Er is hier in het oosten nogal een partner probleem volgens mij. Heb daar wel een snaar geinformeerd, maar kon alleen MET partnerquote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:51 schreef Harajuku. het volgende:
Ga gewoon op stijldansen, krijg je alle latijn-amerikaanse dansen en hoef je ook niet te kiezen
ik woon ook in het oosten des landsquote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Er is hier in het oosten nogal een partner probleem volgens mij. Heb daar wel een snaar geinformeerd, maar kon alleen MET partner
Oh, echt? Hier komen beginners gewoon allemaal in dezelfde beginnersklas waar ze mannen aan vrouwen matchen, en als er een tekort is heb je altijd mensen uit de hogere klassen die komen assisteren. Ik heb ook een tijdlang met een vrouw uit een hogere groep gedanstquote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Er is hier in het oosten nogal een partner probleem volgens mij. Heb daar wel een snaar geinformeerd, maar kon alleen MET partner
Clam gescoord?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:56 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh, echt? Hier komen beginners gewoon allemaal in dezelfde beginnersklas waar ze mannen aan vrouwen matchen, en als er een tekort is heb je altijd mensen uit de hogere klassen die komen assisteren. Ik heb ook een tijdlang met een vrouw uit een hogere groep gedanst
quote:
Jij ging toch eerst oefenen met je heupen losgooienquote:
Daar help je hem niet bij?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:00 schreef Harajuku. het volgende:
Jij ging toch eerst oefenen met je heupen losgooien
Ja dat doe ik ook steeds.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:00 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
[..]
Jij ging toch eerst oefenen met je heupen losgooien
Dat hoor je idd wel vaker. Zou je ook verwachten. Maar bij stijldansen lijken ze moeilijker te doen. Misschien nu niet meer hoor, zou kunnen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:56 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh, echt? Hier komen beginners gewoon allemaal in dezelfde beginnersklas waar ze mannen aan vrouwen matchen, en als er een tekort is heb je altijd mensen uit de hogere klassen die komen assisteren. Ik heb ook een tijdlang met een vrouw uit een hogere groep gedanst
Maar dit gaat over stijldansen. Ik heb zelf jaren lang een uur 6 per week gedanst, een uur mijn eigen les en nog een les of 4 assisterenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat hoor je idd wel vaker. Zou je ook verwachten. Maar bij stijldansen lijken ze moeilijker te doen. Misschien nu niet meer hoor, zou kunnen.
Dansen is best een duur grapje, though.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:03 schreef SicSicSics het volgende:
Misschien ook wel een leuke angle, als ik volgend seizoen nog steeds droog sta ga ik me ook eens aanmelden. Toch altijd een mannen tekort en ik kan al dansen
Misschien kan ik korting krijgen, want mannen tekort!quote:
Nicequote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:03 schreef Harajuku. het volgende:
Maar dit gaat over stijldansen. Ik heb zelf jaren lang een uur 6 per week gedanst, een uur mijn eigen les en nog een les of 4 assisteren![]()
Nu ja, je kan er nog eens naar informeren.
Ik zon niet nakend, hoor.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je weet waar ik om ga vragen he?
Ik bne aan het vervellen.
ja vind ik ookquote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik zou ook niet om naaktpics vragen. Dat is eng en vies enzo.
Hoe durf je naaktpics van Hara vies te noemen!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik zou ook niet om naaktpics vragen. Dat is eng en vies enzo.
Genade!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:17 schreef Crutch het volgende:
[..]
Hoe durf je naaktpics van Hara vies te noemen!
witte...boobs..quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:17 schreef Crutch het volgende:
[..]
Hoe durf je naaktpics van Hara vies te noemen!
Zo lees ik de TT ook steeds.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:23 schreef Crutch het volgende:
Uitelkaargedumpt zou wel een mooie TT zijn.
Lol, echt niet?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:23 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Zo lees ik de TT ook steeds.
Ik ben trouwens nog nooit zo 'bruin' geweest als dat ik nu ben
Het is geen jongen he.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:35 schreef Geester het volgende:
[..]
jonge kijk dan.. ne is nee en dan kort
en sst gwoon sst stil maar t is al goed
okquote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:35 schreef formerjellybean het volgende:
hihi de titel is een beetje grappig![]()
En dat kan niet gewoon uitgetypt worden? Halve Marokkanen hier zegquote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:35 schreef Geester het volgende:
[..]
Fixed.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En dat kan niet gewoon uitgetypt worden? Halve Marokkaan hier zeg
Nee, dan was het:quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:38 schreef Cue_ het volgende:
En dat kan niet gewoon uitgetypt worden? Halve Marokkanen hier zeg
Die 'nee nee' slaat nergens op danquote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:40 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Nee, dan was het:
ne ne psssst maisje!
Ne nee psstt meisje kankerhoer is het dan.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:40 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Nee, dan was het:
ne ne psssst maisje!
Het slaat überhaupt nergens op!quote:
Kut ja, kankerhoer. Ik wist dat ik wat vergat.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:40 schreef Harajuku. het volgende:
Ne nee psstt meisje kankerhoer is het dan.
Ik ben geen kankerhoerquote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:40 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ne nee psstt meisje kankerhoer is het dan.
Een hoofddoek is het enige dat bescherming biedt tegen kanker. Tenminste, dat zeggen ze op straat.quote:
ga eens van die straat afquote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
Een hoofddoek is het enige dat bescherming biedt tegen kanker. Tenminste, dat zeggen ze op straat.
ja problem?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:53 schreef ovoxo het volgende:
Hebben jullie het nou over hoofddoeken en kanker?
ne ne sstquote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:53 schreef ovoxo het volgende:
Hebben jullie het nou over hoofddoeken en kanker?
quote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:42 schreef Cue_ het volgende:
Dat sowieso. Snap die hype nog altijd niet, en ga ik ook niet doen denk ik zo
De eerste en laatste keer da tik hem gebruikt hebquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:35 schreef Geester het volgende:
[..]
dus ik ben niet normaal?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Normale mensen snappen het niet. En na uitleg begrijpen ze/we het niet
jaaa?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Weet niet, snapte jij hem gelijk en begrijp je het ook?
Wat is clam nou weer.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:00 schreef Geester het volgende:
[..]
en clam is ...... hihioooeh ik durf t niet te zeggen
Murdera gebruikt het vakerquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:02 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Wat is clam nou weer.
Waarom heb jij een eigen taaltje in hemelsnaam
quote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Normale mensen snappen het niet. En na uitleg begrijpen ze/we het niet
Ik ben degene met de typefoutenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:03 schreef Cue_ het volgende:
oeeh ik hou jullie (murdera/muhaha) nu wel uit elkaar![]()
welk zinnetje?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:03 schreef Harajuku. het volgende:
Wat een drama om dat ene zinnetje toch altijd
Buiten dit topic heb ik het echt nog nooit gehoord.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:04 schreef SicSicSics het volgende:
Clam is toch een redelijk gangbare term?![]()
Ben ik ook niet ...quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik hoopte dat jij niet van al dat gedoe was.. maar blijkbaar had ik het fout
je bent geen man...quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Buiten dit topic heb ik het echt nog nooit gehoord.
Alleen maar clam in/bij de zee?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:07 schreef SicSicSics het volgende:
Het Oosten ligt misschien te ver van de zee!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |