Ik zei ook maar watquote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
Goed punt, maar internet valt hier nooit zo lang uit dat ik niet meer zonder kan.
Ik hou het bij online, wat je zegt, gewoon steeds wat nieuws. Ik kijk nooit 2 keer hetzelfde.
Nou, als ik een filmpje tegenkom waarbij ik denk van: "wow dat is een mooi meisje" dan gaat ie op mijn schijfquote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
Goed punt, maar internet valt hier nooit zo lang uit dat ik niet meer zonder kan.
Ik hou het bij online, wat je zegt, gewoon steeds wat nieuws. Ik kijk nooit 2 keer hetzelfde.
Ik kijk nooit films eigenlijk.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik zei ook maar wat
Maar ik moet zeggen dat ik het wel fijn vindt. Streamen duurt soms zo lang en het zijn maar korte filmpjes. Dan doe mij maar gewoon een paar goede films waar ik doorheen kan skippen.
Gewoon even tijdje stoppen, daarna minder gevoelloos ervoor en wordt klaarkomen weer leuker enzoquote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gewoon even tijdje stoppen, daarna minder gevoelloos ervoor en wordt klaarkomen weer leuker enzo
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
4 keer per dag.![]()
Waar vind je sowieso de tijd om dat te doen?
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 09:57 schreef Geester het volgende:
[..]
Ja hope so, heb financiele ruimte om een tijd niet te hoeven werken... denk aan een studie in het buitenland.
1 x in de ochtend 1 x na stage 1 x na sporten 1 x in de avondquote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
4 keer per dag.![]()
Waar vind je sowieso de tijd om dat te doen?
Huilie, je moet niks.quote:
Dat zeiden de Hillside Stranglers waarschijnlijk ook!quote:
Baas in eigen lijf jongen!quote:
que?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:37 schreef Daniel1976 het volgende:
[warning]Laat zo'n TT in het vervolg maar zitten[/warning]
Dat mag ook niet?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:37 schreef Daniel1976 het volgende:
[warning]Laat zo'n TT in het vervolg maar zitten[/warning]
Ga dr nou maar niet op inquote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:40 schreef Cue_ het volgende:
En als we nou niet wisten dat ze een ban had? dan mocht het wel weer
komt het wel op neer jaquote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:45 schreef Murdera het volgende:
Ik durf nu echt niets meer te zeggen.![]()
Wat een kansloze shit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |