Deed ik ook in mijn studententijd en reed zelfs een bmw 5 serie ernaast.
pi_112169778
Ja, ik snap eigenlijk niet dat het eerste wat in hem opkomt is: wachten en misschien smeken voor een gratis maand huur... dat kan toch niet? Terwijl je genoeg tijd hebt om even te buffelen om zelfstandig het geld bij elkaar te krijgen...
pi_112169961
quote:

waarom denk je uberhaubt dat dit een optie is? Klinkt niet heel erg alsof je goed met geld om kunt gaan als je zo naief bent

ik zou proberen het bij familie te lenen (altijd 'fijner' om daat schuld te hebben dan bij een vreemde. vooral als je afhankelijk bent van die vreemde voor je huis) en heel snel geld faan verdienen
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_112169967
Uitzendbureau is natuurlijk geen optie: daar zullen ze zijn naam willen weten.

En misschien kennen zijn ouders hem wel helemaal niet:

Vader: "Schat, woonde hier vroeger niet nog zo'n ding waar we wel eens eten in moesten stoppen?"
Moeder: "Nu je het zegt. Geen idee wie dat was, trouwens. Ook al jaren niet meer gezien dat ding."

Misschien kun je om hulp vragen bij al je anonieme vrienden. O wacht...
pi_112170009
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 15:29 schreef Gezond2012 het volgende:
Ja, ik snap eigenlijk niet dat het eerste wat in hem opkomt is: wachten en misschien smeken voor een gratis maand huur... dat kan toch niet? Terwijl je genoeg tijd hebt om even te buffelen om zelfstandig het geld bij elkaar te krijgen...
Dan moet hij zich bij een uitzendbureau inschrijven en kan hij niet meer anoniem blijven. |:(
pi_112170049
Uitstel van betaling, een paar strenge woorden van de huisbaas en 4 weken knoerthard werken zullen voor hem waarschijnlijk veel beter zijn. Gewoon zelfstandig jezelf uit de shit halen waar mogelijk. Zal hij zelf ook trotser op zichzelf zijn.
Daarbij moet je familie ook terug betalen, en lenen in de familie/vriendengroep geeft heel vaak heel veel gezeik.

*edit* Oh gut, nou ga dan zwart werken onder een Poolse naam ofzo, haha.
pi_112170224
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 15:35 schreef Gezond2012 het volgende:
Uitstel van betaling, een paar strenge woorden van de huisbaas en 4 weken knoerthard werken zullen voor hem waarschijnlijk veel beter zijn. Gewoon zelfstandig jezelf uit de shit halen waar mogelijk. Zal hij zelf ook trotser op zichzelf zijn.
Daarbij moet je familie ook terug betalen, en lenen in de familie/vriendengroep geeft heel vaak heel veel gezeik.

*edit* Oh gut, nou ga dan zwart werken onder een Poolse naam ofzo, haha.
mijn ervaring bij huisbazen (vooral van kamers) is een stuk minder positief dan die met mijn ouders

en dan blijft verder natuurlijk nog staan dat je het zo snel mogelijk terug moet betalen. Ook bij familie
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_112170354
Maar hoe groot is de kans dat hij nog gaat werken als hij het gewoon leent? Ik zie het erg somber in...
pi_112170423
TS spoort niet.

quote:
Ik betaal alles contact behalve als het niet anders kan.
Ik heb een anonieme ov chipkaart en trein koop ik een kaartje.
Ik heb een mijn pasjes in een speciale doosje zodat ze niet kunnen worden uitgelezen van een afstand. (cardprotector)
Ik zit al jaren op de wifi van de buren dus dat geeft weer een extra drempel .
Ik heb naast mijn normale telefoon ook een prepaid voor het uploaden van filmpjes op youtube, registreren etc. Staat altijd uit alleen aan indien nodig.
Ik heb geen bonus ah dingetjes op me sleutel bos alleen van een vriendin van me. Ze hoeven wat mij betreft niet te weten wat ik eet. Ik heb in mijn buurt 3 ah supermarkten allemaal met dezelfde loop afstand. Ik probeer zovaak mogelijk een andere te nemen.
Ik sta alleen ingeschreven op me adres en bank voor de rest nergens. Ik doe nergens aan mee of whatever.
Mensen in mijn omgeving kennen mijn voornamen niet. Ik stel me altijd aan iedereen voor als een eigen voornaam die best wel random is. Alleen me huisgenoten weten mogelijk mijn initialen als ze eerder dan ik de post hebben… is lastig want ik sta vaak vroeg op.
pi_112170534
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 15:43 schreef Gezond2012 het volgende:
Maar hoe groot is de kans dat hij nog gaat werken als hij het gewoon leent? Ik zie het erg somber in...
groot?
Een lening is geen schenking?

Ik heb weinig vertrouwen in TS in het algemeen maar ik zie echt niet waar dit opeens vandaan komt
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_112170541
Als hij al begint met het vragen van geld van een vreemde (maand huur gratis) ipv zelf geld te verdienen zie ik het persoonlijk somber in. Maar ik ken hem verder niet dus kan het mis hebben.
pi_112171019
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 15:48 schreef Gezond2012 het volgende:
Als hij al begint met het vragen van geld van een vreemde (maand huur gratis) ipv zelf geld te verdienen zie ik het persoonlijk somber in. Maar ik ken hem verder niet dus kan het mis hebben.
als je zo gaat denken is er ook veen enkele reden om aan te nemen dat ie die huisbaas dan ooit afbetaald :?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_112171276
Is TS weer ondergedoken?
Supra Groningam Nihil
  dinsdag 29 mei 2012 @ 16:19:38 #39
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_112172209
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 15:45 schreef Poepoog het volgende:
TS spoort niet.

[..]

-O-
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_112172302
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 15:45 schreef Poepoog het volgende:
TS spoort niet.

[..]

Hij kan "Ik probeer sinds kort mijn huisbaas te smeken om geen huur te hoeven betalen." aan het rijtje toevoegen :')
Nobody knows what's going to happen. And then we film it. That's the whole concept.
pi_112173028
quote:
Dit is echt schitterend! Waarom zou die huurbaas dat toelaten? Geniaal verzonnen gewoon!

Ik ben nu al bijna 4 jaar klant bij Vodafone, maar als ik één maandje niet betaal krijg ik gewoon aanmaningen en dreiging tot afsluiting hoor. En dan heb je het over een bedrag van 25 eu.

En waarom heb je zoveel geld in je portemonnee? Dat is best wel dom. Als je zo graag 'anoniem' wil leven, laat het dan gewoon thuis liggen tot je het nodig hebt.

Nog een tip voor anoniem leven: schrijf jezelf overal uit, haal een mooie doos uit de supermarkt en zoek een mooie brug om onder te wonen. Om te voorzien in levensonderhoud laat je je elke avond een paar keer buttfucken door een paar anaalridders en reken zwart af.
  dinsdag 29 mei 2012 @ 16:42:08 #42
7306 Diepvriez
..word maar wat rustiger
pi_112173521
..en vergeet niet dat wanneer je een maand uitstel van betaling krijg, je het maand daarop dubbel is eh !!
:')
zo goed..?
  dinsdag 29 mei 2012 @ 16:42:53 #43
373352 MrBaas
Here's your boss
pi_112173564
Beste TS,

Als ik jou was zou ik eens een afspraak maken met de dokter om te kijken of je niet eens moet gaan spreken met een psycholoog. Ik denk dat hij je het beste kan helpen.

Mvg,
MrBaas
  dinsdag 29 mei 2012 @ 16:52:49 #44
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_112174174
Het liefst was ik premier van dit land maar helaas TS wij bepalen de regels niet.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_112174520
Zo raar vind ik het niet om anoniem te willen leven hoor... en dat moet TS toch lekker zelf weten :?

En idd gewoon je huisbaas bellen en een regeling treffen, en hem garanderen dat het niet meer kan/zal gebeuren.
There are only 151 Pokémon.
  dinsdag 29 mei 2012 @ 17:06:59 #46
373352 MrBaas
Here's your boss
pi_112174844
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 16:59 schreef Eenskijken het volgende:
Zo raar vind ik het niet om anoniem te willen leven hoor... en dat moet TS toch lekker zelf weten :?

En idd gewoon je huisbaas bellen en een regeling treffen, en hem garanderen dat het niet meer kan/zal gebeuren.
Sommige dingen gaan te ver :')
pi_112175213
Sowieso een goedkopere kamer proberen te zoeken. Welke stad woon je TS?
ADHD-C
pi_112179921
Echt, ga gewoon een paar weken buffelen, ben je er vanaf!
  dinsdag 29 mei 2012 @ 19:04:29 #49
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_112180178
gewoon zeggen dat je het hebt overgemaakt, bank de schuld geven. Werkt wel vaker.
pi_112180768
  dinsdag 29 mei 2012 @ 19:19:10 #51
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_112180896
Geniaal topic. :')
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
pi_112181088
Vraagt je baas dat ook wel eens?

TS: Ik betaal je nu al 2 jaar trouw iedere maand...Ik zou het liefst eens een maandje overslaan. oké?

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 29-05-2012 19:23:39 ]
  dinsdag 29 mei 2012 @ 19:39:22 #53
182980 mime_negert
Valt er hier nog wat te mimen?
pi_112181931
Misschien heb je iets aan de reclames welke bij dit topic te zien zijn 8-)
pi_112184032
Overmaken, en als hij het verwerkt heeft in zijn administratie weer stiekem storneren.
Voor hij erachter komt waar dat gat in zijn begroting vandaan komt ben je alweer een halfjaar verder.
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_112188324
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 20:12 schreef Me_Wesley het volgende:
Overmaken, en als hij het verwerkt heeft in zijn administratie weer stiekem storneren.
Voor hij erachter komt waar dat gat in zijn begroting vandaan komt ben je alweer een halfjaar verder.
pi_112188482
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 20:12 schreef Me_Wesley het volgende:
Je kan alleen automatische incasso's laten storneren.
Jammer, anders was het een puik plan geweest!
  dinsdag 29 mei 2012 @ 21:57:44 #57
301013 Shispeed
't lup ut d'n heaand
pi_112191257
kun je niet gewoon wat centen bij je ouders of bij de DUO lenen? dat is natuurlijk een zeer tijdelijke oplossing en zeker niet ideaal, maar dan kun je tenminste gewoon betalen.

ik zou je adviseren om in de toekomst je inkomen te vergroten en een buffertje aan te leggen, anders zit je over een paar maanden weer met hetzelfde ge-emmer :')
  dinsdag 29 mei 2012 @ 22:48:34 #58
58097 joey_k
Beatles 4ever
pi_112194657
TS heeft klaarblijkelijk gekozen voor een dak boven zijn hoofd...
Laptop = Verkocht!
Wat zal hij volgende maand in de verkoop gooien?
(poll)?
Met trots vernoemd naar John Lennon....
Gez: Nokia's -> [GEZ] (defecte-goede-incomplete) Nokia's
  dinsdag 29 mei 2012 @ 23:46:17 #59
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_112197649
TS studeert?
Dan zet je de DUO lening toch gewoon voor een maandje aan?
So we just called him Fred
pi_112203197
TS, ga je nog reageren of zinnen de antwoorden je niet?
pi_112204214
Gewoon meer werken.

Groetjes Captain Obvious.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_112205097
Werken met je donder TS.
pi_112205110
'Meneer de huisbaas, vind u het goed als ik een keer geen huur betaal? Ik ben met mijn dronken harses mijn portomonnee kwijtgeraakt, zodoende. Groetjes, TS'.
pi_112205783
quote:

Puik idee, ik ga het mijn verhuurder ook eens vragen :')
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  woensdag 30 mei 2012 @ 10:35:35 #65
312325 Fanta-stick
Fukkin fegget
pi_112205867
quote:
Ik red het deze maand niet om mijn huur te betalen.
Ook is het zo dat stel dat ik uitstel krijg de volgende keer weer niet kan betalen.
In het verleden altijd netjes op tijd betaald.
Ook huur ik dit kamertje al meer dan een jaar dus opzich altijd een goede huurder geweest.

Mijn vraag is hoe huisbaas benaderen.
Hij is gewoon particulier dus geen bedrijf.
Mailen of bellen? Beide?

Wat ik ook zit te denken om gewoon 50 euro ofzo over te maken om mijn goede wil te tonen :')
Ik heb ook een tijdje in geldproblemen gezeten toen ik op mezelf ging woonde..
Kreeg geen studiebijdrage ofzo en recht op een uitkering had ik natuurlijk ook niet.

Maar toen heb ik overlegd met mijn huisbaas dat ik elke maand 50 euro zou moeten betalen maar er wel binnen 3 maanden uitmoest. Ik was niet van plan in die kamer te gaan studeren ik had een verschrikkelijke huisgenoot. Dus ik heb ja gezegd.
Tja het is maar hoe je het bekijkt..je zou het kunnen overwegen.
  Moderator woensdag 30 mei 2012 @ 11:22:17 #66
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
  woensdag 30 mei 2012 @ 12:23:58 #67
330634 zyntex
Ondertitel:
pi_112209937
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 23:46 schreef FredvZ het volgende:
TS studeert?
Dan zet je de DUO lening toch gewoon voor een maandje aan?
Ik leen al 6 jaar max :') dus dat gaat het ook niet worden...

quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 22:48 schreef joey_k het volgende:
TS heeft klaarblijkelijk gekozen voor een dak boven zijn hoofd...
Laptop = Verkocht!
Wat zal hij volgende maand in de verkoop gooien?
(poll)?
Nope die gaat niet weg... heb al geprobeerd familie te bereiken, heb nog 2 dagen om te betalen dus hoop op een goede uitkomst
pi_112210327
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 12:23 schreef zyntex het volgende:

[..]

[..]

Dus de komende 20 jaar traceerbaar :')

Tot zover je plan tot anoniem leven
Supra Groningam Nihil
pi_112210497
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 12:23 schreef zyntex het volgende:

[..]

[..]

Nope die gaat niet weg... heb al geprobeerd familie te bereiken, heb nog 2 dagen om te betalen dus hoop op een goede uitkomst
Waar besteed je al je geld dan aan? Je weet dat je huur eraan zit te komen, dat houd je dan toch achter of niet?
pi_112210653
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 12:38 schreef rapelsen het volgende:

[..]

Waar besteed je al je geld dan aan? Je weet dat je huur eraan zit te komen, dat houd je dan toch achter of niet?
Ik gok aan dit soort dingen:

quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 11:27 schreef zyntex het volgende:
Mijn huisgenoot heeft ook dezelfde slot als ik. Heb al sinds een tijde constant webcam gericht op de deur mocht het zo zijn dat er iemand binnekomt zie ik dat meteen op me mobiel. Ik zou spullen zoals paspoorten bij je ouders zetten of erg goed verstoppen.
pi_112211060
TS is hard opweg richting rock bottom en verplichte opname in een inrichting.
Supra Groningam Nihil
pi_112211260
TS serieus? 6 jaar max lenen en dan ook nog geen ¤ 375,- achter de hand hebben?

Dat bedrag wat je dadelijk moet gaan terugbetalen, ga je dan ook aan DUO vragen of je alsjeblieft eens een maandje kan overslaan met terugbetalen?

Ik ben bang dat ik al weet wie gaat opdraaien voor jouw lening.

Edit: Ben uit nieuwsgierigheid eens gaan kijken wat het maximale maandbedrag bij DUO is dat je kan lenen. Dat is iets rond de ¤ 530,- , dus jij hebt een lening van een kleine 40k (zonder rente)?
Dat huurbedrag mag je dalijk als aflossing gaan betalen aan DUO :')

[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 30-05-2012 13:03:37 ]
  woensdag 30 mei 2012 @ 13:19:13 #73
330634 zyntex
Ondertitel:
pi_112212065
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 13:00 schreef Blue_note het volgende:
TS serieus? 6 jaar max lenen en dan ook nog geen ¤ 375,- achter de hand hebben?

Dat bedrag wat je dadelijk moet gaan terugbetalen, ga je dan ook aan DUO vragen of je alsjeblieft eens een maandje kan overslaan met terugbetalen?

Ik ben bang dat ik al weet wie gaat opdraaien voor jouw lening.

Edit: Ben uit nieuwsgierigheid eens gaan kijken wat het maximale maandbedrag bij DUO is dat je kan lenen. Dat is iets rond de ¤ 530,- , dus jij hebt een lening van een kleine 40k (zonder rente)?
Dat huurbedrag mag je dalijk als aflossing gaan betalen aan DUO :')
Nee ik krijg 794,69 om precies te zijn. Of je bedoeld de lening die is idd rond dat bedrag. Wel was het vroeger minder maar het totaal gelende geld is idd te hoog. Ik denk dat je uitwonend niet mee rekend maar goed...
Ik heb al sinds een maand of 4 niet meer gekeken op de site omdat het bedrag gewoon te hoog was. Werd er gewoon ziek van om er naar te kijken.
Daarbij lees ik allemaal gebeuren over de ov chipkaart als ik dat ook nog met terug werkende kracht moet gaan terug betalen is helemaal klote voor me. Dat ga ik niet eens overleven. Dit is gewoon bijna moord.

Maargoed die lening is inmiddels zo hoog dat het nu toch niet meer uit maak... Moet toch al de helft van me leven lang afbetalen wat ik ook ga doen dus de staat krijgt het allemaal met winst terug alleen ik moet even werk vinden en me diploma halen thats all.

By the way ik heb duo al gebeld en ze kunnen niks voor me betekenen. Het was ook een desperate actie om hun te bellen:S

Ik heb het niet achterhand, als je bedoeld reserve zeg maar dan klopt het omdat ik niks kan plannen. Ik bedoel laatst moest ik een nieuwe wasmachine kopen daar reken je ook niet op.
pi_112212077
Wat ben ik toch blij dat ik gewoon geen studieschuld heb :)

overigens kan ik me niet voorstellen dat een huurbaas er uberhaubt over na wil denken om een maand huur kwijt te schelden, toen ik student was heb ik wel een "per ongeluk" een maand aan geld in een week opgezopen.. in plaats van te gaan huilen en de huisbaas lastig te gaan vallen ben ik ontzettend hard aan het werk gegaan (voor een paar week) en kon uiteindelijk de huur met gemak betalen.

Werken dus TS.
No Guts, No Glory
pi_112212230
TS is echt hard op weg om keihard te falen in het leven zeg. Ga werken pauper.
pi_112212364
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 15:35 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Dan moet hij zich bij een uitzendbureau inschrijven en kan hij niet meer anoniem blijven. |:(
http://www.belastingdiens(...)ntiteitsbewijs_maken

Anoniementarief *O*
pi_112212443
Ik zie Big Frank al aankomen.
pi_112213240
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 13:19 schreef zyntex het volgende:

[..]

Nee ik krijg 794,69 om precies te zijn. Of je bedoeld de lening die is idd rond dat bedrag. Wel was het vroeger minder maar het totaal gelende geld is idd te hoog. Ik denk dat je uitwonend niet mee rekend maar goed...
Ik heb al sinds een maand of 4 niet meer gekeken op de site omdat het bedrag gewoon te hoog was. Werd er gewoon ziek van om er naar te kijken.
Daarbij lees ik allemaal gebeuren over de ov chipkaart als ik dat ook nog met terug werkende kracht moet gaan terug betalen is helemaal klote voor me. Dat ga ik niet eens overleven. Dit is gewoon bijna moord.

Maargoed die lening is inmiddels zo hoog dat het nu toch niet meer uit maak... Moet toch al de helft van me leven lang afbetalen wat ik ook ga doen dus de staat krijgt het allemaal met winst terug alleen ik moet even werk vinden en me diploma halen thats all.

By the way ik heb duo al gebeld en ze kunnen niks voor me betekenen. Het was ook een desperate actie om hun te bellen:S

Ik heb het niet achterhand, als je bedoeld reserve zeg maar dan klopt het omdat ik niks kan plannen. Ik bedoel laatst moest ik een nieuwe wasmachine kopen daar reken je ook niet op.
poei ga eens met een professional praten, dit klinkt echt als een crisis in wording. Verder heb je nogal last van slachtoffer gedrag en gebrek aan verantwoordelijksheidsbesef.
Supra Groningam Nihil
pi_112216096
Welke studie volg je eigenlijk TS?
ADHD-C
pi_112216613
Wtf ts hoe leef jij? Je leent alleen en geeft uit (als water) en brengt niets in en hebt niets achter de hand

klinkt top
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_112218835
Ga je die opleiding wel afmaken, anders ben je helemaal zwaar de lul. 6 jaar maximaal lenen... ik word er bang van!
  woensdag 30 mei 2012 @ 15:47:53 #82
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_112219366
Kun je om je liquiditeitsprobleem op te lossen niet rood staan bij de bank?

En daarna idd wat bijverdienen.
  woensdag 30 mei 2012 @ 16:11:02 #83
162596 Dennehy
Kan niet dood
pi_112220811
"Ik kan niet plannen"

No shit. Dombo. Had je maar niet 6 jaar lang op de pof moeten leven, en allemaal leuke dingen kopen van iemand anders z'n geld. Door mensen zoals jou, is de economie nu naar de kloten.
Putting the laughter back in slaughter.
  woensdag 30 mei 2012 @ 16:34:15 #84
44494 Rio
Republikeinen; tsss...
pi_112222133
Sta je straks lekker -terecht- met je laptop op straat. Have fun :)
Ik heb al een boek.
  woensdag 30 mei 2012 @ 16:41:18 #85
54408 Parzival
Where it happens
pi_112222603
"Ik bedoel laatst moest ik een nieuwe wasmachine kopen daar reken je ook niet op."

Rrright.. je kunt ook een 2e hands halen bij de kringloop..

voorschotje.nl (als dat nog bestaat...)
Any previously enabled store events for this user, including notifications to other users, may fail to fire
pi_112223027
Is TS geen troll ?
pi_112223582
TS is het prototype voor clochards in de dop.
Wees een vent, raap jezelf bij elkaar en dop je eigen boontjes.

'When you choose the behaviour, you choose the consequences'.
pi_112223648
echt briljant topic, ga ik volgen.

maar verder aan TS: het is heel simpel, je komt geld te kort dus kun je 2 dingen doen en dat is inkomsten verhogen of uitgaven verlagen, meer smaken zijn er niet.
wat je eventueel zou kunnen doen is kijken of je met de huisbaas een betalingsregeling kunt treffen en als de donder een bijbaan zoeken. als je wit werkt duurt het natuurlijk even voor je daadwerkelijk je eerste salaris uitbetaald krijgt dus dat zul je met de huisbaas moeten overeenkomen.

anders zit er weinig anders op dan ergens zwart bij klussen, het is bijna zomer en stikt van de baantjes, zo ingewikkeld is dat niet.
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
pi_112224273
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 16:48 schreef Blue_note het volgende:
Is TS geen troll ?
pi_112225233
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 16:41 schreef Parzival het volgende:
voorschotje.nl (als dat nog bestaat...)
Ja, dat moet je dus juist niet doen :').
pi_112225286
quote:
14s.gif Op woensdag 30 mei 2012 16:57 schreef Hersenspinseltje het volgende:
TS is het prototype voor clochards in de dop.
Wees een vent, raap jezelf bij elkaar en dop je eigen boontjes.

'When you choose the behaviour, you choose the consequences'.
Mwah behalve dat gedrag deels onbestuurbaar is, hoe graag mensen zich ook voor de gek willen houden dat het anders is.
En afhankelijk van factoren om iemand heen zoals met zoveel dingen in het leven.

Anyway dat gezegd hebbende heeft TS er wel klein beetje een potje van gemaakt door meer uit te geven dan te sparen.
Het is niet altijd makkelijk om fiscale discipline te ontwikkelen of te behouden.

Heeft mij ook jaren gekost, daar ik nogal eens te gul ben geweest in het verleden. (maar nog nooit rood gestaan)
Tegenwoordig ben ik streng en heb ik eindelijk een kleine doch voor mij voldoende buffer zodat ik niet opeens voor rot verrassingen kom te staan of van hoef te schrikken.
pi_112225539
quote:
10s.gif Op woensdag 30 mei 2012 17:33 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Ja, dat moet je dus juist niet doen :').
No shit :')
pi_112240514
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 13:19 schreef zyntex het volgende:

[..]

Het klinkt alsof jij niet bewust met je geld om gaat... maar dat had je zelf waarschijnlijk ook wel in de gaten ;-) Je loopt nu tegen een muur aan: mooi! Want nu weet je het en kun je er wat aan veranderen. Dat is moeilijk maar zeker niet onmogelijk.
Je hebt een laptop en daar staat vast ook Excel of een vergelijkbaar programma op. Begin met bijhouden hoeveel geld je binnenkrijgt en waar je het aan uitgeeft. Ga je intussen verdiepen in budgetteren, besparen en manieren om je inkomsten te verhogen. De Internets bulken van de sites met goede tips, maak er een studie van!
En zak niet te ver in de put door die grote schuld: er worden wel grotere schulden afgelost in deze wereld. Dat wil niet zeggen dat het makkelijk is, maar het is te doen. Kijk eens op de forums van Get Rich Slowly voor verhalen van mensen die hard werken om (studie)schulden af te lossen. Misschien geeft dat weer wat moed!

edit: misschien is dit een goede start.

[ Bericht 4% gewijzigd door pennywafel op 30-05-2012 22:26:35 (linkje naar Ramsey stappenplan) ]
pi_112251219
Wel anoniem willen blijven voor de oh zo boze overheid, maar ondertussen wel de handjes openhouden zodat ze jouw levensonderhoud kunnen bekostigen. ^O^

Of heb je daar ook een alias gebruikt? Kun je alles zo in je zak stoppen, ze hebben toch geen idee wie zyntex is. :7
  donderdag 31 mei 2012 @ 05:58:31 #95
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_112251246
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 15:39 schreef Gezond2012 het volgende:
Ga je die opleiding wel afmaken, anders ben je helemaal zwaar de lul. 6 jaar maximaal lenen... ik word er bang van!
Wat een onzin. Ik had een vergelijkbare studieschuld en betaal al jaren xonder problemen af. Merk het niet eens.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_112251256
quote:
1s.gif Op donderdag 31 mei 2012 05:58 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Wat een onzin. Ik had een vergelijkbare studieschuld en betaal al jaren xonder problemen af. Merk het niet eens.
Maar jij leid, neem ik aan, wel een normaal leven. ;)
  donderdag 31 mei 2012 @ 06:39:28 #97
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_112251340
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 06:05 schreef SemperFii het volgende:

[..]

Maar jij leid, neem ik aan, wel een normaal leven. ;)
Ja. Ik wilde alleen maar aangeven dat een hoge studieschuld geen probleem of belasting hoeft te zijn, als je verder maar wel iets van je leven maakt.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_112253004
TS werkt niet? Binnen zo'n korte tijd kan je misschien geen werk vinden, maar je hebt toch vast wel spullen die je via marktplaats kan verkopen?

Gewoon allemaal spullen die je niet gebruikt aanbieden op marktplaats. Je hebt altijd wel mensen die jou troep willen kopen :')
  donderdag 31 mei 2012 @ 10:07:23 #99
229849 klusfoobje
Fokke & Sukke zeggen;
pi_112254053
quote:

[..]

dit is wel een erg vaag verhaal hoor, sorry.
ALS het zo zou zijn dan zou je nu misschien een probleem hebben, maar dan komt er komende maand weer voldoende binnen.
overigens, loop je dan eigenlijk gewoon met veel te veel geld op zak in verhouding tot wat je hebt,.

:N

Toevallig een Grieks paspoort ?

[ Bericht 1% gewijzigd door klusfoobje op 31-05-2012 10:14:25 ]
We willen wel kindertjes ontvoeren, maar probeer vandaag de dag maar eens een vergunning voor een kelder te krijgen...
pi_112258897
quote:

Lol, dat zou ik ook wel willen :+
..non est vivere sed valere vita est ..
pi_112260677
Had niet gedacht naar aanleiding van de topic titel dat dit verhaal eraan vast zat. Ik hoop van harte dat TS een trol is, zijn anoniem topic was al een pareltje (van wereldvreemdheid), maar dit slaat werkelijk alles.

Helaas betaalt een groot deel van de lezers over een tijdje wel zijn onderhoud -O-
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_112260766
Ts moet wel familie zijn van FusionFreak
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_112262794
Mensen die erin trappen _O-
TS = 100% een trololol
  donderdag 31 mei 2012 @ 15:19:50 #104
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_112266180
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 13:26 schreef Gokhan03 het volgende:
Ik zie Big Frank al aankomen.
Dat denk ik niet, die zit nu te brommen in een cel. Iets met cocaine en xtc bezit en het neuken van een te jong meisje.
  donderdag 31 mei 2012 @ 16:33:26 #105
16715 Mylene
*schatje*
pi_112269586
quote:
2s.gif Op donderdag 31 mei 2012 13:21 schreef RanTheMan het volgende:
Ts moet wel familie zijn van FusionFreak
Oh ja, ik ben benieuwd of het hem is gelukt om zijn schulden te ontlopen en al zijn vakantiegeld alvast op te maken aan spul voor zijn haren.
pi_112269701
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 16:33 schreef Mylene het volgende:

[..]

Oh ja, ik ben benieuwd of het hem is gelukt om zijn schulden te ontlopen en al zijn vakantiegeld alvast op te maken aan spul voor zijn haren.
pi_112270042
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 16:33 schreef Mylene het volgende:

[..]

_O- ik zat al op de eerste te wachten die over hem zou beginnen
  donderdag 31 mei 2012 @ 22:26:40 #108
330634 zyntex
Ondertitel:
pi_112286943
Ik heb me huisbaas gebeld en gezegt dat ik het niet kan overmaken.
Omdat ik me portomonee kwijt was geraakt dus ook bankpas weg en dat duurt natuurlijk eventjes voordat je een nieuwe toegestuurd krijg.

Bij het aanvragen van een nieuwe bankpas meteen privelimiet plus rood staan ofzo dus kan ik tot maximaal 1000 rood staan. Heb die vent van de bank verteld dat ik in me laatste jaar zit van me studie toen hij me duo gebeuren wilde zien.

Toen zei die oh nou dan valt het wel mee:') Hij checkte alleen het bedrag haha.

Snap heus wel dat lenen fucking dom is maar ben al aan het zoeken naar vakantiebaan om het gat te dichten.
  donderdag 31 mei 2012 @ 22:33:46 #109
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_112287398
Dus het liquiditeitsprobleem is opgelost?
pi_112288122
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 22:33 schreef Hexagon het volgende:
Dus het liquiditeitsprobleem is opgelost?
Met roodstaan :') Schitterend.
pi_112288369
quote:

[..]

Papa bellen en je prbleem voorleggen.
Whatever...
  donderdag 31 mei 2012 @ 22:50:03 #112
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_112288395
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 22:46 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Met roodstaan :') Schitterend.
Tja waar had jij op korte termijn het geld vandaan gehaald? Als ik in een dergelijke situatie had gezeten had ik het denk ik ook zo opgelost.

Nu een kwestie van het verloren geld terugverdienen. En ik zie dat hij daar ook een plan voor heeft.
pi_112297696
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 22:26 schreef zyntex het volgende:
Ik heb me huisbaas gebeld en gezegt dat ik het niet kan overmaken.
Omdat ik me portomonee kwijt was geraakt dus ook bankpas weg en dat duurt natuurlijk eventjes voordat je een nieuwe toegestuurd krijg.

Bij het aanvragen van een nieuwe bankpas meteen privelimiet plus rood staan ofzo dus kan ik tot maximaal 1000 rood staan. Heb die vent van de bank verteld dat ik in me laatste jaar zit van me studie toen hij me duo gebeuren wilde zien.

Toen zei die oh nou dan valt het wel mee:') Hij checkte alleen het bedrag haha.

Snap heus wel dat lenen fucking dom is maar ben al aan het zoeken naar vakantiebaan om het gat te dichten.
Aha, je kon nog een dieper gat vinden om je in te storten. Hopelijk ben je verstandig genoeg om die ¤1000 niet direct op te maken, maar alleen nu voor dit noodgeval te gebruiken.

Tip: ga eens op de nibud site kijken en verdiep je in hoe je wel met geld om moet gaan. Er zijn in dit topic ook al wat andere sites genoemd.

Maak in ieder geval een plan om je roodstand weer naar 0 te krijgen en als dat is gelukt kun je die mogelijkheid tot roodstand ook weer laten vervallen.

Succes met de banenjacht, wees niet te kritisch want dat kun je je niet veroorloven.
^O^
Supra Groningam Nihil
pi_112313797
quote:
1s.gif Op donderdag 31 mei 2012 05:58 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ik vind het afbetalen van 300+ euro per maand (bij bijv 35.000 euro schuld) terwijl je geen diploma hebt gehaald wel erg zuur. En als je 6 jaar maximaal leent en geen diploma haalt zal het bedrag nog veel hoger zijn. Ik kan heel veel leuke dingen doen van die afbetalingen...
pi_112323915
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 17:12 schreef Gezond2012 het volgende:

[..]

Ik vind het afbetalen van 300+ euro per maand (bij bijv 35.000 euro schuld) terwijl je geen diploma hebt gehaald wel erg zuur. En als je 6 jaar maximaal leent en geen diploma haalt zal het bedrag nog veel hoger zijn. Ik kan heel veel leuke dingen doen van die afbetalingen...
Tsjah, such is life. Als je leent moet je terugbetalen. Balen als je het doel niet hebt gehaald dat je met het geleende geld had willen halen. Volgens mij is de rente gelukkig wel relatief laag en mag je er lang over doen om het terug te betalen.

Trouwens een erg goed advies om eens op de site van Nibud te gaan kijken. Hoe eerder je begint slim met je geld om te gaan hoe meer voordeel je er van hebt :Y) Was ik maar begonnen met slim doen toen ik nog studeerde! TS heeft iig de mazzel dat ie nu met z'n neus op de feiten gedrukt wordt. Volgens mij kan je trouwens in elke stad gratis hulp krijgen met alles op een rijtje zetten en een slim plan maken hoe nu verder.
pi_112413737
en ben je al uit je kamer gezet?
Supra Groningam Nihil
  maandag 4 juni 2012 @ 09:17:02 #117
103111 Its-Jojo-4you
gone fishin'
pi_112413829
waarschijnlijk niet, hij heeft de makkelijke uitweg gekozen, de optie in de schulden steken dus.
pi_112413971
TS staat binnen de kortste keren max in het rood. Kan niet anders. In mijn studententijd ook rood staan uiteindelijk aangevraagd. Binnen de kortste keren stond ik max in het rood en heb ik maandenlang teveel rente betaald. Rood staan... het slechtste wat je kan doen.
pi_112415211
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 09:28 schreef jroz het volgende:
TS staat binnen de kortste keren max in het rood. Kan niet anders. In mijn studententijd ook rood staan uiteindelijk aangevraagd. Binnen de kortste keren stond ik max in het rood en heb ik maandenlang teveel rente betaald. Rood staan... het slechtste wat je kan doen.
je kunt nog aan de hard-drugs gaan, dat lijkt me erger.
Supra Groningam Nihil
pi_112415615
quote:
3s.gif Op maandag 4 juni 2012 10:29 schreef Deetch het volgende:

[..]

Goed punt....
pi_112418064
Ach TS kan nog altijd zijn kontje achter het station verkopen om uit de schulden te komen.
pi_112420439
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 11:52 schreef CoolStoryBro het volgende:
Ach TS kan nog altijd zijn kontje achter het station verkopen om uit de schulden te komen.
dat komt na de hard-drugs toch? :P

Tijd voor een nieuw topic: Voorspel hier de vervalroute van zyntex
Supra Groningam Nihil
pi_112420961
quote:
3s.gif Op maandag 4 juni 2012 10:29 schreef Deetch het volgende:

[..]

Hangt ervan af of je je daarvoor in de schulden steekt of dat je het gewoon kan betalen ;)
Van het cocaďnegebruik van veel mensen op de beurs bijv hebben weinig mensen last ;)
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_112422277
quote:
3s.gif Op maandag 4 juni 2012 12:48 schreef Deetch het volgende:

[..]

dat komt na de hard-drugs toch? :P

Tijd voor een nieuw topic: Voorspel hier de vervalroute van zyntex
Hoe controleren we dat dan? Als hij z'n naam verandert kunnen we hem niet meer bijhouden, hij is geheel anoniem he...
pi_112510997
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 13:36 schreef jroz het volgende:

[..]

Hoe controleren we dat dan? Als hij z'n naam verandert kunnen we hem niet meer bijhouden, hij is geheel anoniem he...
Oh ja, dat is dan wel weer jammer :D

Zou TS inmiddels al een rek-tum hebben? :P

[ Bericht 0% gewijzigd door Deetch op 06-06-2012 11:26:27 ]
Supra Groningam Nihil
  woensdag 6 juni 2012 @ 10:53:12 #126
299969 Finland.
Met een vleugje Pools.
pi_112511789
Vraagje aan TS.

Waarom wil je een anoniem leven leiden maar registreer je je wel op Fok!?
[b]Op zondag 27 mei 2012 14:43 schreef Nuchterheid het volgende:[/b]
Het is algemeen bekend dat Russen altijd dronken zijn.
[b]Op donderdag 4 oktober 2012 21:39 schreef Swetsenegger het volgende:[/b]
Ik heb geen sixpack, maar een fust.
pi_112511806
ik denk dat TS gestopt is met volgen van dit topic
pi_112512067
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 10:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik denk dat TS gestopt is met volgen van dit topic
Nee hoor, elke reactie in elk topic word meegepakt. Zeker weten.
pi_112512183
klopt, maar dan ziet TS het niet meer in zijn myat staan en hoeft hij niet na te denken over dingen die hij niet wil horen :)
pi_112512654
Uiteindelijk zal hij wel uit zijn droom getrokken worden als de deurwaarder met slotenmaker en politie zijn deur staat open te maken om zijn spullen in te nemen en hem op straat te zetten. Shit happens.
pi_113095864
is het deze maand wel gelukt je huur bij elkaar te sprokkelen?
Supra Groningam Nihil
pi_113128440
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 10:53 schreef Finland. het volgende:
Vraagje aan TS.

Waarom wil je een anoniem leven leiden maar registreer je je wel op Fok!?
hij is niet te traceren
HAR!!! HAR!!11!!!1
pi_113129938
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 21:20 schreef pennywafel het volgende:

[..]

Tsjah, such is life. Als je leent moet je terugbetalen. Balen als je het doel niet hebt gehaald dat je met het geleende geld had willen halen. Volgens mij is de rente gelukkig wel relatief laag en mag je er lang over doen om het terug te betalen.

Trouwens een erg goed advies om eens op de site van Nibud te gaan kijken. Hoe eerder je begint slim met je geld om te gaan hoe meer voordeel je er van hebt :Y) Was ik maar begonnen met slim doen toen ik nog studeerde! TS heeft iig de mazzel dat ie nu met z'n neus op de feiten gedrukt wordt. Volgens mij kan je trouwens in elke stad gratis hulp krijgen met alles op een rijtje zetten en een slim plan maken hoe nu verder.
Thanks, ik heb gelukkig een veel lagere schuld, daar niet van. Geen diploma gehaald, maar niet veel geleend. Ook een deel kwijtgescholden omdat ik vanwege bepaalde gezondheidsklachten op dat niveau het diploma nooit ga halen. Ben met 60 per maand klaar. Maar als ik om me heen kijk wat voor schulden mensen zich in hebben gestoken... en gewoon maximaal geleend ook voor jaren en jaren.
pi_113130117
Waar is je spaargeld..?
Hai :D
pi_113133267
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 08:18 schreef PixieDot het volgende:
Waar is je spaargeld..?
student en spaargeld? :')
Supra Groningam Nihil
  woensdag 20 juni 2012 @ 11:27:49 #136
132231 destrovel
Rolluikmuis
pi_113135578
quote:
3s.gif Op woensdag 20 juni 2012 10:25 schreef Deetch het volgende:

[..]

Meldt :W
Mijn UI is:
verFEEst, geZOMbificeerd, verROLluikt en verEKt!
pi_113136551
quote:
3s.gif Op woensdag 20 juni 2012 10:25 schreef Deetch het volgende:

[..]

Student en bijbaan? ;)

Verkoop die wasmachine en huur er een.
pi_113136727
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 11:52 schreef LilDutchPrincess het volgende:

[..]

Student en bijbaan? ;)

Verkoop die wasmachine en huur er een.
Een wasmachine huren. :') Het domste wat je kunt doen. Daarom hebben zoveel mensen schulden. 'Ja, het is maar 15 euro per maand'. Doe dat eens 5 jaar en je kan 2 wasmachines kopen.
pi_113136877
Wasmachine als student :')
pi_113137047
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 11:56 schreef CasB het volgende:

[..]

Een wasmachine huren. :') Het domste wat je kunt doen. Daarom hebben zoveel mensen schulden. 'Ja, het is maar 15 euro per maand'. Doe dat eens 5 jaar en je kan 2 wasmachines kopen.
Hij is toch al 6 jaar bezig, zal ie toch wel een keer een diploma halen? Kan ie daarna lekker fulltime gaan werken en een wasmachine kopen.

Nu lekker rood staan en je huur niet betalen is lekker slim.

Bovendien kan je een gehuurde wasmachine mooi delen met je huisgenoten en dat bedrag delen. Bij ons was die machine trouwens 5 euro p/m geen 15.
pi_113137136
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 11:59 schreef Den_Haag het volgende:
Wasmachine als student :')
De wasmachine van een student heet moeder.
Ja, ik generaliseer.
pi_113139583
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 12:30 schreef Spatzmann het volgende:
het eerste jaar misschien. Maar mijn moeder deed naar een jaar 'zoek het zlef maar uit' en groot gelijk had ze!
Die van mij was blij als ik nog eens een weekend thuis kwam. De tas was nam ze dan voor lief.
Ja, ik generaliseer.
pi_113146819
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 09:10 schreef Spatzmann het volgende:

[..]

Spaargeld...wat is dat..Consumeren moeten we! Sparen is dodelijk voor de economie.
Klopt, daarnaast; je kent de regels van het systeem. Hoe minder geld je hebt, hoe minder schulden.
ADHD-C
pi_113149119
Dit topic _O_
  woensdag 20 juni 2012 @ 19:05:45 #145
330634 zyntex
Ondertitel:
pi_113154908
quote:
3s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 13:52 schreef Deetch het volgende:
is het deze maand wel gelukt je huur bij elkaar te sprokkelen?
Ja kein probleem
pi_113157085
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 19:05 schreef zyntex het volgende:

[..]

Ja kein probleem
Omdat?
Hai :D
pi_113157560
Rood staan aangevraagd?
  donderdag 21 juni 2012 @ 02:39:02 #148
330634 zyntex
Ondertitel:
pi_113175150
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 20:07 schreef jroz het volgende:
Rood staan aangevraagd?
allang daarom
pi_113176984
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 02:39 schreef zyntex het volgende:

[..]

allang daarom
Goed bezig! Inmiddels al max in het rood?

Oh, en met een beetje geluk wordt je nu ook bij het BKR geregistreerd. Weer een instantie die jou naam weet!
pi_113177017
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 08:18 schreef PixieDot het volgende:
Waar is je spaargeld..?
Spaargeld :') lololol
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  donderdag 21 juni 2012 @ 12:13:33 #151
330634 zyntex
Ondertitel:
pi_113182818
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 09:03 schreef jroz het volgende:

[..]

Goed bezig! Inmiddels al max in het rood?

Oh, en met een beetje geluk wordt je nu ook bij het BKR geregistreerd. Weer een instantie die jou naam weet!
Joh
Kan niet met geld omgaan maar goed

Ik zeg altijd maybe ben ik morgen dood heb ik toch nog geleefd
pi_113183507
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 12:13 schreef zyntex het volgende:

[..]

Joh

En wat nu als je morgen niet dood bent, dan zoek je een vuilnisbak op om eten te scharrelen? Op den duur houdt het een keer op natuurlijk
pi_113202374
Dus die 1000 pleuro opgemaakt aan wat anders? Geen huur betaald?
pi_113452218
quote:

[..]

Joh

Ook als je wel slim met geld omgaat kun je leuk leven. mijne rvaring is dat je dan zelfs leuker leeft omdat je niet meer elke keer die schuld in je achterhoofd hebt. Dat werkte bij mij heel erg bevrijdend en nu kan ik van elke cent die ik na mijn vaste lasten overhou zelf bepalen wat ik er mee doe.
Supra Groningam Nihil
pi_113452291
quote:

[..]

Joh

Maybe ben je morgen niet dood, en leef je voortaan onder een brug in een kartonnen doos?
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_113453394
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 11:33 schreef fruityloop het volgende:
Maybe ben je morgen niet dood, en leef je voortaan onder een brug in een kartonnen doos?
Niet in Nederland. Het maakt niet uit hoe erg je het verneukt, er zijn altijd wel vangnetten.
Ja, ik generaliseer.
  woensdag 27 juni 2012 @ 12:09:09 #157
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_113453813
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 11:59 schreef Northside het volgende:

[..]

Niet in Nederland. Het maakt niet uit hoe erg je het verneukt, er zijn altijd wel vangnetten.
Ja natuurlijk. Het is echt heel erg prettig leven in de wettelijke schuldsanering, op zo'n 85% van het bijstandsniveau, en dat drie jaar lang...
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
pi_113453817
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 11:59 schreef Northside het volgende:

[..]

Helaas ook voor mensen als TS.
pi_113453963
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 12:09 schreef HetKlusKonijn het volgende:

[..]

Ja natuurlijk. Het is echt heel erg prettig leven in de wettelijke schuldsanering, op zo'n 85% van het bijstandsniveau, en dat drie jaar lang...
Als je bedenkt dat de gemiddelde schikking bij de schuldhulpverlening tussen de 7 en 11% ligt is het echt een ideaal scenario voor velen. Jammer voor mensen die wel gewoon hun rekeningen betalen, want het gemis aan inkomsten wordt uiteraard betaald dmv een opslag in de standaard vast kosten van producten die anderen niet op afbetaling kopen
pi_113455366
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 12:09 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Vergeleken met de rest van je leven geen rode cent meer hebben, zoals in veel andere landen? Ja, dat is erg prettig ja.
Ja, ik generaliseer.
pi_113626734
Iemand heeft TS zijn portemonee gevonden en nu zijn ze initialen bij een crimineel bekend :)
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')