Wees er maar trots op.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:27 schreef Gia het volgende:
[..]
Flikker op troll, ik ben nog nooit gepakt met drank op en ik heb nog nooit een aanrijding gehad, met of zonder drank op. Als het over mezelf ging had ik dat best durven zeggen, hoor.
Dat was dat familielid van me ook. "Ik kan zo goed rijden, alcohol doet me niks".quote:
Och, zolang je maar drie wijntjes op hebt kun je toch geen kind doodrijden.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:30 schreef motorbloempje het volgende:
Maar heb wat te vieren en hoef toch niet meer te rijden, dus waarom niet
Dat lag aan die mensen. Ze waren onvoorspelbaar.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat was dat familielid van me ook. "Ik kan zo goed rijden, alcohol doet me niks".
En toen waren er in een klap vijf mensen dood.
Omdat het recht voor hun deur was, hij net bij zijn moeder vandaan kwam en mijn vriendin een karakteristieke auto heeft. Daar rijden er geen twee van rond.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:21 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Waar is die aanname van jou op gebaseerd eigenlijk dat de buurjongen haar heeft staandegehouden voor controle omdat ie weet dat ze graag een borrel drinkt, de auto kent en het dus echt doelbewust op haar gericht was?
De wet staat aan mijn kant.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:02 schreef Gia het volgende:
Een tik op de vingers is geen slaan. In jouw ogen wel, maar bij mij niet.
Maar goed, die discussie hebben we al wel gehad, komt wel weer een keer voirbij.
Ah ja, ook zo'n leuk argument. Je gebruikt het nu als 'het is me nog nooit overkomen dus is het geen probleem'.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:27 schreef Gia het volgende:
Flikker op troll, ik ben nog nooit gepakt met drank op en ik heb nog nooit een aanrijding gehad, met of zonder drank op. Als het over mezelf ging had ik dat best durven zeggen, hoor.
En als je een kind met 30 km/uur raakt, valt het allemaal best mee, toch? Als het goed is. Toch?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:24 schreef Gia het volgende:
[..]
Je hoeft niet snel te rijden. Sowieso rijd je in een woonwijk nooit harder dan 30, als het goed is. Maar je hebt gelijk, je zult je altijd afvragen of je wel had kunnen stoppen als je geen druppel had gehad. En dan nog kan het zo zijn dat je het echt niet had kunnen voorkomen, ook niet als je broodnuchter was.
En ze zelf al vertelde dat je aan haar rijstijl niet kon merken dat ze gedronken had, hoor, zag je niets vanquote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:32 schreef Gia het volgende:
[..]
Omdat het recht voor hun deur was, hij net bij zijn moeder vandaan kwam en mijn vriendin een karakteristieke auto heeft. Daar rijden er geen twee van rond.
Lekkere familie.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat was dat familielid van me ook. "Ik kan zo goed rijden, alcohol doet me niks".
En toen waren er in een klap vijf mensen dood.
De domheid is echt hemeltergend.quote:
Inhoudelijk hierop reageren lukt niet he TS ? Te moeilijk voor je? Of ben je gewoon al te bezopen om nog te kunnen lezen?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:25 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Jij legt mij woorden in de mond. Ik zeg alleen dat je dom en idioot bent om vol te blijven houden dat alcohol geen invloed heeft op je rijgedrag, en jij komt met "dus kinderen aanrijden is altijd de auto schuldig". En voor jouw informatie, JA, er zijn zwakkere weggebruikers, dan ben je als automobilist zijnde (naar mijn weten) altjid schuldig, evenals fietser aanrijden...
Niet schuldig, maar wel ansprakelijk:
[..]
http://www.anwb.nl/verkee(...)s-aansprakelijk.html
[..]
Doelbewust. Net zo doelbewust als een agent iemand van links naar rechts ziet slingeren, wist deze agent dat mevrouw een veelpleger is, net als jou. Goed idee dus om staande te houden en eens te controleren. Niets mis mee. Zouden ze bij jou ook moeten doen.
En hoe verplaatste ie zich? In een politieauto met een collega, of in zn eigen auto en niet in actieve dienst?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:32 schreef Gia het volgende:
[..]
Omdat het recht voor hun deur was, hij net bij zijn moeder vandaan kwam en mijn vriendin een karakteristieke auto heeft. Daar rijden er geen twee van rond.
Het kan natuurlijk ook gebeuren zonder die wijn.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:37 schreef Copycat het volgende:
Je snapt dat dit jou ook kan overkomen, met je drie wijntjes?
Lees het topic, staat erin.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:37 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
En hoe verplaatste ie zich? In een politieauto met een collega, of in zn eigen auto en niet in actieve dienst?
Welke post, ik heb eroverheen gelezen denk ik. En ga niet 9 pagina's opnieuw doorlezen ervoor.quote:
Uiteraard. Maar in dit geval was overmoedigheid door drank de overduidelijke oorzaak. En in dit topic onderwerp.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
Het kan natuurlijk ook gebeuren zonder die wijn.
Hij kwam met zijn collega bij zijn moeder naar buiten, stapte in hun surveillancewagen en ziet mijn vriendin, met die typische wagen, de hoek om komen. Tja, succes verzekerd, dus staande houden.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:39 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Welke post, ik heb eroverheen gelezen denk ik. En ga niet 9 pagina's opnieuw doorlezen ervoor.
Je meent dat ook werkelijk nog he?quote:
Ander teken van verslaving, je eigen verslaving constant goed praten en afdoen als iets kleins en onbelangrijks, maar het ondertussen niet kunnen laten staan.quote:
Zulke figuren moeten eerst een flinke blow roken voor ze in de auto stappen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar in dit geval was overmoedigheid door drank de overduidelijke oorzaak.
Iets met splinter en balk. En typisch Gia.quote:
En daarmee zeg je dus alles.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:42 schreef Gia het volgende:
[..]
Hij kwam met zijn collega bij zijn moeder naar buiten, stapte in hun surveillancewagen en ziet mijn vriendin, met die typische wagen, de hoek om komen. Tja, succes verzekerd, dus staande houden.
I know, verbazingwekkend.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Iets met splinter en balk. En typisch Gia.
Ik wordt behandeld voor kanker, dus mag niet drinken.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:37 schreef Prof_Hoax het volgende:
Of ben je gewoon al te bezopen om nog te kunnen lezen?
Zal, gezien het feit dat het bij Oma was, niet veel later dan een uur of zes geweest zijn.quote:
Maar reactie geven, dat kan dus niet?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:44 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik wordt behandeld voor kanker, dus mag niet drinken.
En nee, geen lever, maar borst. Hormonaal.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:42 schreef Gia het volgende:
[quote]
Tja, succes verzekerd, dus staande houden.
En terecht. Van de weg af met zulke randdebielen. Opzouten.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:42 schreef Gia het volgende:
[..]
Hij kwam met zijn collega bij zijn moeder naar buiten, stapte in hun surveillancewagen en ziet mijn vriendin, met die typische wagen, de hoek om komen. Tja, succes verzekerd, dus staande houden.
Wat, kanker?quote:
Hij heeft groot gelijk. Met alcohol op rijden doe je niet af met een waarschuwing.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:02 schreef AlfredJKwak5 het volgende:
Dit mag gewoon hetzelfde gebeurt zie je bij preventieve controles in de steden soms.
Het is alleen erg triest dat de agent (buurjongen) op zo`n manier bekeuringen uitdeelt. Een waarschuwing had veel netter geweest, vooral omdat het een bekende is. Maar goed, het zal wel met zijn bonnen quota te maken hebben, die zal hij wel niet gehaald hebben die dag.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:56 schreef jogy het volgende:
Wat betreft rijden onder invloed is elke aanhouding terecht.
Oh ja, want drie glazen wijn bij oma is iets totaal anders.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:47 schreef Gia het volgende:
Wat, kanker?
Kan dodelijk zijn, ja, net als bezopen achter het stuur kruipen.
Dat zal ik dan ook nooit doen.
Dat we naar huis rijden is dan meestal rond half 8. Noem ik vrij 's avonds.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:44 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Zal, gezien het feit dat het bij Oma was, niet veel later dan een uur of zes geweest zijn.
Dat noem ik vrij overdag.
Want je weet op dat moment immers zelf wel of je nog goed kunt rijden, nietwaar ?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:47 schreef Gia het volgende:
Wat, kanker?
Het ging om (het beginnen met) drinken, niet om rijden.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:49 schreef Gia het volgende:
Dat we naar huis rijden is dan meestal rond half 8. Noem ik vrij 's avonds.
Ja. Zeker als je daar een uurtje of drie over gedaan hebt en nog koffie na hebt gehad. Bezopen ben ik pas na een hele avond feest.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh ja, want drie glazen wijn bij oma is iets totaal anders.
Drie glazen wijn... daar wordt nu wel lekker op ingegaan, maar in welk tijdsbestek? Alcohol wordt ook weer door het lichaam afgebroken, dus als er voldoende tijd tussenzit is er niets meer aan de hand.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh ja, want drie glazen wijn bij oma is iets totaal anders.
Ik vind je een triest figuur.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:54 schreef Gia het volgende:
Vraag dit ook een beetje voor mezelf, omdat ik ook weleens met een borrel teveel thuis kom. Dus dit zou mij ook kunnen overkomen.
Nee, maar wel met drie glazen wijn op achter het stuur kruipen, waardoor je reactievermogen sterk vertraagd is. En wat als je dan een voetganger of fietser doodrijdt?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:47 schreef Gia het volgende:
[..]
Wat, kanker?
Dan heeft ie toch dikke pechquote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:50 schreef Royyy het volgende:
Zou wel leuk zijn als die agent hier meeleest... na alles wat TS hier in dit topic heeft toegegeven over haar eigen gewoontes qua rijden onder invloed heeft die agent voortaan genoeg reden om haar om de 10 meter staande te houden.
Je bent echt nog achterlijker dan het achtereind van een varken he?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:50 schreef Gia het volgende:
[..]
Ja. Zeker als je daar een uurtje of drie over gedaan hebt en nog koffie na hebt gehad. Bezopen ben ik pas na een hele avond feest.
Je bent dus om een uur of 4 al begonnen ?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:50 schreef Gia het volgende:
Ja. Zeker als je daar een uurtje of drie over gedaan hebt en nog koffie na hebt gehad. Bezopen ben ik pas na een hele avond feest.
De roze Amerikaanse cabriolet of de gifgroene Opel Manta?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:32 schreef Gia het volgende:
[..]
Ben jij de reïncarnatie van mijn dode neef?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:50 schreef Gia het volgende:
Wat ben jij ontzettend dom en naïef...quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:50 schreef Gia het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ben jij de reincarnatie van mijn dode neef?
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ben jij de reïncarnatie van mijn dode neef?
Hij kan dan misschien wel geen bekeuring uitschrijven, maar jij zult je waarschijnlijk nog wel eens extra bedenken voordat je met alcohol op achter het stuurt kruipt, als je weet dat je bij de politie bekend bent.quote:
Nee joh!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:55 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ben je nou een troll waar iedereen in trapt? Of ben je echt zo dom?
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:54 schreef DonJames het volgende:
[..]
De roze Amerikaanse cabriolet of de gifgroene Opel Manta?
Verhip.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:56 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee joh!
http://nl.wikipedia.org/wiki/Dronkenschap#Kenmerken
(Sterke) gedragsveranderingen.
Lallen
Vertraagde reactiesnelheid
Tunnelvisie
Zelfoverschatting
Dit is toch gewoon duidelijk?
Gelul, ik ben zo vaak staande gehouden voor een routinecontrole. Zelfs toen ik al bij mijn huis stond. En ik heb me nooit afgevraagd of dat legitiem is. Weet je waarom niet? Omdat ik blij ben dat de politie controleert op drankrijders en ander gespuis.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:26 schreef Gia het volgende:
[..]
De bon is terecht, maar de reden om te controleren, terwijl die mensen zowat thuis waren, neigt naar 'wraak'.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:57 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Gelul, ik ben zo vaak staande gehouden voor een routinecontrole. Zelfs toen ik al bij mijn huis stond. En ik heb me nooit afgevraagd of dat legitiem is. Weet je waarom niet? Omdat ik blij ben dat de politie controleert op drankrijders en ander gespuis.
Na 3 wijntjes verspreid over een uur of 3 zit je op de rand maar waarschijnlijk blaas je gewoon een P'tje. Dus als jou het overkomt heb je geen probleem.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:50 schreef Gia het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:56 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee joh!
http://nl.wikipedia.org/wiki/Dronkenschap#Kenmerken
(Sterke) gedragsveranderingen.
Lallen
Vertraagde reactiesnelheid
Tunnelvisie
Zelfoverschatting
Dit is toch gewoon duidelijk?
Het is dus standaard dat de buurvrouw op zondagmiddag bezopen achter het stuur zit... die kun je wat mij betreft niet vaak genoeg aanhouden, elke keer weer, al maakt je buurjongen de politieagent er een speciaal zondag-item van, ook goedquote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:42 schreef Gia het volgende:
[..]
Ja, daar maakt ze het ook vooral zelf niet naar door alcohol achter het stuur goed te keurenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:59 schreef Inlognaam het volgende:
Tja, je kan lullen wat je wilt, maar als ze drie wijntjes op heeft gedurende 3 uur, dan is dat eerste wijntje alweer opgelost. Dan zijn er nog 1-2 wijntjes over op het moment dat ze gaat rijden die nog afgebroken moeten worden.
Wat nog niet goed is natuurlijk... maar dan nog wordt er hier wel erg makkelijk op Gia afgegeven.
En ladderzat kan weer over gaanquote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:59 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]![]()
![]()
Heb het al meermaals gezegdTS is ladderzat. En dom. Maar vooral ladderzat.. en dom.. ja.. vooral dom toch wel..
In 3 uur tijd 3 glazen wijn. Zal ik er voor het gemak eens vanuit gaan dat je je netjes aan de standaard-glazen houdt (wat meestal op bezoek of thuis niet het geval is), dan doet je lever er gemiddeld 1,5 uur over om 1 glas wijn af te breken.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:50 schreef Gia het volgende:
[..]
Het was om een uur 's nachts!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is dus standaard dat de buurvrouw op zondagmiddag bezopen achter het stuur zit... die kun je wat mij betreft niet vaak genoeg aanhouden, elke keer weer, al maakt je buurjongen de politieagent er een speciaal zondag-item van, ook goed
Ja klopt. Kinderen hebben namelijk geen notie van het verkeer. Zij zijn nog niet in staat gevaar te zien of snelheid in te schatten. Daar moet je als automobilist rekening mee houden. En als moeder had je dat kunnen weten. Maar ja, wat de buren doen is natuurlijk belangrijker dan je kindquote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:44 schreef Gia het volgende:
[..]
Goed, dus iemand die een kind aanrijdt is altijd de schuldige. Weet ik dat ook weer.
Nuchter of niet, dat kind was niet fout, de automobilist is altijd fout.
Waar keur ik dat goed? Volgens mij nergens!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:00 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Ja, daar maakt ze het ook vooral zelf niet naar door alcohol achter het stuur goed te keuren
Je doet het zelf ook, toch?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:03 schreef Gia het volgende:
[..]
Waar keur ik dat goed? Volgens mij nergens!
Zeg jij maar niks, je bent immers aan de wijn tijdens je middagje bij oma.quote:
Afgezien van het feit dat ze het zelf niet gemeld heeft, meldt ze wel dat het haar ook zou kunnen overkomen dat ze teveel zou blazen als ze een blaastest zou moeten doen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:59 schreef Inlognaam het volgende:
Tja, je kan lullen wat je wilt, maar als ze drie wijntjes op heeft gedurende 3 uur, dan is dat eerste wijntje alweer opgelost. Dan zijn er nog 1-2 wijntjes over op het moment dat ze gaat rijden die nog afgebroken moeten worden.
Wat nog niet goed is natuurlijk... maar dan nog wordt er hier wel erg makkelijk op Gia afgegeven.
Keur ik het daarmee goed?quote:
Nee, dan mag het nog steeds niet. En zelfs als het mag omdat je nog net een 'P' kunt blazen, wil dat niet zeggen dat je het dan maar moet doen. Het blijft dom en onverantwoordelijk.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:08 schreef Gia het volgende:
[..]
Keur ik het daarmee goed?
Ik drink niet veel. Als ik teveel gedronken heb, rijd ik niet. Maar drie wijntjes in drie uur tijd, vind ik niet teveel om nog te kunnen rijden. Volgens sommigen zelfs niet teveel voor een controle, schijnbaar. Dus, dan mag het.
Een korte knip:quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:03 schreef Gia het volgende:
[..]
Waar keur ik dat goed? Volgens mij nergens!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:30 schreef Gia het volgende:
[..]
Door drie wijntjes rijd je geen kind aan. Wat een onzin. Als iemand laveloos een kind aanrijdt, komt dat door de drank. Maar het kan ook voorkomen dat je een kind aanrijdt, omdat het de weg opschoot vanachter een auto. En ja, als je alcoholpercentage dan te hoog is, ben je de lul, ook al hoeft dat niet de oorzaak te zijn van de aanrijding.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:53 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik ga niet op stap en zuip me laveloos. Als ik zeg een borrel teveel op, dan heb ik het over drie wijntjes bij het eten, of zo. Je hebt nogal gauw teveel op.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:54 schreef Gia het volgende:
Vraag dit ook een beetje voor mezelf, omdat ik ook weleens met een borrel teveel thuis kom. Dus dit zou mij ook kunnen overkomen.
De perfecte timing voor een routinecontrole. Ook het tijdstip waarop ik vaak staande werdquote:
Je doet het zelf ook maar keurt het niet goed? Als een ander het doet dan is het fout, maar jij weet goed genoeg waarmee je bezig bent om het risico te kunnen inschatten?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:08 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik drink niet veel. Als ik teveel gedronken heb, rijd ik niet. Maar drie wijntjes in drie uur tijd, vind ik niet teveel om nog te kunnen rijden. Volgens sommigen zelfs niet teveel voor een controle, schijnbaar. Dus, dan mag het.
Ik hoop dat je met je auto opgevouwen tegen een boom eindigt, en niet tegen een kleuter, met je door je droge tong gestuurde onzinredeneringen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:08 schreef Gia het volgende:
[..]
Dat, ik heb wel eens moeten blazen omdat ze me van het parkeerterrein van de kroeg zagen vertrekken.... terwijl ze eerst even hadden staan kijken of we idd in de auto stapten toen we bij de auto stonden te ouwehoerenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:10 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
De perfecte timing voor een routinecontrole. Ook het tijdstip waarop ik vaak staande werd
gehouden
Ligt er een beetje aan, als je een potige vrouw bent dan heb je nog kans dat je nog net een 'P' blaast ..quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:08 schreef Gia het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:10 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nee, dan mag het nog steeds niet. En zelfs als het mag omdat je nog net een 'P' kunt blazen, wil dat niet zeggen dat je het dan maar moet doen. Het blijft dom en onverantwoordelijk.
En het gaat niet om 'teveel gedronken', het gaat om 'gedronken'! Het feit dat je er zo omheen blijft draaien, geeft aan dat je geen gezonde relatie met drank en verkeer hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |