sstquote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:45 schreef Murdera het volgende:
Ik durf nu echt niets meer te zeggen.![]()
Wat een kansloze shit.
indd deze titel is echt waardeloosquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:24 schreef Geester het volgende:
waarom is de titel van die SC veranderd
Echt belachelijk!
wtf?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:26 schreef Murdera het volgende:
R&P FAQ (vernieuwd) - eerst lezen, dan posten
Onderaan nieuwe regels.
Ik durf hier nu niet meer te posten, alsof ik gedumpt word, I think not.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:27 schreef WasMachinator het volgende:
nu voelt het net alsof ik zn stempel op mijn hoofd krijg gedrukt, GEDUMPT!
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:30 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik durf hier nu niet meer te posten, alsof ik gedumpt word, I think not.
Zo, die werkdag zit er ook weer op![]()
ik moet nog beginnenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:30 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Zo, die werkdag zit er ook weer op![]()
Mijn gedachte!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:30 schreef Harajuku. het volgende:
quote:Zo, die werkdag zit er ook weer op![]()
ik haat veranderingquote:
We hebben 6 SC's nu?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:54 schreef Crutch het volgende:
SC's zijn losgekoppeld van de officiële topics en dat blijft zo.
We hoeven ook niet voor elke populaire reeks een nieuwe SC aan te maken.
Zo houden we het voor jullie en onszelf overzichtelijk.
PRECIES!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
We hebben 6 SC's nu?Lol, je zou wel zeggen dat het bijna voor elk topic is
udowu?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:04 schreef Murdera het volgende:
Udowu is nog niet terug, of zit ik weer scheel te kijken?
Al gevonden, Udowu komt niet meer terug.
Dit word nog een behoorlijk politiek correct forum zo.
Beetje hetzelfde als die copyright waarschuwingen op legale dvd'squote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:26 schreef Cue_ het volgende:
Wel geinig dat die nieuwe policy wordt aangeprezen in de SC topics, waar dus wel SC mag zijn. en in de gewone topics niet
Berichtje sturen kan altijdquote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:32 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde als die copyright waarschuwingen op legale dvd's
Ik heb een dilemma, korte versie:
Leuk meisje wat ik vaak tegen kwam kom ik nu niet meer tegen.
Vaak alleen korte praatjes mee gemaakt, beetje flirterig.
Ik weet haar naam en heb haar gevonden op sociale media.
Berichtje sturen of niet?
Extra info: Volgens mij is ze zwaar christelijk... Ik 'niet echt'...
Dat dacht ik ook!quote:
Hahaquote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:38 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook!Ik had het ook al gedaan!
![]()
Ze zal wel heel snel afhaken als het echt zo erg is als ik verwacht.quote:
Spannendquote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:42 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ze zal wel heel snel afhaken als het echt zo erg is als ik verwacht.![]()
Ik ben benieuwd.
Ja leuk dit.quote:
Ik heb meer randvoorwaarden, maar whatever floats your boat!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:45 schreef Geester het volgende:
t heeft een gat zo zie ik t altijd en als t er allemaal redelijk uitziet .. waarom niet
Denk dan in switch/casequote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:47 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ja leuk dit.Lijntjes uitgooien!
[..]
Ik heb meer randvoorwaarden, maar whatever floats your boat!![]()
Wat meer IF --> THEN statements.![]()
Shit is ernstig bij mij. Logische connectieve patronen toepassen om wel/ niet achter een meisje aan te gaan!
quote:
Zo zou je mannenbrein eigenlijk moeten werken.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:55 schreef SicSicSics het volgende:
[..]Dat is wel baas, ik weet alleen niet of ik dat wel compute!
ik heb geen idee waar het over gaatquote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:55 schreef SicSicSics het volgende:
[..]Dat is wel baas, ik weet alleen niet of ik dat wel compute!
Ik denk dat het op de achtergrond ook wel gebeurd!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:56 schreef Crutch het volgende:
Zo zou je mannenbrein eigenlijk moeten werken.
Vrouwen!quote:
ja dat gedeelte snapte ik wel, maar wat er daarna kwamquote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:01 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik denk dat het op de achtergrond ook wel gebeurd!
[..]
Vrouwen!
Computer/ Logica op vrouwen selectie.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:02 schreef WasMachinator het volgende:
ja dat gedeelte snapte ik wel, maar wat er daarna kwam
Van de markt af?quote:
als in programmeur achtig gedoequote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:07 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Computer/ Logica op vrouwen selectie.![]()
[..]
Van de markt af?
ik wel ja heb 0% kansquote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:07 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Computer/ Logica op vrouwen selectie.![]()
[..]
Van de markt af?
Yup!quote:
Gewoon onthouden dat je niet je mond open moet doen voordat je er over nagedacht hebt of wat je wilde gaan zeggen wel ok is. Als je dan denkt dat het ok is, moet je gewoon alsnog je mond houden! En dan komt alles goed!quote:
Boeie, relatie = gelijk.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:13 schreef Geester het volgende:
[..]
ben lelijk als de ziekte zegt men, neuken kan wel hoor maar een leuke relatie niet
tja ... is maar hoe je t bekijktquote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
Boeie, relatie = gelijk.
Clam = altijd goed jwz boy.
Je werkte toch ook voor een detacheerder? Kun je daar niet blijven hangen en meer aansturen op een overname door een klant?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:16 schreef Skv het volgende:
Wazzup met die TT?
Werken of Postmaster?
Iemand hulp?
nene ik snap t welquote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik probeerde me in je in te leven, is het weer niet goed.
Nog een jaar extra doen is wel slim, daarna wellicht mee baan aanbod, en een extra dingetje dat jou boven anderen plaatst.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:16 schreef Skv het volgende:
Wazzup met die TT?
Werken of Postmaster?
Iemand hulp?
waar was dat avondje gedoe dan ?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
Tjah.
Enorme reorganisatie na 1 avondje gedoe.
Er was een meet geweest, daar was ruzie en gedoe geweest. Discussie erover in AVNZMG, udowu kwam erbij, en toen kreeg yvonne een rode waas voor haar ogen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:19 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
waar was dat avondje gedoe dan ?
Tsja, maar ik heb al tien dingen die me boven anderen plaatsen. Alsnog wordt het niks.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nog een jaar extra doen is wel slim, daarna wellicht mee baan aanbod, en een extra dingetje dat jou boven anderen plaatst.
Zoiets heet gewoon pechquote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:21 schreef Skv het volgende:
Tsja, maar ik heb al tien dingen die me boven anderen plaatsen. Alsnog wordt het niks.
En dit:quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze willen dat ik dat nog een keer oprakel.
De eerstvolgende die erover begint gaat door voor een ban.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:29 schreef Harajuku. het volgende:
Lees gewoon de FB-topics na als je de 411 wil weten, maar laten we hier niet opnieuw beginnen pls
Op een dinsdag!?! Wie, wat, waar?quote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:35 schreef Skv het volgende:
Ik heb echt geen flauw idee waar het over gaat. Maar eigenlijk interesseert het me ook minder dan niks.
Je bent vergeten wat naar believen aan te passen!quote:
Skv z'n fout!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:42 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Je bent vergeten wat naar believen aan te passen!
Nice!quote:
sexy hoorquote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heb geen partner, dus ga er gewoon los heen
quote:
Zijn wel leuke dansenquote:
quote:
Cha cha cha is leuk, alleen de basis is wat saai. Nu ja, als je de rest niet kent zal dat wel meevallenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:47 schreef Cue_ het volgende:
Dan aankomende donderdag nog lesje mambo/chacha en zondag Bachata. Ben benieuwd welke ik het leukst vind
Mambo chacha is toch in je eentje!?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:49 schreef Harajuku. het volgende:
Cha cha cha is leuk, alleen de basis is wat saai. Nu ja, als je de rest niet kent zal dat wel meevallenMambo is ook wel leuk
ga jumpen manquote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:50 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Mambo chacha is toch in je eentje!?
Ik ga mijn danslesjes wel missen denk ik...
Ga gewoon op stijldansen, krijg je alle latijn-amerikaanse dansen en hoef je ook niet te kiezenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:50 schreef Cue_ het volgende:
Hopelijk vind ik er 1 leuker dan de ander, anders wordt het een duur grapje
plannen dit weekend?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:51 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ga gewoon op stijldansen, krijg je alle latijn-amerikaanse dansen en hoef je ook niet te kiezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |