En dit:quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze willen dat ik dat nog een keer oprakel.
De eerstvolgende die erover begint gaat door voor een ban.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:29 schreef Harajuku. het volgende:
Lees gewoon de FB-topics na als je de 411 wil weten, maar laten we hier niet opnieuw beginnen pls
Op een dinsdag!?! Wie, wat, waar?quote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:35 schreef Skv het volgende:
Ik heb echt geen flauw idee waar het over gaat. Maar eigenlijk interesseert het me ook minder dan niks.
Je bent vergeten wat naar believen aan te passen!quote:
Skv z'n fout!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:42 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Je bent vergeten wat naar believen aan te passen!
Nice!quote:
sexy hoorquote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heb geen partner, dus ga er gewoon los heen
quote:
Zijn wel leuke dansenquote:
quote:
Cha cha cha is leuk, alleen de basis is wat saai. Nu ja, als je de rest niet kent zal dat wel meevallenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:47 schreef Cue_ het volgende:
Dan aankomende donderdag nog lesje mambo/chacha en zondag Bachata. Ben benieuwd welke ik het leukst vind
Mambo chacha is toch in je eentje!?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:49 schreef Harajuku. het volgende:
Cha cha cha is leuk, alleen de basis is wat saai. Nu ja, als je de rest niet kent zal dat wel meevallenMambo is ook wel leuk
ga jumpen manquote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:50 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Mambo chacha is toch in je eentje!?
Ik ga mijn danslesjes wel missen denk ik...
Ga gewoon op stijldansen, krijg je alle latijn-amerikaanse dansen en hoef je ook niet te kiezenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:50 schreef Cue_ het volgende:
Hopelijk vind ik er 1 leuker dan de ander, anders wordt het een duur grapje
plannen dit weekend?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:51 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ga gewoon op stijldansen, krijg je alle latijn-amerikaanse dansen en hoef je ook niet te kiezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |