ja dat gedeelte snapte ik wel, maar wat er daarna kwamquote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:01 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik denk dat het op de achtergrond ook wel gebeurd!
[..]
Vrouwen!
Computer/ Logica op vrouwen selectie.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:02 schreef WasMachinator het volgende:
ja dat gedeelte snapte ik wel, maar wat er daarna kwam
Van de markt af?quote:
als in programmeur achtig gedoequote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:07 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Computer/ Logica op vrouwen selectie.![]()
[..]
Van de markt af?
ik wel ja heb 0% kansquote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:07 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Computer/ Logica op vrouwen selectie.![]()
[..]
Van de markt af?
Yup!quote:
Gewoon onthouden dat je niet je mond open moet doen voordat je er over nagedacht hebt of wat je wilde gaan zeggen wel ok is. Als je dan denkt dat het ok is, moet je gewoon alsnog je mond houden! En dan komt alles goed!quote:
Boeie, relatie = gelijk.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:13 schreef Geester het volgende:
[..]
ben lelijk als de ziekte zegt men, neuken kan wel hoor maar een leuke relatie niet
tja ... is maar hoe je t bekijktquote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
Boeie, relatie = gelijk.
Clam = altijd goed jwz boy.
Je werkte toch ook voor een detacheerder? Kun je daar niet blijven hangen en meer aansturen op een overname door een klant?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:16 schreef Skv het volgende:
Wazzup met die TT?
Werken of Postmaster?
Iemand hulp?
nene ik snap t welquote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik probeerde me in je in te leven, is het weer niet goed.
Nog een jaar extra doen is wel slim, daarna wellicht mee baan aanbod, en een extra dingetje dat jou boven anderen plaatst.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:16 schreef Skv het volgende:
Wazzup met die TT?
Werken of Postmaster?
Iemand hulp?
waar was dat avondje gedoe dan ?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
Tjah.
Enorme reorganisatie na 1 avondje gedoe.
Er was een meet geweest, daar was ruzie en gedoe geweest. Discussie erover in AVNZMG, udowu kwam erbij, en toen kreeg yvonne een rode waas voor haar ogen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:19 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
waar was dat avondje gedoe dan ?
Tsja, maar ik heb al tien dingen die me boven anderen plaatsen. Alsnog wordt het niks.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nog een jaar extra doen is wel slim, daarna wellicht mee baan aanbod, en een extra dingetje dat jou boven anderen plaatst.
Zoiets heet gewoon pechquote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:21 schreef Skv het volgende:
Tsja, maar ik heb al tien dingen die me boven anderen plaatsen. Alsnog wordt het niks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |