Welke post, ik heb eroverheen gelezen denk ik. En ga niet 9 pagina's opnieuw doorlezen ervoor.quote:
Uiteraard. Maar in dit geval was overmoedigheid door drank de overduidelijke oorzaak. En in dit topic onderwerp.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
Het kan natuurlijk ook gebeuren zonder die wijn.
Hij kwam met zijn collega bij zijn moeder naar buiten, stapte in hun surveillancewagen en ziet mijn vriendin, met die typische wagen, de hoek om komen. Tja, succes verzekerd, dus staande houden.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:39 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Welke post, ik heb eroverheen gelezen denk ik. En ga niet 9 pagina's opnieuw doorlezen ervoor.
Je meent dat ook werkelijk nog he?quote:
Ander teken van verslaving, je eigen verslaving constant goed praten en afdoen als iets kleins en onbelangrijks, maar het ondertussen niet kunnen laten staan.quote:
Zulke figuren moeten eerst een flinke blow roken voor ze in de auto stappen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar in dit geval was overmoedigheid door drank de overduidelijke oorzaak.
Iets met splinter en balk. En typisch Gia.quote:
En daarmee zeg je dus alles.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:42 schreef Gia het volgende:
[..]
Hij kwam met zijn collega bij zijn moeder naar buiten, stapte in hun surveillancewagen en ziet mijn vriendin, met die typische wagen, de hoek om komen. Tja, succes verzekerd, dus staande houden.
I know, verbazingwekkend.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Iets met splinter en balk. En typisch Gia.
Ik wordt behandeld voor kanker, dus mag niet drinken.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:37 schreef Prof_Hoax het volgende:
Of ben je gewoon al te bezopen om nog te kunnen lezen?
Zal, gezien het feit dat het bij Oma was, niet veel later dan een uur of zes geweest zijn.quote:
Maar reactie geven, dat kan dus niet?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:44 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik wordt behandeld voor kanker, dus mag niet drinken.
En nee, geen lever, maar borst. Hormonaal.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:42 schreef Gia het volgende:
[quote]
Tja, succes verzekerd, dus staande houden.
En terecht. Van de weg af met zulke randdebielen. Opzouten.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:42 schreef Gia het volgende:
[..]
Hij kwam met zijn collega bij zijn moeder naar buiten, stapte in hun surveillancewagen en ziet mijn vriendin, met die typische wagen, de hoek om komen. Tja, succes verzekerd, dus staande houden.
Wat, kanker?quote:
Hij heeft groot gelijk. Met alcohol op rijden doe je niet af met een waarschuwing.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:02 schreef AlfredJKwak5 het volgende:
Dit mag gewoon hetzelfde gebeurt zie je bij preventieve controles in de steden soms.
Het is alleen erg triest dat de agent (buurjongen) op zo`n manier bekeuringen uitdeelt. Een waarschuwing had veel netter geweest, vooral omdat het een bekende is. Maar goed, het zal wel met zijn bonnen quota te maken hebben, die zal hij wel niet gehaald hebben die dag.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:56 schreef jogy het volgende:
Wat betreft rijden onder invloed is elke aanhouding terecht.
Oh ja, want drie glazen wijn bij oma is iets totaal anders.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:47 schreef Gia het volgende:
Wat, kanker?
Kan dodelijk zijn, ja, net als bezopen achter het stuur kruipen.
Dat zal ik dan ook nooit doen.
Dat we naar huis rijden is dan meestal rond half 8. Noem ik vrij 's avonds.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:44 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Zal, gezien het feit dat het bij Oma was, niet veel later dan een uur of zes geweest zijn.
Dat noem ik vrij overdag.
Want je weet op dat moment immers zelf wel of je nog goed kunt rijden, nietwaar ?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:47 schreef Gia het volgende:
Wat, kanker?
Kan dodelijk zijn, ja, net als bezopen achter het stuur kruipen.
Dat zal ik dan ook nooit doen.
Het ging om (het beginnen met) drinken, niet om rijden.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:49 schreef Gia het volgende:
Dat we naar huis rijden is dan meestal rond half 8. Noem ik vrij 's avonds.
Ja. Zeker als je daar een uurtje of drie over gedaan hebt en nog koffie na hebt gehad. Bezopen ben ik pas na een hele avond feest.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh ja, want drie glazen wijn bij oma is iets totaal anders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |