Ja ik heb ook het liefst dat mijn hypotheekverstrekker zegt hey vosss weet je wat, omdat je het zo graag wilt hoef je nu niet meer te betalen!quote:Het liefst heb ik dat ik gewoon voor 1 keertje niet hoef te betalen...
Dit.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:02 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
sowieso bellen en als de sodemieter op zoek naar geld.
Als je een keer later betaald zal het mogelijk wel meevallen maar als je nu al weet volgende maand ook niet voldoende te hebben heb je dan de derde maand voldoende alle 3 de maanden te betalen?
Wat Waaghals zegt, het is geen liefdadigheid.
Huur is 375 alleen heb maar rond de 170 op de bank.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:11 schreef Deetch het volgende:
Hoeveel is de huur en waarom kun je die niet betalen en zag je dat niet al veel langer aankomen?
Klop aan bij de schuldhulpsanering van je gemeente.
Heb je nog besparingstips nodig?
Kun je niet iets verkopen (mobiel, computer, fiets, je konjte)?
Je hebt de huur contant in je portemonee zitten?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:19 schreef zyntex het volgende:
[..]
Huur is 375 alleen heb maar rond de 170 op de bank.
Ik kan dat wel overmaken alleen ik moet ook nog eten, printen op school enz.
Ja iets verkopen zat ik zelf ook al aan te denken alleen heb niks dat mogelijk 375 kost. Ja de laptop waar ik nu op typ maar die doe ik natuurlijk niet weg...
Ik had wat drankjes teveel op en me portemonnee kwijt geraakt. Normaal ga ik wel goed om met me geld alleen geen reserve achter de hand.
Is het een kwestie van of je laptop houden of een dak boven je hoofd hebben?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:19 schreef zyntex het volgende:
[..]
Ja iets verkopen zat ik zelf ook al aan te denken alleen heb niks dat mogelijk 375 kost. Ja de laptop waar ik nu op typ maar die doe ik natuurlijk niet weg...
Ik had wat drankjes teveel op en me portemonnee kwijt geraakt. Normaal ga ik wel goed om met me geld alleen geen reserve achter de hand.
tja de kosten van "anoniem" levenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:19 schreef zyntex het volgende:
[..]
Als je een Grieks paspoort het ,geef ik je een goede kans in alle andere gevallen ligt je huisraad 1 juni in een container voor de deur .quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:01 schreef zyntex het volgende:
Het liefst heb ik dat ik gewoon voor 1 keertje niet hoef te betalen...
Dit dus. Deed ik ook in mijn studententijd en reed zelfs een bmw 5 serie ernaast.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:27 schreef Gezond2012 het volgende:
Ga naar het uitzendburo. Werk 5 avonden per week na school. Krijg iedere week uitbetaald.
waarom denk je uberhaubt dat dit een optie is? Klinkt niet heel erg alsof je goed met geld om kunt gaan als je zo naief bentquote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:01 schreef zyntex het volgende:
Dan moet hij zich bij een uitzendbureau inschrijven en kan hij niet meer anoniem blijven.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:29 schreef Gezond2012 het volgende:
Ja, ik snap eigenlijk niet dat het eerste wat in hem opkomt is: wachten en misschien smeken voor een gratis maand huur... dat kan toch niet? Terwijl je genoeg tijd hebt om even te buffelen om zelfstandig het geld bij elkaar te krijgen...
mijn ervaring bij huisbazen (vooral van kamers) is een stuk minder positief dan die met mijn oudersquote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:35 schreef Gezond2012 het volgende:
Uitstel van betaling, een paar strenge woorden van de huisbaas en 4 weken knoerthard werken zullen voor hem waarschijnlijk veel beter zijn. Gewoon zelfstandig jezelf uit de shit halen waar mogelijk. Zal hij zelf ook trotser op zichzelf zijn.
Daarbij moet je familie ook terug betalen, en lenen in de familie/vriendengroep geeft heel vaak heel veel gezeik.
*edit* Oh gut, nou ga dan zwart werken onder een Poolse naam ofzo, haha.
quote:Ik betaal alles contact behalve als het niet anders kan.
Ik heb een anonieme ov chipkaart en trein koop ik een kaartje.
Ik heb een mijn pasjes in een speciale doosje zodat ze niet kunnen worden uitgelezen van een afstand. (cardprotector)
Ik zit al jaren op de wifi van de buren dus dat geeft weer een extra drempel .
Ik heb naast mijn normale telefoon ook een prepaid voor het uploaden van filmpjes op youtube, registreren etc. Staat altijd uit alleen aan indien nodig.
Ik heb geen bonus ah dingetjes op me sleutel bos alleen van een vriendin van me. Ze hoeven wat mij betreft niet te weten wat ik eet. Ik heb in mijn buurt 3 ah supermarkten allemaal met dezelfde loop afstand. Ik probeer zovaak mogelijk een andere te nemen.
Ik sta alleen ingeschreven op me adres en bank voor de rest nergens. Ik doe nergens aan mee of whatever.
Mensen in mijn omgeving kennen mijn voornamen niet. Ik stel me altijd aan iedereen voor als een eigen voornaam die best wel random is. Alleen me huisgenoten weten mogelijk mijn initialen als ze eerder dan ik de post hebben… is lastig want ik sta vaak vroeg op.
groot?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:43 schreef Gezond2012 het volgende:
Maar hoe groot is de kans dat hij nog gaat werken als hij het gewoon leent? Ik zie het erg somber in...
als je zo gaat denken is er ook veen enkele reden om aan te nemen dat ie die huisbaas dan ooit afbetaaldquote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:48 schreef Gezond2012 het volgende:
Als hij al begint met het vragen van geld van een vreemde (maand huur gratis) ipv zelf geld te verdienen zie ik het persoonlijk somber in. Maar ik ken hem verder niet dus kan het mis hebben.
Hij kan "Ik probeer sinds kort mijn huisbaas te smeken om geen huur te hoeven betalen." aan het rijtje toevoegenquote:
Dit is echt schitterend! Waarom zou die huurbaas dat toelaten? Geniaal verzonnen gewoon!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:01 schreef zyntex het volgende:
Sommige dingen gaan te verquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:59 schreef Eenskijken het volgende:
Zo raar vind ik het niet om anoniem te willen leven hoor... en dat moet TS toch lekker zelf weten![]()
En idd gewoon je huisbaas bellen en een regeling treffen, en hem garanderen dat het niet meer kan/zal gebeuren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |