Er is hier in het oosten nogal een partner probleem volgens mij. Heb daar wel een snaar geinformeerd, maar kon alleen MET partnerquote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:51 schreef Harajuku. het volgende:
Ga gewoon op stijldansen, krijg je alle latijn-amerikaanse dansen en hoef je ook niet te kiezen
ik woon ook in het oosten des landsquote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Er is hier in het oosten nogal een partner probleem volgens mij. Heb daar wel een snaar geinformeerd, maar kon alleen MET partner
Oh, echt? Hier komen beginners gewoon allemaal in dezelfde beginnersklas waar ze mannen aan vrouwen matchen, en als er een tekort is heb je altijd mensen uit de hogere klassen die komen assisteren. Ik heb ook een tijdlang met een vrouw uit een hogere groep gedanstquote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Er is hier in het oosten nogal een partner probleem volgens mij. Heb daar wel een snaar geinformeerd, maar kon alleen MET partner
Clam gescoord?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:56 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh, echt? Hier komen beginners gewoon allemaal in dezelfde beginnersklas waar ze mannen aan vrouwen matchen, en als er een tekort is heb je altijd mensen uit de hogere klassen die komen assisteren. Ik heb ook een tijdlang met een vrouw uit een hogere groep gedanst
quote:
Jij ging toch eerst oefenen met je heupen losgooienquote:
Daar help je hem niet bij?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:00 schreef Harajuku. het volgende:
Jij ging toch eerst oefenen met je heupen losgooien
Ja dat doe ik ook steeds.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:00 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
[..]
Jij ging toch eerst oefenen met je heupen losgooien
Dat hoor je idd wel vaker. Zou je ook verwachten. Maar bij stijldansen lijken ze moeilijker te doen. Misschien nu niet meer hoor, zou kunnen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:56 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh, echt? Hier komen beginners gewoon allemaal in dezelfde beginnersklas waar ze mannen aan vrouwen matchen, en als er een tekort is heb je altijd mensen uit de hogere klassen die komen assisteren. Ik heb ook een tijdlang met een vrouw uit een hogere groep gedanst
Maar dit gaat over stijldansen. Ik heb zelf jaren lang een uur 6 per week gedanst, een uur mijn eigen les en nog een les of 4 assisterenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat hoor je idd wel vaker. Zou je ook verwachten. Maar bij stijldansen lijken ze moeilijker te doen. Misschien nu niet meer hoor, zou kunnen.
Dansen is best een duur grapje, though.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:03 schreef SicSicSics het volgende:
Misschien ook wel een leuke angle, als ik volgend seizoen nog steeds droog sta ga ik me ook eens aanmelden. Toch altijd een mannen tekort en ik kan al dansen
Misschien kan ik korting krijgen, want mannen tekort!quote:
Nicequote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:03 schreef Harajuku. het volgende:
Maar dit gaat over stijldansen. Ik heb zelf jaren lang een uur 6 per week gedanst, een uur mijn eigen les en nog een les of 4 assisteren![]()
Nu ja, je kan er nog eens naar informeren.
Ik zon niet nakend, hoor.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je weet waar ik om ga vragen he?
Ik bne aan het vervellen.
ja vind ik ookquote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik zou ook niet om naaktpics vragen. Dat is eng en vies enzo.
Hoe durf je naaktpics van Hara vies te noemen!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik zou ook niet om naaktpics vragen. Dat is eng en vies enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |