werk ze Mickeysquote:
Slaap lekker dan voor strakjesquote:
tnx. laatste 3 dagen gaan nu inquote:
En aansluitend hopelijk meteen gewoon door in een nieuwe functie bij dezelfde werkgever.quote:
Dat zou helemaal top zijn of eerst nog een maandje vrij of zoquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:55 schreef golfer het volgende:
[..]
En aansluitend hopelijk meteen gewoon door in een nieuwe functie bij dezelfde werkgever.
Hier regende het nog vanmiddag, maar nu schijnt de zon weer, dus er is nog hoopquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:28 schreef Mickeys het volgende:
Vandaag gesloopt. afscheid genomen van de psychologe op het werk die me zo goed heeft bijgestaan de laatste 6 maanden en net bij de advocaat geweest waar ik niet helemaal 100% een klik mee heb. Misschien nog even verder kijken.
Nog 2 dagen te gaan. Doet me nu al heel veel om afscheid van ze te nemen. Toch een soort 2 familie van me geworden en dat doet zeer. In ieder geval lach ik wel tussen de tranen door. Heb mooie momenten daar gehad en ben blij dat ik die tijd en de kansen heb gehad en gekregen.
En inderdaad, waar is de zon?
Altijd fijn om iemand te horen die van je houdtquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:02 schreef Mickeys het volgende:
Even mams in Canada gebeld. Had ik even behoefte aan. Is daar volop zon met 40 graden minimaal. Mooi weer dus. Ben blij dat ik mijn moeder nog heb, ze staat toch maar mooi voor je klaar
Zeker weten, alleen jammer dat het zover weg is. Had liefst even een knuffel bij het kleine vrouwtje gehaald. Ben vandaag in uberzelfmedelijdenzieligzijn modes.... Komt wel weer goed hoorquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:04 schreef Laysa het volgende:
[..]
Altijd fijn om iemand te horen die van je houdt
Zolang je zelf maar weet dat het weer goed komt, mag je best jezelf wel eens zielig vinden. Je hebt het ook niet makkelijk...maar idd: komt goed, ik schat je in als een sterke vrouwquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:09 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Zeker weten, alleen jammer dat het zover weg is. Had liefst even een knuffel bij het kleine vrouwtje gehaald. Ben vandaag in uberzelfmedelijdenzieligzijn modes.... Komt wel weer goed hoor
Wees blij idd , nou ligt het bij mannen meestal wat anders. Ik heb alleen mn moeder nog, maar die is er niet meer bij (Alzheimer)quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:02 schreef Mickeys het volgende:
Even mams in Canada gebeld. Had ik even behoefte aan. Is daar volop zon met 40 graden minimaal. Mooi weer dus. Ben blij dat ik mijn moeder nog heb, ze staat toch maar mooi voor je klaar
Ja, zo was mijn oma ook die vorig jaar is overleden. Stiefoma om precies te zijn maar zij was altijd de echte oma oma. Bij haar kon je uithuilen en als ze dan vroeg wat je mee wil blijven eten en je zei bijvoorbeeld spruitjes (ja echt waar) dan sprong ze op de fiets en haalde ze speciaal voor mij spruitjes en een grote doos tissues en klepten we urenlang. De laatste jaren ging dat niet meer en nu helemaal niet meer. Oma was oma niet meer terwijl ze een superoma wasquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Wees blij idd , nou ligt het bij mannen meestal wat anders. Ik heb alleen mn moeder nog, maar die is er niet meer bij (Alzheimer)
En woensdag gaan we allemaal voor je duimenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:09 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Zeker weten, alleen jammer dat het zover weg is. Had liefst even een knuffel bij het kleine vrouwtje gehaald. Ben vandaag in uberzelfmedelijdenzieligzijn modes.... Komt wel weer goed hoor
De bbq-meet had me echt supergezellig geleken, maar het gaat hem voor mij niet lukkenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:14 schreef Mickeys het volgende:
Misschien maar eens op kort termijn de BBQ organiseren. Als er nog gegadigden zijn buiten onderstaand lijstje, laat het dan even weten. Bedoeling is natuurlijk op een zonnige zaterdag of zondag.
Karzai
Chufi
Bluezz
Golfer
en ikke natuurlijk
Donderdag bedoel jequote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En woensdag gaan we allemaal voor je duimen
O, ik dacht dat het sollicitatiegesprek woensdag wasquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Donderdag bedoel jeDeze week is op dinsdag begonnen
Er is toch nog geen datum gepland?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:12 schreef Deisyy het volgende:
De bbq-meet had me echt supergezellig geleken, maar het gaat hem voor mij niet lukken
Klopt, maar door omstandigheden kan ik niet eens iets voor morgen plannen zonder het risico te lopen dat ik af moet zeggen.quote:
that means no good!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Klopt, maar door omstandigheden kan ik niet eens iets voor morgen plannen zonder het risico te lopen dat ik af moet zeggen.
Donderdag van 12 tot 13 uur het isquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
O, ik dacht dat het sollicitatiegesprek woensdag wasGedoe met die vrije dagen ook, maar dan ga ik donderdag duimen
Ga je dan eerst nog naar Apeldoorn ? Of is het een relaxed laatste dag ? Op het gesprek na dan.. Maar dat lukt je vast welquote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:02 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Donderdag van 12 tot 13 uur het isLief dat je voor me gaat duimen
Nee, dat is het ook nietquote:
Is er ook bier?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:14 schreef Mickeys het volgende:
Misschien maar eens op kort termijn de BBQ organiseren. Als er nog gegadigden zijn buiten onderstaand lijstje, laat het dan even weten. Bedoeling is natuurlijk op een zonnige zaterdag of zondag.
Karzai
Chufi
Bluezz
Golfer
en ikke natuurlijk
Als je het meeneemt wel. Het is een Amerikaanse stuif-in idee BBQquote:
Ow, desinteresse bedoelde ik niet, gezien je onderzoek en zo bedoelde ik eigenlijkquote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, dat is het ook nietDus niet dat je denkt dat het desinteresse is.
Ik ga de tuindeur dichtdoen, het is voldoende afgekoeld.
Eerst Apeldoorn, dan Leeuwarden, dan terug Apeldoorn en dan weer naar Almerequote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Ga je dan eerst nog naar Apeldoorn ? Of is het een relaxed laatste dag ? Op het gesprek na dan.. Maar dat lukt je vast wel
Ik heb met je te doen ....quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:54 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Eerst Apeldoorn, dan Leeuwarden, dan terug Apeldoorn en dan weer naar Almere
Mooi, zal ik ook mijn draaitafels en mengpaneel meenemen?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:53 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Als je het meeneemt wel. Het is een Amerikaanse stuif-in idee BBQ
Laten we eerst maar zien of het lijstje wat langer kan worden toch?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mooi, zal ik ook mijn draaitafels en mengpaneel meenemen?
Word ik grote meid van toch?quote:
Het lijkt me een zinloze tijdverspilling zo op je laatste dag.... Of is er nog een afscheidsfeestje in Apeldoorn?quote:
`Jeetje chufi wat ergquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Wees blij idd , nou ligt het bij mannen meestal wat anders. Ik heb alleen mn moeder nog, maar die is er niet meer bij (Alzheimer)
Ben al een tijd niet meer geweest, maar dat heeft ook weer zo z'n redenen ...quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
`Jeetje chufi wat ergin welk stadium zit ze? Herkent ze je nog? Ga je nog wel eens naar haar toe?
Eigenlijk nooit op gelet ...quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:01 schreef Lienekien het volgende:
Even wat anders.
Vinden jullie nou ook dat die nieuwe journaalleader klinkt alsof er een mededeling gaat volgen over het overlijden van een lid van het koninklijk huis?
Als ie pas vanaf zondag te zien is, dat dusquote:Op woensdag 30 mei 2012 16:06 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nooit? Je bedoelt sinds zondag nog niet?
Vandaar dat ik zei nieuwe journaalleader.quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Als ie pas vanaf zondag te zien is, dat dus
Dat las ik welquote:Op woensdag 30 mei 2012 16:10 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Vandaar dat ik zei nieuwe journaalleader.
Nog niet gezienquote:Op woensdag 30 mei 2012 16:01 schreef Lienekien het volgende:
Even wat anders.
Vinden jullie nou ook dat die nieuwe journaalleader klinkt alsof er een mededeling gaat volgen over het overlijden van een lid van het koninklijk huis?
Nou nou nouquote:Op woensdag 30 mei 2012 16:15 schreef Lienekien het volgende:
Als je eens zou willen opletten, graag.
Nee, dat vind ik niet.quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:01 schreef Lienekien het volgende:
Even wat anders.
Ik weet niet wat een journaalleader is, maar weet wel dat er vandaag verdacht veel geoefend werd met veel motormuizen en diverse grote auto's alsof er iemand van het koninklijk huis in zou kunnen zitten. Misschien trekken ze binnenkort toch de stekker er uit.quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:01 schreef Lienekien het volgende:
Even wat anders.
En dat oefenen doen ze gewoon op de A1 ? Maar misschien wel het beste ... Die stekker eruit bedoel ikquote:Op woensdag 30 mei 2012 17:39 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik weet niet wat een journaalleader is, maar weet wel dat er vandaag verdacht veel geoefend werd met veel motormuizen en diverse grote auto's alsof er iemand van het koninklijk huis in zou kunnen zitten. Misschien trekken ze binnenkort toch de stekker er uit.
Het begint wel met het doorbehandelenquote:Op woensdag 30 mei 2012 17:46 schreef sacha het volgende:
ik heb het journaal nieuwe stijl nog niet gezien![]()
maar het regent weer dus misschien zet ik vanavond de televisie wel aan
Ook op de A1 en dan de afrit af en de carpool op en daar alles veilig stellen voordat de auto er op mag rijdenquote:Op woensdag 30 mei 2012 17:57 schreef chufi het volgende:
[..]
En dat oefenen doen ze gewoon op de A1 ? Maar misschien wel het beste ... Die stekker eruit bedoel ik
Vreemd gedrag inderdaad, 's ochtends of op de terugweg?quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:01 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ook op de A1 en dan de afrit af en de carpool op en daar alles veilig stellen voordat de auto er op mag rijden
Voornamelijk vanmiddag maar vanmorgen waren ze al in groepen aan het rijden door Apeldoorn om kwart over zes of zoquote:Op woensdag 30 mei 2012 18:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Vreemd gedrag inderdaad, 's ochtends of op de terugweg?
Vanaf morgen ga je het natuurlijk heel erg missenquote:Op woensdag 30 mei 2012 18:04 schreef Mickeys het volgende:
In ieder geval was het meer dan anders. Politieschool en zo zit er natuurlijk ook dus ben het wel gewend maar nu was het gewoon extreem
Lijkt me een verstandige beslissingquote:Op woensdag 30 mei 2012 17:39 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Misschien trekken ze binnenkort toch de stekker er uit.
Eindexamen periode misschienquote:Op woensdag 30 mei 2012 18:26 schreef golfer het volgende:
Lijkt mij weinig te maken te hebben met omgeving Apeldoorn, als ze in London de stekker er uit trekken.
Denk inderdaad eerder dat de Politie-academie nogal aan het oefenen was.
Insmeren een optie?quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:42 schreef Aleandra het volgende:
Was ook lekker buiten maar ben naar binnen gevlucht.
Ik werd helemaal lek gestoken door de muggen. En ik had al een paar flinke plekken op mijn rug overgehouden van vannacht.
Vreselijk die zoemende irritante steekdingen
Zo lastig als je midden in de nacht nodig naar de wc moetquote:Op donderdag 31 mei 2012 00:00 schreef Aleandra het volgende:
Ja, was ik gisteren te moe voor maar nu kom ik er niet meer onderuit. En klamboe maar weer tevoorschijn halen. (als ik hem kan vinden)
Ga nou maar slapenquote:Op donderdag 31 mei 2012 01:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
DEET werkt wel goed toch tegen die kutmuggen, ik smeer het gewoon op mijn dekbedovertrek
ik durf het niet op mijn huid te smeren
http://www.apotheek.nl/Me(...)x?mId=10698&rId=1016
Het is morgen pas juni. De zomer moet nog beginnen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
We moesten toch duimen?![]()
Of heb ik iets gemist![]()
Jullie mogen wel opschieten met die BBQ trouwens straks is het over met het mooie weer
Wat trek je aan?quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Het is morgen pas juni. De zomer moet nog beginnen.
Zo min mogelijk.quote:
Misschien zelfs wel mijn monokini.quote:
Jaaa!quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:28 schreef Deisyy het volgende:
Het schijnt morgen best lekker weer te worden in het westen, niet warm, maar wel een zonnetje en het belangrijkste voor een dagje pretpark..... droog!
http://www.weerplaza.nl/
Groot gelijk! Het zou zonde zijn als jullie niet gingen want met een zonnetje erbij is het al snel lekker.quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Jaaa!
We hebben dan ook besloten het dagje Duinrell met kinderen en kleinkind te laten doorgaan.
We hebben een kortingskaart /hollanders dus we gaan lekker daar mijn verjaardag vieren met de kinderen, en dat is best leukquote:
Zolang jij morgen een fijne verjaardag hebt is alles goed... Ik heb er ook niks op tegen of zoquote:Op donderdag 31 mei 2012 18:35 schreef Bluezz het volgende:
[..]
We hebben een kortingskaart /hollanders dus we gaan lekker daar mijn verjaardag vieren met de kinderen, en dat is best leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze kennen me niet persoonlijk, maar wel de personen die ik ook weer persoonlijk ken, zeg maar 2e lijns. Ze gaan bij hun ook over mij vragen dus in dat opzicht... ben ik in het voordeelquote:Op donderdag 31 mei 2012 19:27 schreef Karina het volgende:
Nog een nieuws van Mickeys? Ik ben zo benieuwdIk was net te vroeg zie ik
Gaat goedkomen Mickeys, ze kennen je toch?
Ik kreeg zelf ook nog nieuws, van mijn manager bij de klantniet eens van mijn werkgever zelf. Het bedrijf wordt overgenomen, dan weet je het wel, dat wordt vast weer re-organiseren.
Linkie.
Eigenlijk beter dat je ze niet persoonlijk kent, lijkt me vreemd om te solliciteren bij "bekenden".quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:29 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ze kennen me niet persoonlijk, maar wel de personen die ik ook weer persoonlijk ken, zeg maar 2e lijns. Ze gaan bij hun ook over mij vragen dus in dat opzicht... ben ik in het voordeel
Ow, en over dat linkie..... anders kijken of je bij mijn werkgever terecht kan, dat is een goede werkgever hoor!
Is goed sweetiequote:Op donderdag 31 mei 2012 19:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Eigenlijk beter dat je ze niet persoonlijk kent, lijkt me vreemd om te solliciteren bij "bekenden".
Tot nu toe ben ik nog niet ontslagen, maar als het baantje dat ik nu krijg echt niets is, dan geef ik een gil
Ja en dat allemaal op je laaatste dag... Morgen mag je uitslapen neem ik aanquote:Op donderdag 31 mei 2012 19:26 schreef Mickeys het volgende:
Jaaaa, ik ben thuis, een half uurtje waarin ik nu een kop koffie, 2 sigaretjes gerookt en even flink uitgehuild heb. Soms haat ik het om een emochick te zijn, maar het moest er even uit. Afscheid nemen van mensen die je na aan het hart staan en die toch een familie van je zijn geworden doet nu eenmaal zeer.
De sollicitatie... tja... Voor mijn gevoel ging die heel goed, ze kwamen heel enthousiast over en de functie klinkt na hun uitleg nog leuker dan ik al vond. Het was met 2 personen, een man en een vrouw en ze stelden soms best lastige vragen. Nu natuurlijk hopen dat ik dat ik de "juiste" antwoorden voor hen heb gegeven. Ben bij mijzelf gebleven. Volgende week is de teammanager weer terug en zal ik besproken worden, ze hopen volgende week meer te kunnen vertellen en mij te kunnen uitnodigen voor een 2e gesprek. Ze vroegen wanneer ik zou kunnen beginnen dus dat klonk al heel hoopvol. Wil mijzelf alleen niet te blij maken want als het niets word is het zo'n teleurstelling.
Nu even 2e kopje koffie doen en even de totaal aan 6 uren autorit uit mijn hoofd bonjouren
Tnx. Morgen inderdaad uitslapen en dan morgenmiddag weer naar Apeldoorn voor een afscheidsborrel hahaha... en ja ik weet het, ik spoor niet maar ik hou gewoon van die collega's daar.quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja en dat allemaal op je laaatste dag... Morgen mag je uitslapen neem ik aanEn volgende week telefoontje voor je 2e gesprek zou heel mooi zijn ... Ja je te positief in stellen na een gesprek had ik ook, maar het viel positief uit
En dat omdat een kennis/ex-collega me had geintroduceerd en een andere bij mn gesprek aanwezig was.. Geniet van je vrije dagen Mickeys
Ja minder goed nieuws Karina... Maar dat wordt reorganisatie op lange termijn waarschijnlijk met eventuele afkoopregelingen ... Loop niet weg voordat je meer weet of je moet natuurlijk zelf al iets beter gevonden te hebben. En probeer een eventuele oprot premie zo goed mogelijk te gebruiken.... Ik weet niet meer hoe lang je al in dienst bent maar je kunt er een aardig zakcentje uitslepen...quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:27 schreef Karina het volgende:
Nog een nieuws van Mickeys? Ik ben zo benieuwdIk was net te vroeg zie ik
Gaat goedkomen Mickeys, ze kennen je toch?
Ik kreeg zelf ook nog nieuws, van mijn manager bij de klantniet eens van mijn werkgever zelf. Het bedrijf wordt overgenomen, dan weet je het wel, dat wordt vast weer re-organiseren.
Linkie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of je niet spoort wil ik nu nog niet zeggen , maar afscheidsborrels zijn leuker op de vrijdagenquote:Op donderdag 31 mei 2012 19:41 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Tnx. Morgen inderdaad uitslapen en dan morgenmiddag weer naar Apeldoorn voor een afscheidsborrel hahaha... en ja ik weet het, ik spoor niet maar ik hou gewoon van die collega's daar.
quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja minder goed nieuws Karina... Maar dat wordt reorganisatie op lange termijn waarschijnlijk met eventuele afkoopregelingen ... Loop niet weg voordat je meer weet of je moet natuurlijk zelf al iets beter gevonden te hebben. En probeer een eventuele oprot premie zo goed mogelijk te gebruiken.... Ik weet niet meer hoe lang je al in dienst bent maar je kunt er een aardig zakcentje uitslepen...Ik ga zeker eerst afwachten. Ik ben 10 jaar in dienst, dus qua afkoopsom zit dat wel goed denk ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat ik lees is dat het in september allemaal gaat gebeuren, tegen die tijd zal er ook wel iets bekend worden over eventuele ontslagen (ALS die er komen, hoeft natuurlijk niet persé, er zijn er al genoeg ontslagen afgelopen tijd).
Onzin, natuurlijk spoor je wel malle, leuk dat je zo goed met je collega's kunt opschieten.quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:41 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Tnx. Morgen inderdaad uitslapen en dan morgenmiddag weer naar Apeldoorn voor een afscheidsborrel hahaha... en ja ik weet het, ik spoor niet maar ik hou gewoon van die collega's daar.
ik ben zelf niet zo van de afscheidsborrels en zo, dus dat mogen ze van mij laten in juli![]()
Na kom op Karina niet zo bescheiden ... Morgen weer een borrel doen ?quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:48 schreef Karina het volgende:
ik ben zelf niet zo van de afscheidsborrels en zo, dus dat mogen ze van mij laten in juli
Ja bijvoorbeeld, dan proost ik op afstand mee!quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Na kom op Karina niet zo bescheiden ... Morgen weer een borrel doen ?
Morgenavond finale Holland got Talentquote:Op donderdag 31 mei 2012 19:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Na kom op Karina niet zo bescheiden ... Morgen weer een borrel doen ?
Ik wist hetquote:Op donderdag 31 mei 2012 19:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Morgenavond finale Holland got Talent
Dan toch maar de borrel bij de BBQ hier ergens in juni met mooi weer dan?quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:04 schreef Karina het volgende:
[..]Voice UK Finale. Sorry, het komt allemaal na elkaar.
Ja en daarna het EK modden ...quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:04 schreef Karina het volgende:
Heel lief van je, maar ik ben niet zo van de borrels in groepjes zeg maar, sorryquote:Op donderdag 31 mei 2012 20:05 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Dan toch maar de borrel bij de BBQ hier ergens in juni met mooi weer dan?
Nee OS doe ik niet. Wel kijken natuurlijk of luisteren overdag op mijn werk.quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja en daarna het EK modden ...Doe je de OS er ook bij?
Studio Karina de Sportzomer op Fok!
Als er dan nog werk voor je is, maar dan kun je lekker streamen op de zaakquote:Op donderdag 31 mei 2012 20:16 schreef Karina het volgende:
Nee OS doe ik niet. Wel kijken natuurlijk of luisteren overdag op mijn werk.
Volgens mij is dat geblokt. Ach, radio is ook leuk bij sommige sporten.quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Als er dan nog werk voor je is, maar dan kun je lekker streamen op de zaak
Ja (ok zonder Karina dan) moeten we nog wel even goed afstemmen dan, wie doet wat en zo maar dat kunnen we denk beter offline doen ... Ja het moet wel een beetje redelijk weer worden en droog zijn natuurlijkquote:Op donderdag 31 mei 2012 20:05 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Dan toch maar de borrel bij de BBQ hier ergens in juni met mooi weer dan?
Ja maar bij wat voor bedrijf werk je dan ook dat ze dat blokken ... Misschien heb ik wel teveel in de internet sector gewerkt, waar je alles moest kunnen testen zoals de Pirate bays en streams die je met klanten maakt of internet tv en zo ... Maar als je de radio leuk ook leuk vindt is er verder niks aan de handquote:Op donderdag 31 mei 2012 20:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij is dat geblokt. Ach, radio is ook leuk bij sommige sporten.
Ik denk dat ze bang zijn dat het netwerk te traag wordt als iedereen gaat streamen. Vooral tvbeelden natuurlijk. Maar ik heb al een tijdje niet meer op kantoor gezeten, misschien is het inmiddels allemaal veranderd.quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja (ok zonder Karina dan) moeten we nog wel even goed afstemmen dan, wie doet wat en zo maar dat kunnen we denk beter offline doen ... Ja het moet wel een beetje redelijk weer worden en droog zijn natuurlijk
[..]
Ja maar bij wat voor bedrijf werk je dan ook dat ze dat blokken ... Misschien heb ik wel teveel in de internet sector gewerkt, waar je alles moest kunnen testen zoals de Pirate bays en streams die je met klanten maakt of internet tv en zo ... Maar als je de radio leuk ook leuk vindt is er verder niks aan de hand
En misschien tegen die tijd dat je er komt na de overname is misschien wel helemaal niks meer mogelijk ... Amerikaans bedrijf toch ?quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik denk dat ze bang zijn dat het netwerk te traag wordt als iedereen gaat streamen. Vooral tvbeelden natuurlijk. Maar ik heb al een tijdje niet meer op kantoor gezeten, misschien is het inmiddels allemaal veranderd.
Ja klopt en dan word het ook 24/7 tijden waarin je kunt werken. Maar op zich qua reistijd is dat ook te doen hoor en er behoren nog extra mogelijkheden bij.quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:28 schreef golfer het volgende:
Klinkt voorlopig best wel positief, Mickeys, die sollicitatie.
Zou je dan daarvoor in Leeuwarden moeten gaan werken?
24/7 diensten houdt ook vaak in dat je buiten de spits tijden kunt reizen ... Maar lichamelijk wel een omschakeling .... Afhankelijk van wat het gaat worden natuurlijk ... vingers crossed voor je Mickquote:Op donderdag 31 mei 2012 21:02 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ja klopt en dan word het ook 24/7 tijden waarin je kunt werken. Maar op zich qua reistijd is dat ook te doen hoor en er behoren nog extra mogelijkheden bij.
Canadees, geen idee wat voor cultuur daar heerst.quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:31 schreef chufi het volgende:
[..]
En misschien tegen die tijd dat je er komt na de overname is misschien wel helemaal niks meer mogelijk ... Amerikaans bedrijf toch ?
Soort ploegendiensten? Moet je ook maar tegenkunnen (of willen).quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:02 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ja klopt en dan word het ook 24/7 tijden waarin je kunt werken. Maar op zich qua reistijd is dat ook te doen hoor en er behoren nog extra mogelijkheden bij.
quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Morgenavond finale Holland got Talent
Karina ! kom jij nog wel eens achter je TV vandaan?quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:04 schreef Karina het volgende:
Waar ? En voor wat precies?quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik ga duimen voor iedereen !
Nee niet zo vaakquote:Op donderdag 31 mei 2012 21:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
[..]
Karina ! kom jij nog wel eens achter je TV vandaan?
Da's waar, je moet ook welquote:Op donderdag 31 mei 2012 21:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee niet zo vaakMaar als TAL mod moet ik natuurlijk bij deze 2 finales zijn
Trouwens, anders heb ik al die tijd voor niets gekeken.
Ik zal eerlijk zeggen dat ik zonder FOK! topic wel eens een weekje zou hebben overgeslagen, misschien de finale niet.quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Da's waar, je moet ook welal denk ik dat je anders ook wel gekeken zou hebben toch?
![]()
Ik heb beide programma's écht nog NOOIT gezien![]()
Best ernstig wel
Dat is waar, ik kijk ook gewoon niet zoveel TV.quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zal eerlijk zeggen dat ik zonder FOK! topic wel eens een weekje zou hebben overgeslagen, misschien de finale niet.
En hoezo ernstig? Iedereen zijn smaak toch?
Hoeveel heb je normaal te modden ... Topics gaan wel snel soms, maar meer dan een titel aanpasssen of zo? Ja geen idee misschien haaal je wel hopen faute posts weg of zo maar niet in deze topicsquote:Op donderdag 31 mei 2012 21:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zal eerlijk zeggen dat ik zonder FOK! topic wel eens een weekje zou hebben overgeslagen, misschien de finale niet.
En hoezo ernstig? Iedereen zijn smaak toch?
Ja na zo'n zware dag.. Sterkte en succes voor laterquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:03 schreef Mickeys het volgende:
Ik stort volledig in... zit nu praktisch te slapen op de bank dus tijd om het een etage hoger te proberen. Tnx voor alles!
Nee niet zo veel in TAL maar het is ook gewoon leuk om erbij te zijn. Vooral nu de finale is natuurlijk. En helaas is er zelfs in die topics wel eens iets minder leuks... misschien heb je het soms zelf wel eens gezien daar, als er kinderen (meisjes) optraden.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoeveel heb je normaal te modden ... Topics gaan wel snel soms, maar meer dan een titel aanpasssen of zo? Ja geen idee misschien haaal je wel hopen faute posts weg of zo maar niet in deze topics
Welterustenquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:03 schreef Mickeys het volgende:
Ik stort volledig in... zit nu praktisch te slapen op de bank dus tijd om het een etage hoger te proberen. Tnx voor alles!
Succes Karina, laat het de laatste zijn ...quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:34 schreef Karina het volgende:
[..]
WelterustenIk ga ook zo, morgen bijtijds op (laatste controle in de VU).
Dankjewel en dat laatste valt wel mee hoor, het is vooral leukquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Succes Karina, laat het de laatste zijn ...
EN Sterkte voor komende 2 dagen modden
Ja daar kunnen de meldingen wel eens over afwijken over minderjarigen .... maar dat haalt het programma ook met zich me naar boven ...quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee niet zo veel in TAL maar het is ook gewoon leuk om erbij te zijn. Vooral nu de finale is natuurlijk. En helaas is er zelfs in die topics wel eens iets minder leuks... misschien heb je het soms zelf wel eens gezien daar, als er kinderen (meisjes) optraden.
Ik hoop dat het geholpen heeft, nu je 2e gesprek even afwachten, dan kunnen we weer duimen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:28 schreef Mickeys het volgende:
Jullie leven enorm met mij mee en dat vind ik erg lief!!! dank jullie wel voor het duimen natuurlijk![]()
Maar Karina zit er 10 jaar en is deze leeftijdsgroep dus zij moet gewoon het sociale plan afwachten ... zonde van het geld als je dat niet meeneemt, dus wat Deis zegt ook..quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik hoop dat het geholpen heeft, nu je 2e gesprek even afwachten, dan kunnen we weer duimen.
Voor jou ook geen leuk nieuws Karina, maar hou je ogen en oren open en blijf voor die tijd zitten waar je zit.
Ja, zo bedoelde ik het ook. Dat Karina zich niet ineens als een dolle in iets anders stort (lijkt ze me dan ook weer niet een type voor), maar ze kan beter even afwachten wat er verder voor haar inzit.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar Karina zit er 10 jaar en is deze leeftijdsgroep dus zij moet gewoon het sociale plan afwachten ... zonde van het geld als je dat niet meeneemt, dus wat Deis zegt ook..
Afhankelijk van e oprot factoren ... AxBxC ..quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, zo bedoelde ik het ook. Dat Karina zich niet ineens als een dolle in iets anders stort (lijkt ze me dan ook weer niet een type voor), maar ze kan beter even afwachten wat er verder voor haar inzit.
Ik neem alvast een hapje op je verjaardag Bluezz Van Hartequote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:27 schreef Karina het volgende:
Ook hier nog even, gefeliciteerd Bluezz![]()
[ afbeelding ]
Jaja dat kan ik ook, ter ere van B een zelfgemaakte pizza.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:28 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb ter ere van B een groentetaart met asperges gebakken.
met muisjesquote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Jaja dat kan ik ook, ter ere van B een zelfgemaakte pizza. [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Gezelligquote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:07 schreef golfer het volgende:
Dagje Duinrell eindigde iets anders dan gepland toen sch.dochter in de watersplashboot met haar neus de reling voor haar trof bij het in het water landen.
Dus 'gezellig' met haar naar de SEH van het Bronovoziekenhuis gegaan.
Neus w.s. een breukje en wel verder mooi recht gebleven. Meid heeft wel mega koppijn nu en was misselijk en zag lijkbleek.
auch...quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:07 schreef golfer het volgende:
Dagje Duinrell eindigde iets anders dan gepland toen sch.dochter in de watersplashboot met haar neus de reling voor haar trof bij het in het water landen.
Neus w.s. een breukje en wel verder mooi recht gebleven. Meid heeft wel mega koppijn nu en was misselijk en zag lijkbleek.
CUL hier was niet erg enthousiast. Ik ben te greetigquote:
Lol dat is Neusquote:
Das minder leuk op zo'n dag .... Ik mocht vroeger ook nooit in de botsautos van mn vader (die was tandarts)quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:07 schreef golfer het volgende:
Auw, als je je neus stoot doet altijd verdomd zeer.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:07 schreef golfer het volgende:
Godsamme ja botsauto's en tanden gaan niet goed samen. Maar die zaten meer door mijn lip..quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Das minder leuk op zo'n dag .... Ik mocht vroeger ook nooit in de botsautos van mn vader (die was tandarts)
Soms krijg je er gratis blauwe ogen bijquote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Auw, als je je neus stoot doet altijd verdomd zeer.
Kermis was natuurlijk elk jaar wel weer een extra bron van inkomstenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Godsamme ja botsauto's en tanden gaan niet goed samen. Maar die zaten meer door mijn lip..
Ach lol hebben en pijn lijden mag best wel jong geleerd worden
Hoer !!!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Kermis was natuurlijk elk jaar wel weer een extra bron van inkomsten
Wat een teleurstelling, daar zal ook nog wel ff last van hebben.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:07 schreef golfer het volgende:
Ja dat is helaas wel de huidige cultuur en voor ons ouderen wordt het er niet gemakkelijker op...quote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:28 schreef Soury het volgende:
Wat me een beetje opviel hier in de sc n.a.v. Mickeys. Het percentage van mensen die op straat worden gezet best hoog is. Ja 40 plus kan je denken maar best byzar. Als het niet al een feit is zit het er aan te komen. Ik lees Karina b.v. zelf ben ik na 23 jaar aan de kant gezet.
Het percentage hier is denk ik bijna 80 % van de werkende mensen. Angstig wel. En zoek maar wat anders
Het is niet echt qua cultuur denk ik.Misschien wel uit oogpunt van werkgevers. Ouder is duur, terwijlquote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat is helaas wel de huidige cultuur en voor ons ouderen wordt het er niet gemakkelijker op...
Tot nu toe 6 werkgevers, 2 x vrijwillig opgezegd. 1 keer ontslagen en de rest waren/zijn contractor jobs .. 1 x 2 maanden UWV en nog eens 1 keer 1 maand, omdat het kon
Zo zie ik ons helemaal nietquote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat is helaas wel de huidige cultuur en voor ons ouderen wordt het er niet gemakkelijker op...
Tot nu toe 6 werkgevers, 2 x vrijwillig opgezegd. 1 keer ontslagen en de rest waren/zijn contractor jobs .. 1 x 2 maanden UWV en nog eens 1 keer 1 maand, omdat het kon
Mijn voorkeur gaat ook uit naar standvastigheid, maar ook dan ben je nooit meer zeker van je zaak... En zeker met het afschaffen van een goudenhandrukregeling ....quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is niet echt qua cultuur denk ik.Misschien wel uit oogpunt van werkgevers. Ouder is duur, terwijl
mijn generatie meestal meer standvastiger is ipv jobhoppen. Dat kost meer. Maar ja zo kijken die omhoog gevallen managers niet.
Mogelijk wel Deisyy, maar wees blij .. zou ik zeggenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo zie ik ons helemaal niet![]()
Ligt dat nou aan mij?
Maar Sjoef, jij bent toch ook geen oudere?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Mogelijk wel Deisyy, maar wees blij .. zou ik zeggen
Heb je het nou over werk aannemen of personeel aannemen? Ik ben een beetje verwardquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn voorkeur gaat ook uit naar standvastigheid, maar ook dan ben je nooit meer zeker van je zaak... En zeker met het afschaffen van een goudenhandrukregeling ....
Daar zag ik ook tegen op, bij het opzeggen van mn voorlaatste job in mijn branche.. jeugd tegen ervarening ... Dit keer viel het nog mee en had ik binnen 2 dagen een nieuwe aanbieding .... Maar er zijn nog wat jaren te gaan helaas
Nou en ?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:50 schreef APK het volgende:
Zo, iedereen inmiddels uitgezeurd?
Het is vrijdag!
Hee, ik las dat jij tegenwoordig ook in Spanje mag!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:50 schreef APK het volgende:
Zo, iedereen inmiddels uitgezeurd?
Het is vrijdag!
Mag ie daar inquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hee, ik las dat jij tegenwoordig ook in Spanje mag!
Plaats een leuk liedje?quote:
Flikker op zeg ik ga geen youtubes plaatsen.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:54 schreef APK het volgende:
[..]
Plaats een leuk liedje?![]()
Echt, we hebben allemaal wel eens tegenslag enzo en daar mogen we allemaal over posten, maar we zijn toch niet halfdood?
Wie was er dan halfdood?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:54 schreef APK het volgende:
[..]
Echt, we hebben allemaal wel eens tegenslag enzo en daar mogen we allemaal over posten, maar we zijn toch niet halfdood?
Half levend!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:54 schreef APK het volgende:
[..]
Ik welquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Flikker op zeg ik ga geen youtubes plaatsen.
Jij en komt als een dooie pier weer naar boven, zelfs zonder dat Fann iets plaatst huldequote:
Iedereen zo'n beetje hier als ik af en toe meeleesquote:
As in jaquote:
quote:APK kan nu ook in Spanje
DEN HAAG - Nederlanders die langdurig in Spanje bivakkeren, hoeven voortaan niet meer helemaal met hun auto naar Nederland voor het Nederlandse APK-bewijs. Ze kunnen hun voertuig vanaf 1 oktober in Spanje zelf laten keuren en hetzelfde papiertje krijgen.
Dat heeft het kabinet vrijdag besloten. De (vracht)auto's en aanhangers moeten dan wel een Nederlands kenteken hebben. Ze ondergaan een keuring naar Spaanse maatstaven, maar krijgen daarvoor het Nederlandse keuringsbewijs.
Het gaat om een proef, maar het moet in de toekomst in meer landen kunnen. Er is voor Spanje gekozen omdat daar extra veel verzoeken vandaan komen om een lokaal keuringsbewijs in Nederland te erkennen
Ow dus APK bedoelde eigenlijk dat je moest stoppen met Zuren!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Jij en komt als een dooie pier weer naar boven, zelfs zonder dat Fann iets plaatst hulde
Whehehehehequote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:57 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ow dus APK bedoelde eigenlijk dat je moest stoppen met Zuren!
Alsof ik hier anders niet eens wat neerzet trut
Kijk, dat is dus fantastisch -positief- nieuws!quote:
edit:quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar Sjoef, jij bent toch ook geen oudere?
Oh ja, sorryquote:
Ik ben slechts werknemerquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb je het nou over werk aannemen of personeel aannemen? Ik ben een beetje verward
Dat vond ik ook, dus ik dacht: delen!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:59 schreef APK het volgende:
[..]
Kijk, dat is dus fantastisch -positief- nieuws!![]()
Dat is een Efteling-liedje en daar hoort een dansje bij,quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:01 schreef APK het volgende:
[..]
Oh ja, sorry![]()
La la la la, lala la la la laa la la.
La la la la, lala la la la
La la la la, lala la la la laa la la.
La la la la, lala la la la
La la la la la laaaaa!
Dans je rot ?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is een Efteling-liedje en daar hoort een dansje bij,
Put on your red shoes and dance the blues!quote:
Maar ja, dan heb je dus ook dikke kans dat je binnenkort bij zo'n pinautomaat staat in Torremolinos en dat er helemaal niks meer uitkomtquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat vond ik ook, dus ik dacht: delen!
Omdat we hier toch de in-Spanje-overwiner-leeftijd tegemoet gaan leek het me zeer de moeite waard!
Rotmeidquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Put on your red shoes and dance the blues!
Die van APK moet wijken voor de joune.
Dan pak je toch een andere bankpas, ik zie mezelf nou niet echt in een koepeltentje in de regen op een camping in Nederlandquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:04 schreef APK het volgende:
[..]
Maar ja, dan heb je dus ook dikke kans dat je binnenkort bij zo'n pinautomaat staat in Torremolinos en dat er helemaal niks meer uitkomt
Ik zou zeggen camping in nederland![]()
Ik vind dat een beetje 'haaibaaikje of whatever haar naam is muziek'quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Put on your red shoes and dance the blues!
Die van APK moet wijken voor de joune.
Jij hebt de Youtube van APK zeker niet aangeklikt?quote:
LOLquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij hebt de Youtube van APK zeker niet aangeklikt?
Dat is zo'n kutdeuntje dat de eerste 24 uur tussen je oren blijft galmen.
Nee joh, ik heb het over een bankrun in Spanje als de Euro omvalt...quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan pak je toch een andere bankpas, ik zie mezelf nou niet echt in een koepeltentje in de regen op een camping in Nederland
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
hoorde ik mijn naam voorbij komen?
![]()
![]()
OPA!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
hoorde ik mijn naam voorbij komen?
![]()
![]()
Ik kijk gewoon spaanse TVE ...quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:08 schreef APK het volgende:
[..]
Nee joh, ik heb het over een bankrun in Spanje als de Euro omvalt...
Sta je daar met je 12 pasjes
Gaat gebeuren hoor!
Niet naar Benidorm
Stomme Haaibaaike, want die ban was natuurlijk helemaal niet een klein beetje je eigen schuld.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:06 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vind dat een beetje 'haaibaaikje of whatever haar naam is muziek'![]()
Door die 80+ poster heb ik ooit mijn eerste ban gehad.
O zo, wat dat betreft ben je nergens zeker met al de pasjes die je hebt, dan is de Makro- en Kruidvatpas nog meer waard.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:08 schreef APK het volgende:
[..]
Nee joh, ik heb het over een bankrun in Spanje als de Euro omvalt...
Sta je daar met je 12 pasjes
Gaat gebeuren hoor!
Niet naar Benidorm
Ik heb het niet zo op Youtubesquote:
Tena Lady ftwquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee jij zit met één vinger in je kut en de andere op F5
Ja mooi nummerquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Stomme Haaibaaike, want die ban was natuurlijk helemaal niet een klein beetje je eigen schuld.
Ik vind de muziek van David Bowie leuk, David zelf ook trouwens.
In de aanbieding hierquote:
Gewoon zorgen dat je een beetje Cash hebtquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
O zo, wat dat betreft ben je nergens zeker met al de pasjes die je hebt, dan is de Makro- en Kruidvatpas nog meer waard.
Weet niet of ze die in het Spanje kennen ....quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:17 schreef APK het volgende:
[..]
Gewoon zorgen dat je een beetje Cash hebt
(GVD, ik word ziek van die FUCKING Grolsch-reclame op Youtube![]()
Heineken!Euroshopper!
)
quote:
Weneequote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:21 schreef APK het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Zit ik hier trouwens per ongeluk door een bitchfight heen te posten?
Weet je, voor alle duidelijkheid, ik post nu even als user.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Weet niet of ze die in het Spanje kennen ....
Welke eigenschappen? Was hij een mod ooit ofzoquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:23 schreef APK het volgende:
[..]
Weet je, voor alle duidelijkheid, ik post nu even als user.
Wat ben jij saai en zonder eigenschappen
Ik lees hier af en toe mee en jij lijkt af en toe wel een wel een bot
Oh dat klinkt wel raar, maar jij APK bent ook anders nuquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Welke eigenschappen? Was hij een mod ooit ofzo
Geen idee.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Welke eigenschappen? Was hij een mod ooit ofzo
Weet ik veel, net zo wazig als jou vraag denk ikquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:26 schreef APK het volgende:
[..]
Geen idee.
Waarom zou hij/zij een mod moeten zijn geweest
Hoi, je praat tegen de spiegelquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh dat klinkt wel raar, maar jij APK bent ook anders nu
Ontwijk het maarquote:
Ik word sowieso gek van de reclames op youtubequote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:17 schreef APK het volgende:
[..]
Gewoon zorgen dat je een beetje Cash hebt
(GVD, ik word ziek van die FUCKING Grolsch-reclame op Youtube![]()
Heineken!Euroshopper!
)
Ik pak er net 1quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik word sowieso gek van de reclames op youtube![]()
En bier
Geen eigenschappen, dat was het punt, en volgens mij geen exmodquote:
Het gaat nergens over en je druk maken over een ander ....? maar goedquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:32 schreef Deisyy het volgende:
![]()
Jullie moeten jezelf eens terug lezen.
Bot, mod, Spanje
Ja best wel ouwe sjaggie dat je was ...quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:30 schreef APK het volgende:
[..]
Geen eigenschappen, dat was het punt, en volgens mij geen exmod
Heb je nog een leuke youtube?
top nummerquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:35 schreef APK het volgende:
Voor WJ:
![]()
Ik dacht dat dat filmpje helemaal van youtube verdwenen was
WJ is een onwijs coole ventquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:35 schreef APK het volgende:
Voor WJ:
![]()
Ik dacht dat dat filmpje helemaal van youtube verdwenen was
Ik luister nu naar ACDC, slomequote:
LOL Leandra. Het lijkt wel 2008quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:40 schreef Leandra het volgende:
Oh, ik dacht even dat WJ gepost had.... maar WJ is idd
het begon met 1 topic per maand ofzoquote:
Hey Leandra, jij nog wakker ?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:40 schreef Leandra het volgende:
Oh, ik dacht even dat WJ gepost had.... maar WJ is idd
Ja en zieken tot 5 uur 's morgens op fok , ik doe het mezelf niet meer naquote:
Obscuur, ik ken het ergens vanquote:
Ik kilk al niet vanwegen het plaatjequote:
Dit was de enige Talking in your sleep tube zonder reclamequote:
Nee, jij doet het nu gewoon voor bejaardenbedtijdquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja en zieken tot 5 uur 's morgens op fok , ik doe het mezelf niet meer na
Halloooo, zit in voor Jan Lul gezellig te youtuben?quote:
Zie onderquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit was de enige Talking in your sleep tube zonder reclame![]()
En jij klikt sowieso niet (of was dat alleen op de tubes van Fann?).
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Halloooo, zit in voor Jan Lul gezellig te youtuben?
Ja dat... daar hoef ik nu ook niet meer aan te beginnen, 3 uur later wordt er weer zo'n knulletje wakkerquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja en zieken tot 5 uur 's morgens op fok , ik doe het mezelf niet meer na
Maar die doet toch nog wel een dutje 's middags?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja dat... daar hoef ik nu ook niet meer aan te beginnen, 3 uur later wordt er weer zo'n knulletje wakker
Tis nu weekend ... Dat is nu voor je ventquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja dat... daar hoef ik nu ook niet meer aan te beginnen, 3 uur later wordt er weer zo'n knulletje wakker
Ik wel, what's the point?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:48 schreef chufi het volgende:
Eigenlijk is hier een ander 40+ topic voor maar ik ben geen mod
Ja, dat wel... maar in die 1½ uur kan ik met m'n ouwe kreupele lijf geen 5 uur slaaptekort inhalenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar die doet toch nog wel een dutje 's middags?
Dus moet ze het knulletje maar met een zware luier het hele weekend in zijn ledikantje laten bleren?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Tis nu weekend ... Dat is nu voor je vent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |